Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dolcett vámpír.

A kézilabda csapat edzése sokáig tartott, a lányok el is fáradtak. Mind fiatal középiskolás lányok voltak. Kriszta még szeretett volna egy kicsit maradni. Többiek elmentek kivéve az edzőt és látta, hogy szorgalmasan edz. Ideje volna haza indulni. 
Elment zuhanyozni, egyszer csak, mint ha hallott volna valamit. De nem érdekelte, folytatta tovább fürdést egyszer csak egy tapintást érzet a vállán. Ijedtében meg fordult, de meglátta, hogy csak Rita az, az edző, de teljesen meztelenül.
 
- Kriszta bocsi nem akartalak megijeszteni.
- Semmi baj, csak egy kicsit elgondolkodtam.
- Nem zavar, ha csatlakoznék hozzád, tudnánk egymásnak segíteni.
- Jó ötlet.
 
A két lány egyűt kezdett el zuhanyozni, segítettek egymás hátát beszappanozni. Közben megcsodálták a másik testét. Miután végeztek és megtörölköztek, elkezdtek beszélgetni
 
- Kriszta, mit szeretnél csinálni ma este?
- Úgy gondoltam haza megyek, de nincs senki otthon.
- Ha akarsz, gyere velem haza, legalább nem leszel egyedül.
- Nem fogok zavarni?
- Nem. Csak én lakók otthon meg a húgom. Olyan idős, mint te, biztos jól ki fogtok jönni egymással.
- Tetszik a terv.
 
Mind a ketten rövid-nadrágot vettek fel meg blúzt. Rita blúzának mély dekoltázs volt. Elég sok mindent felfedett. Kriszta is állandóan oda nézett. Ez tetszett az idősebb nőnek. Sportcipő volt rajtuk, beültek az autóba és elindultak Ritához. Miközben mentek a nő keze néha oda tévedt a lány combjára, és elkezdte simogatni azt. Kriszti behunyta a szemét és hátra döntötte a fejét, átadta magát a kellemes érzésnek. 
 
- Mmm. 
 
Negyed órát mentek, mikor végre teljesen megálltak.
 
- Megjöttünk. – Kriszta kinyitotta a szemét, hatalmas mosollyal nézett a nő szemébe.
 
Ki szálltak, elindultak a házba. Elkezdett nézelődni, egyszer csak szembe találta magát egy teljesen meztelen lánnyal. Aki Rita kiköpött mása volt, csak fiatalabb kiadásban.
 
- Szia, Rita. Nem mondtad, hogy vendéget hozol haza.
- Oh, igen elfejeltettem szólni. Hadd mutassam be neked Krisztát.
- Szia, Kriszta, én Nóri vagyok.
- Szia, Nóri. Boldog vagyok, hogy megismerhetlek téged.
- Lehet, hogy a nővérem nem szólt, de nálunk van egy szokás. Házban nincs ruha.
- Ugyan, már húgi ettől eltekinthetünk.
- Semmi gond. – Mondta Kriszta. – A ti házatok, a ti váratok és ti törvényitek.
- Ez a beszéd kislány.
 
Fogta magát mindkét nő és levették a ruháikat. De kellemes meleg volt a házban így nem fáztak. 
 
- Ha végeztettek, akkor gyertek csajok. Készíttetem, egy jó kis ütős koktélt. 
 
Bementek a nappaliba és Kriszta meglátta a hatalmas kandallót így már megértette, miért van ilyen jó idő. A vendéget ültették középre, a két nő meg a lány létoldalára ült, elkezdtek iszogatni.
 
- Minden elismerésem, Nóri nagyon finom ez a koktél.
- Köszönöm, a dicséretet.
- Ha nem gond meg kérdezhetem, hogy mi van benne.
- Egy kis martini egy kis vodka, meg egy kis lime és egy titkos összetevő. Úgy sem találnád ki.
- Nocsak. De mindegy is, nem faggatlak tovább.
- Hol találkoztál a nővéremmel?
- Nos, ő az én játékosom. - Mondta Rita Kriszta helyett.
- Tényleg?
- Igen. A testvéred a legjobb edző, akit valaha ismertem
- Jól esik, köszönöm. – Mondta Rita és maga felé fordította a lány és megpuszilta az arcát.
 
Közben, Nóra csábos mosolyt villantott a testvérére. 
 
- Igyunk még. – Mondta Nóra.
 
Így is tettek már az ötödik körnél tartottak.  Kriszti egyre furcsában érezte magát, aztán rájött, hogy az alkohol és a tűz melege hamar kiütötte. Milyen kellemes is az a tűz gondolta. Az emberiség nélküle sehol sem lenne. Miközben így filozofált, egyszer csak egy érintést érzett a ball mellén. Lenézett és meg látta Nóra kezét.
 
- Ó. e-e- ez jó. 
- Ne beszélj. – Mondta neki Rita, csak élvezd. Így is tett. aztán megérzett egy másik kezet a hüvelyénél. De közben a nő megcsókolta. 
- Élvezi, nővérkém látod, ő a tökéletes.
- Egyetértek. Még szerencse, hogy haza hoztam.
- M- mi. Hogy ért- értitek.
- Majd meg tudod kicsim. – Mondta Nóra.
 
Felemelték a lányt bevitték a hálószobába és lefektették az ágyra.
 
- Nos meg kell tudnod. Hogy mi nem emberek vagyunk. – Mondta Rita. Miközben a lány arcát simogatta.
- Akkor mik?
- Vámpirók vagyunk. – Mondták egyszerre a lányok. 
- Vámpirók, de olyanok nem is léteznek. Csak a buta filmekben.
- Tévedsz. 
- Mi lesz velem. Vámpírt akartok belőlem csinálni?
- Nem, hanem kiszívjuk a véredet és aztán megsütünk és megeszünk.
- Nem akarok meghalni.
- Pedig az lesz. Ez a sorsod. – Mondta a fiatalabb testvér.
- Már amikor beültél az autómba már akkor megpecsételődött az életed. Emlékszel, amikor simogattalak.
- Igen.
- Akkor rád kentem egy fajta kábítószert, ami eltompított téged és igen az italban is volt.
- Ti is ittatok belőle.
- Ránk nem hatnak a mérgek.
- A szüleim keresni fognak. Biztonsági kamerák felvették, ahogy jöttünk, láttam.
- Hahaha. Te kis buta.
- Sok ilyen van, mint mi. Sokan közülük rendőrségen és vannak olyanok, akik az ügységen dolgoznak.
- Ó. – Rájött Kriszta, hogy nincs menekvés. Meg fog halni. Jobb, ha beletörődik. – Hát legyen. Remélem ízleni, fogok nektek.
- Első osztályú hús vagy. – Mondta Nóra.
- Köszönöm. – Tudta, hogy meg kellene sértődnie, mert úgy gondolnak rá , mint egy darab húsra, de jól esett neki ez az utolsó bók. – Mit kell tennem.
- Csak feküdj, mi tesszük a többit. – Csak bólintott, jelezve hogy megértette.
 
Rita megcsókolta a lány és aztán lefelé haladt egészen annak a jobb combjáig. Addig Nóra ball mellet választotta. Egymásra aztán beledöfték az áldozatukba fogukat. Kriszta meglepetésére nem érzett fájdalmat. Csak egy-egy topa nyomás ahol a lányok vannak, de csak ezután jött a még kellemesebb érzés, amikor elkezdték szívni a vérét. Halk cuppogásokat és hümmögéseket hallott. A két vámpír lány felnézett egymásra. 
 
- Ez nagyon finom vér. 
- Egyetértek. Vajon meddig bírja. 
- Szerintem elég sokáig, erős lány.
 
Aztán pozíciót váltottak Nóra a nyakat harapta, meg míg Rita a hasat. Újra elkezdték szívni a vérét. Kriszta egyre felületesebben vette a levegőt. Észrevette magán, hogy egyre nyugtalanabb. Tudta, hogy ha így folytatódik, akkor nem sokára vége lesz.
 
- Ál-ál-á.
- Mit mond? - Kérdezte Rita.
- Azt, hogy fejezzük be.
- Sajnálom. De ezt megbeszéltük. És orvosi ellátás nélkül amúgy is meghalnál.
- Mmmh. - Nyöszörgött a lány.
 
És tovább fogyasztották a vérét. Most már csak szaporán tudta venni a levegőt. Bágyadt lett, már nem érzett semmit csak fáradtságot. Még szívták egy ideig aztán meg hallották a lány utolsó sóhaját. A szeme becsukódott és elernyedt teljesen.
 
- Vége, elment. – Mondta Rita.
- El.
 
Meg fogták a testet elvitték a fürdőbe. Nóra foglalkozott a test megtisztításával. Rita meg táplálta tűzet és előkészítette a nagy kést és nyársat.
 
Mire oda ért a fürdöbe lány tiszta volt. Nóra ebben nagyon profi, az áldozat haja levágva és minden megmaradt szőr leborotválva.
 
- Itt a kés. – Felvágták az egykori lány a hasát. És ki szedték a nem kívánatos belsőségeket. Aztán ki mosták a hasüreget.
- Szép munka Nóra.
- Köszönöm. De te hoztad a húst.
 
Ki vitték a nyárshoz, aztán végbélnyíláshoz vezeték a nyársat. Elkezdték felszúrni a nyárs Kriszta száján jött ki.
 
- Legközelebb talán élve kellene nyársalni. – Kérdezte Nóra.
- Nem is rossz ötlet.
 
Aztán felrakták a húst a tűzre. Közben megkenekedték fűszeres páccal. Mi közben nézték a sülő húst többször is szeretkeztek egymással.
 
- Mi jó lenne kipróbálni, hogy meg sütnek élve.
- Megtehetjük. És neked is nagyon finom húsod van.
 
Reggelre kész lett a hús mennyei illata volt. De még várniuk kellett, aztán csengettek a vendégek a városkülönböző előjárói voltak. Mindenkinek nagyon ízlett az étel. Rita és Nóra felhozták tervet, hogy legközelebb a fiatalabb vámpír lesz az étkezés. Bele egyeztek a dologba, és megbeszélté, hogy egy hónap múlva találkoznak.
 
Vége.
Hasonló történetek
5308
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
7165
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: