Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy vámpírrá vált lány naplója III. - Társak

- Jeff… hagyjál! – nyöszörgöm erőtlenül, de mintha meg sem hallaná.
- Nem csinálhatod ezt! Megtiltom! Ha rám szakad a házatok, akkor is kiszedlek az ágyadból! – kacagja ő, szüntelenül próbálva leszedni rólam a takarómat.
Egyik mozdulatával szabaddá teszi a karjaimat, és a helyzet könnyedségét átlátva lefog, vagy legalábbis megpróbál lefogni.
- Na most megvagy! – nevet, miközben kezét a csuklómra tapasztva súlyát úgy összpontosítja, hogy engem az ágyhoz szorítson. Már-már fáj.
- Engedj el. – nyögök fel, ahogy helyezkedve még inkább rám nehezedik.
- Engedj el! – morgom most már vészjóslóan, amit ő játéknak vél.

Nem mozdul. Nem figyelmeztetem harmadjára, fellököm magam az ágyról.
Átfordulunk, és a következő másodpercben megremegnek a falak a földre csapódó két test erejétől. Fölé kerekedtem, elmosolyodok. Előbb meglepődik, látni a döbbenetet a szemeiben, aztán felnevet.
- Látod, így kell ezt! – kacagja arcomba. Fölötte állok, négykézláb, kezeim a csuklóján nyugszanak. Érzem, ahogy mozogni próbál. Lazítok a fogáson. Nem szeretnék kárt tenni szeretett társamban.
- Nem vagy te olyan erős, mint gondolod! – vigyorog kihívón, és mozgásba lendül.

Átfordít minket, egy pillanattal később már a kiindulóhelyzetben nézek fel rá.
Elnevetem magam. Hát jó, játsszunk.
- Egy pasit nem győzöl le! – mondja, szemeiben mosoly csillan. Megpróbálok ráijeszteni, hiába fogja le a karjaimat, felemelkedem, már majdnem ülő helyzetbe, látom, hogy meghökken, hisz kezeim a földön maradtak.
- Hímsoviniszta disznó! – sziszegem, de a helyzet drámaiságát erősen lerontja meg-megránduló szájszélem. Ezt nem lehet kibírni, kacagásban törünk ki.

Felpillantok rá. Ahogy fölöttem térdel, szőke haja arcába lóg, kékeszöld szemei élénken csillognak. Itt az a pont, ahol már értelmét veszti minden komolykodás. Kitépem kezeimet a fogásból, felülök és átöletem Jeffet, aki viszonozza a mozdulatot.
- Szeretlek, te idióta. – suttogom fülébe. Elvigyorodik.
- Én is szeretlek, te őrült. – válaszolja. Sokan mondták már, hogy olyanok vagyunk, mint valami szerelmespár. Sosem érdekelt minket. Mi ilyenek vagyunk. Jobban szerettük egymást, mint bárki el tudta volna képzelni. Jóval több volt egy barátnál. Ami köztünk volt, erősebb volt a legerősebb szerelemnél, értékesebb a legszebb gyémántnál. Ahogy ott ültünk a szobám padlóján, egymást átkarolva, úgy gondoltam, talán mégis jó ötlet volt Jeffnek kulcsot adni a házunkhoz…


2007. dec. 25.
Hasonló történetek
29925
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15346
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: