Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elana a kriptában (folytatás)

Dereck feltűnés nélkül elért a kriptához és már-már nyúlt volna a kilincshez, amikor egy csattanó hangot hallott a háta mögül. Feszülten hátra nézett és a szemei elkerekedettek a döbbenettől. Egy szobalány állt ott és kezében egy vérrel teli flaska.
- A-Azt meg honnan szedted?- kérdezte Dereck és idegesen hol a lányra hol a flaskára tévedt a tekintette.
- A vendég táskájában.- felelte Elvira és idegesen lenézett a flaskára.
- A fenébe!- kiáltotta Dereck és dühösen elvette Elvirától a flaskát majd berontott a kriptába. Elana érdekes mozdulatban volt, ahogy beleharapott a saját csuklójába és Dereck döbbenetében elpárolgott a dühe. Csak annyit tudott kinyögni:- Atyaúristen…
A döbbenet köde alatt odabotorkált Elanához és a sebre odaszorította a selyem zsebkendőjét.
- Nee!- mondta tiltakozva Elana, de már olyan erősen szorította a vállát az egyik kezével Dereck, h képtelen volt kiszabadulni. Ficánkolt, de nem sikerült annyit sem szabadulni amennyi kellett volna, h hátrébb lépjen.  Ez a testi közelség nem gyakorolt jó hatást Elenára és hiába próbált a szabadulási trükkjeit egyik sem hatott. Nem merte ellökni viszont Derecket nehogy ő is vele essen és az nem lett volna most túl jó. Se neki, se Derecknek mert a kriptának a padlózata elég vizesnek és mocskosnak tűnt. –Engedj el! Kérlek!
- Nem engedhetlek!- felelte Dereck és a szemei belefúródott Elenáiéba. – Muszáj itt maradnod!
- Miért?- kérdezte Elana. – Nem maradhatok! Küldetésem van!
- Egy időre itt kell maradnod, Elana – mondta Dereck és amikor a lány vitába akart szállni vele hozzátette kénytelen kelletlen: - Kérlek…
Elana ránézett Dereck arcára amin könnyű pír öntötte el és mert még soha nem mondta ezt a szót kicsit kényelmetlenül is érezte magát. Végül Elana bólintott annak jeléül, h itt marad egy ideig ameddig Dereck szeretné. Dereck szeme kikerekedett majd elmosolyodott és hirtelen jóképűvé változott. Hirtelen elengedte Dereck Elanát aki megingott, de utána rögtön megfogta gyengéden a vállát. – Gyere!
Elana követte Derecket és hirtelen rátévedt a szeme a flaskára. - Az meg, h kerül hozzád?
- Elvira hozta nekem, hogy nézem, meg mi van benne és ez vér, ha jól látom. – mondta Dereck és furcsán méregetni kezdte Elanát. – Mire kell?
- Szükségem van rá különben…- mondta lehajtott fejjel Elana. -… meghalok.
- Vért kell innod? - kérdezte Dereck és merengett, hogy vajon belőle is inna-e Elana ha felajánlaná a vérét, de elvetette az ötletet. Végül is odaadta a flaskát Eleanának aki mondani akarta, h köszönöm, de Dereck megrázta a fejét, h nem kell. Erre Elena elmosolyodott és hirtelen ötlettől vezérelve puszit adott Dereck arcára. – Ezt meg miért kaptam?
- Köszönetképp – felelte Elana huncut szikrákkal a szemében.
Ebben a pillanatban nézett ki Talon az ablakon és még mindig a történteken gondolkozott és bosszút esküdött minden volt Halál mester ellen. Tudta, hogy édes a bosszú és annak is akarta érezni.
Előző részek
1933
Előre szólok, hogy ez a történetet amiben isten csak egy fejlett spirituális lény, aki sem a jót sem a rosszat nem képviseli.
Nagyon hasonló ehhez a világhoz amiben élünk, de itt a fő gonosz maga a Halál és az inasa. Ők ellen a kiválasztottak harcolnak akik különbözőképp érzékelik a gonoszt. Vannak akik orrfacsaró bűzt éreznek és olyanok is akiknek a szeme előtt vörös karikák kergetik egymást. Minde3n városban van egy Halál és van egy inasa aki valamilyen sorsszerűségből találkozott...
Hasonló történetek
3798
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
4239
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Hozzászólások
További hozzászólások »
TeddyBearLover ·
Gondoltam majd egy késői kiegészítést írok.
Tartom a mondást, hogy jobb később, mint soha. xD

Vérdelfin ·
Hiába tetszikeled magad mindig (itt pont nem,de a másiknál), attol még xar marad!! Hehe xD
TeddyBearLover ·
Ha lehetne moderáld magad, köszönöm!
TeddyBearLover ·
és attól h neked nem tetszik attól még másoknak lehet. Úgyh ha lehet ne csúnya szavakkal akard kifejezni magad mert falramászok tőle. Köszönöm!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: