Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy furcsa hét 1. HÉTFŐ

Végre vége a sulinak mehetek haza! Ma korán elengedtek minket, mert a fizika tanár beteg lett és nem volt helyettesítés. Hazamegyek és gépezek egy kicsit. Anyáék úgyis csak este jönnek haza. Ahogy kileptem a suliból és elindultam haza odajott hozzám egy ismeretlen fickó. 
- Szia! Feri vagyok, anyukád barátja. 
Anyukám tény hogy sok mindenkit ismer a városban, lehet ő is egy közülük. 
- Szia. - mondtam kicsit félénken. 
- Anyukád mondta hogy most végzel és haza kéne hogy vigyelek.
- Hát jó.
- Gyere itt parkolok a közelben. 
Gyalog se lakok messze a sulitol de egye fene, elvihet. Odamentunk a kocsijahoz, és én beultem az anyósulesre, bekotottem magamat és ő beult mellém. A kezét a combomra tette. 
- Mindjárt hazaviszlek, csak előtte még szeretnék neked valamit megmutatni. 
- Jól van. 
- Biztos tetszeni fog egy ilyen csinos kislánynak mint neked.
- De én fiú vagyok. 
- Olyan jo húsban vagy, simán elmehetnel lánynak is.
Közben elindult a kocsival. 
- Farsangra minek fogsz beoltozni? 
- Még nem tudom. 
- Szerintem lányként nagyon nagyot aratnal. Szokott jelmez verseny lenni? 
- Igen szokott. 
- Hát hidd el ha lánynak öltözöl farsangra, tuti te fogsz nyerni! 
- Hát majd beszélek anyával róla. 
- De ez a te ötleted legyen, nem tőlem hallottad! - mondta elég gyorsan és határozottan. 
- Jól van.
- Na itt is vagyunk! 
A sulitol nem messze lévő, kicsit eldugott garázssoron voltunk. Leparkolt az egyik garázs elé és kiszallt. Intett hogy én is szálljak ki. Kiszalltam.
- A táskád hagyd kint, nem fog kelleni. 
Visszaraktam a táskámat és ő bezárta a kocsit és kinyitotta a garázst. Bent volt egy nagy szőnyeg egy kis komód meg egy zuhanyzó, wc és egy fa ágy. 
- Ezt akartam neked megmutatni. Ez az én játszós szobám. 
- Szépen be van rendezve. 
- Szeretnél valamit játszani? Mondjuk mamas-papast? 
- Olyat még sose játszottam. 
- Nem baj majd segítek aztán majd hazaviszlek utána. Szóval. Én leszek a papa. Te pedig a mama. Adok neked ruhákat, vedd fel őket hogy igazi mama legyél. 
kihúzott egy fiokot és kivett belole pár fekete csipkés cuccot. 
- Gyorsan vedd le a ruhádat. 
- De bárki bejohet. 
Feri odalepett az ajtóhoz és belülről bezárta és kivette a kulcsot a zárbol, amit berakott a fiókba amit ezután bezárt. 
- Most már csak mi vagyunk ketten. 
elkezdtem levenni a polomat, aztán a nadrágomat is levettem. 
- Na, zoknit, bugyit is!
- Jól van. - levettem azokat is. 
- Nézzenek oda de gyönyörű vagy így. Igazi mama! 
Odanyujtotta nekem az egyik fekete csipkés cuccot, hogy vegyem fel. 
- Várj! Segítek. - Eligazitotta, és kiderult hogy ez egy tanga. Beleleptem és felhuzta rajtam. És beleigazitotta a seggembe. - Maradj még. - valamit a derekam köré csatolt. Mint kiderült egy harisnyatarto volt az. - ülj le, hozom a többit. 
leültem az ágyra és odajott egy fekete felgyurt harisnyaval. Szépen felemelte a labamat és felhuzta az egyikre, és eligazitotta a combomon. Utána ugyanígy a másikon is. Ezután megint felallitott és becsatolta a harisnyatartot a harisnyákba. 
- Alakulsz már! Most egy kicsit én is atoltozok. - fogta a magát és teljesen meztelenre vetkőzött. A teste mindenhol szőrös volt erősen és a farka mereven állt előre. 
ezután még rám adott egy melltartót is, aztán elkezdett megint turkálni a fiokokban. Elovett egy fényképezőt, azt a fiókos kis szekrényre állította és időzítőt rakott rá. Aztan odajott hozzám, atolelte a vállamat és azt mondta: Mosoly! A gép nagyot villant és egy pillanat múlva már jött is ki a kép. Utána eltette a képet és csak rólam lőtt még kettőt. 
- Nagyon csinos mama vagy! Gyere ülj le az ágyra. - leültem és ő szorosan mellém ült. - tudod mi a dolga  a mamának? 
- Főzni, mosni, takarítani? 
- Is! De ha ott a papa akkor teljesítenie kell a papa kéréseit! És ugye tudod hogy milyen van a mamának és milye van a papának? 
Megraztam a fejemet mert nem tudtam mire gondol. 
- A mamának puncija van a papának meg kukija. És neked is puncid van és nekem meg kukim. 
- De nekem is kukim van. 
- Állj csak ide elém. - felalltam és elé léptem. - eleve akiknek kukija van azok nem hordanak fekete csipkés tangát. Aztán meg, látod, higy milyen pici neked? Ez már nem kuki, ez már csak punci lehet. Ezzel szemben. - ő felallt és engem leultetett az agy szélére. - látod? Az én kukim milyen nagy a tiedhez képest? Sokkal szőrösebb és nagyobb és keményebb igazi férfi fasz! Rajta! Fogd meg a te kis kopasz kis puncikukid és utána az enyémet! Érezni fogod a különbséget!
Lenyultam és megfogdostam a kukimat.. Puha volt, picike. Utána megfogtam az övét. Kemény volt, merev, és jó nagy. 
- Látod már? A lábad közt neked puncid van. Az sose lesz ilyen igazi fasz, mint az enyém! 
- Látom. 
- Tudod még mit tudnál csinálni ezzel a fasszal lányként? Próbáld meg bekapni! 
- Bekapni? 
- Igen és utána szopogasd akár egy callipo fagyit! Rajta! A papa kért valamit, tudod hogy akkor meg kell tenned! 
Előre hajoltam es bevettem a számba aztán kivettem a számból. 
- Na! Olyan ügyes voltál! Félsz? 
- Picit igen. 
- Annyi az egész hogy megpróbálod szívni közben odafigyelsz arra, hogy soha ne érj hozzá a fogaddal! És csak bólogatsz rajta. Gyerünk, próbáld újra! 
Megprobaltam azt tenni amit mondott. Bekaptam, szívtam, nem értem hozzá a fogammal, es bólogattam rajta.
- Istenien csinalod gyönyörűm! Ne hagyd abba csak ha én szólok! 
Megfogta a fejemet és elkezdte mozgatni a farkan. Már csakca szívásra és a fogakra kellett odafigyelnem ő irányította a fejemet. Nem tudom, talán pár percig csinaltuk így amikor elkezdett hangosan nyogdecselni, aztan kihuzta a farkát a számból és az arcom előtt verni kezdte. 
- Gyere te kis kurva nyisd ki a szádat! - Hátradontotte a fejemet és én kinyitottam a számat. Hirtelen meleg fehér ondó kezdett lovellni a farkabol. Ment a számba, az arcomra de még az állam is csupa olyan lett. 
- Fuhh cicám isteni vagy! Maradj így. - gyorsan ellepett a fényképezőert és le fotózott gecisen. 
- Fantasztikus vagy! Imádlak! - lőtt még két képet. - na most várunk egy kicsit és innen folytatjuk egy tíz perc múlva. Jó? 
- Megtorolhetem az arcomat? 
- Nem! Viseld büszkén a gecimet az arcodon! Nem mindennapi tehetség vagy! És erre büszkének kell lenned! Addig gyere, fekudj le az ágyra, én melléd fekszek és kifujjuk magunkat. Mit szólsz hozzá? Ugye jól hangzik? Ugye? 
- Igen. 
- Ez a beszéd! Na gyere. 
Én beljebb csúsztam az ágyon, egészen a fal mellett feküdtem az oldalamon és felé néztem. Ő meg csak intett az ujjával, hogy arccal a fal felé legyek. Hát atfordultam. Ő is lefekudt és hátulról atolelt. Nagyon lihegett még. Lassan kezdett le nyugodni a légzése. Ahogy lenyugodott egy kicsit, elkezdett simogatni. Végigsímította az oldalamat aztan megfogdosta a seggemet utána végig simitotta a harisnyas lábamat. 
- Nagyon illik hozzád ez a ruha, tudod? Nagyon szép vagy benne!
- Köszönöm. 
- Mondták már neked hogy mennyire gyönyörű tested van? - a keze a fenekemet fogdosta, az ujjai már a tangám alá is becsusztak. 
- Nem. 
- Pedig nagyon gyönyörű és vonzó tested van. - hirtelen elvette a kezét és utána óvatosan felrhuzta a tangamat. Éreztem hogy nyálas az ujja és a lyukamat keresi. Amikor meglett akkor körkörösen elkezdte amasszirozni a nyálas ujjával, ami így néha néha majdnem becsuszott. - Szeretnél lányból nővé válni? 
- Nem tudom. 
- Hidd el, nagyon jó lesz, élvezni fogod! - az ujja egyre erősebben nyomult befelé. - mondd, hogy akarod szépségem, és nővé teszlek. Tudom hogy akarod! - a nyálas ujja már bennem volt egy kicsit. - folytassunk? Szeretnéd?
- Nem tudom. 
- De tudod. Jól esik amit most csinálok? 
- Igen. 
- És arra is büszke vagy, ami még az arcodon van, igaz? 
- Hát igen… 
- Akkor mitől félsz? Jó lesz! Tudom hogy akarod. Hiszen te nőnek születtél! - éreztem ahogyan a masodik ujja is belém hatol. - Rajta, mondd hogy akarod! 
- Jól van. 
- Ez a beszéd! - a két ujja elkezdett bennem ki és be járni először szépen lassan aztán egyre jobban gyorsult. Furcs érzés volt, de nem tudtam hova tenni. 
- Ettől leszek nő? - kérdeztem. 
- Buta kislány! Nem ettől. Ezzel csak felkeszitelek a főattrakciora! - Kihuzta belőlem az ujjait és felkelt az ágyról. Odament a fiokos szekrényhez es a legalsó fiokbol elovett valamit. Közben én megfordultam és öt néztem. A farka kezdett ujra felallni. Odajott hozzám és megmutatta mi van nála. - látod? Ilyen egy vibrátor. - egy sárgás színű gumi farok volt a kezében. - Ha a nőknek nincsen kivel szexelniük, akkor ilyet szoktak használni. 
- Aha. 
- De….
- De? 
- Te még nem vagy nő de még az lehetsz most. Gyere, cumizz még egy kicsit. 
Leult az ágyra és azt kérte hogy kelljek fel, aztán hogy álljak négykézláb felette. És az arcom a farkanal legyen. Amikor rajta voltam, akkor a seggem pont az arcaban volt. 
- Rajta, kapd be szépen és szopjad szépségem! 
bekaptam neki, ő közben megint elkezdett ujjazni a nyálas ujjaival, aztán egy idő után éreztem hogy már nem az ujjait tolja belém hanem az előbb mutagatott vibrátort. Fucsa érzés volt amikor bennem volt. Feszített de nem fájt. 
- Aztakurva! Várj szállj le egy kicsit! - Kiugrott alolam, és a fenykepezoert nyúlt. - gyere, térdelj az ágy szélére, told ki a segged és hajolj előre! - a vibri még bennem volt, így nehéz volt mozogni de még csináltam amit kért. - úgy most húzd szét a segged és próbálj meg hátra nézni! - megprobaltam, és amint valamennyire sikerült, már kattant is a kép. - Gyönyörű! Tényleg! Fantasztikus vagy! Nézd! - hatraneztem és ott állt mögöttem és teljesen merev volt a farka, amit marokra fogott. - miattad áll így a farkam, te kis kurva, mert olyan gyönyörű vagy! Jöhet a menet? 
- Micsoda? 
- Nővé teszlek kislány! 
- Hogyan? 
- Azt hittem már rajottel! - odajott hozzám, megragadta a nyakamat hátulról és felallitott úgy hogy még terdeltem az ágyon. - meg foglak dugni! - elengedett és én visszadoltem négykézlábra. Ő eligazitott, a fejem a párna felé volt, a seggem az egekben. Egy gyors rántással kihuzta belőlem a vibrit. Egy furcsa borzongás futott végig a gerincemen. Mögém állt az ágyon, és hallotam és éreztem ahogyan a segglyukamra köp. Odaillesztette a bajaratomhoz a farkát és belém tolta. Nem volt gyirs de lassú se. Belém hatolt. - látod te kis kurva! Ezt jelenti nőnek lenni, amikor egy igazi férfi fasza van benned és az addig bassza a lyukadat ameddig tele nem élvez, hogy utána órákig geci follyon ki belőled. Fuh de jó szűk a picsád! Ah! 
sokáig dugott. Nem pár perc volt, mint a szopás. Egyszercsak gyorsabban kezdett dugni és éreztem, hogy belülről elkezdtek megfeszulni. Belém élvezett. 
- Várj egy kicsit. Le akarom még fotózni ahogyan a faszom a kis seggedben van. - Odanyult a fényképezőhoz és kattintott egyet. Aztán kihuzta belőlem a farkát. Éreztem hogy hirtelen kifolyik belőlem valami. Aztán megint fotozott egyet. Sóhajtott egyet, és felkelt az ágyról. 
Elment, beallt a zuhany alá ahol elkezdett fürödni. Én addig felalltam és oda mentem hozzá. 
- Megtorolhetem a fenekemet? 
- Töröld. 
elvettem egy kis wc papírt is kitoroltem a seggemet. Utána visszaultem az ágyra. Haza akartam menni de az ajtó zárva volt. Gondoltam összeszedem a képeket amiket csinált rólam ameddig zuhanyozik. Össze vissza a földön hevertek a képek. Amikor azt hittem mind megvolt, akkor atneztem őket. De mintha nem magamat láttam volna. Full fekete női fehérneműben, gecis arccal tág lyukkal. Ez nem én voltam. Ez egy másik ember. Én nem lehetek ugyanazcaki ezeken a képeken van. 
- Tetszenek? - Jött ki Feri a zuhany alól. 
- Furcsa.
- Furcsán dögös vagy rajtuk, igaz? 
- Csak furcsa. 
- De bátor voltál és büszke lehetsz magadra mert nővé váltál! Hát nem jó érzés tudni hogy képes voltál nővé válni? 
- Hát nem is tudom. 
- Én tudom, hogy imádtad! Igazi nő lettél! Az én Nőm! Gyere! Mutatni akarok még valamit! - megfogta a kezemet, és a szekrényhez vitt, kihuzta az alsó fiókot, amiben egy lila zacskoban ugyanilyen fotók voltak. - látod? Nem te vagy az első akit Nővé akartam változtatni. De csak te voltál rá képes.
Furcsa volt azokat a fiúkat nézni a képeken. Ugyanaz a ruha volt rajtuk is mint rajtam, de mégis valahogy rájuk nem illett, rám pedig igen. És nem tudom megmondani hogy miért.
- Rajtam jobban áll a ruha. - mondtam halkan.
- Istenien nézel ki még mindig! Gyere mutassuk meg ezt az egész világnak! - egy másik fiokbol kivette a kulcsot és kinyitotta az ajtót. - gyere! 
- De mi van ha valaki meglat?
- Hadd lásson! Amennyire szexi vagy! Élvezni fogja a látványodat. 
- De te is pucéran vagy. 
- Én nem szégyenlem a testemet. Neked se kéne. -visszalepett, megfogta a kezemet és kihúzott a garázs elé. szerencsére nem volt ott senki. - szeretnéd megmutatni a nagyvilág előtt hogy milyen jó nő lettél? 
- Hogyan? 
- Úgy hogy a kocsim motorhaztetejen megduglak. 
- De ahhoz nem kéne merevnek lenned? 
- Akkor jön a következő lépés. 
- Micsoda? 
- Nőből a barátnőmmé teszlek.
Odalepett hozzám, két kézzel megragadta a vállamat és közel hajolt az arcomhoz, aztán megcsokolt. Összeért az ajkunk. Elkezdte forgatni lassan a fejét és éreztem hogy a nyelve megpróbál bemenni a számba. Kinyitottam a a számat és beengedtem a nyelvet a számba, és csókolózni kezdtünk igazán. Egy percig ha tarthatott, de végtelen időnek tűnt. 
- Még érzem a szádban a gecimet. És nézd! - lenezett és én is leneztem. Állt a farka. Mereven. Újra. Előredontott és raborultam a kocsi motorhaztetejere. Felrehuzta a tangamat aztán racsapott a seggemre. Gyorsan beszaladt a fényképezojeert, aztán leguggolt és belenyalt a seggembe. Aztán éreztem hogy a nyelve belülről masszíroz, és csupa nyál vagyok már odalent. Ekkor felallt. - fordulj meg, fekudj háttal és tedd szét a lábadat. - megfordultam és szettettem a lábamat. Ő felemelte őket egészen a nyakába és a farkát elkezdte belém nyomni megint. Pumpalni kezdett. Újból és újból ki és be járt bennem és én egyre jobban élveztem. Egyszercsak belémtolta a farkát tövig és én felnyogtem hangosan és hatradontottem a fejemet. Ekkor kattant a gép. - isteni kurva vagy! Mondd előttem dugott már más pasi? 
- Nem még soha. 
- És szoptal már faszt előttem. 
- Nem még soha. 
- Akkor egy igazo született kurva vagy! 
- Az vagyok. 
- Mi? 
- Az vagyok! 
- Mi vagy? 
- Egy született kurva vagyok! Gyere basszál szét! 
Nagyon gyors tempóra váltott. Láttam ahogyan izzad, ahogyan mindent belead. Élveztem. Élveztem ahogyan egy igazi férfi fasza van bennem és élveztem ahogy Nővé váltam. 
- Gyere élvezz belém! Gecivel a seggemben akarok hazamenni! 
már a szemembe sem nézett, csak a lyukamat látta amit éppen megtomott. Egyszercsak elkezdett morogni és éreztem ahogyan megfeszulok belülről. Feltöltött gecivel. Ahogy kihuzta belőlem, hirtelen összeszorítottam a lyukamat, hogy egy csepp se follyon ki. Feri az izzadságát törölgette magáról, en leugrottam a kocsiról, elé guggoltam és nyalni kezdtem a meg gecis farkát. Ő beletúrt a hajamba és csak élvezte. Amikor úgy éreztem elég akkor felalltam, elnyultam a fényképezőert és odaadtam neki. 
- Szeretnék egy fotót ahol a farkad az arcomon van. 
- Fuh! 
ratettem a lankado farkat az arcomra és kattant a kép. 
- Nem semmi mutatványt csináltak maguk.
mindketten halálra rémültünk. Egy őszes bácsi állt mellettünk. A gatyaja le volt tolva és éppen az ősz szőrös ki farkát verte. 
- Nem bánjátok ha beszallnek? 
felalltam és mielőtt Feri bármit mondhatott volna azt mondtam:
- Az attól függ mennyit adsz öreg! Egy ilyan magamfajta kurva nem dolgozik ingyen! 
- Adok egy ezrest egy kis szopásért! 
- Kettőt és az arcomra verheted. 
- Jól van. 
Odamentem hozzá és ő a letolt gatyajanak a zsebebol kivettte a pénztárcáját. Elovett egy kétezrest amit odaadott nekem. Én begyurtem a melltartomba és guggoltam megint. Az ő farka petyhüdt volt és a szőre és szúrt dd bekaptam neki és cumiztam ahogy tudtam. Lassan mintha kezdett volna alakulni valami de sose keményedett meg fullosan de egyszercsak megveregette a vállamat. Én kivettem a számból és ő az arcomra verte. Alig volt pár csepp gecije, de az az arcomra ment. 
- Kö-kö-koszi. - Aztán elfordult és ment a garázsához. 
- Istennőm! - mondta Feri. - De. Most gyere, öltözz át és hazaviszlek. 
Visszamentunk a garázsba esott visszaöltoztem, és Feri is feloltozött. Kimentunk a kocsihoz, kinyitotta nekem az ajtót és én beultem, közben ő bezárta a garázsajtot. Belult mellém és beindinditotta s kocsit.
- Akkor hol tegyelek ki? Barátnőm? 
- Itt az Álmos úton a patika mellett jó lesz. 
- Jól van. Figyu. Erről az egész kalandrol nem meselhetsz senkinek, érted? Mert nagy bajba kerulhetunk. 
- Tudom. Titok lesz ne aggódj.
láttam az arcán hogy megnyugszik. Hazavitt kocsival, én kiszalltam és felmentem, lezuhanyoztam és elmentem gepezni. 
 
Hozzászólások
További hozzászólások »
Milan99 ·
Bár ne ilyen pedofilsztoris körítése lenne öregekkel, pedig jó lenne de így... Valóban gusztustalan.

DomiDomi ·
Undorító. Ilyet le írni ... :@

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: