Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Büdös láb.

Nyalták a faszok a pinám. Remegtem mint a kocsonya és csak nyalták. Az utolsó nap volt és az utolsó óra és csak nyalták a gecis pinám. Röhögtem az orgazmustól annyira nyaltak. Minden kurva szép és jó volt. Simogató és kurván jó . Baszd meg ez faszom kurvajó!


De a legjobb mikor reggel nem kell menni a kibaszott faszom kurva munkahelyre menni dolgozni. Az a kurva faszom legjobb dolog. Imádok baszni. Azért baszok most is. 3 csődör fasz jár bennem mint a dugattyú a motorban.


Kettő a seggembe jár és egy a pinámban, jól van ez így. Basszanak csak.


Úgy kezdődött a pornósztorim, hogy jól bebasztam a kocsmába. Ez már önmagában is jó, ugyanis imádok bebaszni.


Kóvályogtam hazafelé mint gólyafos a levegőben. Egy büdös lábú férfi jött velem szemben. Nem köszöntem neki. Más is történt de ugye be voltam baszva nem emlékszem. Következő élményem, hogy hárman basznak a panel lakásban.  


A szőke hosszú hajú nő feküdt az ágyon, be volt baszarintva kurvára. Egy férfi baszta a seggét. Egy másik férfi a fürdőszobában mosta a lábát mert lebaszták a többiek, hogy kurva, kibaszott büdös a lába. 


 Miután az összes férfi elfröcsent elkezdtek inni.


- Adj inni. - mondta a vörös hajú szeplős férfi. Akinek vékony testalkata volt. A barátja töltött egy pohár itókát.


- Köszi!


A barát nagyott bólintott a fejével és meghúzta a kezében tartott üveget. És örült, hogy nem büdös a lába. Ő kövér volt, nagy szőrös sörhasától nem látta a faszát, csak tükörben. A harmadik férfi az ablaknál állt és verte a faszát. -


-Csődör fasz. Gyere vedelj. - mondta kedvesen a vörös hajú férfi az ablaknál álló haverjának.


Csődörfasznak nevezték mert akkora fasza volt mint egy lónak.  És ha nem mosta meg a lábát akkor büdös volt.


 


Este mindenki aludt a szétkúrt pinájú az ágyon. Álmában kérdezte saját magától, hogy vajon kielégítettek a büdös lábúak? Kielégült vagyok? Tulajdonképen mi a faszomra vágyom? Jó nagy lófaszokra.  És újabb kérdések jöttek és nem jöttek válaszok.


A faszok elszórtan aludtak a szobában. Kint megeredt az eső, tényleg esett az eső.  A három fasz tudta, hogy kell tudatosan álmodni és használták a tudást.  


Újra a szobában voltak, újra ott volt a csaj. Újra ott volt.  És esett az eső odakint de senkit sem érdekelt.


- Szopd a faszom. - mondta csődörfasz és felnyerített mint a lovak. És elővett egy öngyújtót és kidobta a csukott ablakon keresztül a repülőtárgy egyszerűen áthatolt az ablakon. Tudatos álomban bármi megtörténhet.  - Jól szívsz. - mondta a férfi.


- Legyen belőled kettő.


Kettő pina szívta a faszt. 


- Kurva jól szív barátaim. A pina jól szív.


- Sorba leszop mindenkit a kurva.  Legalább olyan kurva faszom jó érzés mintha a pokol. Kurva jól szív a pina megdicsérem. Fröcsög a gecink, ahogy elnézem mindenkinek literszám fröcsög a büdös gecije, az égből geci eső esik. Kurva faszom geci eső esik. Elhiszed nekem? Vagy ne kérdezek?


A vékony testalkatú vörös, szeplős fasz.  Nézte ahogy a csaj segglyuka beszél hozzá. 


- Gyere kisgazdám basszál szét.  És ritmikusan mozgott összezárult és kitágult. Fasza cool dolog. Faszán mozgott és beszélt. Lehetséges a lehetetlen mondta.


Csődörfasz faszát szopta 71 nő.  


Elhiszek neked mindent, kurvára imponál, hogy elmebeteg vagy. - mondta a merev fasz saját magának. 


- Szaros volt minden és élvezte és minden az övé volt, kurva jó a tudatos álom.  Elhiszed nekem? Elhiszed?


Minden pina geciben úszott, a összes pina szőrös volt, minden nő lábain harisnya volt. Jól eset legecizni a harisnyás női lábakat.  Ez kurvára biztos. Cicus!


 


 


A többiek faszát is szívta a pina. És összedőlt a panel ház. 
Hozzászólások
BURGONYA ·
ZSENIÁLIS EMBER, ZSENIÁLIS! AKÁR ÉN IS ÍRHATTAM VOLNA 15 ÉVVEL EZELŐTT!

bartala ·

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: