Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Black (I.rész)

- Ismét fúj a szél!... hallatszik egy távoli férfihang. Örömittas, lelkes már-már repdeső hangulatban. Hallani nevetését, szinte érezni, ahogy újra élheti azokat az egyszerű mindennapi örömök okozta érzést, amit alig néhány évszázad távlatában még észre sem vett, nemhogy becsült volna.
- Igen! Igen, ez az! Fújj csak te csodás! - kiált újra és megfeledkezik mindenről, mígcsak egy messzi morajlást nem észlel. Apró szófoszlányokat, de nem törődik tovább velük.
Ezt a férfit nem lehet leírni. Valójában meghatározhatatlan jelenség. Egyszerű trinlai fogalmak szerint nem más, mint egy boldog személy, érzésekkel, vidámsággal körülvéve. Ó ha tudná a kis butus....!
- A h49518-ast előkészítettük ! - Ez az egyszerű mondat hangzott el, amit hallani vélt. Pár perccel később hirtelen minden elmosódik! -Ne! Ne! -már nem kiabál a férfi. Elméje végleg elcsendesült, és oda jutott, amit egyszer nagyonrég mennyországnak, avagy túlvilágnak emlegettek azok az arctalan idegenek, akiket mára csak egy ,,h" betűvel és néhány számmal jellemeznek a Brasik. Én már régen láttam ilyet élőben de mindez még mindig mulattat. Egy egyszerű, törékeny kis lény pillanatnyi öröme majd... csönd! És ennyi volt.
- Ideje megírni a legújabb jelentést, vagy ahogy errefelé becézzük, a legújabb ,,kamut"! Vicces kis szó, ezt is a h-k adatbázisában találtuk és habár nem jellemzi teljesen, amit takar, színesebbé teszi a nyelvet nemde?..
- Kicsit komolyabbra fordítva a szót nemrég egyikük, akit csak kventekkel érkezésem előtt ébresztettek, megkért meséljem el mi történt..
Neki is csak összefoglaltam a dolgot: -A helyzet egyszerű! - A Föld nevű bolygó lakói, alig 3000 általuk számolt év után ostobán, mégis tudatos pontossággal és szervezettséggel, ügyesen szétcseszték az egész planétát! Egy csoportjuk szerencsére mégis képes volt a racionális gondolkodásra, és előrelátóan előkészítették azt a létet, amit addig el sem lehetett képzelni. Kiválasztva a megfelelőeket maguk közül, kezeléseket végeztek megkísérelve létrehozni egy olyan lényt, mely rendelkezik az érzésekkel de testileg ,szellemileg minden addig ismert fajnál ellenállóbb... fantasztikus eredménnyel!...
Hasonló történetek
4240
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
3360
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Arikon ·
Őőőő...izé...ja
Szóval a fantasy történetekkel nagyon vigyázni kell, nagyon nehéz téma, olyat írni, hogy ne jöjjön ki belőle valami abszolúte képtelenség, amire csak fintorogni lehet. Vigyázz a nevekkel is, különleges kifejezésekkel, mert minél kevesebb annál jobb, vagy legalább valóságszerűek legyenek, és illeszkedjenek a történethez. Figyelj rá, hogy ne nyálazd túl, kerüld a sok angol szót, ha nevekről van szó, és nem tetszik a Pista, akkor keress valami más néptől, pl. Maori neveket.
Ezenekívül nem szabad csupa titokkal indítani, főleg ha először írsz fantasyt, világosan kell kezdődnie, és utána bonyolódhat. Nagyon jó író kell ahhoz, hogy megírjon egy teljesen más világról szóló történetet, úgy, hogy legalább elfogadható legyen.
Ne félj, beleérzel majd!
Olvass sok fantasy könyvet, csak azokat, amik majd formálják az ízlésedet, de ne mondjanak ellent egymásnak, mert eleinte ezeknek a szerzőknek a stílusában fogsz írni. Vagyis egy kevert stílusban, ezért kell gondosan összeválogatni, hogy mit olvasol. Ha akarod, ha nem, a könyvek hatnak rád, és az írásodra is. Majd idővel kialakul, nem rosszul modnom, letisztul a te saját stílusod, addig is próbálkozz, és ha nem megy, akkor próbálkozz megint.
Vagy válassz egy másik műfajt.
Ezenkívül novellákkal kezdj, utána regényekkel, a rövidebb novellákra is hangolódhatsz képekkel, zenékkel, ami szerinted hozzá illik. Azokat nézegesd előtte és közben is, és hallgasd a zenét, így ha félbehagyod és később visszamész, akkor könnyebben belerázódsz abba a hangulatba, amibe eddig írtad, és nem lesz benne szakadás.
Ha gondolod mondok pár könyvet, amit érdemes elolvasni, ezenkívül járatni kéne a Galaktikát, vagy megvenni az antikváriumban a régebbi számokat. 150-200 Ft egy darab újság, és tele vannak hosszú novellákkal, ismert szerzőktől. Ezek régebbiek. Az Átjáró egy kicsit modernebb, érdemes megvenni egy-egy számot, többe kerül, de vastagabb is, és érdekes olvasnivaló.
LW Sandrix ·
aham....köszönöm az alapos reakciót és ha mégegyszer írnék megfogadom a tanácsokat. Mindamellett el kell mondanom hogy ezt a néhány sornyi baromságot félálomban , lázasan írtam. Arra sem emlékszem pontosan mit írtam. Amennyit kivettem belőle a Sandrix Trilogy 3-4-5 fejezetét kevertem összevissza, és kihagytam egy csomó rész. Az jobban sikerült de kicsit hosszabb is /3 kötet-1200 oldal körül/ és igazán nem is tudom ide minek írtam. A lényeg hogy folytatása nem lesz, és remélem nem vett senki igazi mértéket az ,,írói képességeim" -ről ez alapján.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: