Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életünk az uj bolygón 1 - 2

         ÉLETÜNK AZ ÚJ BOLYGÓNKON. 1.
                  ( a Hipertéri utazás...) 
 
Megint eltelt 3 hónap.  A delfinidák berepülése  óriási riadalmat, majd lenyugodott, de felhevült érdeklődést váltott ki a Béta lakossága körében.  Az oktalanul megijedt, kedves, haragos  katonás lények  nem értették a befestés lényegét.  Az is lehet hogy nyelvészeink generált üzenete nem volt egyértelmű számukra.  Így aztán az is lehet  hogy nem értették  meg, vagy félreértették, hogy ez ártalmatlan nekik, nekünk meg segitség arra , hogy láthassuk  némileg őket.  A lényeg hogy ijedten, kapkodva menekültek. Sajnálatos nagyon,  de egy delfinida  nekiment egy  gépnek, megsérült, leesett és  életét vesztette.  Hófehér volt a festéktől, igy láthattuk őt. Ám amikor lemosták róla a fröccsanyagot, először eltünt. De ahogy elszállt belőle az élet teste kihült,  tiszta kék  delfinidává változott. Gyönyörű lény volt. Biológusaink, sebészeink vették alapos elemzés alá.  Mivel biztosssá vált hogy nincs benne élet, boncolás alá került.   Elképedtek orvosaink, tudósaink, mert, nagyon könnyü testében, még a csontokban is,  a földi madarakra jellemző légzsákocskákat találtak.   Hát ezért tudnak repülni....
                                        *
Nekünk egyik legfontosabbb feladatunk volt a  régi anyafölddünkkel való kapcsolattartás.  A Kolumbusz űrváros és információs központ, a Béta körül keringve  a galaktikus antennánkká vált. A hipertéri üzeneteket,  hála az ősföldünk tudományának , már olyan 3  év  átfutási időben számoltuk.  Ez gyakorlatlag már  jelenbeni információcserékre adott lehetőséget. Otthon  50 évvel előbbre voltak,  ez a fejlettségüket is jelentette. Döbbenetes ám szivmelengető üzenet érkezett. Előbb közölték, hogy hipertéri  kisérleti utazásra küldtek  hozzánk a Bétára, egy élő embert  kapszulában, ő egy  életfogytiglanra itélt
bünöző . Tisztában volt vele hogy meghalhat.  
     (" Röviden csak annyi hogy az évszázadnyi    kutatás, kisebb élőlények  küldése cézott bolygókra, megtörtént. De voltak nagy bajok is.
Nem jó időben érkezett meg a bolygóhoz, volt amikor nem élte túl az  állatka. De mint az üzenetben elmondták, mára nagy  reményeik vannak a földieknek hogy minden rendben lesz".)
 
Ezen "kapszula utazó" önként vállalta a soha nem próbált, kisérleti hipertéri utazást, nem volt már veszteni valója. Dermesztő. . Lehet hogy tényleg megjelenik majd a Béta felett, a keringő  űrkapszula?  Ennek jogi, technikai részleteit, megkaptuk, ámde  kétséges volt hogy tényleg  ide..., tényleg a mi időnkben..., megérkezik-e  a hibernált  utazó?   Aki, mint mondták - már normális, megjavult  ember...
A másik üzenet  bemutatta a Kolumbusz 2. -t,  az új hatalmas űreszközt.  Ez ide indult  utánunk, ezelőtt 2 évvel, még akkor,  amikor  keringő Béta pályánkra áltunk - érkezésünkkor.    Elképesztő szenzáció az,  hogy már a  "hipertéren"   át fog jönni.  Nagyon remélték a Földiek, hogy nem lesz semmi katasztrófa...
Ezeket az üzeneteket kaptuk meg,  nagyszerű videoillusztrációkkal,  és élethü, filmszerű magyarázatokkal.   A   "Kolumbusz 2"    12000 fő embert fog szállitani ide, hozzánk a Bétára, rengeteg fantasztikus csodatechnikával.  A hipertéri kisűrhajó, (a kapszula) , és a csodafejlett repülő űrkolosszus  a Bétától " igen messzire, úgy  félmillió km-re fog  kirobbanni (megérkezni) a hipertérből.  Innen még 1 hónap sima űrutazás vár rájuk a Bétáig.    Ezek biztonsági,  energia- robbanási óvintézkedések.  Én nem értettem hozzá, ennyit fogtam fel belőle.  Ha földi szuper számitások pontosak,   akkor a kapszula pár hónapon belül megérkezik.   Jók a remények, a földiek nagyon jó   visszajelzéseket kaptak a haladásról.    Végül is 50 évnyi űrutazást a  kapszula a hipertéren át megtesz fél év alatt. Ezért indulhatott útnak a   Kolumbusz 2  is. 
Ők 3 hónappal később törnek ki itt a hipertérből.
Itteni űrkutatóink már várták ezeket a csodákat,  de azért most lázas izgalommal megötszörözték a közeli űr megfigyelését. 
                                      *
A BÉSPA megfigyelő drónjai  közben távolabbi tájakat, szigeteket vettek górcső alá a  Béta bolygón. A lyukacsos  félgömb szigetecskéktől teljesen az az ellentétes irányban, a hatalmas óceánon túl, nagy szigetek voltak észlelhetőek. Ez a Kolumbusz 1-ről is jól megfigyelhető volt. Ámde többen akarták a helyszinen, közelről látni a szigeteken vélhető vegetációt,   és a gyanitható lényeket.  Nagyon messze volt ez a delfinidáktól, Bétavárostól is,   izgatottan vártuk, ott kik, vagy mik élnek.  A monitorozó drónok  fokozatosan, a nagy óceánt pásztázva keltek át, a kisebb kontinensnyi szigetekhez.  Négy, négyszemélyes felderitődrón  haladt előre a hatalmas óceánon.  A kisebb apró szigetek, hol lila sziklából álltak, hol fehér és sárga levelű óriásfák tarkították  a zöld aljnövényzetet.   Amikor megérkeztek a Kolumbusz 1 ről már jól feltérképezett  Delta szigetekig,   már rengeteg thermó kamerával készült felvételt készitettek az óceán lényeiről. Lesz mit elemezni.   A Delta szigetek nyugati partjához érve  szinte megálltak a gépek  a part fölött.  Harminc méterrel a felszín fölött a kamerák és embereink szeme  szinte kitágult. Nézték a parton lenn , a feléjük szinte feszesen mozdulatlanul  néző abszurd, olyan krokodil fejű, 
madár kinézetű sokezer lényt... 
                                      *
Most nem kellett a héten felmennünk az óriás müholdunkra.   Otthon voltam még mindig a fürtlakásomban.   Nem siettem el a szárazföldi lakásom kiválasztását,   nagyon szerettem az itteni panorámámat.   Hatalmas infófalamon néztem a eseményeket, intéztem ügyeimet, ami-
kor a telekommunikátorom  (úgy hivtuk teló) nyeriteni kezdett.   Én állitottam be a drága anyaföldünk, ló állathangjára. Imádtam a lovakat. 
Odaszóltam hogy :     - Lehet..!! 
- Szia  László, ne haragudj, hogy igy ismeretlenül
  kereslek. Úgy érzem nagyon fontos.  Laura Cool
  vagyok. 
-Mondd kedves Laura miben segithetek neked? 
- Tudom hogy Hunor barátoddal mindenről tudtok
  meg aztán sokkal jobban értitek, mint én és 
  drága barátnőm, mondd már el miben új most, 
  ez a érkező   csodaűrhajó? 
- Laura  ez már  a hipertéren át érkezik, én  
  sem   vagyok tudós, de a lényeg hogy a "hiperhajtómü hipersebességre kapcsol, nagy energiával betör a hipertérbe, és nagyon rövid idő alatt az űrtér  iszonyat távoli részére jut, szinte kirobban belőle.  Így nem 50 év az utazás nekik , hanem max egy fél év.  A sima űrúttal együtt. 
A térhajlitás elvét használják már tudósaink. A hiperugró-hajtómű olyan tértorzulást hoz létre az
űrhajó előtt és körül, amelyen áthaladva a hajó, a tér megtervezett pontján bukkan elő". Na tessék. 
Ennyi amit tudok kedves.
- Jajj de jó, nekem ennyi elég.. 
- Nagyon ismerősek ezek a kérdések, Laura )))... 
   (... valaki már faggatott ezügyben,... de ki?) 
  De szivesen válaszoltam, látom nagyon csinos 
  nő vagy. - viccelődtem.   Laura válaszolt. 
- Én is szeretnék neked egy óriási dolgot elmonda
  ni.  Kátya szeret, a gyerekeid csodásak, de 
  lehet, hogy soha nem találkozhattok. Ezt tudd.! 
  Nagy a  baj...! 
  De most eltünök.  - és eltünt a képernyőről. 
 
Lefagytam,... örültem és egyben szomorú is lettem.   Döbbenet!     Vajon mi lehet...???? 
 
                            (folyt. köv.) 
                      *(mihálylaci2021)*
                    
  
 
 
 
Folytatások
761
Ősi testvéeink feltűnése. (A mai ufók a mi leszármazottaink...?)
1085
A 250 éves orvos... brrrr...
871
2250 es évek. Egy távoli csillagrendszer Béta bolygóján élünk mi emberek. Frenetimus új dgokat élünk meg.
1162
A krokodárok támadása..
Előző részek
1287
A Béta bolygón kolóniát épitünk, Minden furcsa és relytéjes...
Hasonló történetek
3672
- A válasz több mint egyszerű! A tér-idő szakadásnak itt volt a kivezető nyílása. Ráadásul, ha jobban megnézzük a be- és a kijárat szinte pontosan egy síkban, vannak. Össze lehetne kötni őket egy képzeletbeli egyenessel! Az kétséget kizáróan a véletlen műve!
3466
Valóban nem volt nagy a probléma. A krionok földön kívüliek voltak, egyike a kevés értelmes fajnak, akikkel összefutottunk, de rossz szándékúak. Az emberiség fejlettebb technológiája, és jóval nagyobb szaporulata mindig is kordában tartotta őket – de egyedileg időről-időre elkövettek bűncselekményeket. A hajójuk is jóval alulmaradt a csapat első osztályú kutatóhajójánál, mindössze annyit kellett tennie a pilótának, hogy emeli a sebességet...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: