Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Esős éjszaka

- Jöjjön már! – vált követelőzővé a férfi hangja, miközben a bejárat előtt toporogva várt és a szakadó eső kezdte egyre jobban eláztatni összes ruhadarabját
- Dehogy megyek, szakad az eső! – morogta nyűgösen a nő
- Azt akarja, hogy itt ázzak el, amíg maga azon töpreng, hogy feláldozza-e a sminkjét és a frizuráját? Ez az eső nem fog elállni reggelig, de tőlem itt is szobrozhat – vetette oda a nőnek, és fordult is, hogy elinduljon hazafelé
- Várjon!- mondta a helyzethez mérhető lehető legnagyobb elkeseredettséggel a nő, előre látva, hogy bizony kénytelen lesz megázni, akár tetszik, akár nem. Mindenesetre azt tudta, hogy semmiképp nem akar a munkahelyén éjszakázni a csöppet mogorva biztonsági őrrel.

A férfi némi önelégült vigyorral visszafordult és – mintha már nem lenne teljesen elázva – sürgetőleg emelte fel két karját. -Nők- mormolta és bevárta, míg odasiet hozzá a nő, aki remélve, hogy megóvja kicsit megjelenését, feje fölé emelte egyik dossziéját. Természetesen az nem ért semmit, pár pillanaton belül az iratok és ő is csurom víz lett. – Remélem tényleg közel lakik – kérdezte reménykedve a nő, bár ez esetben akár hazáig is elgyalogolhatott volna.
Megpróbálták szaporázni lépteiket, de az eső és a sötétség – lévén elmúlt már 9 óra is - egyáltalán nem kedvezett eme próbálkozásuknak, így óvatosan szlalomoztak az egyre növekvő pocsolyák között. Mindketten ugyanazt a típust képviselték, egyedülállóak voltak, szerették a munkájukat, szerettek dolgozni egy-egy feladaton és mindketten vágytak arra a valamire, ami miatt, illetve aminek hiánya miatt minden este szomorúan bújtak ágyba.

Nem dolgoztak ugyan egy helyen, a cég két különböző pontján, két teljesen eltérő munkakörben helyezkedtek el, mégis az első naptól fogva egy hullámhosszon voltak, bár barátnak a leginkább sem nevezhették egymást…Mindenesetre a nő azon a napon szokott rá a rendszeres sminkelésre és az egészségesebb életmódra, a férfi pedig azon a napon szokott le a dohányzásról amikor együtt ebédeltek. A zsúfolt étkezdében kénytelenek voltak egy asztalhoz ülni, azóta is többször ebédeltek együtt, de mindig megtartották a távolságot egymástól.

A férfi lakása felé menet csöppet sem konszolidálódott az eső mennyisége, de legalább rendesen kivilágított utcára értek, ahol a férfi akarata ellenére is, ösztönösen felmérte a nő kívánatos domborulatait. Meg kellett jegyezze magában, hogy tény, mindig elegánsan öltözve látja, mindig sejtet valami a nő ruhája, de ahogy rátapadt a vizes szoknya a combjaira, és ahogy ölére simult minden lépésnél, egyre nagyobb vágyakozással tekintett rá. Rádöbbent, hogy – ha nem is kitartóan – de míg kereste a neki való nőt, mindvégig ott állt előtte. – Fától az erdőt- jegyezte meg keserűen a férfi az orra alatt dörmögve, miközben egy adag vizet rázott ki kabátja ujjából, hogy kivehesse lakáskulcsát. Világ életében gyűlölte a számkombinációs kapunyitókat, nem is volt hajlandó megjegyezni a kódot. A nő szinte parancsolóan topogott az ajtó előtt kissé szúrós pillantást vetve élete, pontosabban kinézete megrontójára.
– Miért nem a kapunyitóval próbálkozik?- kérdezte élesebben, mint szerette volna, de abban a pillanatban már nyílt is a zár, és a férfi maga elé engedte a nőt a sötét lépcsőházba. Hangosan kattant a zár, amikor becsukódott az ajtó, abban a pillanatban a nő összerezzent, érezte, hogy jobban fázik így, szélvédett helyen, mint addig kint az esőben, érezte, hogy mellbimbói megkeményednek a nedves ruha alatt, hogy tökéletesen megbizonyosodjon róla leheletfinom mozdulattal végigsiklott mellein bal kezével. Valóban ágaskodtak, ráadásul az érintéstől kellemes, bizsergető érzés szaladt végig a hátán a dereka közepéig, pont a feneke és a dereka hajlatáig, ott összegyűlt egy pontban, majd fokozatosan csillapodott… de vajon miért gondolt közben a mellette álló csuromvizes férfira? Ezt az érzéki titkot megtartotta magának.
– Jöjjön! – törte meg a csendet végül a férfi – Vagy nem akar ennél fényesebb helyen lenni? – bökött viccelődve a nő orrára arra célozva, hogy minden bizonnyal a nagy műgonddal elkészített smink romokban hever valahol még meg nem lévő ráncain. –Nagyon vicces. – igyekezett a lehető legironikusabban mondani, de küzdött a nevetéssel.

A lakásba való bejutás némileg könnyebben ment, mint az imént a kapunál. Beléptek a lakásba, ami barátok között is tipikusan legénylakás volt. A nő nem törődött vele különösebben, első útja a fürdőszoba felé vezetett volna, ha a férfi nem állja útját azzal, hogy inkább most ad törölközőt neki, meg valami ruhát mintsem rárontson fürdés közben. A nő értékelte az ötletet, addig is levette elázott kabátját és szomorúan vette tudomásul, hogy aznap este bizony kénytelen lesz valami otromba férfiruhában hazamenni, mindenesetre eldöntötte, hogy követel egy ernyőt magának. A férfi hozta a törölközőt, és nem tudta nem észrevenni, hogy – így világosban – mennyire szép az a nő, mennyire kiemeli bájait az a vizes ruha, észrevette, ahogy még mindig ágaskodó mellbimbójára feszül a blúza és a mellei ritmikusan, lágyan emelkednek és süllyednek a nő minden egyes lélegzetvételekor.

Figyelte vizes nyakát, ahogy egy csepp víz eltűnt melleinek dombjai között, ahogy a szoknya rátapadt derekára, csípőjére, láttatni engedte a nő alsóneműjének vonalát, sőt a vénuszdombját is. Figyelte, ahogy formás lábain apró erekben folyik le a víz, megállva bokájának kiugró kis hegyén és a cérnavékony aranyláncon, amit mindig magán hordott, noha a fülbevalón kívül más ékszert még nem látott rajta. Feltámadt benne a vágy, hogy a vízcseppeket a bokájától a gyönyörű, barna, mandulavágású szemeinek sarkáig lenyalogassa róla, keresztülhaladva feszes combjain, domború ölén, selymes hasán, tenyérbe simuló mellein, majd végig a hátán, melynek bársonyos bőre alatt szelíden húzódnak meg izmai, végig gerincének gyöngysorán, feneke halmaiig, majd ismét combjain át bokájáig. A nő felismerte szemében a vágyat, és mindent megértett. Megértette miért gondolt rá a lépcsőházban, mikor ujjaival átfutott mellein, hogy miért gondol rá akkor is, amikor otthon, magányában örömtelen és gyors orgazmusokhoz juttatja magát, aztán sajgó szívvel oldalára fordul és képtelen elaludni. Nem azért tett a férfi felé egy lépést, mert annyira magányos volt, hanem azért mert vágyott a melegségére, az ölelésére, arra, hogy azt az örökös szürke felhőt elűzze a feje fölül.

Kinyújtotta még mindig nedves kezét, megérintette vele a férfi arccsontját, végigsimította ujjával a markáns vonalat, majd másik kezével is az imádott archoz nyúlt, a férfi megfogta a nő mindkét kezét, szájához tapasztotta és mindkét tenyerébe egy-egy forró csókot nyomott. A nő beharapta alsó, izgalomtól rubinvörösre színeződött ajkát és kibontotta kezeit a férfi kezei közül, majd hagyta, hogy a férfi egészen a közelébe lépjen, érezte, hogy melleinek feszül a férfi izmos mellkasa, és ölelő karjai máris helyet találtak maguknak a nő testén.

A férfi belefúrta arcát a nő vállgödrébe, beszívta a nő édes, az esőtől felerősödött illatú parfümének, a vizes hajának és bőrének illatát, aztán nem sokat tétovázva csókolni kezdte a nyakát, gyengéden harapdálni, mire a nő teste megfeszült ölelésében, légzése szaporábbá vált, próbálta ajkaival elkapni a férfi ajkait, mikor az a nő arcához ért. Egybeforrtak ajkaik hosszú, forró csókban, a férfi hol gyengéden szívta felváltva a nő alsó- majd felső ajkait, hol nyelvének hegyével cirógatta a feszes, tűztől izzó ajkakat. Azt sem tudta hol érintse a nő testét, hol kezdjen hozzá a kényeztetésbe, hogy juttathatná örömökhöz az előtte álló, kéjvágytól remegő tüneményt. Nem is törődött saját erekciójával, annyira elveszett a nő testének előzetes felfedezésébe, addig észre sem vette, hogy a vágy ott lüktet ágyékában egyre erősebben, míg a nő keze nadrágjának arra a pontjára nem tévedt és masszírozni kezdte. Belerándult a férfi a hirtelen kéjbe, még közelebb ment a nőhöz, még közelebb, addig, amíg a falhoz nem szorította a férfiasságát és vágyait borzoló nőt.

A nő elveszett teljesen az élvezetekben, a férfi keze cirógatta testének érzékeny pontjait, blúzát kigombolta, miközben a fültövénél játszott a nyelve, bizsergető ujjai pedig utat törtek a nedves ruhadarab alatt az érzékeny, kívánatos mellekhez. Ujjaival érezte szegycsontján a nő szívverésének monoton lüktetését, miközben a nő megszabadult kigombolt blúzától és ugyancsak vizes melltartójától szabad utat engedve a férfi kezének melltartó nélkül is gömbölyű mellei és barnás-rózsaszínes, mereven álló, kicsi, formás bimbói felé. A férfi érintésétől vágyai még inkább a magasba csaptak, főleg akkor, mikor az ügyes ujjakat és simogató tenyeret felváltotta a férfi forró, nedves nyelve, miközben kíváncsi ujjbegyei lassan lefelé siklottak a nő testén, utat törve a csípője, a feneke felé. A nő élvezettel nézte mit művel melleivel a férfi, de újabb csókot követelt, megfogta a férfi fejét és ajkaihoz húzta, finom ujjai végigsiklottak a férfi sötétszőke haján, mellkasán, amit még mindig nyirkos ing fedett, amit lassan, izgalomtól remegve kezdett kigombolni.

Mikor a végéhez ért, kihúzta a férfi nadrágjából megmozdítva ezzel a meredező péniszt. Nem tétovázott sokat, a levett inget félre dobta, és máris nekilátott a nadrág eltávolításának, először az övet csatolta ki, majd kigombolta, lehúzta a zipzárt, közben mélyen a férfi kék szemébe nézett huncut mosollyal az arcán, majd letolta róla a nadrágot, lefelé menet pedig forró ajkaival végigcsókolta a férfi testét, ujjaival pedig cirógatta lábait, térdhajlatát. Lassan felállt, újra végigsimogatva a lábakat, a férfi belső combjait egészen a kemény hímtagig és a már vágytól feszes herékig, ám nem időzött ott sokat ujjai továbbsiklottak, végigcsiklandozva a férfi derekát, mellkasát, megállapodva vállain.

Odahúzta magához. – Hihetetlenül szeretnék szeretkezni veled. – duruzsolta a férfi fülébe. Elcsépelt lett volna egy „tudom” választ adni rá, így inkább nem mondott semmit a férfi, csak hosszan szájon csókolta, mialatt egyik karját a nő teste köré fonta, másik kezével a nő szoknyája alá törleszkedett be egyre feljebb és feljebb hatolva belső combján, mígnem elérte a gyönyör kapuját, melyet már csak egy ázott alsónemű fedett, melyen valószínűleg összekeveredett már az eső és a nő ölének nedvei. Eleinte csak gyengéden cirógatta, csiklandozta a bugyi feszessége által kidomborodó nagyajkakat, majd másik kezének segítségével lehúzta róla a felesleges ruhaneműt, mely vizessége miatt, súlyánál fogva szánkózott le a nő combjain, csupán a térdéig, de ez már elég volt ahhoz, hogy széttárja annyira lábait és hozzáférhessen puncijához a férfi keze. A férfi ujjai visszasiklottak előbbi helyükre, eleinte ismét csak a nagyajkakat kényeztették, de lassan-lassan az ajkak kezdtek kitárulni a kíváncsi ujjak előtt, beljebb engedve azt és további kényeztetést követelve.

A férfi egyre inkább érezte a feszítő vágyat ágyékában, ahogy ujjaival a nő csiklóját masszírozta körkörösen, ahogy érezte, hogy az apró szerv egyre jobban előbújik, és a nő nedveitől akadály nélkül keringhet rajta a középső- és gyűrűsujja. Nem érte be ennyivel, még többet akart érezni a nőből, felhagyott a csikló izgatásával és hátrébb csúsztatta ujjait. Megtalálta, amit keresett, finoman körbetáncoltatta ujjait a bejáratnál, majd lassan becsúsztatta először középső, majd gyűrűsujját a nő vaginájába. Kéjjel öntötte el, ahogy megérezte ujjain a nő forróságát, nedvességét, ahogy az ágaskodó csikló a tenyerének feszült, és ahogy a nő forró nyögéssel nyugtázta tettének helyességét. Lassan mozgatta a lucskos hüvelyben ujjait keresve falán azt a kis redős részt, aminek segítségével szinte azonnal, akár többször is mennybe repíthetné kedvesét.

Megremegtek a nő lábai, bizsergett az egész alteste, nyögései szaporábbá váltak, mire a férfi befejezte az ujjával való izgatást. – Ne vigyél még el – nyöszörögte, miközben a férfi elkezdte lefejteni róla a maradék egy-két ruhadarabot, majd felegyenesedett, két marokra fogta a nő fenekét, és csípőjére emelve bevitte a lakás egyetlen szobájába, ahol az ágyra fektette és melléfeküdt ő is. A nő nem maradt fekve, feltérdelt, a mozdulattól mellei ringani kezdtek, szájon csókolta a férfit, majd nyelvével végigcirógatta annak felsőtestét, elidőzött a férfi köldöke és szeméremszőrzete közti vékony kis szőrvonalon, majd bemászott a férfi lábai közé, diszkréten hosszú körmeivel még egyszer végig cirógatta a férfi mellkasát, és megállapodott ágyékánál. Ujjaival végigcirógatta a combhajlatok tövét, miközben egy hirtelen mozdulattal hátravetette hosszú barna haját és élvezettel vegyes kíváncsisággal játszi módon körbecsókolta a férfi péniszének makkját felül, majd a peremét, a perem alatt, nyelvét végigcsúsztatta a hímvessző törzsén a legaljáig, majd vissza a tetejéig, miközben egyik kezével megtartotta a nemi szervet, másik kezével gyengéden markolászta a férfi heréit, majd óvatosan dörzsölte a gátat. Lassan szájába vette a kőkemény farkat, először csak fel és le mozgott rajta, majd ajkaival megtartotta, kissé megszívta és nyelvével kezdett körözni a makkon.

Ugyanolyan játékossággal, ahogy bevette, úgy vette ki a szájából a hímtagot, és kezdte el nyelvével izgatni az apró kis lyukat a hegyén, majd ismét szájába vette, kezével a bőrt lehúzta a makkról és lassan, ütemesen szopni kezdte. Abbahagyta, amikor úgy érezte a férfi már nagyon közel került ahhoz az állapothoz, ahonnan már nincs visszaút. Buja mosolyt küldött a már kissé megizzadt férfinak, majd rámászott, hogy újból összeforrhasson ajkuk, meztelen combjait a férfi dereka köré fonta, forró ölét lágyan az alhasához dörgölte, nyelvét pedig játékosan táncoltatta a férfi ajkai között, ujjait párja ujjai közé csúsztatta kiterítve a férfit, hogy testük a lehető legnagyobb felületen érintkezhessen.

Mindketten a vágy hevében égtek, testük lángolt a szenvedélytől, a férfi felülre kerekedett, hátára fektette a nőt és felhagyva minden addigi lassúsággal és megfontoltsággal, vágytól vezérelve pár gyors csók után beletemette fejét a nő nedvektől fényes ölébe, csiklandozta, pergette nyelvét az ágaskodó csiklón, majd széles mozdulatokkal, lágy nyelvvel a gáttól a kicsi, legyező alakú fazonig végignyalta a nő ölét, ízlelgetve a kéj cseppjeit, miközben kezeit a nő medencecsontján, alhasán pihentetve érezhette a forró, selymes test megfeszülését, a hasizmok össze-összerándulását, ahogy egyre közelebb került a kedves az orgazmushoz.

A nő szenvedélye egyre fokozódott, testének apró rángásai jelezték, hogy bármelyik pillanatban elönti az élvezet, ölében egyre erősödött a kéjes, édes bizsergés és mikor a férfi nyelve elkalandozott csiklójától a vaginája felé, és benyomult hüvelyébe abban a pillanatban felgyorsult légzése, nyögései hangosabbá váltak, alteste izmainak erős megfeszülése félig ülő helyzetbe kényszerítette, megmarkolta a férfi fejét, erősen orgazmustól rázkódó öléhez szorította, és ott tartotta, míg csillapodni nem kezdett a lüktetés. Visszahanyatlott az ágyra, és húzta magával a férfit is, érzékei csak most éleződtek ki, akkor vált legérzékenyebbé az ingerlésre. Combjait igyekezett minél magasabbra húzni, hogy minél jobban hozzáférhessen barlangjához a férfi hímvesszője. A férfi a nő két oldalára könyökölt, egy pillanatra sem hagyta el az izzó ajkakat miközben lassan, centiméterről centiméterre hatolt be a nő orgazmus után érzékien összeszűkült vaginájába. Mélyebbre és mélyebbre akart hatolni, mintha minden egyes milliméter előre haladtával egyre erősebb lenne a kéj. Egész testével mozgott, minden egyes behatolásnál pénisze a nő lucskos barlangjának hátsó részét dörzsölte, és minden egyes kihúzásnál átsiklott az előbbi orgazmus által előcsalogatott G-ponton.

Ölelték egymást szorosan, a nő, karjait a férfi nyaka köré fonta, a férfi egyik karjával a nő hátát támasztotta, másikkal pedig a csípőjét emelte meg, hogy messzebbre tudjon nyomulni az élvezetben. A férfi testének mozgása gyorsulni kezdett, merev péniszét ritmikusan mártogatta a nő újból meg-megfeszülő izmoktól szűk hüvelyében. A férfi légzése már hangos nyögésekké vált, mozgása kezdett szabálytalan lenni, kezeivel remegve markolta a kéjtől nyöszörgő nőt, már-már kíméletlenül döfködte szerszámával addig a pillanatig, míg izmainak kontrollját a gyönyör vette át, szemeit összeszorította, arcát a szintén orgazmustól remegő nő vállgödrébe temette, élvezte, ahogy a vagina izmai gyengéden rászorítanak péniszére, és abban a pillanatban vulkánként tört ki belőle a forró sperma, ütemesen spriccelve szét azt a nő testében. Lassan csillapodott az élvezet, kezdtek magukhoz térni, újabb csókokkal jutalmazták egymást ezért a fantasztikus élményért, majd a nő háttal a férfi karjai közé gömbölyödött, és izzadt, felhevült testük lassan lecsillapodott.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Jamilah ·
Csodálatos történet!! :heart_eyes:
Erre mást nem is tudok írni, ez egyszerűen tökéletes, úgy szeretnék egyszer én is egy ilyet... :stuck_out_tongue:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: