Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Este

Este volt az erdőben sötétség, zörejek, sok állat a teleholdat valaki ellopta. A fa tövében egy mókus diót evett. Valaki eldobott egy égő csikket a nagyon száraz avarra a csikk körül feltámadt a szél először csak gyengén fújt majd mikor a lángok már megerősödtek akkor erősebben. A lángok életre keltek egyre nagyobbak és gyorsabbak lettek. A fák nem tudnak futni. A lángok megerőszakolták őket. Az esőkirálynak nem tetszett az erdő pusztulása. Felhőszakadást küldött és a lángok meghaltak.
- John valaki kopogtat.
- Cicám biztos csak a medvék, ne félj.
- Szerintem ember kopogtat.
- Kinézek , bár feleslegesnek tartom a hegyen épült hétvégi házunk közelébe miért jönne bárki is? Főleg este.
- Medvék voltak?
- Nem.
- Akkor?
- Az esőkirály volt azért jött mert eldobtam egy égő csikket mikor jöttünk autóval. Várj van még más is. Mondta, hogy öljelek meg.
- Te jó ég! Bevettél valamit? Mi van a kezedben?
- Az anyádtól kapott konyhakés.
 
- A laborosok végeztek, vigyétek el őket.
- Csúnya ügy.
- A férfi nagyjából ötvenszer szúrta meg a nőt. Majd a saját maga ellen fordult. Elvágta a torkát a recés késsel.
- Nem szopta le az asszony?
- Jim, kurva jó, hogy humorodnál vagy, de ez már a harmadik ilyen eset a héten itt a hegyekben.
- Mit jelent ez?
- Tudod jól.
- Újabb áldozatot kell bemutatnunk?
- Mi lenne ha beleírnám a jegyzőkönyvbe, hogy az esőkirály kegyetlen bosszút áll azokon akik eldobnak egy égő csikket az erdőben? Vinnének a diliházba. De nem térek ki a kérdésed elől több ajándékot nem adunk. A közeli diliházból nagyon sok személyt vittünk, majd kötöztünk ki egy fához az erdőben. És akkor a démon békén hagyta a várost. A bolondok meg a kutyának sem hiányoztak. Ennek lesz most vége. Elkapjuk a férget.
- De hogyan?
-  Nagyon egyszerű. Nem adjuk oda az önbecsülésünk. Az erdő, az életünk a miénk
Hasonló történetek
6527
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
7209
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: