Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Durva szerelem 14. rész

- Na jó, most már ideje lenne ennünk! - mondta Nóra. 

- Igazad van. - helyeseltem. 

- Menj fel a szobádba, húzz magadra ruhát és gyere le enni! -  parancsolt rám Nóra.

Bólintottam. Felmentem a szobámba és felöltöztem, majd lementem a konyhába. Sötét volt.

- Nóra! Merre vagy? - kiabáltam.

- Itt vagyok az asztalnál, nyugi. - mondta, majd hallottam, ahogy meggyújt egy gyufát. Felvillant a gyufa fénye. Meggyújtott vele két gyertyát, majd a gyufát elfújta. A két gyertya bevilágította a konyhát. Két tányér volt a konyhaasztalon egymással szemben, előttük pezsgőspohár, mellettük kés és villa, rajtuk pedig étel. 

- Gyere! 

Lassan közelebb sétáltam. Nóra udvariasan kihúzta a széket.  A szék elé álltam, ő alám tolta, én pedig ráültem. Leült velem szemben. 

- Jó étvágyat! - mondta Nóra.

- Köszönöm. Neked is.

Nekikezdtünk az evésnek. Kínos csendben ettünk egymással szemben.

- Nagyon finom. Te főzted? - kérdeztem. 

- Örülök, hogy ízlik, Igen, én főztem. - válaszolta.

- Kérsz pezsgőt? - kérdezte, miután befejeztük az evést. 

- Igen, köszönöm. - feleltem.

Nóra felállt és kivett a hűtőből egy üveg pezsgőt. Öntött először az én poharamba, majd a sajátjába.

- Egészségedre! - mondta, majd koccintásra emelte a poharát.

- Egészségedre! - mondtam én is és koccintottunk, majd ittunk a pezsgőből. 

- Ma nagyon jól éreztem magam veled. - mondta Nóra egy kicsit félénken. 

- Én is jól éreztem magam veled. 

- Ennek örülök. - mondta mosolyogva.

Felállt, a tányérokat, a pezsgőspoharakat és az evőeszközöket a mosogatóba tette. Én is felálltam és hátulról megöleltem. Arrébb toltam a haját, hogy jobban hozzáférjek a nyakához, majd apró puszikat adtam a nyakára. Nóra elmosolyodott. Bal kezemmel a bal combját simogattam. Felsóhajtott, majd megfordult, így szemben álltunk egymással. Megcsókolt és felemelt. Lábaimat összekulcsoltam hátul a derekánál. Felvitt a lépcsőn, majd be a szobájába. Bedőlt velem az ágyba, mire én felnevettem. 

- Mit nevetsz? - kérdezte.

- Azt, hogy ma már másodszor fogunk szexelni. - mondtam huncut mosollyal. 

Nóra is mosolygott, aztán ismét megcsókolt. A nyakamat kezdte szívogatni, amikor azt mondtam:

- Szeretlek Nóra!
Előző részek
Hozzászólások
annam26 ·
Szia! Szerintem is nagyon szétdarabolod, valamint az iskoláról, szülőkről megfeledkeztél a történetben, ugye fiatalkorú a fogvatartott lány. Egyébként maga a sztori érdekes!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: