Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én még sohasem...

Az egész egy péntek reggel kezdődött. December volt és az első egyetemi félévem a végéhez közeledett. Az öcsém utolsó éves gimnazistaként azt próbálta eldönteni, hogy hol tanuljon tovább. Én egy nagy állami egyetemet választottam. Egyesek szerint inkább partihely mintsem iskola, de ez azért túlzás. Az viszont tény, hogy megfizethető volt a tandíja. Sammy mindig is okosabb volt nálam és valamelyik híres magánegyetemben gondolkodott, de ezek sajnos nem voltak olcsók.


Apa csütörtökön felhívott, hogy elküldi hozzám az öcsémet és szeretné, ha körbevinném és megmutatnám neki a helyet ahol én tanulok. Lehetőleg győzzem is meg, hogy neki is és a családi költségvetésnek is jobban megfelelne, ha ide jelentkezne.


Nem ígérkezett a legvonzóbb pénteki programnak az idegenvezetés. Más terveim voltak, de ha az az ember kér valamire, aki a számláimat állja, akkor nem ellenkezhetek nagyon. Úgyhogy péntek délelőtt a vasútállomásra hajtottam felszedni az öcsémet.


-Hogy s mint? -érdeklődtem, amikor beült mellém.


Sammy szomorúan rám mosolygott és a hátizsákját a hátsó ülésre dobva azt mondta:


-Helló Lynn! Bocs, amiért apa rád sózott.


-Ne beszélj zöldségeket! Megtiszteltetés, hogy körbe kísérhetlek.


Sebességbe tettem a kocsit és visszaindultunk a campus-ra. Útközben csevegni próbáltam, de a kérdéseimre többnyire csak rövid, zavart válaszokat adott, én pedig nem erősködtem, hanem sorban ejtettem a témákat.


-Új barátnő vagy valami hasonló? -kérdeztem végül.


-Nincs. -mondta a legszánalmasabb arckifejezéssel, amit valaha is láttam.


-És azt hiszem soha nem is lesz. -folytatta.


Szomorú volt a hangja, de nem múló szomorúságnak, hanem inkább beletörődésnek tűnt. Mintha tényleg lemondott volna a másik nemről. Megszakadt érte a szívem. Okos volt és amikor elengedte magát még szórakoztató is. De be kellett látnom, hogy született nerd volt. Bátorítóan megszorítottam a kezét és azt mondtam:


-Ne hagyd el magad! Egy napon gyönyörű barátnőd lesz. Tudom. Egy szép napon pedig megházasodsz és egyszer azt veszed észre, hogy egy szakasznyi kis szemüveges nerd vesz körbe.


Elnevette magát és én jobban éreztem magam, bár biztos voltam benne, hogy nem győztem meg. A kollégiumként szolgáló házban két másik lánnyal osztoztam egy nappalin, egy sarokkonyhán, egy zuhanyzókabinos fürdőszobán és két hálószobán. Az év elején pénzfeldobással döntöttünk és én nyertem. Enyém lett az egyik hálószoba, Adrienne és Carrie pedig a másikon osztozott. Már előre beszéltem velük és nem volt kifogásuk az ellen, hogy Sammy a nappali kanapéján aludjon. Amikor megérkeztünk, mindketten TV-t néztek.


-Helló Lynn! Ő lenne az öcsike? -kérdezte Adrienne Sammy-re mutatva.


A testvérem szinte összerezzent az ujjától, Adrienne pedig elnevette magát.


-Hagyd már békén! -mondta Carrie.


Ő volt a kedves és szégyenlős lakótárs. Persze, nem az öcsém szintjén, hanem normál emberi léptékkel szégyenlős.


-Igen, ő Sammy. Sammy, ez itt Adrienne, ő pedig Carrie. - mutattam be őket egymásnak.


-Örülök, hogy találkozhattunk! -mondta Carrie.


-Én is. -nyögte elhalóan Sammy.


Adrienne-en látszott, hogy valami szurkálódásra készül, de ránéztem és megráztam a fejem. Csak viccelődne és nem vezetné ártó szándék, de a legkisebb élcelődés is összetörheti Sammy-t. Pár pillanatig kínos csendben voltunk. Olyan volt mintha Sammy képes lett volna kényelmetlenséget hozni magával.


-Mik a terveitek mára? -kérdezte végül Adrienne.


-Ebéd a Florentine-ban, utána a tervezett bemutató körút...a többi még képlékeny. - feleltem.


-És este? A Sampson csemeték bevadulnak és bevetik magukat az egyetemi péntek estébe?


-Nem. Nem vagyok oda a partikért. -mondta meglepetésemre Sammy.


“Hát erről ennyit.”- gondoltam. Reméltem, hogy a bemutató út részeként ki tudom vinni, hogy egy kicsit felszabaduljon és észrevegye a helyi lehetőségeket.


-Adrienne és én is itthon maradunk ma este. Reggel vár bennünket a Habitat for Humanity. Nincs ellenünkre, ha társultok hozzánk. -vette át a szót Carrie.


Megköszöntem az ajánlatot és kirángattam magam után. Ha a partizásnak lőttek is, nem fogom hagyni, hogy egész nap egy szobában legyen begubózva.




**




A Florentine az áraihoz képest meglepően jó olasz étterem volt és úgy tűnt Sammy is elégedett az étellel. Komornak tűnt, de ez volt nála a normál állapot. Ebéd után megmutattam neki a könyvtárat, a számítógéptermeket, sétáltunk a kertekben (noha télen nem nyújtottak nagy élményt) és megnéztük az egyetemi képtárat. Még egy-két elsötétített előadóterembe is benéztünk. Kihagytam a bárokat és a kollégiumi házakat, amikre a többi ember kíváncsi lett volna, de még így is jól sikerült. A levegő kezdett felmelegedni és jót beszélgettünk.


-Hogy tetszik? - kérdeztem végül.


-Egész jó. Előnye, hogy mindenkinek van elég hely és olyan sokan vannak benne, hogy névtelen maradhatok és eltűnhetek.


-Úgyis megkereslek, ha megpróbálsz eltűnni előlem. - mondtam vidáman.


Ekkor valami furcsát tett. Megfogta és megszorította a kezem.


-Szeretlek. Néha te vagy az egyetlen, akit komolyan szeretek.


Jól esett ahogy mondta. Kéz a kézben sétáltunk vissza a házhoz. Mire odaértünk, a nap már szinte lement. Carrie még mindig a kanapén ült és tv-zett, de Adrienne-t nem láttam. Úgy tűnt mintha Carrie egész nap meg sem mozdult volna. Amikor meglátott bennünket nyújtózott és ásított.


-Milyen volt a körút? -kérdezte.


Sammy vállat vont.


-Nagyszerű. Még a titkos könyvtári rajongódba is belefutottunk. - mondtam és mindketten kuncogni kezdtünk.


Azután meghallottuk Adrienne hangját:


-Carrie! Holnap hogyan… ohhh a fenébe is!


Megfordultam és megláttam a fürdőszobából előmasírozó Adrienne-t. Láthatóan most fejezte be a zuhanyzást. Maga köré tekert ugyan egy törölközőt, de annak a hossza édeskevés volt ahhoz, hogy mindent takarjon. Ha megmoccant volna, akkor a puncija is kivillant volna. Normál esetben ez nem lett volna gond. Én és Carrie persze szerettük volna, ha Adrienne diszkrétebb, de lányok lévén nem csináltunk belőle ügyet. A gond Sammy volt. Ránéztem és láttam, hogy Adrienne csípőjét bámulja kikerekedett szemekkel és leesett állal. Valószínűleg Adreinne volt a legcsupaszabb nő akit valaha látott.


-Mit csinálsz? Tudod, hogy itt az öcsém te perverz. - mondtam nevetve.


-Honnan tudhattam volna hogy már itt vagytok? Te vagy a perverz, mert bámulsz. - mondta.


Sammy gyorsan elkapta róla a tekintetét, noha Adrienne hozzám beszélt.


-Mindegy. Öltözz fel! - mondtam.


Adrienne a hálószobájába vonult és pár perccel később egy top-ban és pizsamanadrágban jelent meg. Az öltözete hasonlított Carrie-éhez, aki viszont top helyett pólót viselt.


-Én is átöltözök. Te is felvehetsz valami kényelmesebbet. Használhatod a fürdőszobát, de kérlek, ne gyere elő félmeztelenül! Ez Adrienne műsorszáma. -mondtam az öcsémnek.


Adrienne a nyelvét nyújtotta utánam. Pólót és laza rövidnadrágot vettem. Mindannyian tv-t néztünk egy darabig, majd pizzát rendeltünk vacsorára. A lányok megpróbálták szóra bírni Sammy-t, de nem jártak sikerrel. A végén még Adrienne is feladta.


Az öcsém tekintete járt a fejemben, amikor meglátta Adrienne-t kijönni a fürdőszobából. Láthatóan vonzónak találta. Nem azért mondott le a lányokról, mert nem érdekelték, hanem mert túlságosan stresszelték. Ha valahogy meg tudnám neki mutatni, hogy a nőkkel való társalgás nem ördöngösség, talán még haszna is lenne az útjának. De mit tehetnék? Azután eszembe jutott valami.


-Játsszunk valamit! - javasoltam.


Sammy kénytelen lenne beszélni, esetleg még flörtölni is, ha valami társasjátékot játszanánk.


-Ez úgyis nézhetetlen. Mire gondoltál? - kérdezte Carrie és kikapcsolta a tv-t.


-Nem tudom. Van Risk, Monopoly és Scrabble, de az utóbbihoz nincs kedvem. - feleltem.


A Scrabble csendes játék, nekem pedig olyasmi kellett, ami beszédet követelt meg.


-Ne társasjátékot! Mit szólnátok a Kings-hez? -kérdezte Adrienne.


Megráztam a fejemet.


-Még ha akarnánk is, nincs alkoholunk. Hogyan játszol ivós játékot józanul? - kérdeztem.


-Márpedig társasjátékozni nem fogok. - közölte Adrienne.


-Póker? - vetettem fel, de mindenki felnyögött.


-Állandóan nyersz. - mondta Carrie.


-Megvan! Múlt héten játszottuk ezt páran! Ismeritek az “én még sohasem…” játékot. Na, ez az, csak kihívásokkal fűszerezve.


Éppen ellenkezni akartam, de az öcsém megszólalt:


-Ezt nem ismerem.


Adrienne olyan izgatott volt az ötletétől, hogy észre sem vette Sammy kínos érzését, hanem csak magával rántotta a fiút. Pont úgy, ahogy szerettem volna.


-Elmondom. Mindenki felemeli a kezét és valaki - aki éppen soron következik - mond valami olyasmit, hogy … mondjuk “én még sohasem ettem pitét”. Ha te ettél, akkor leteszed a kezed. Sörrel persze izgalmasabb. Aki leteszi a kezét, annak innia kell.


-Nincs ivás. - szóltam közbe.


-Tudom. Pont ezért mondtam, hogy lehet kihívásokkal fűszerezni. Azoknak, akik leteszik a kezüket, végre kell hajtania a felemelt kezűek által közösen kigondolt kihívást. A példámnál maradva: ha én és Carrie letesszük a kezünket, mert már ettünk pitét, a Sampson testvérek keze pedig fent marad, mert szociopaták és még sohasem ettek pitét, akkor a nővér-öccs páros előáll egy kihívással, amit nekem és Carrie-nek végre kell hajtanunk.


-Nem is tudom… - mondta Carrie.


Kicsit idegesnek tűnt a játék potenciális veszélyei miatt. Épp csatlakoztam volna hozzá, amikor észrevettem, hogy Sammy kicsit izgatott és úgy nézi Adrienne-t, mint amikor a lány majdnem meztelen volt. Mintha Adrienne megfeledkezett volna a jelenlétéről és ő ezt ki akarná használni. Nem voltam oda a játékért, de az öcsém kedvéért belementem.


-Gyerünk Carrie….Vagy ez, vagy idétlen talkshow-k a tv-ben! - noszogattam.


-Rendben. Játsszunk! - adta be a derekát.


Sammy-t nem kérdeztem. Feltételeztem, hogy benne van és nem akarja, hogy felhívjam a jelenlétére a lányok figyelmét.


-Én kezdem, mert enyém volt az ötlet. Kezeket fel mindenki! Szóval… én még sohasem aludtam Lynn szobájában, amikor nem volt itt! - mondta Adrienne nevetve.


Carrie elpirult és leengedte a kezét.


-Kis sunyi! El sem hiszem, hogy az ágyamba lopakodtál! - mondtam és igyekeztem komoly arcot vágni. Valójában egy cseppet sem zavart.


-Kimostam utána az ágyneműt és csak azért történt meg, mert Adrienne fiút hozott fel magával. Igazából az ő hibája. - mondta Carrie.


Adrienne vállat vont és azt mondta:


-Carrie az egyetlen, aki letette a kezét, úgyhogy hármunknak kell kitalálnunk valami kihívást.


Összedugtuk a fejünket, majd mivel az én ágyam lett meggyalázva, én jelentettem be a döntésünket:


-Carrie! Vedd le a pólód! A játék hátralevő részét melltartóban kell végigcsinálnod.


Ártalmatlan feladat volt és tudtam, hogy Sammy beindul tőle. Carrie elpirult.


-Én...nem is tudom… - mondta Sammy-re pillantva.


-Sokkal többet látott Adrienne-ből, mint belőled fog. - mondtam és Carrie látta, hogy nincs alku.


Levette a pólóját és a padlóra dobta. Csipkés rózsaszín melltartó volt rajta. A keblei teltnek tűntek benne. Sammy egész jól elrejtette az érdeklődését.


-Azt hiszem Carrie lehetne a következő, ha már félmeztelen. - mondta Adrienne.


-Hát legyen! Én még sohasem szexeltem Lynn ágyában amikor nem volt itt.


Most már viszont bedühödtem.


-Gondolom te nem mostad ki az ágyneműt. - mondtam Adrienne-nek, aki ördögi mosollyal válaszolt. 


Szerencsére ő volt az egyetlen, aki letette a kezét.


-Nem kellene letenned neked is a kezed Lynn? Biztos vagyok benne, hogy szexeltél már az ágyadban. Három hete, amikor … - kezdte vigyorogva Adrienne, de belefojtottam a szót.


-Arról volt szó, hogy akkor, amikor nem voltam itt. 


Nem akartam a szexuális életemről Sammy előtt beszélni és kicsit idegesített, hogy merre tartunk.


-OK! Akkor halljam a kihívást! - mondta Adrienne.


Megint összedugtuk a fejünket. Sammy nem beszélt sokat, de én és Carrie előálltunk valamivel.


-Adrienne! Szeretnénk, ha teliholdat varázsolnál az ablakunkba fél percig. Ez a nagyszerű decemberi idő jót tesz a fenekednek. - mondta Carrie és mindannyian elnevettük magunkat. Még Sammy is.


Adrienne úgy mozgott, mintha bizonyítani akarná, hogy elszántabb Carrie-nél. Gyorsan felhúzta az ablakot és megfordult. A beömlő hideg levegő miatt összefontam a karjaimat magam előtt. Adrienne letolta a pizsamanadrágja hátsó felét és kidugta popsiját az ablakon. Odakint sötét volt már, de a ház oldalán lámpák voltak. Kintről valaki nevetése hallatszott. Észrevettem, hogy Sammy nem Adrienne-t nézi, hanem Carrie mellkasát. A lány mellbimbói megmerevedtek a beáramló hidegtől, de Carrie ezt észre sem vette. Harminc másodperccel később Adrienne felrántotta a pizsamaalsóját és lehúzta az ablakot. Megtapsoltuk és takarót adtunk neki. Remegett, de megpróbált úgy tenni, mintha mégsem tenné. Maga köré tekerte a plédet és vacogó fogakkal rám nézve azt mondta:


-Te jössz!


-Én még sohasem ….dugtam ki a fenekem az ablakon decemberben. -mondtam, majd integetve és kuncogva folytattam - Csak vicceltem… Szóval…  Én még sohasem csókoltam meg lányt.


Ez igaz volt. Nem voltam az a fajta, aki lesmárol egy másik lányt csak azért, hogy felhúzza a fiúkat. Azt viszont tudtam, hogy a lakótársaim egyszer kissé ittasan megcsókolták egymást, hogy lenyűgözzék Adrienne fiúismerőseit. Kijózanodva Carrie persze legszívesebben elbujdokolt volna utána. Ahogy vártam, Carrie és Adrienne leengedték a kezüket. Az öcsém viszont nem és az arca égővörös volt.


-Tényleg? Sohasem? - kérdezte tőle Adrienne, de én válaszoltam gyorsan helyette:


-Sohasem.


Nem volt szándékomban Sammy-t zavarba hozni. A helyzetet mentendő nem is konzultáltam vele, hanem máris közöltem a kihívást:


-Adrienne! Carrie! A kihívás mindkettőtök számára egy csók az öcsémmel.


Végülis jól haladtam. Ha Sammy nem is szólal meg, majd én cselekvésre veszem. Azt hiszem Sammy kellemesen meglepődött attól, hogy Adrienne nem vonakodott. A lány határozott léptekkel a kanapéhoz ment, Sammy mellé ült és megragadta a fejét. A testvérem arcát maga felé fordította, becsukta a szemét és előrehajolt. Az ajkaik találkoztak. Láttam, hogy Sammy inkább egy kis puszi felé terelné a dolgot, de Adrienne erős és határozott volt. Addig járatta a nyelvét Sammy ajkain, amíg a fiú ki nem nyitotta a száját. Nagyjából tíz másodperc nyelves csók után Adrienne visszament a helyére. Sammy teljesen kábának tűnt én pedig magamban mosolyogtam. Carrie átvette Adrienne helyét a kanapén és elvörösödött. Nem akart kezdeményező lenni, de tudtam, hogy az öcsémre azután várhat. Végül feladta és fejét elfordítva Sammy ajkának nyomta a sajátját. Ez volt az a puszi amivel Sammy Adrienne-nél próbálkozott. Pár másodpercig összeért a szájuk, majd szétváltak. Aranyosak voltak. Sammy arcán álomszerű mosoly ült miközben Carrie visszaült a fotelébe.


-Sammy, most te jössz! - mondta Adrienne.


Egy darabig úgy tűnt, hogy az öcsém észre sem vette, hogy hozzá szóltak, azután elvörösödött és leszegte a tekintetét.


-Nem tudom...nincs semmi jó ötletem. - mondta.


-Ne légy már ilyen nyafka! - mondta Adrienne.


Carrie dühös pillantást vetett rá, én pedig hálás voltam, hogy nem nekem kellett megrónom.


-Nem kell egetverően jó ötletnek lennie...bármi megteszi. Mi pedig egyszerűen válaszolunk rá. Ne aggódj! - biztatta Carrie a testvéremet.


Sammy pár másodpercig elgondolkodott. Azt hiszem ekkor fogta fel, hogy mekkora előnyben van, mint egyedüli férfi, aki fiatalabb is a többieknél.


-Én sohasem….szoptam senkit. - mondta.


Egy kicsit sokkoltak a szavai, de a csókok nyilván felizgatták és logikusnak tűnt a húzása a játékban. Mindhárman leengedtük a kezünket. Kicsit elpirultam tudván, hogy az öcsém lelki szemei előtt valakit szopok. Sammy viszont kicsit mosolygott. Legalább élvezi.


-És mi a kihívás? Rajtad múlik. - mondta Adrienne.


Sammy újra elgondolkodott pár másodpercig. Majd valahogyan láthatóan merészebben megszólalt:


-A kihívás mindhármótoknak….hogy megvillantjátok magatokat.


Carrie önkéntelenül felnyögött, nekem pedig beletelt egy másodpercbe felfogni, hogy mit is kért.


-Én is? - kérdeztem kicsit hitetlenkedve.


-Szeretném, ha fair lenne. - mondta Sammy.


A többiekre néztem. Adrienne szokás szerint csak vállat vont, megragadta a topja alját és felhúzta. Nem volt rajta melltartó és előbukkantak apró, könnycsepp alakú keblei. A bimbói szintén kicsik voltak, de keménynek tűntek. Jól nézett ki. 


Visszahúzta a topját, Sammy pedig Carrie felé fordult. A lány egy pillanatig csak ült és pirult. Azután ujjait a melltartója kosara alá csúsztatta és gyorsan lehúzta. Előugrottak a telt, kerek mellek a nagy rózsaszín bimbókkal. Carrie ezután gyorsan visszatömködte a puha halmokat a melltartójába. Mindenki felém fordult. Sammy furcsa pillantással nézett rám. Mintha vágyakozás lett volna benne. Be kellett vallanom, hogy izgatott remegés futott végig rajtam amikor rám néztek. Azt akartam, hogy akarják látni a testem. Gyorsan levettem a pólómat. A fekete melltartóm elől nyílt. A szívem kalapált és beteges izgalom és félelem keverékét éreztem. Kikapcsoltam a melltartómat és széthúztam a kosarakat. Lenéztem és láttam a hegyes kebleimből büszkén előremeredő hosszúkás bimbókat. A többiekre nézve láttam, hogy mohón néznek. Visszacsatoltam a melltartómat, de furcsán éreztem magam. A combjaim közt nedvességet éreztem. Felizgultam az öcsém előtt!


-Mindannyian szépek vagytok. - mondta Sammy elvörösödve.


-Jajj, de kis aranyos! - mondta Adrienne, Sammy pedig még pirosabb lett.


Valahogy büszke voltam rá, amiért képes volt erre a dícséretre. És furcsa volt ugyan, de annak is örültem, hogy tetszettem neki. A szoba melegnek kezdett tűnni. Carrie és Adrienne is kipirultnak tűnt. Tudatosult bennem, hogy mindannyian felizgultunk a piszkos kis játéktól.


-Adrienne! Újra te jössz. - mondtam.


-Én még sohasem….maszturbáltam a testvérem szobájában. - mondta Adrienne.


Körülnéztem. Sammy keze lent volt. Ő az egyetlen testvérem! A szobámban maszturbált?


-Micsoda? - kérdeztem.


-Hahh….tudtam! A pasik mindig ilyesmit csinálnak. Furcsa helyeken verik ki. - mondta Adrienne elégedett vigyorral.


Az öcsém vörösen, de ravasz mosollyal nézett rám. Egyszerre taszított és érdekelt a dolog. Miért ott maszturbált? Mire gondolt közben?


-Bocsánat...csak egy lányos illatú szobában akartam csinálni. - vallotta be Sammy Carrie és Adrienne vihogásától kísérve.


Én elképedve hallgattam. Az öcsém az illatomat érezve maszturbált. Egy kicsit undorító volt, de még jobban felizgatott.


-Találjuk ki a kihívást! - mondta Adrienne.


Ez volt Sammy első feladata, úgyhogy kis időbe telt amíg előálltunk vele. Én azt mondtam, hogy undorító és nagyon rossz ötlet. Meglepett, hogy milyen gyorsan elvadultak a dolgok. Könyörögtem nekik, de leszavaztak.


-Sammy! A kihívásod….hogy mutasd meg nekünk a péniszedet! - mondta Carrie.


A testvérem szeme nagyra nyílt és valami artikulátlan hangot hallatott.


-Gyerünk! Megmutattattad velünk a melleinket. Még Lynn-nek is meg kellett mutatnia. Ez a legkevesebb, amit megtehetsz. - mondta Adrienne.


-Lynn… - nyöszörögte Sammy rám nézve, de én csak vállat vontam.


-Ez olyan megalázó… - mondta, majd a nadrágjához nyúlt.


El sem tudtam volna mondani mit éreztem, amikor láttam, hogy meg fogja tenni. Örültem, hogy benne van a játékban, de nem akartam zavarba hozni. A péniszét meg végképp nem akartam látni, úgyhogy a lábamat kezdtem bámulni.


-Te jó ég! - hallottam Adrienne-t.


Ránéztem és láttam, hogy nagyra nyílt szemmel bámul. Carrie arckifejezése hasonló volt.


-Mi az? - kérdeztem.


-Nagy. - mondta Adrienne.


Gyorsan megfordultam. Sammy a kanapén ült a nadrágját és alsónadrágját combközépig letolva. A hímvesszője mereven állt. Adrienne nem viccelt. A kis nerd öcsémnek jókora férfiassága volt.


-Nagy? - kérdezte Sammy meglepetten.


Valószínűleg ő látta egyedül a szervet kiskora óta.


-Az egyik legnagyobb, amit láttam és láttam párat - mondta Adrienne.


Carrie csak bólintott. Hirtelen nem tetszett ahogy a két lakótársam az öcsémet bámulja. Sammy büszkén mosolyogva húzta vissza a ruháját. Tovább akartam lépni.


-Te jössz Carrie! - mondtam.


-OK...én még sohasem ...maszturbáltam családtagra gondolva.


Újabb sokkoló állítás volt és nem is tudtam, hogy Carrie-t mi vezethette, amíg Adrienne meg nem szólalt:


-Piszok! Bizalmasan beszéltem neked róla! - mondta mosolyogva.


A keze lent volt.


-Ricky unokaöcsém tényleg jóképű… - folytatta, én pedig kuncogtam.


Azután észrevettem, hogy Sammy keze is lent van. Az egyik családtagra gondolt? El sem hiszem. Lehet hogy…


-Nálad ki az? - kérdezte Carrie Sammy-től.


Ő egy pillanatra rám nézett, majd a padlóra és azt felelte:


-A szabályok nem írják elő hogy válaszolnom kell.


Éreztem, hogy a gyomrom összerándul. Nem kellett mondania, mindannyian tudtuk kiről van szó.


-Ez igen! - mondta Adrienne rám mosolyogva.


Carrie és én összedugtuk a fejünket a kihívás ügyében. Szédültem és a bugyim benedvesedett. Mi van velem? Az még rendben, hogy a szexről beszélés felizgat, de ami itt folyik, az  távolról sincs rendben. Carrie-vel kicsit ijedtek voltunk, ezért olyasmivel álltunk elő amiről azt gondoltuk, hogy lelassítja az eseményeket.


-Sammy! Adrienne! A kihívásotok….hogy cseréljetek ruhát.


Arra gondoltunk, hogy viccesek lesznek egymás ruhájában, de nem számítottunk arra, hogy a nappaliban vetkőznek le. Mire észbe kaphattunk volna, Adrienne topja a padlón volt és gyorsan követte a pizsamanadrágja, majd a piros bugyija. Teljesen meztelenül állt előttünk. Egyes testrészeit láttam már, de anyaszült meztelenül még nem. Gyönyörű volt a karcsú vonalaival és borotvált puncijával.


-Kellenek a ruháid. - mondta kis várakozás után Adrienne Sammy-nek.


Az öcsém megrázta a fejét, mintha álomból ébredne, majd felállt és lassan levetkőzött. A hímvesszője a korábbinál is nagyobbnak tűnt. Adrienne felkapta a ruháit és magára vette. Sammy felvette Adrienne topját és a bugyit figyelmen kívül hagyva a pizsamanadrág után nyúlt.


-Nem, nem! Azt is fel kell venned! Én is felvettem az alsónadrágodat, pedig nedves. - mondta Adrienne és mindannyian idegesen kuncogtunk.


-Pech. - felelte Sammy és felhúzta a pizsamaalsót.


Kicsit büszke voltam arra, hogy kiállt magáért. A kezdeti elgondolásunk viszont bevált. Tényleg viccesek voltak egymás ruhájában.


-Gyerünk Lynn! Te jössz! - mondta Sammy most először továbblökve a játékot.


Valami jót akartam. Annyira felizgultam, hogy nem tudtam tisztán gondolkodni. A szobában érződött a szexuális feszültség.


-Én még soha….nem néztem pornót. - mondtam.


Az után, amit ma láttam tőle, meglepett, hogy Adrienne keze fent maradt. De még jobban meglepett, hogy Carrie leengedte a kezét. Sammy is, de erre számítottam.


-Nocsak? Pornót nézel? - érdeklődött Adrienne.


-Nem azt mondta, hogy rendszeresen, csak azt, hogy valamikor. Valamikor pedig néztem pornót. És akkor mi van? - mondta Carrie védekezően.


-Mi a kihívás? - kérdezte Sammy figyelmen kívül hagyva a vitát.


Adrienne és én összehajoltunk. Ekkor már nem volt semmi önkontrollom és hagytam, hogy Adrienne döntsön.


-Carrie! A kihívásod...hogy tíz másodpercig masszírozd Sammy péniszét! - mondta Adrienne.


Egy hang sem hallatszott. Carrie és Sammy egymásra néztek, majd elfordították a tekintetüket. Nyilvánvalóan nem fűlt hozzá a foguk. Adrienne viszont szigorúan, karba tett kézzel nézett. 


-OK…. - mondta végül Carrie.


Sammy mellé ült a kanapéra. Az öcsém meg sem moccant. Úgy tűnt, hogy lebénult a félelemtől. Carrie keze benyúlt Adrienne pizsamanadrágja alá és előhalászta Sammy hímvesszőjét. Carrie megmarkolta az alját és lassan fel-le kezdte mozgatni a kezét. A hímtag óriásinak tűnt a finom lánykézben. Azon kezdtem gondolkodni, hogy milyen érzés lehet megfogni, vagy milyen lehet amikor becsúszik a…


-Tíz másodperc! - jelentette be Carrie és elengedte az öcsémet.


Sammy egy pillanatig mozdulatlan volt, majd gyorsan eltüntette a péniszét.


-Ez izgató látvány volt! Most már tudom miért nézel pornót. - mondta Adrienne.


Sammy gyorsan visszatért a játékhoz.


-Én még sohasem ...szeretkeztem valakivel. - mondta.


Ez egyféle beismerés volt, bár mindenki sejtette. Azt hiszem egyszerűen csak mindhárom nőnek kihívást szánt. Be is jött amire számtott, mert leengedtük a kezünket.


-Carrie és Adrienne! A kihívásotok….hogy húsz másodpercig szopogassátok a nővérem mellbimbóját. - mondta szinte azonnal.


Kis híján felnyögtem. Annyira fel voltam izgulva, hogy legszívesebben ledobtam volna magamról a ruhát  és tudtam, hogy a mellbimbóim hihetetlenül érzékenyek.


-Húúú, ezért még nagyon meg fogsz fizetni kisfiú! - mondta Adrienne, de egyáltalán nem hangzott dühösnek és pajkos mosoly ült az arcán.


Levettem a pólómat és a melltartómat. Éreztem Sammy tekintetét a kebleimen és egy részem akarta is hogy nézzen. Arra gondoltam, hogy milyen lehet amikor a hímvesszője közéjük csúszik...azután megpróbáltam a gondolatot kiverni a fejemből. Ő az öcsém és ez csak valami mámor. Miközben jártak a gondolataim, meleg nedvességet éreztem a bal bimbómon. Odanéztem és Adrienne gyönyörű szeme tekintett fel rám. Az ajka a mellemre tapadt és éreztem, ahogy a nyelvével izgatja a mellbimbómat. Pár másodperccel később hasonlót éreztem a jobb oldalon. Odafordulva Carrie-t láttam, ahogy csukott szemmel teszi a dolgát. Én is becsuktam a szemem és hátrahajtottam a fejem. Élveztem a nyelvek kéjes munkáját. Azután hirtelen hűvösséget éreztem a kebleimen. Kinyitottam a szemem.


-Letelt az idő. - közölte Adrienne.


Visszavettem a melltartómat, de a pólómmal nem bajlódtam.


-Erre vágytál? - kérdeztem Sammy-t és ő zavartan mosolygott.


-Mondtam az öcsédnek, hogy megfizet, úgyhogy….engem még sohasem hívtak Sampson-nak. - mondta Adrienne.


-Ne már! Ez olyan béna! - mondtam, de amikor láttam, hogy Sammy leengedi a kezét, én is követtem.


-Ez az! - mondta elégedetten Adrienne.


Carrie mellé indult, hogy megbeszéljék a kihívást, de Adrienne máris megszólalt:


-Lynn! A kihívásod….hogy húsz másodpercig csókolózz a testvéreddel.


Valahogy előre éreztem, hogy ezt fogja kérni. És féltem. Eddig is eléggé elszabadultak a dolgok és most csókolóznom kell az öcsémmel. Elgondolkodtam azon, hogy nemet mondok, de eszembe jutott, hogy a többiek eddig mit meg nem tettek. Nem lenne velük tisztességes, ha most visszakoznék.


-Nem kell megtennetek. - mondta Carrie megérezve a kényelmetlenségemet.


-Dehogynem! Ki kellett tennem a hátsómat az ablakba, meg kellett villantanom a mellemet mindenkinek, le kellett vetkőznöm és számba kellett vennem Lynn mellbimbóját. Márpedig most csókolózni fognak. - közölte Adrienne olyan elhatározottsággal, hogy tudtam nincs más lehetőség.


Sammy mellé ültem és egy pillanatig nem mozdultunk. A tenyerem izzadt, a szívem majdnem kiugrott a helyéből. Életem első csókjánál lehettem ilyen ideges. Azután felé fordítottam a fejem és becsuktam a szemem. Hamarosan megéreztem puha ajkait. Kinyitottam a számat és hagytam az ösztönöket dolgozni. A nyelvünk összefonódott. Hol én nyomultam mélyen az ő szájába, hol ő az enyémbe. Közelebb húztam magamhoz, fel akartam falni….amikor egy kéz megrázta a vállamat.


-Hahó! Az idő régen letelt. Nem hallottátok amikor szóltam? - kérdezte Adrienne.


Kinyitottam a szemem és elhúzódtam az öcsémtől. Ránéztem és zavart láttam rajta. Carrie szintén zavarodott volt amiatt amit látott, Adrienne pedig vigyorgott. Elcsábítottam a saját testvéremet! Vagy engedtem, hogy mások csábítsák el nekem! Vagy valami ilyesmi. Szörnyű dolgot tettem. Könnycseppek gördültek le az arcomon.


-Bocsánat….nem érzem magam jól. Már lassan 11 óra. Azt hiszem lefekszem - mondtam elfulladva, majd felugrottam és a hálószobámba futottam. 


Bezártam magam mögött az ajtót és arcomat a párnámba temetve addig sírtam amíg elfogytak a könnyeim. A nappaliban hosszú ideig csend volt, azután hallottam, hogy hármasban halkan beszélnek. Nyílt Adrienne és Carrie szobájának ajtaja. Jó éjt kívántak mindannyian és az ajtó becsukódott. Hallottam ahogy az öcsém lefekvéshez készül. Azután az ajtó alatt megszűnt a beszűrődő fény és minden némaságba borult. A legrosszabb az volt, hogy én még mindig fel voltam izgulva. Semmi sem változtatott rajta és ettől csak még mélyebben szégyelltem magam.


Hosszú ideig próbálkoztam elaludni. Arra gondoltam, hogy ha sikerül, akkor reggel felébredve olyan lenne, mintha semmi sem történt volna. A lakótársaim persze nem felejtenék hogy mi történt, de én megbocsátanék magamnak az idióta viselkedésemért. És nem gondolnék többet az öcsém hímvesszőjére és nem ábrándoznék arról, hogy ki-be mozog a nedves puncimban. 


De nem sikerült elaludnom. Egy órán át forgolódtam, amikor halk kopogást hallottam az ajtómon. Azután kinyílt és Sammy csusszant be rajta. Felkapcsoltam az ágyam melletti lámpát és felültem. A takarót felhúztam a nyakamig, noha még mindig melltartó és rövidnadrág volt rajtam. Sammy-n a saját pizsamája volt. Hosszú ideig csak ott állt zavartan.


-Elnézést mindenért. - mondta végül.


Ez megzavart. Ő semmi rosszat nem tett.


-Miért kérsz elnézést? Én voltam a hibás. - mondtam.


-Nem. Én vettelek rá, hogy…. tudjuk mire. Nem lett volna szabad. Ne mondd, hogy nem kell bocsánatot kérnem, csak fogadd el vagy utasítsd el.


Elmosolyodtam és azt feleltem:


-Elfogadom a bocsánatkérésedet, ha te is elfogadod az enyémet.


Ő bólintott én pedig folytattam:


-Akkor minden a régi? Elfelejthetjük ami történt?


-Igen...azt hiszem. - mondta és megfordulva a nappali felé indult.


Talán ekkor tényleg megállhattunk volna, de képtelen voltam rá és megszólaltam:


-Várj egy kicsit! Valamit meg kell kérdeznem… Azt mondtad, hogy egy családtagra gondolva maszturbáltál… Ki az?


Még az éjjeli lámpa gyenge fényénél is látszott, hogy elvörösödik.


-Te. - suttogta végül.


Sejtettem persze, de valamiért tőle akartam hallani.


-Miért én? - kérdeztem.


-Miért ne te? Te vagy a legcsinosabb lány a világon. Szeretlek és te is szeretsz engem.


Azt hiszem bók még sohasem esett ilyen jól.


-A legcsinosabb? - kérdeztem.


-Ezenkívül okos, vicces, érzékeny, megértő és minden más vagy. Egyszerűen tökéletes.


-Te is csodás vagy! Egy lány tényleg szerencsés lesz valamikor veled.


-Nem akarok egy lányt. Csak téged. - mondta és ekkor tudtam, hogy valami történni fog.


A szívverésem üteme az egekbe szökött és minden korábbi zavarom és szégyenérzetem semmivé foszlott. Csak az állati szexualitás maradt. Lecsúsztattam magarmról a takarót, négykézlábra álltam és az ágy végénél álló Sammy felé indultam.


-Lynn...mit csinálsz? - kérdezte, de a szeme a popsim mozgását követte.


Amikor odaértem hozzá, lehúztam a pizsamanadrágját. 


-Semmi olyat, amit nem szeretnél. Csak egy szavadba kerül és abbahagyom. - mondtam a legizgatóbb hangomon.


Felnéztem tágra nyílt szemébe és igyekeztem ártatlan őzikeszemeket mereszteni. Úgy tűnt működik. Nem mondott semmit és nem is mozdult. A péniszére néztem. Pont olyan hosszú és vaskos volt, mint amilyenre emlékeztem. A végén előváladék cseppje csillant meg. Érezni akartam az ízét. Előrehajoltam és megmarkoltam a hímvesszője tövét. Éreztem, hogy teljes teste megremeg, de nem állított meg. A másik kezemmel megfogtam a puha és forró zacskóját és megnyaltam a férfiassága végét. Imádtam a sós ízét.


-Vedd a szádba kérlek! - könyörgött.


Úgy éreztem, mintha áramütés ért volna. A legmocskosabb szavak voltak amiket egy fiú mondhat a nővérének és én készen álltam teljesíteni a kérését. Az ajkaim közé vettem a végét és nyelvemmel simogatni kezdtem. Azután becsuktam a szemem és lassan egyre mélyebbre engedtem a számba. A kezét a vállamra tette, miközben a pénisze centiől centire haladva merült a számba, amíg végül el nem érte a torkomat. Öklendeztem és kihúztam. Hallottam, ahogy felnyög. Újra a számba vettem és gyorsan előre-hátra mozgattam a fejem. 


A szemem könnyekkel volt tele a mélytorkozástól, amikor elélvezett. Újabb és újabb löketek érkeztek a számba, némelyik egyenesen le a torkomba. A szám tele volt a spermájával, amikor kihúzta magát. Felnéztem rá és megmutattam neki a magját a nővére szájában. Tágra nyílt szemmel nézte, ahogy nagyot nyeltem. Újra kinyitottam a számat és megmutattam neki, hogy a nedve már a hasamban van.


-Ez hihetetlen volt. - mondta.


Én elmosolyodtam és magam mellé húztam az ágyra. Egymás mellé feküdtünk és simogattuk egymást.


-Ha újra készen állsz, vár még rád valami!. - mondtam neki.


-Micsoda?


-Meg kell dugnod. - feleltem és fölé hajolva megcsókoltam.


A melleim közé nyúlt és kikapcsolta a melltartómat, amit félredobtam. A hátára nyomtam és megszakítottam a csókunkat. Úgy helyezkedtem, hogy a mellem az arca fölé kerüljön. Tudta, hogy mit szeretnék. A szájába vette a mellbimbómat és gyengéden szopni kezdte.


-Ohhh...igen! - nyöszörögtem és hátrafeszültem.


A puncimat a lábához dörzsöltem. Észvesztően vágytam rá. Amikor nem bírtam tovább, felültem és letéptem róla a pólót és a pizsamaalsót, majd levettem a maradék ruhámat. Sammy szeme azonnal a kis nyílásra és a sötét szeméremajkaimra tapadt. Megmozdult, de a mellkasára tettem a kezem és visszanyomtam. Meglovagoltam. A puncim a hímvesszője felett volt. Tudtam, hogy vágyik rá, de nem akartam sietni. A hüvelyem nedve rácsöppent és most már ő is tudta, hogy én mennyire akarom. Lassan magamba engedtem.


-Jézusom! - nyögtem.


A határig szétfeszített a belém csúszó férfiassága. Amikor a fenekem a combjára ért és mélyebben volt bennem, mint korábban bármilyen más férfi, előrehajoltam és testvéri puszit nyomtam az arcára. Lassan felemelkedtem, majd újra leereszkedtem. Az ismerős érzés gyorsan jött és kéjes nyögések közben elélveztem.


Egy darabig megint csak feküdtünk egymás mellett. Jobban szerettem, mint egy nővér szeretheti az öccsét, de ennél is többet akartam. A lábai közé nyúltam és simogatni kezdtem.


-Van még benned erő egy menethez? - kérdeztem, amikor a hímvesszője újra kezdett megmerevedni a kezemben.


-Érted bármit!


-Jó! Akkor most a másik nyílás jön!


Nem tudom miért mondtam ezt. Soha nem csináltam korábban anált és igazából nem is gondoltam rá. De most minden mocskos és helytelen dolgot akartam, mégpedig tőle. Legyen vele tisztában, hogy egy nőnek (a saját bevallása szerint egy gyönyörű nőnek) szüksége van rá, mert minden nyílásában érezni akarja.


-Tényleg? - kérdezte.


-Igen! - nyögtem.


Négykézlábra álltam, ő pedig mögém helyezkedett. Az ujjaimat a hüvelyembe nyomtam. Kihúztam a nedveink keverékét és bekentem vele a kis rózsaszín nyílást. A következő amit éreztem az volt, hogy megfogja és szétfeszíti a popsimat. A kemény férfiasság a lyukhoz ért. Gyengéden csúszott be, de így is olyan volt mintha széttépett volna. Félig kéjtől, félig fájdalomtól nyöszörögtem, de nem állítottam meg. Ő pedig nem kímélt. Kihúzta magát, majd újra belökte. Felkiáltottam és a karom elgyengült. Arccal a párnába estem, miközben a hátsóm a levegőbe meredt. Sammy folytatta a lökéseket. Azután éreztem, hogy erősebben megmarkol és hallottam, hogy felnyög. Másodjára árasztott el forró spermája. Felnyomtam magam és újra négykézláb állva azt mondtam:


-Isteni volt!


Az öcsém hímvesszője még mindig bennem volt. Sammy előredőlt rám és lihegve azt kérdezte:


-Jól csináltam?


A vállam fölött hátrafordultam és puszit nyomtam rá.


-Te vagy a legjobb nerd az ágyban! - biztosítottam.


-Azt hiszem apának teljesen igaza van és ez a tökéletes egyetem számomra is. - mondta és mindketten elnevettük magunkat.


Azután valamit hallottam. Felnéztem és Adrienne-t láttam az ajtóban a jól ismert ördögi mosollyal az arcán.


-Valami furcsa zaj szűrödött be a szobánkba és gondoltam megnézem mi az. - mondta, majd belépett és becsukta maga mögött az ajtót.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
1300 oldalnyi erotikus horrormese egyetlen PDF-ben:
https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

triklovic ·
Nagyon tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: