Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Énektanárnőmmel

Mindig is vonzottak az idősebb nők. Sokáig csak álmodoztam arról, hogy egyszer egy érettebb nővel szeretkezhetek. 18 éves voltam, amikor az általános iskolai énektanárnőm megkeresett, azzal az indokkal, hogy segítsek neki bútort pakolni, mert most költözik el a férjétől. Én gondolkodás nélkül igent mondtam.

Egy napsütéses vasárnap délutánon ellátogattam hozzá. Feszes póló, és farmernadrág volt rajta. Látszottak az idomai, gyönyörű látványt nyújtott. El kezdtük pakolni a dobozokat, és az apróbb tárgyakat, lámpát, ilyesmit. Ezután jöttek a bútorok. Miután azokkal is végeztünk, megkérdeztem, hogy lezuhanyozhatok-e? Azt mondta, természetesen. Elmentem a fürdőszobába, elkezdtem magamra engedni a vizet, ekkor hallom, hogy csukódik az ajtó. Elhúzom a függönyt, és látom, hogy ott áll meztelenül Tamara. A meglepettségtől szólni sem bírtam. Beállt mellém a zuhanyzóba, és kérte, hogy mossam meg a hátát.

Farkam ekkor már égnek állt, és néha hozzáért sima, feszes hátához. Mikor ezt érezte megfordult és végigsimította.
- Nagyon szép farkad van! - így szólt. Erre én átkaroltam, magamhoz húztam, és megcsókoltam.
Nem tudtunk parancsolni a szenvedélynek. Kiszálltunk a kádból, eljutottunk az ágyig, és átadtuk magunkat az élvezetnek. Mikor a szájába vette a farkam, úgy éreztem, hogy a mennyországban vagyok.
Miközben a szájával, fel-le mozgott, eközben a kezével masszírozta a herezacskóm. Isteni érzés volt.
- Most én jövök! - lefektettem a hátára. Végigcsókoltam a testét, megszopogattam az égnek álló mellbimbókat. Aztán elérkeztem az illatos puncijához. Teljesen csupasz volt.
Széthúztam, és belenyaltam mélyen. Nagyon tetszett neki, nagyokat sóhajtott. A nyelvem járt fel-le a punciján. Ekkor becsúsztattam két ujjam, amitől teljesen beindult. Halk sóhajokat hallottam:
- Dugd be! Kérlek! Akarlak! Eleget tettem a kérésnek, a kezemre támaszkodtam, a szemébe néztem és betoltam a farkam.
Ütemesen elkezdtem benne mozogni, egyre mélyebben, egyre erősebben. Sikoltozott az élvezettől.

Ezután megkért, hogy kényeztessem a fenekét is. Négykézlábra állt, én elkezdtem ujjazni. Nagyon élvezte.
Mikor már úgy éreztem, hogy elég tág, benyomtam a farkam. Erre ő hatalmasat sikított. Miután teljesen extázisban volt, végigsimítottam újra a punciját, vadul elkezdtem ujjazni, mire ő hatalmasat élvezett. Teste megrándult, és ömlött puncijából a finom lé. Én meg lenyaltam, mint egy szomjas kutya. Ezután megkértem, hogy tolja össze hatalmas melleit.
Betettem közéjük a farkam, és fel le mozgattam. Miután éreztem, hogy nem bírom, kihúztam közülük, és az arcára engedtem az összes spermámat.

Kábultan feküdtünk egymás mellett. Aztán megcsókolt, és a fülembe súgta: - Köszönöm!

Összességében életem legjobb élménye volt, ez a kaland. Azóta is szívesen emlékszem vissza Rá.
Hozzászólások
További hozzászólások »
zeno ·
Szánalmas

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

tenda ·
Nagy csalódás.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: