Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy hamburger ára

Az én történetem kb. másfél éve történt abban a kollégiumban, ahol az egyik ismerősöm volt kollégista. Egy délután meglátogattam őt. Mivel én is kollégista voltam tudtam, hogy le kellet őt hívatnom a portán. Ezért lehívattam. Vártam egy tíz percet, de ő nem volt sehol gondoltam, amíg várakozom eszem egy hamburgert a kollégiumi büfében. Odaléptem a büféhez, és a kiszolgáló egy barna hajú, nagy mellű csaj volt. Kértem a rendelést, és mikor megfordult, hogy a hamburgert elővegye, megláttam nagyon formás seggét. Gondoltam elkezdek vele beszélgetni. Kiderült róla, róla hogy élettársa van, de már a kapcsolatuk nem olyan, mint régen. Négy óra volt, és olyankor bezárja a büfét. Mondta, hogy ha akarok, segítsek bent neki pakolni. Persze, hogy segítettem neki!




Pakoltuk a dobozokat ide-oda, és egyfolytában a mellét nézegettem. Ezt ő észre is vette. Kérdezte, hogy tetszik-e nekem a melle? Igen, mondtam neki, ezután elkezdtünk vadul csókolózni. Majd a fenekét simogattam. Nagyon jó segge volt.
Levetettem a pólóját, és éreztem az ágaskodó mellbimbóját. Nyalogatni kezdtem a nyakát és a mellét felváltva. Közben szinte észrevétlenül a nadrágomat kigombolta, és a keze a kemény falloszomon landolt. Én se tétováztam levettem róla a nadrágját, majd a többi ruhadarabot.




Mindketten meztelenek voltunk, az ujjammal elkezdtem a csiklóját izgatni, ami egyébként már nagyon kívánta a törődést. Felfektettem az asztalra, és ő széttárta a lábát. Elém tárult a fantasztikus látványú nedves puncija. A nyelvemmel izgatni kezdtem a csiklóját körbe-körbe, amíg ő egy nagyot nem élvezett. Ezt nem hagyta tétlenül, és elkezdte szopni kőkemény farkamat. Nagyon jól csinálta és rettentően profin. Egy idő után a szájába élveztem, és az összes nedvemet lenyelte.
Mikor az utolsó cseppet is lenyalta a szája széléről, hátulról hatoltam a lucskos pinájába. Először csak lassan, majd egyre gyorsabban. A körmével végig kaparta a hátamat és ettől csak fokozta a tempómat. Egy hirtelen mozdulattal helyet cseréltünk és ő volt felül. Elkezdett lovagolni rajtam, nagyon jó volt látni a fel-le cikázó mellét. A csaj nagyon élvezte ezt a pozíciót, aminek az eredménye az lett, hogy nagyot élvezett és sikított egyet.




Én is szinte vele együtt élveztem a puncijába. Nagyon izgalmas volt. Összeszedtük a ruháinkat, és felöltöztünk. Még beszélgettünk egy darabig. Megbeszéltük, hogy ennyi volt, hiszen neki van férje és ez így nem menne. De azért nagyon jó volt neki. Sokszor visszajártam a kollégiumba, hogy találkozzak vele, de ezután már nem történt semmi.

Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
EZT SEM !

ayala ·
Hát nem egy nagy szám.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: