Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Logan Ne'ran: mint rengeteg regényem, ez is...
2024-11-07 20:12
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy élet

Budapest. Nyár. A Nyugati Pályaudvar környéke, mint egy hangyaboly. Süt a nap. Napszemüveges fiatalok, rohanó kirándulók, morgolódó helybeliek. Utcai árusok. McDonalds.
Sötét arc, kopott szakáll, meredt szemek. Koszos ruha. És egy pad, melyre rámerevedett a vékony, turkált ruhákba burkolt test. Rendőrök. Mentő. Aztán előkerül egy zsák. Fekete. Neylon. Már csak egy kéz lóg ki alóla, gáncsot vetve a túl közel rohanó turistáknak. Egy fekete kéz. Kicsi, karomszerű körmökkel, melyek szintén feketék. Nincs ökölbe szorulva, nem fejez ki szenvedést, erőt, bocsánatkérést, fájdalmat. Csak belelóg merevvé ernyedten a pesti nyárba…
Hasonló történetek
30041
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26611
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
Évekig élt egy hajléktalan pár a közelünben. Karácsonykor, Szilveszterkor, Húsvétkor mindig vittünk nekik enni, inni. Hálásak voltak. Aztán jött egy ötlet a polgármestertől, és kipucolta őket.
Nem ezt kéne tenni, hanem segíteni rajtuk.
Szükség lakással, segéllyel, stb.

Manila ·
Ó, sosem hagyom ki az olvasást ha neved látom, de ez most szomorú szöszkenet... vagy csak sikerült az előbb vidámat olvasnom errefelé és ezért nagy a kontraszt.
Megyek, villamosozom egyet az olvadó pestben.
szöszke ·
szöszkenet:))...
köszönöm, hogy olvasol...
remélem célbaért a villanyosod ;)

Szivacs ·
Szeretem a témaválasztásaid. Nem a fellegekben jársz, a mindennapokban is akadnak elvarázsolt dolgok.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: