Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Easy life...

prológ: mindenki tudja mit jelent hosszútávon a szerelem: összeköltözést, kölköket, házasságot valamilyen kötetlen sorrendben... de az egyiket legalább.

Lány:(fuldokolva esik be az ajtón, hetek óta igyekszik megértetni az asztmájával, hogy dohányozni akar. Kevés sikerrel.) - Szia, szívem, megjöttem.
Férfi: (nyűgösködve hencsereg, fáj a keze lába, háta, kora… mindene). - Szia. Abbahagynád a köhögést?
Lány: Bocsánat.
Férfi: ne kérj bocsánatot. Kussoljál.
Lány (Némileg megilletődve igyekszik visszafojtani a következő fulladási rohamot, de az erősebbnek bizonyul)
Férfi: - Befejezted?
Lány (csendesen azt imént levetett kabátért, táskáért nyúl, csizmát ránt, kulcsot keres, az ajtóból még visszanéz kicsit. Igazából nem akar elmenni)
Férfi: Ne menj el!
Lány: Miért?
Férfi: Most miért sértődtél meg? Nem mehetsz el, ülj le.
(csendben nézik egymást néhány másodpercig. A lány az ajtóhoz lép, elfordítja a kulcsot, kilép az udvarra)
Férfi: Nem hagyhatsz itt!
Lány: Dehogynem. (az ajtó csendben csukódik mögötte)
(A lány vacillál útban a kocsihoz, ami ráadásul a férfié...haza nem mehet, mert rögtön levágnák a szitut és bőszen naugyézni kezdenének, meg egyébként se annyira fiatal már, hogy anyuci szoknyájába törülgesse könnymaszatos orcáját…A következő döntést mélázza ki, mire kocsiba ül: hamár amúgy se látok a pipától, legalább elmegyek, bevásárolok, úgyis hetek óta csak húzom, halasztom, tök üres a hűtő. A hülye pasas, meg csak hadd följön a saját levében.
A hülye pasas, úgy húsz perc múlva telefonál.)
Férfi: Hol vagy, szívem?
Lány: Mit érdekel az téged, nem tökéletesen mindegy? Itt legalább nem zavarlak.
Férfi: Miért vagy mérges? Gyere haza...
Lány: Hagytál elmenni.
Férfi: Mert már nem tudtam, hogy könyörögni azért, hogy maradj.
Lány: Így jártál, hagyjál békén.
Férfi: De hol vagy?
Lány: A boltban.
Férfi: Tényleg? Akkor hozhatnál olajbogyót, citromot, narancsot, hagymát... meg ami még eszedbe jut. De hát: nem is adtam pénzt...
Lány: Jó. Majd megyek.

...and they lived ever after...
Hasonló történetek
4220
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3902
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
Perszehogy mindegy melyik hülyeségét választja az ember az életnek. Van szivacs mindenfele. Ezt úgy hívják ősi rend.
Én is tudtam rajta vigyorogni. És, szerintem a folytonos így-úgy szeretlek sokkal rosszabb. Végeredményileg.
Illetve nekem. Na jó, mindegy :)

szöszke ·
:blush:

Corvin ·
Realis eletkep.. valaki nagyon nem ertett teged, s lehuzott.. segitettem rajta...
(Csak azert szoltam hozza, mert 13. a mezo.:D.:::)))
szöszke ·
peersze. kis babonás.
lehet a pasas volt, akiről írtam:D
köszönöm:D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: