Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Előadás

 
-A szülői beleegyezést elhoztad? -érdeklődött Jones nővér.
-Igen. -felelte Cheryl és átadta a lapot.
A nővér megnézte és azt mondta:
-Rendben. Van valami extra kérésük?
-Nyitott koporsós búcsúztatást szeretnének, ezért örülnének ha a fejem sértetlen maradna.
-Az lesz. A koponya belsejének vizsgálata nem része az előadásnak. Most pedig vetkőzz le és feküdj hanyatt! Néhány vizsgálatot el kell végeznem.
Cheryl megszabadult a ruháitól és kinyújtózott a vizsgálóasztalon. Jones nővér néhány eszközt készített elő és megkérdezte:
-A felsőbbévesektől tudod már hogy mi fog történni?
-Nagy vonalakban igen, de a részleteket nem.
-Most azért vizsgállak meg, hogy holnap az osztályod előtt élőben meg tudjuk nézni az esetleges érdekesebbnek tűnő elváltozásokat. Tedd kérlek a lábaidat a tartóba!


Cheryl engedelmeskedett és combjait széttárva minden testrészéhez szabad hozzáférést biztosított. Jones nővér az alapfunkciókkal kezdett. Meghallgatta a lány szívverését és légzését, megmérte a pulzusát és vérnyomását. Ezután megnyomkodta az alhasát majd megtapogatta a kebleit. Szemrevételezte a lány ánuszát és hüvelyét, majd két ujját benyomva kitapogatta a hüvely belsejét. Közben gyengéden végigsimította Cheryl csiklóját, amitől a lány megrezzent és önkéntelenül felnyögött. Ezután egy kézi ultrahang szkennerrel megvizsgálta a lány hasának belsejét.
-Van valami érdekes? -kérdezte Cheryl.
-Az egyik petefészked kicsit nagyobb a szokásosnál, de más különleges nincs.
Amikor a nővér végzett az ultrahangos vizsgálattal, kézbe vett egy kis elektromos nyírót és azt mondta:
-Egy kicsit rövidebbre vágom a szőrzetedet. Holnap széttárt lábakkal leszel az asztalra kötve és így a többiek jobban láthatják a nemi szervedet.
A nyírás után újra gyengéden megérintette a lány csiklóját és Cheryl megint úgy reagált mint korábban. A nő széthúzta a szeméremajkakat és lassú köröző mozdulatokkal finoman masszírozni kezdte a kis kiemelkedést. A lány felsóhajtott és becsukta a szemét.
-Az előadás részeként meg szoktuk mutatni a hüvelyi izmok tágulási képességét is. -mondta a nő nem abbahagyva az izgatást.
-Mmmmhhhh….- nyöszörögte Cheryl.
Jones nővér becsúsztatta az egyik ujját a nedvesedő hüvelybe és előre hátra kezdte mozgatni. Cheryl dereka lassan mozgásba jött. A nő becsúsztatta a második majd a harmadik ujját is.
-Ahhh… -nyögte kéjesen a lány.
-Nagyon jól csinálod! -biztatta a nővér majd többi ujját az előzőekhez zárva óvatosan az egész kezét kezdte benyomni.
Cheryl arra gondolt hogy mindezt holnap a társai is látni fogják. A nővér egyik keze lassan, de határozottan haladt előre miközben a másikkal tovább simogatta a csiklót.
-Uhhh… -nyögött fel Cheryl amikor a nő kézfeje teljesen belecsúszott.
A nővér lassan mozgatta előre-hátra a kezét a szoros barlangban, a lány pedig egy soha nem érzett mértékű orgazmus felé sodródott.
Amikor Cheryl magához tért az elélvezés kéjes mámorából, felkönyökölt és azt mondta:
-Huhhh…ilyet még nem éltem át. Féltem hogy fájni fog, de nem fájt.
-Mi nők már csak ilyenek vagyunk. Kellő előkészítéssel meglepően ki tudunk tágulni. Nos…holnap reggel találkozunk! Néhány beöntést kell végeznünk mielőtt a terembe kísérlek. Van kérdésed?
-Állítólag nem fájdalmas. Tényleg nem az?
-Magadnál leszel közben, de teljesen fájdalommentes lesz. Legfeljebb  tompa nyomást és húzást fogsz néha érezni.
-Ki fogja csinálni?
-A demonstrációs nőgyógyászati vizsgálatot én fogom végezni, a többi rész és a magyarázat a biológiatanárod dolga, én csak a segítője leszek.
A nővér nekilátott az írásos jelentése megfogalmazásának, a lány pedig felöltözött és távozott.
 
****


Cheryl korábban azt hitte, hogy kínosan fogja érezni magát, amikor a többiek meztelenül látják majd, de nem egészen így lett. A meztelenséget könnyebben vette mint gondolta, de elvörösödött amikor Jones nővér bemutató vizsgálata közben elélvezett.
-Semmi baj, a lányok többségével ez szokott történni. -nyugtatta meg a nő.
-Most pedig itt az idő, hogy megnézzük ennek az ifjú hölgynek a belsejét! -vette át a szót Mr Sharpe, a biológiatanár.
Cheryl lemászott a nőgyógyászati vizsgálószékről és kicsit remegve felfeküdt a hűvös fém boncasztalra. Mr. Sharpe és Jones nővér gyakorlott mozdulatokkal leszíjazták a csuklóit és a bokáit, majd a nő beinjekciózta az erős fájdalomcsillapító keveréket. Cheryl-t hamarosan a test nélküliség érzete fogta el. Jones nővér ellenőrizte hogy tényleg nem érez-e semmit, majd biccentett a férfinak.
-Cheryl teljes érzéstelenítésben van, de nem akarjuk hogy kimaradjon az élményből, ezért a folyamat közben magánál lesz. Hogy érzed magad Cheryl? -kérdezte a tanár.
-Nagyon félek.
-Ez teljesen érthető. -mondta a férfi, majd egy szikét illesztett valamivel a lány szeméremdobja fölé és folytatta:
-Most pedig megejtem az első bemetszést.
Könnyedén benyomta a pengét és felfelé kezdte húzni. Cheryl bőre szétnyílt a szike mögött. Olyan volt, mintha egy piros tollal vonalat húztak volna a hasára. A diákok egyként kaptak levegő után.
-Érzel valamit? -érdeklődött Mr. Sharpe.
-Nem fáj, csak a nyomást érzem. -felelte Cheryl.
A diákok tágra nyílt szemmel nézték a lány felnyitott hasában szorosan összenyomódott nyálkás beleket és szerveket. Mr Sharpe a nővér segítségével rutinosan elkötötte a főbb ereket, majd kiemelgette és bemutatta az egyes szerveket. A gyomornál megkérdezte:
-Reggeliztél ma valamit Cheryl?
-Igen. Zabpelyhet, narancslét és egy muffin-t.
-Nagyon jó. Később akkor az emésztőnedvek munkáját is meg tudjuk nézni.
Az előadás ment tovább. Újabb és újabb szervek következtek. A csillapítás ellenére Cheryl vérvesztesége már akkora volt, hogy a lány kezdett egyre bágyadtabb lenni. A tanár ezt észrevette és azt mondta:
-Mint láthatjátok, Cheryl az erőfeszítéseink ellenére lassan kivérzik. A fájdalomcsillapítás miatt úgy fogja átélni, mintha álomba sodródna.
-Carol! -sóhajtotta pár pillanat múlva erőtlenül a lány.
A legjobb barátnője mellé lépett és megfogta a kezét, amíg Cheryl átlibbent az öntudatlanság határán.
Hasonló történetek
6413
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
10120
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
1300 oldalnyi erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben:
https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

feri1231 ·
Nem jött be.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: