Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én és az apám

Idegesen és kapkodva kezdtem öltözködni és dühösen néztem a fiúkra az ágyba, amiért ők nem így cselekszenek. Halottam, ahogy apám baktat fel az emeletre és lefutott az agyamon, ahogy kiakad, üvöltözik, kidob otthonról és az utcán találom magam. Ebbe a pillanatba kinyílt a szoba ajtó és ott állt apám. Apám 50 éves volt, alacsony, pocakos, haja rövidre volt nyírva és körszakálla volt. Égő arccal néztem rá és egyből lesütöttem a szemem. 
- Köszönöm, fiúk! – ment oda Janihoz és Csabihoz és megcsókolta őket. 
- Szívesen, máskor is, Főnök! – nevettek és elkezdtek öltözni. 
Én olyan bambán néztem apámra, mint még soha. A fiúk elköszöntek tőlem is, de én csak némán álltam. 
- Nem értesz semmit, mi? – kérdezte miközben átkarolt és végigmért. 
- Apa én…én… - makkogtam. 
- Csönd! – tette az ujját a számra. 
- Mi volt ez az egész? – kérdeztem majdnem sírva. 
- Régóta sejtettem, hogy te is más vagy, akárcsak én. Megkértem a fiúkat teszteljenek le, valóban a faszt szereted –e. 
- Hogy érted, hogy te is más vagy? Apa…te…meleg vagy? – kérdeztem meglepődve. 
- Biszex vagyok, fiam és már nagyon régóta vágyom Rád. – mondta és megcsókolta a nyakam, amitől felnyögtem. 
- De én a fiad vagyok! – kiáltottam fel.
- Önző vagyok, Félix, azért is akartam ennyire megtudni meleg vagy –e, hátha velem is összegyűrőd a lepedőt. Anyáddal már nem működik a szex és nem is kívánom a puncit. Én a te lukadat akarom, fiam, azt a formás fenekedet. – mondta kéjesen és simogatott. 
- Úgy szeretlek apa! Tudod, hogy bármit megtennék érted és azt akarom, hogy boldog legyél. – mélyen belenéztem apám szemébe és megcsókoltam. 
 
Vad csókolózásba kezdtünk és ledőltünk az ágyra. Apám szó szerint letépte rólam és magáról is a ruhát. A boxeren keresztül simogatni kezdtem a faszát, amely egyre csak dagadt. Letérdeltem elé, ő még mindig háton feküdt az ágyon. Lehúztam róla a boxert és megláttam apám farkát. Nem volt nagy, de vastag volt, amelyet dús szőrzet koronázott. Mohón estem neki a faroknak, apám pedig hangosan nyögni kezdett. Szopni kezdtem erőteljesen, húztam és vertem, egyre több vér került bele és lassan állt mint a cövek. Hol szoptam a faszt, hol pedig a szőrös golyókat szívtam és nyalogattam.
- Készülj apa, mert felrepítelek a csillagokba. – kacsintottam rá. 
Elkezdtem egyre mélyebbre venni a farkát és egy kis idő múlva az egész eltűnt a számba. Apám élvezte a mélytorkozást, a vele járó hangokat és a nyál lecsorgását a testemen és az ő véreres faszán. Elöntötte a köd az agyam és olyan erővel szoptam apám faszát, mint még soha. Vadul vertem, torokra vettem és a golyóit se kíméltem. Nem is kellett több neki, éreztem, hogy megfeszül és telelövi a torkomat a gecijével. Hihetetlen érzés volt, hogy apám spermája, amiből én is lettem itt folyik le a torkomon és nyelem le. Lassan kokadni kezdett a farka én pedig lenyalogattam róla a maradékot. 
- Köszönöm, fiam! – mondta, amikor az ágyba mellé feküdtem és átkarolt, majd megcsókolt. 
Kézen ragadott és bevezetett a fürdőbe. Megengedte a zuhanyt és elkezdtünk fürdeni. Beszappanozta az egész testemet és kéjesen simogatott meg csókolt. Maga felé fordított, letérdelt és bevette a faszomat a szájába. Szívta a fiatal farkamat, simogattam a rövid haját és a fejét nyomtam rá a farkamra. Ő is torokra vette az enyémet és a nagy szopás közben ujjazni kezdte a lukamat. Ahogy a feje előre hátra a farkamnál az ujja is úgy csúszkált a lukamba. Elkezdte masszírozni a prosztatámat és nem is kellett sok éreztem hogy lövelni fogok. Én is ugyanúgy torokra lőttem a gecimet, mint apám, de ő nyelte is illetve csurgatta ki a szájából a szakállára és a testére. Majd megfordított nekitámasztott a zuhanyzó falának és terpeszbe állított. Közel jött hozzám éreztem a meleg levegőt a nyakamon, ahogy fújtatott. 
- Fiam, tudod mióta várok erre. – mondta és megcsókolta a nyakam. 
Ezzel egyidőben odairányította újra álló faszát a lukamhoz és elkezdte benyomni. 
- Ó, apa…ááá – nyögtem, ahogy éreztem a makkot a seggembe. 
- De jó szűk vagy, Félix, ó, Istenem… - nyögte ő is és nyomta be a faszát. 
Együtt ziháltunk és nyögtünk a zuhanyzóba ahogy baszni kezdett. Erősen, határozottan, férfiasan, úgy, mint aki végre megkapta azt amit akart és csak az övé. Nyögtem apám durva lökései alatt, izzadtunk mind a ketten, párásodott minden. Kiszálltunk a zuhanyzóból, apám a kád szélére ült én pedig kezdtem beleülni az álló férfiasságába. Már könnyen becsusszant a farka, csukott szemmel, kéjesen lovagoltam rajta, apám a derekamat fogta. 
Ó, fiam…mindjárt… - nyögött apám és ahogy ezt kimondta már éreztem a meleg gecit ahogy eltölt belülről. Rengeteget spriccelt, folyamatos nyögések közepette. 
Leszálltam apám farkáról, felállt és lehajolt a kádba kapaszkodva. 
- Te is, Félix! – kérte szinte könyörögve. 
Lehajoltam, széthúztam apám farpofáit és mélyen belenyaltam a lukába. Nyögdécseléssel jelezte, hogy élvezi ahogy nyalom. Az ujjaimat is használni kezdtem, majd mikor elég tág lett, felegyenesedtem és elkezdtem bedugni a farkamat. 
- Te is nagyon szűk vagy apuci. – mondtam neki ő pedig nyögött, ahogy furakodtam befelé. 
Hamar beraktam neki és erős mozdulatokkal kúrni kezdtem. Remegett a teste a baszástól, fogdostam az eléggé kitapintható melleit, csókolgattam a hátát. 
- Ez az fiam, ne kíméld apádat! – nyögte.
Egyik lábát felrakta a kád szélére és így basztam tovább, mindkettőnkről csurgott a víz. A nagy baszás közepette hirtelen tört ki belőlem a geci és telelőttem apám nagy seggét. Izzadtan, zihálva hajoltam a hátára miközben ernyedt a farkam benne. Kihúztam és ezzel együtt folyt le a lábán a spermám. Élvezettel néztem, ahogy folydogál a nedűm apámon, aki fáradtan hajolt előre a kádba. 
- Köszönöm, fiam! – rebegte és megcsókolt. 
- Én köszönöm, apu! – visszacsókoltam. 
Akkor még nem is sejtettem milyen nyár vár rám…
 
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Achylles ·
Fekix! Ugye most nem fogod a korábbi storykat újra feltölteni, épp, h észre vehetően átírva ?!?!?! Ha újra regisztráltál, vissza tudod keresni a történeteidet és letöltöd a gépedre. Ezeket az energiáidat, amiket az újra írásba ölsz, inkább használd teljesen új történetek megírására !!!

FandomSlasher ·
Szerintem izgi

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: