Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érettségi!

Ez a történet érettségi időszakban az írásbeli és a szóbeli között történt. Mivel az egyik fontos tantárgyból volt mit pótolni az érettségire és a felvételihez is kellett. Mivel sokat hiányoztam, megkérdeztem a tanárnőmet, hogy hogyan készülhetnék fel, felajánlotta, hogy menjek el hozzá és segít. Megbeszéltünk egy időpontot. Egyébként ez a hölgy olyan 38-40 év körül van és baromi jól néz ki. A megbeszélt időpontban ott voltam a lakásán. Becsöngettem, kiszólt, hogy nyitva és behívott a hálószobába. Ott feküdt a hasán teljesen meztelenül és megkért, kenjem be a hátát, mert most jött be a napozásból és úgy gondolja, egy kicsit leégett. Akkor ott nagyon kívánnivaló volt.

Én természetesen megtettem amit kért, ott is bekentem, ahol nem volt olyan szükséges, és amennyire lehetett a melleihez is előrenyúltam és azokat is megsimogattam. Mikor ezzel végeztem megkért, hogy menjek ki a konyhába, pakoljam ki a könyveket Ő is mindjárt jön csak vesz magára valamit. Leültem a konyhaasztalhoz, és kijött egy bő fehér pólóban és egy szál fehér tangában. Megjegyezte, milyen meleg van. Elkezdtünk tanulni, de én folyton a melleit lestem. Kis idő múlva megkérdezte: Miért nézed állandóan a melleimet, ha érdekel szólj és leveszem a pólómat. És levette.

Nagyon gyönyörű mellei voltak, alig bírtam magammal. Pár perc múlva már megkeményedtek a mellbimbói és tüzesen a szemembe nézett és nem bírtam tovább. Odamentem a széke mögé és elkezdtem simogatni elöl, a melleit és az egész testét. Nagyon tetszett neki a dolog, az egyik kezemet bevezette a bugyijába és kért, ujjazzam meg, emellett féloldalasan hátrafordult és elkezdett csókolgatni. Már nedves volt a bugyija is, és úgy dugtam bele az ujjaimat. Rövidesen élvezett egyet, és én is kezdtem jobban érezni magam. Ekkor fölállt és levette a bugyiját is. Ekkor a fülembe súgta, hogy menjük a hálószobába, természetesen nem elleneztem a dolgot. Ott állt teljesen meztelenül és elkezdett vetkőztetni. Mindent leszedett rólam és mikor "ott" járt elkezdte izgatni az amúgy is kemény farkamat előbb a kezével majd a szájával.

Mikor bekapta hatalmasat élveztem a szájába. Jól esett neki. Ekkor azt mondta: Te jössz. Lefeküdt és széttárta a lábait, és látszottak a gyönyörű ajkai. Elkezdtem nyalni neki, nagyon tetszett a dolog, egyre mélyebben belementem. Ismét élvezett, de most nagyobbat mint az előbb. Majd lefeküdtem mellé, és lovagló ülésben a farkamra ültettem. A nedves, lucskos pinájába nagyon jó volt behatolni. Nagyon jól, ütemesen lovagolt és nagyokat nyögött, közben a melleivel is izgatott, és én még markolásztam is a gyönyörű melleit. Egyszerre élveztünk el. Hatalmas orgazmusunk volt, ő is csak úgy vonaglott és nagyokat sikítoztunk. Mikor kihúztam belőle, lenyalta a maradék spermát a farkamról. Ezután csak feküdtünk egymás mellett és csak csókolóztunk, de ilyen csókokat én még nem láttam, olyan jó volt. Kimentünk együtt zuhanyozni és ott ismét nagyokat csókolóztunk.

Kérte, hogy elégítsem ki hátulról is, mert még ilyenben nem volt része (én is először csináltam). Előrehajolt, ott a zuhanyzóba, és hátulról behatoltam, miközben a kezemmel elölről izgattam. Most ő előbb élvezett, de nem hagytam abba, amíg újra el nem élveztem. Itt is nagyokat nyögött, igaz én sem voltam csöndben. Mikor szembefordultunk azt mondta, kiszívja belőlem az utolsó cseppet is és elkezdett szopni. Már alig bírtam a dolgot, de hagytam. Mikor élveztem még nyalogatta egy kicsit, az összeset lenyalta és le is nyelte. Most már csak csókolóztunk a zuhany alatt, én közben a melleit fogdostam és ujjaztam (ekkor újra élvezett egyet), de az is nagyon jó volt. Mikor elindultam haza, kérte, hogy ígérjem meg újra találkozunk, nem ellenkeztem.

Hozzászólások
További hozzászólások »
Little Angel ·
Kedves szerző!

Az a sejtésem, hogy szerintem Te úgy küldted be ezt a történetet, hogy el sem olvastad, mit is írsz...ez-őszintén szólva-elég nagy hülyeség.
Én csak egy ponttal tudtam jutalmazni, mert legalább úgy-ahogy megvan a történet váza, ebből akár sikeres sztorit is ki lehetett volna hozni. De Te nagyon összecsaptad ezt...ki kellett volna dolgoznod, plusz a fogalmazásod is hagy kívánnivalót maga után.
De azért én szurkolok Neked, nem akarom széjjelkritizálni a sztorit, mert én csak laikusan olvastam.

Szóval nagyon rád fér a gyakorlás, és azt tanácsolom, hogy mielőtt online-n nyilvánosság elé társz egy sztorit, mutasd meg másoknak, és még egyszer megjegyzem, hogy hangsúlyozzam:hülyeség úgy beküldeni egy sztorit, hogy el sem olvasod, máskor ne tedd!

Ennyit akartam közölni

Little Angel
No0oB ·
matekról írtam : P hátul ültem
Mirrmurrka ·
aha.
honnan volt a loptop?
No0oB ·
Nem kellett. Matek II. gyak egy számítógépes teremben volt, függvényanalízis excelből van tanítva.

zero-eco86 ·
Az alap történet jó csak rövid mintha siettél volna vele. Jobb kidolgozással jobb is lehetett volna. Nekem tetszett.

otto64 ·
Az hiszem becsapott a tanárnő, mert nem segített az érettségiben, mert nem hiszem, hogy sikerült neked.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: