Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Értelem vagy érzelem?

Forgácsok.
 
Mocskolódó démon hang vagy. Csak te nem a fejemben hanem írásban nyilvánulsz meg. Utóbbi hetekben egyre erősebben mocskoltál engem, egyszer visszaszóltam , és te rögtön leléptél. Félreértés ne legyen, engem nem érint meg ez! Akkor érintenél meg ha veled aludnák a panzió szobába, így csak egy marék betű vagy.
 
Tegnap este valakik levezették, hogy skizofrén (skizofrén embert ők még nem láttak , de nem is baj, de nem is olvastak róla, nem látom, hogy nekem valaha az életemben skizofrén  tünetem lett volna) szóval skizofrén, elmebeteg, régebben sokat mondták nekem, hogy nárcisztikus személyiségzavarom van. Szóval ilyen dolgokat. Neked ezekre a kijelentésekre mondanod kellet volna, hogy Adél aki a barátnőm biztos, hogy nem elmebeteg, nem értek veled egyet, de te helyeseltél. Ezzel bántottál meg. Hülyének nevezel, meg elküldesz, nem érdekel ez semmi. De ezt fájt, hogy megtagadtál engem mások előtt . Virág egyébként éveken át mondta , hogy Nárcisz is én vagyok, képzeld el nem hitték el, hogy nem. Nárcisz kérésemre Németországból telefonált Dénesnek és ezután sem hitték el. Ezért is lépett le Nárcisz , pedig ő tényleg a barátom volt. Még ketten úgy gondolták, hogy Nárcisz is én vagyok, ez kifejezetten mocskos húzás volt tőlük. Volt egy Katalin nevű nő is , akkor is mondták, hogy ő én vagyok, és hosszasan nagyon hosszasan levezették, hogy tessék több személyisége van. Anna is mondta, mindenki kivéve Istvánt. Az a poén, hogy sosem beszéltem mások nevében. És látod annyi becsületem sem volt senki előtt, hogy nekem ezt elhiggyék. Ne kérdezd, hogy miért maradtam akkor ebben a mocskolódó társaságban? Valaki levezeti , hogy én kevésbé vagyok értékes, ösztönlány vagyok, tehát ezek a negatív jelzők újra felkerülnek rám. Bántás. Számomra szomorú, hogy te jól érzed magad egy olyan közösségben ahol engem bántanak. János szerint is én voltam Nárcisz.
Hasonló történetek
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20924
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: