Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Durva szerelem 3. rész

* N ó r a   s z e m s z ö g é b ő l *



 
- Mindig azt hallom Öntől doki, hogy mennyit javult az állapotom, de egy valamiben nem tudok javulni. 
- És mi lenne az?
- Az, hogy lenézek másokat... De az emberek annyira ostobák. A napokban megismertem egy 15 éves lányt, akinek Anna a neve. Megláttam őt egy kocsmában és láttam, hogy bántja valami. Ön mindig azt mondja, hogy próbáljak empatikus lenni másokkal,  így gondoltam kipróbálom magam. A lány első látásra belémzúgott. Én őszintén elmondtam neki, hogy mi a helyzet velem, de ő nem tágít mellőlem. Ostoba és naív. Legszívesebben a képébe mondtam volna, hogy mekkora idióta. 
- De nem tette és ez hatalmas előrelépés. Még egy nárcisztikus páciensem sem volt képes ennyit fejlődni, mint maga. Viszont mára vége a terápiának.
- Köszönöm. Jól esik, hogy maga előtt nem kell színészkednem. 
 
Már 2-3 éve, hogy nárcisztikus személyiségzavart diagnosztizáltak nálam. Szerencsére nem vagyok durva eset. Képes voltam felismerni, hogy segítségre van szükségem. Gyerekkoromban  egy árvaházban nevelkedtem a nővéremmel, mert a szüleink meghaltak. A nővérem már abban a korban volt, hogy nem igényelte annyira a figyelmet, szeretetet és törődést, mint én. Nagyon hiányoltam a figyelmet. Mindig csináltam valamit, ami miatt mindenki rám figyelt. A nővérem ismerte fel, hogy súlyos a dolog és orvoshoz küldött. Kiskoromban a viselkedésemet betudták a koromnak. Egyre nehezebb volt velem az együttélés. Legfőképpen a nővérem életét keserítettem meg. Az árva ház után albérletbe költöztünk. Ebben az időszakban jött rá a nővérem, hogy valami súlyosabb dolog állhat a viselkelkedésem hátterében. Orvosokhoz vitt, akik aztán megállapították a nárcásztikus személyiségzavart nálam. Azóta járok kezelésekre és sokat javultam. 
 
Amint hazaértem már csipogott a telefonom. Megint az az Anna nevű lány írt. Ha már önként belesétál a csapdámba, akkor talán egy kicsit elszórakozom vele...
Előző részek
3629
-
4622
Mi történik akkor, ha egy jókislány összetalálkozik a velejéig romlott végzetével?
Hasonló történetek
4796
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
4464
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
Deakjanika ·
Ez nagyonrövidlett. De azért folytazsd.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: