Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
laci78: nekem kicsit dagályos, de absz...
2024-11-14 09:43
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Délutáni élmény

Délutáni élmény (2017.09.20. 16:56)
 
Éva sietett haza a suliból. Csak pár sarokra lakott. A nappaliban az anya nyögéseit hallotta, a hangok az emeletről jöttek a hálószobából. Éva már tizenhárom éves volt, tudta jól, hogy miért nyög az anya. Tehetetlenül nézett maga elé. Mit tegyen? Végül elindult felfelé a lépcsőn. Az anya hálószobájának az ajtaja előtt megállt. A nyögések egyre hangosabbak lettek. Éva rátette a kezét a kilincsre, mikor megszólalt a telefon a zsebébe. Felvette. Az anya hívta fel, aki jó kedvűen újságolta, hogy hamarosan haza ér. 
- Anyu, valaki nyög a szobádba- mondta Éva. 
- Tudom kislányom. Én vagyok a szobában is, tudok egyszerre két, de akár három helyen is lenni. Bocs, hogy eddig nem szóltam.
Hasonló történetek
2668
Neked hagyom itt ezt emlékbe, amíg feledésbe nem merül, de mint tudjuk, mindketten, ezeket a dolgokat ugyanúgy hordozzuk magunkban. )
7744
Párommal egy jó ideje beszéltünk arról, hogy újra látna már egy másik nővel szerelmeskedni. Mivel egy éve nem volt barátnőm már, és vágytam is rá, regisztráltam magam egy szexpartner kereső oldalra. Hetek teltek a keresésben, de valahogy egyedüli nőt nem találtam. Így egyik este megkérdeztem párom mit szólna, ha párt keresnék, és kipróbálnánk négyesben.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: