Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Durva szerelem 6. rész

- Hát ez fantasztikus volt!

- Tetszett? - kérdezte Nóra huncut mosollyal.

- Igen... Viszont... örülnék, ha kikötöznéd a kezeimet is. Már nagyon elzsibbadtak.

Nóra fölém hajolt és kikötözte a kezeimet is. Jó érzés volt újra szabadon mozgatni őket. 

- Akkor... Köszönöm a csodás vendéglátást, de késő van már és megyek haza. - mondtam miközben húztam fel a ruháimat. 

- Nem mész sehova! - mondta parancsolóan Nóra.

- Mii?? - kérdeztem meglepetten.

- Jól hallottad. Azt mondtam, hogy nem mehetsz sehova. 

- Ugye ezt most nem mondod komolyan? - kérdeztem ijedten.

- Mostantól a szexrabszolgám leszel!

- Ugyan Nóra, ne hülyéskedj már! Ez még viccnek is rossz!

- Nem vicceltem. Itt maradsz nálam és csak annyi lesz a dolgod, hogy velem szeretkezel.

Láttam, hogy tényleg komolyan beszél. Kezdtem nagyon megijedni és pánikolni. 

- Te tényleg beteg vagy! - ordítottam.

Éreztem, hogy egy hatalmas pofon csattan az arcomon. Szinte égette az arcom az ütés helye. Nem hiszem el, hogy komolyan felpofozott. Elkezdtek potyogni a könnyeim. Nóra kiment a szobából és bezárta az ajtót. Atyaég! Mibe keveredtem? Nem maradhatok itt,  mint egy fogoly. Haza kell mennem a szüleimhez. Iskolába kell járnom. Még csak 15 éves vagyok. Le kell érettségiznem. Később egyetemen szeretnék tanulni. Meg különben is. Nem tarthat itt. Hirtelen felálltam és elkezdtem rángatni az ajtót.

- Nóra engedj ki! Nem teheted ezt velem! Nem teheted! - üvöltettem.

Semmi reakció. Addig rángattam az ajtót és zokogtam, amíg bele nem fáradtam. Feladtam. Hason feküdtem az ágyon, magamhoz szorítottam az egyik párnát és másfél órán keresztül zokogtam. Egyszer csak kattant az ajtózár. Nóra lépett be az ajtón. 

- Hagyd abba a zokogást! Be fogsz lázasodni!

- Miért érdekel ez téged? - üvöltöttem és közben még mindig folytak a könnyeim.

- Ne ordíts már! Megfájdul tőled a fejem!

- Nem érdekel! - üvöltettem teli torokból.

- Addig leszel bezárva ebbe a szobába, amíg nem nyugszol le! - üvöltött vissza.

Arcon köptem. 

- Ebből elég! Most nagyon kihúztad a gyufát. Ezért megfizetsz!

 
Előző részek
Hasonló történetek
7777
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4305
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: