Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Képzeletben utazzunk el az Államokba egy különleges helyszínre és eseményre.
Friss hozzászólások
Éva596: Kedves Szakállas! Ezért a nag...
2024-09-15 16:04
Szakállas: Az egyik legjobb történet azok...
2024-09-15 15:06
Éva596: Nem árulhatom el, de csak neke...
2024-09-14 12:11
zsolt1122: Kedves Éva remélem lesz folyta...
2024-09-14 09:05
laci78: hűűűű, hát nagyon köszi
2024-09-14 08:14
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzékek börtöne

Paul a San Francisco-i könyvelő iroda vezetője az év legforróbb napján a számítógépénél dolgozott.10 éve vezette az irodát amit mostanra megunt.Ma is egykedvűen gépelte be a számokat a könyvelő programba.Próbált karriert váltani de nem járt sikerrel.Csak rosszabbul fizető munkákat talált a mostaninál.Paul és családja a felső középosztályhoz tartozott.Az életszínvonalukból nem volt hajlandó engedni.A felesége menedzser volt egy nagyvállalatnál az elmúlt 1 évben eltávolodtak egymástól.Gyermekei egyetemre jártak élték a saját életüket,sokat nem törődtek az apjukkal.Paul átlagos szürke polgári életet élt csupán egyetlen sötét szenvedélye volt.Hetente egyszer eljárt egy profi dominához.A nő mindig új kihívásokkal lepte meg.A számítógépénél ülve is arról fantáziált hogyan fogja a nő a legközelebbi találkozásukkor megkínozni.A fantáziálásból telefonja csörgése zökkentette ki.Brigitta kereste a magyar származású dominája.Soha nem hívta komoly ok nélkül.Paul izgatottan vette fel a telefont.
-Hódolatom úrnőm!Miben lehetek a szolgálatára?
Mély bársonyos hang válaszolt:
-Szia Paul!Van egy igazán különleges ajánlatom számodra.
-Milyen ajánlata van számomra?
-Nem telefontéma ezt inkább személyesen mondom el.Találkozzunk ma este.A stúdiómtól két utcányira van egy hangulatos olasz étterem.Ott várlak hat órakor.Ne merészelj elkésni!-A nő letette a telefont mielőtt még a férfi bármit reagálhatott volna.Paul a hívás után végképp képtelen volt a munkájára koncentrálni.Elképzelése sem volt arról milyen ajánlatról lehet szó amit nem lehet telefonon közölni.Mérgében szokása szerint kollégáin töltötte ki a dühét amikor zsarnokoskodott felettük.Paul háromnegyed hatkor az étterem teraszán ült felvillanyozva.Hat előtt öt perccel meglátta Brigittát aki az étterem felé tartott.Brigitta a negyvenes évei elején járt szőke haja és kék szeme volt.Fekete leggingset és fekete topot viselt amiből majdnem kiestek a mellei Feltűnő jelenség volt.Paul már messziről odaköszönt:
-Hódolatom szépséges úrnőm!Kérem foglaljon helyet!Mit parancsol?
-Egy cappuccinót kérek.Jól figyelj,nincs sok időm.Néhány hozzád hasonló idiótával kell ma még foglalkoznom.A lényegre térek.Szombaton exkluzív fétis partit rendeznek az Alcatrazban.A szervező engem kért fel mutassam be az este extra produkcióját,a nap fénypontját.Arra gondoltam közönség előtt felakasztom az egyik semmirevaló szolgámat.Neked kínálom fel először a lehetőséget.Ez egyedi élmény élvezni fogod.És lesz egy különleges meglepetésem számodra ha vállalod a halálraítélt szerepét.A férfi döbbenten hallgatta végig Brigitta mondatait.Izgalommal és félelemmel töltötte el az akasztás gondolata.Régóta foglalkoztatta az akasztás de nem merte szóba hozni.Nem félt meghalni.
-Természetesen vállalom a  szerepet.Úrnőmért bármire hajlandó vagyok,jelentette ki büszkén a férfi.
-Remek legyél szombaton este fél tízkor a tizenhármas mólónál.Ballonkabát és ágyékkötő legyen csak rajtad.Előtte csinálj magadnak beöntést.
-Úrnőm a holttestemmel mi lesz?
-Mit kíváncsiskodsz,nem mindegy?De ha ennyire érdekel elárulom.Bedobatlak az öbölbe az áramlatok pedig az óceánba sodornak.Ott majd szépen felfalnak a cápák.
Paul a hallottak hatására nyelt egyet.Legalább a temetésére nem kell költenie a családjának.
-Mindent megértettél?
-Igen,úrnőm.
-Akkor szombaton.Ne merészelj nem eljönni különben azt is megbánod,hogy megszülettél.-Ekkor Brigitta felállt az asztaltól és köszönés nélkül elrohant.A cappuccinóját megsem várta.


Paul egész éjjel nem aludt.Fejében kavarogtak a gondolatok.Csak szombat délután bírt aludni egy keveset.Családjának nem mondott el semmit arról mi fog történni vele az Alcatrazban.Feleségének és gyermekeinek adott pénzt mozira,hogy amíg távol vannak ő nyugodtan tudjon készülni az estre.Vacsorát nem evett viszont gondosan megcsinálta magának a beöntést.Kilenc órakor ballonkabátban és ágyékkötőben autójával elindult otthonról a kikötőbe.A kikötő parkolójában hagyta autóját aztán elindult a tizenhármas mólóhoz.A levegőt hal és olajszag járta át.Alig volt képes lélegezni.Ahogy tartott a mólóhoz rosszabbnál rosszabb arcú matrózok jöttek vele szembe.Néhányan közülük megszólították és pénzt vagy cigarettát kértek tőle.Szóra sem méltatta őket tovább folytatta útját végzete felé.A faképnél hagyott matrózok szitokáradatot zúdítottak rá.Konténerek és daruk között lavírozva hosszú séta után jutott el a mólóhoz.Várakozni kezdett közben úgy érezte magát mint egy kezdő szatír.


Hirtelen az éjszaka sötétjéből előbukkant egy hajó.A kormánynál egy idős,szakállas,ősz férfi állt.Tapasztalt vén tengeri medvének tűnt.Hátul a fedélzeten Paul meglátta Brigittát.A megjelenése ugyanolyan lenyűgöző és domináns volt mint a személyisége.Fekete testhez simuló latexruhát viselt ami kiemelte izmos alakját.Haja hátul összetűzve.Magas sarkú fűzős csizmái egészen a térdéig értek.Nyakán vastag fekete bőr nyakörvet viselt.
Felséges látvány volt.Paul a fedélzetre lépett.
-Csodálatosan fest ma úrnőm.-jegyezte meg.
-Köszönöm a bókot jól esik.Ma végre megszabadulok tőled.Mindent úgy tettél ahogyan parancsoltam?
-Igen,természetesen úrnőm.
Paul szétnyitotta ballonkabátját,hogy dominája lássa abban jött amiben parancsolta neki.
-Te szerencsétlen állat mit mutogatod itt magadat?Szatírnak képzeled magadat?
A férfi ijedten húzta össze magán a kabátot.A párbeszédet hallva a hajó kapitánya halkan nevetett.


A semmiből bukkant elő a rettegett börtönsziget.Az épület egykoron a világ egyik legszigorúbban őrzött börtöne volt.Manapság turista látványosságként funkcionált.A mai napra kibérelte egy unatkozó milliárdos aki fétis partit tartott a szigeten.Az Alcatraz teljesen ki volt világítva és halk zene szólt belőle.Ahogy beléptek az épületbe fétis öltözékbe bújt emberekkel találkoztak.A cellákban dominák kínozták szolgáikat az ebédlőben féktelen orgia zajlott.Az Alcatraz rideg falai közt minden lépésük visszhangzott ahogy az akasztás helyszínére tartottak Az egyik udvaron színpad állt a közepén állították fel az akasztófát.A színpad előtt gyertyafényes asztaloknál nagyjából negyvenen ülteik.Nők és férfiak vegyesen.Brigitta határozottan vezette Pault a színpad mellé.
-Vedd le a ballonkabátodat!-kiáltott rá a szolgájára.
A férfi engedelmeskedett majd együtt vonultak fel a színpadra.Csak az ágyékkötő takarta a halálra szánt embert.Paul odaállt a bitófa elé a csapó ajtóra.Brigitta vastag,erős szíjjakkal összekötözte először a bokáit majd háta mögött a kezeit.Ezután a bitófa mellé előre elkészített székre állt és lassan a férfi nyaka köré tekerte a kötelet.Paul szíve a torkában dobogott közben hímtagja merevedni kezdett.
-Remélem tényleg kitisztítottad alaposan magadat.Nem szeretném ha mindent összepiszkítanál.-súgta fülébe a domina.
-Mindent úgy tettem ahogy parancsolta.-válaszolta alázatosan.
A domina levonult a színpadról és megfogta a csapó ajtót irányító kart.Lassan lefelé húzta.A csapó ajtó lassan vízszintesen süllyedni kezdett.Ekkor a domina elengedte a kart.A kötél kicsit feszült meg Paul nyakán.Talpa éppenhogy de elérte csapó ajtót.A férfi nem értette mi történik rémülten nézett úrnője felé.A legrosszabbra készült de az nem következett be.Brigitta hangosan nevetett újra lefelé húzta a kart a padló megint kicsit lesüllyedt.A férfi kénytelen volt lábujjhegyre állni.Kívánta az akasztást de az életéhez is fanatikusan ragaszkodott.A kötél jobban megfeszült a nyakán.Amikor már alig bírta tartani magát Brigitta váratlanul felfelé húzta a kart és a csapó ajtó visszatért eredeti helyére.Paul újra szilárd talajon állt és levegőt is kapott.Ezt a borzalmas játékot háromszor játszotta el vele a kegyetlen domina.A férfi reménykedett,hogy nem akarja ezzel a módszerrel reggelig gyötörni perverz úrnője.Amikor negyedszerre állt lábujjhegyen hirtelen Brigitta megjelent a színpadon.
-Ugye milyen izgalmas ez?Az érzés, hogy bármelyik pillanatban megtörténhet.-mondta Paulnak majd nevetett.


-Kedves közönségünk kérem köszöntsétek hatalmas tapssal Nicole-t.Nicole három éve költözött ide az Államokba Kínából.Ott jóformán azt sem tudta mi az a orális szex.Mára viszont valóságos mestere lett a témának.
Nicole a prostituált gyakori résztvevője volt fétis partiknak.A mai különleges estére rózsaszín bikinit vett fel,hogy megmutassa sportos alkatát.Az árnyékából vonult be a színpadra kezében egy párnával.A párnát hanyagul Paul lábai elé dobta,rákacsintott a férfira aztán rátérdelt a párnára.Brigitta egyetlen erőteljes mozdulattal letépte Paulról az ágyékkötőt.Meredező férfiassága egyenesen az ég felé mutatott.A közönségből többen felhördültek meglepetésükben.
-Úgy tűnik ma különleges bánásmódban lesz részed.-mondta a domina kacéran.
Nicole mindenfajta időhúzás nélkül szívni kezdte a golyókat majd mohón kapta be a férfi péniszét.
Tehetetlenül élvezte az érzéki kényeztetést.A lány technikája tényleg tanítani való volt.Kín és öröm határán egyensúlyozott a félig akasztott férfi.Tisztában volt azzal ahogy elélvez abban a percben kivégzik.Nem telt sok időbe mire elélvezett.Nicole szájába ment el,de jutott a spermájából a lány mellére és a párnára is.A prostituált lenyelte az utódokat, megtörölte a szája szélét,meghajolt a nézők előtt majd kivonult a színpadról.Ezalatt Brigitta átvett az egyik biztonsági őrtől egy selymes fekete kendőt.
-Most jön a végső pillanat.Készen állsz?
Paul némán bólintott.Úrnője megint fellépett a székre és bekötötte a szolgája szemét.Vidáman leugrott a székről aztán a sarokba rúgta és méltóságteljesen levonult a színpadról.A háttérből dobpergés hallatszott.Újra megfogta a csapó ajtót irányító kart és ahogy elnémultak a dobok teljesen lefelé húzta a kart.A csapó ajtó teljesen lesüllyedt.Paul nem tudott többé mire támaszkodni.A kötél megfeszült a nyakán lélegzete elakadt.Igyekezett kiszabadulni a szíjjak fogságából ám azok erősebbnek bizonyultak.Minden izma megfeszült ahogy küzdött.Végül feladta a kilátástalan csatát mivel rájött ezzel is csak a levegőjét fogyasztja feleslegesen.Teljesen kontrollállatlanul forgott saját tengelye körül.Semmire sem volt többé ráhatása.Kiáltani akart de nem tudott.Egyszercsak nem érezte a lábait.Közben újra elélvezett.Élete utolsó orgazmusát élte át.A nézők közül többen maszturbálni kezdtek.Utolsó rángásai után minden elsötétült körülötte.Kilógó nyelvvel forgott tovább.Pár percig hagyta lógni Brigitta majd intett a biztonsági őröknek akik levágták a kötélről Pault.Holttestét elvitték abba a hajóba amivel a szigetre érkezett.Kihajóztak a testtel, félúton a sziget és a szárazföld között megálltak.Itt egyszerűen fogták és a vízbe dobták a testet.Pont úgy történt minden ahogy Brigitta ígérte.


-Csodálatos esténk volt drágám-szólalt meg Brigitta Nicole mellett a szárazföld felé tartó motorcsónakon.
-Igen,felejthetetlen volt az biztos.Csak kár,hogy olyan hamar vége lett.-válaszolta Nicole.
-Túl keveset szenvedett a szolgám ezt sajnálom egy picit.Na mindegy a jövő hétre mást találok ki.Mondjuk keresztre feszítést?Csak találnom kell valakit aki önként vállalja az embertelen kínokat.
-Esetleg ágyhoz kötözhetnél valakit én pedig addig szexelek vele amíg a szíve nem áll meg.-kontrázott Nicole.
Ezen mindketten jót nevettek.


 

Hasonló történetek
5970
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
7280
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: