Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

December

Decemberben halk sopánkodással telnek az esték. Mikor a medvék álomra térnek, és köd hull az erdőre, meghal a mozdulat, és álmodni kezd a világ.

*****

Kitti kedves lány – szőke haját előszeretettel cibálja a szél, mikor fehér csizmájában sétál a komor alkonyatban. A falevelek elkerülik hulltukban. A nadrágja kiemeli csinos alakját. A lány ötvenkét kiló, selymes bőrű, karcsú teremtés. Miért is ne emelné hát ki?
Mosolyogva vár a szerelemre, mely felsejlik, ha eljön a sötét.

*****

Teázás a szürkületben, este ötkor. A lámpák már mind kigyúltak. A fűtés melege halkan pattog, a csövek sziszegnek, az asztalon könyv, mit nyitva felejtettek. A sorokról az ablakra kalandozik a szem, melyen túl egy ember épp kukákat ürítget. Tajtékzik a csönd, a tea a forró, s bizonytalan a kéz érintése a vállon.

*****

A vaddisznók aludni térnek. Csíkos kis malacok bújnak anyjukhoz, kürt szava hasít a táj nyugalmába. A patak medrébe fagyott csontváz süpped. A távolban vonatsíp hallik. Nő ül rajta, aki a szeretőjéhez utazik. Szemében várakozás és béke. A város még messze van. Itt, a tiszta légben még érezni az idő roppan hullámait. A nő hátradől, lehunyja tekintetét. A nap halott. A folyó elválaszt.

*****

Ül a pusztában, a repedezett föld ölén. Kiszolgált kerékpár hever mellette. A lámpái még égnek – remek halogén! –, lázas nyúlszemek a sötétben. Ül csak, gyertyát éget, lágyan legyezi lángját az őszi szél. Imádkozik az égbe, nézi a gyertyát, biciklijének sáros vázát, a földút gödreit és s odébb egy pocsolyát. A törött tükörben hópelyhek, és az éj lobogói gyászolnak.
Imádkozott, most elalszik. Lassan temeti be őt a hó.
Hasonló történetek
4127
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3886
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bogyó ·
Tetszett :D

BURGONYA ·
ÖT PERC ALATT LEÍRT HANGULATRÖFFENTÉS.

ÓÓÓÓ CSAK NE LENNÉK ILYEN MÁSNAPOS :rage: :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: