Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elszakìtva

Mnovellák
 
Elszakítva
február 09, 2020
 
 
 
                         Elszakìtva!
 
 
 
 
 
 
 
Ùjra ès ùjra magához vonta csöpp kis testèt, mèlyen a szemèbe nèzett, hogy sose felejtse el a zöld ìriszèt mely ezidáig fogva tartotta.
Mèlyet szippantott a levegőből melyben terjengett az èdes baba illat. Ez a kietlen ès sivár szoba talán örökre a retinájába èg majd, mely utolsò állomás az ő közös kis èletükben.
Fülledt meleg volt, Megan egyre csak ölelte hùgait, mint vèdelmező sas tárta szèt szárnyait, hogy megóvja őket, s főleg önmagát az elkerülhetetlentől, mely perceken belül ùgyis bekövetkezik.
Elena bevágtatatott az aprò kis szobába nyomában egy pocakos, bajszos aprò gombszemű fèrfival aki bár nyájasságot mìmelt volna, Megből pedig csak gyűlöletet váltott ki.
Megragadták a testvèreit, s rá parancsoltak, hogy maradjon odabent.
Pár ruha, egy cumisüveg landolt a táskában, melyben az eddigi èletük elfèrt.
Nagy tiltakozások áràn tuszkolták be Saraht az autòba, a babával könnyű volt ,, elbánniuk,, mègis abban a pillanatban ahogy kiragadták Meg fèltő ölelèsèből èktelen sìrásba kezdett.
Mindhárman èreztèk, hogy most valami jòvátehetetlen törtènik.
 
Ne mozdulj!
 
 ripakodott rá Elena, kinek hangja èrdes volt, mint ő maga! Árnyèka sem volt már egykori önmagának, lezülött teste ès elmèje csak a pènzt áhìtotta, melyet kap hùga gyerekei után.
Kicsörtetett kezèben a kis táskával , melyben a kèt lány ruhái voltak.
 
Megan nem hallgatott senkire, mint űzött vad rohant ki az ajtòn, szinte átugorva a három porosodò, rozoga lèpcsőt mely itt-ott hèzagos volt...
Tudta, hogy ezt a pillanatot sosem felejti el, ahogy Sarah jajveszèkel abban az átkozott fekete Ford.ban.
A sofőr indìtott, az autòban egyre emelkedett a kètsègbe esett hangzavar, melyet a kissebbek okoztak, Megan pedig tèrdre hullott ès jajveszèkelt...
 
-Sarah, Molly ...èleteim , hozzátok vissza.
Megan szìve szèp csendesen összetört, szemeit az egyre távolodò Fordra szegezte melyben ott az èlete, a testvèrei...
 
Òrákig sìrt kint az ócska ház előtt, mely pár òrával ezelőtt mèg hármasuk ,,otthona,, volt.
Ahogy elmentek, ő Megan összetörve tèrdepelve, könnyáztatott arcàt az ègre emelve ìgèretett tett önmagának, hogy egyszer megkeresi őket...
 
Elteltek az èvek, a három lány három különböző helyen nevelkedett. A kèt kissebb meglehetősen jó körülmènyek között èlt, mìg Megan csak szenvedett attòl a pillanattòl fogva, hogy elszakìtották tőle a testvèreit.
Már egyedül van, senkihez nem tartozik többè, csak tùl èli Elena ès Charles testi-lelki fenyegetèseit. Nincs más dolga, csak èlni ès tùl èlni önmagáèrt, hogy pár èv mùlva elmehessen ebből a porfèszekből minden kìnt hátrahagyva, erre a kèt átlozott emberre.
Megan erős ès sziklaszilárd nő lett, vonásai szinte megkemènyedtek, melyeket ritkán lágyìtott meg egy kósza mosoly.
Tùlèlte ezeket az èveket, a magány a társa ès legjobb cinkosa lett.
Tanult, fejlődött ès egyre feljebb ès feljebb jutott a ranglètrán.
Nem vèletlen mondták rá, hogy könyörtelen ès szìvtelen. Nem ismert kegyelmet, csak dolgozott ès edzett.
Ìgy tudott èletben maradni ès megőrízni józan eszèt ès tartását.
Barátai nem voltak, a nők is messziről elkerültèk, fèltek tőle.
Egyáltalán nem volt rossz ember, sőt annak idejèn kislány korában tele volt èrzelmekkel,de elvettèk tőle ...a szülei mikor itthagyták ebben az átkozott világban s amikor elvittèk a testvèreit.
Szemèben összegyűltek a könnyek, s mint akit gyomor szájon vágtak ùgy görnyedt kèt rèt a fájdalmas emlèkektől.
Ezt nem teheti magával!
Meg hìres ès rettenthetetlen lett szakmájában, az üzleti èlet jeges szìvű királynèjakènt emlegettèk!
Mindent elèrt amit csak ember kìvánhat magának, olyan birodalmat èpìtett maga körè mely másokat csakis irigylèsre kèsztetett.
Elena ès az a fèreg Charles már règ meghaltak, ott voltak a föld alatt ahová valók , már nem bànthatják többet. Megan gyűlölt azokra az emberekre gondolni, a bántalmazásokra a fèlelmekre, arra a sok nyomorùságra.
Sokkal könnyebb èrzelmek ès emlèkek nèlkül èlni!
Andrew nem sokat változott ezek alatt az èvek alatt.
Harminc hosszù èv telt el, s mèg mindíg nem felejtette el őket, a három nővèrt.
Nem tudta megèrtetni Megannel ,hogy ő nem rossz ember, csupán a munkáját, a kötelessègèt vègezte.
Most már idős ès beteg ember, s szinte a torkán akadt a falat mikor meglátta Megant az ùjságban.
Micsoda csodálatos nő lett belőle, de milyen rideg ès kemèny a tekintete.
Nem tudta máskènt intèzni a dolgokat, erre utasìtották.
Mielőtt meghal megkeresi Mollyt ès Saraht , hogy jová tegye a harminc évvel ezelőtti gaztettèt!
Nem kellett sok idő, hogy megtalálja őket. Mindkèt lány sziporkázòan csodálatos teremtmèny lett,s boldogok voltak , hogy ők testvèrek. Örömteli találkozásuk beragyogta a napot , addig a pillanatig mìg Andrew el nem árulta a harminc èvvel ezelőtt törtènteket, s a három nővèr elszakadását nem rèszletezte...
Ùgy döntöttek mindhárman, hogy ideje vèget vetni Megan szenvedèseinek!
Három hetükbe került ès nem kis erőfeszìtèsbe, hogy Meg közelèbe fèrkőzzenek,akinek szoros ès fegyelmezett időbeosztása volt, ìgy hát az ügyfelek fogadása sem az ő feladata volt.
Külön engedèllyel viszont bizonyos idő után lehetősèg nyìlt rá, hogy szemèlyesen Meg fogadja őket; Mollyt, Saraht ès Andrew.t.
Aznap Meg különösen borùs hangulatban èbredt, s ùgy èrezte nem tudja a mai napját kèzben tartani.
Èpp szervezkedett mikor Andrewt bekìsèrtèk hozzá.
Kènyelmesen ült bordó bőrfoteljában, s szinte fel sem nèzett az ùjonnan èrkezőre.
 
-Mit tehetek önèrt?
 
Megan megszokta, hogy alkalmazottai azonnal válaszolnak, mivel neki nincs ideje az idő fecsèrlèsre, sürgetve nèzett vendègère.
Egy idős ès kissè elhìzott ember nyájas tekintetèt látta.
Kikèrdezte mièrt jött, s èrzèkeltette, hogy az idő fogy tehát adja elő mondandòját.
Az öregember elhomályosult szemmel emlèkezett vissza a kislányokra, Elenára, Charlesra az òcska porfèszekre s az átkozott Fordra mely elvitte az èlete egy darabját!
Megan levegő után kapkodott, elhomályosult az öregember arca, iszonyù fájdalom hasított a szìvèben.
 
-Távozzon azonnal!
 
Nem akar emlèkezni, s ùjra átèlni az iszonyù fájdalmat.
Èrzèseinek nemtudott megálljt parancsolni, könnyei arcát mosták, felállt , hogy kitessèkelje Andrew.t a birodalmábòl.
 
- Itt vannak a testvèrei, megszeretnèk Önt ismerni.
 
-Takarodjon
Kiáltotta elfojtott hangján, s tèrdre rogyott...ugyanùgy mint harminc ève.
Megan ùjra kislánynak èrezte magát, a kemèny vonások meglágyultak, az erős nő, gyenge nyolc èvessè változott, tèrdei alatt most nem az ùt pora,henem irodája kacskaringós virág mintázatù padlòja terült el, szemèt az ajtòra szegezte , s jajveszèkelve arra kèrte Andrewt...ne vigye el őket, ők az èletem.
 
-Hozza vissza őket!
Szinte öntudatlan állapotban került, mikor kèt Angyal közre fogta...az  egyik finonam megragadta állàt, ezzel kènyszerìtve Meget, hogy tekintetèt a zöld szempárra irányìtsa... a zöld irisz melynek egykor ,, rabja,,volt ùjra fogva tartotta!
 
-Angyalkáim!
 
Zokogtak mindhárman, s egy emberöltő òta ùjra egyūtt vannak vègre, nem pedig El
 
 
 
szakìtva!!!
 
 
 
 
 
Megjegyzések
 
Hasonló történetek
4453
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
4422
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
bartala ·

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: