Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bátyám keresése

A túlerővel szemben. Hamarosan defenzív hadmozdulatokra kényszerülnek. A vissza vonulás iránya az utcai kirakat, amelyen át egy székkel teszik járhatóvá az utat.
Azt követően fergeteges pergőtüzet nyitnak, amely fedezékbe kényszerítik az ellenséget igaz csak néhány pillanatra.
A főorvos és bunkó fejlett taktikai érzésükre vall, hogy nem fordulnak azonnal sarkon, ez esetben hátukba késeket kapnának.
Fél órával a kocsmában lezajlott ütközet után a kikötő másik kocsmájában meg jelent egy fiú.
Kérem, Én igazán hálás vagyok
Hagyd ezt nem vagyunk úri emberek, nekem különben is rég kedvem volt odaszólni néhányat annak a baromnak.
Nyögd ki inkább miért kerestél!
Valaki nekem azt mondta, hogy Ön az idegen légióban szolgált és onnan szökött meg.
A bátyámat keresem egy évvel ezelőtt eltűnt innen, küldött egy levelet még utoljára és abban azt írta? hogy be áll a légióba azóta nem hallottam felőle semmit, nem tud róla valamit?
Sajnálom de nem hallottam semmit a bátyádról 
Az egyik férfi meg fogta a fiú nyakát és fojtogatni kezdte, ami nem tetszett a másik embernek így a védelmére állt a fiúnak.
Mindenkinek tiszteletre méltó magán ügye, hogy kit gyilkol meg. De a fiú felőlem érdeklődött a csaposnál, hátha valami fontos üzenetet hozott.
Ellőbb mondja meg, hogy mit akar aztán meg fojthatod békességben.
Ha már torkon ragadtam nem szívesen engedem el! Ezt be láthatod! Régen keressük a spiclit aki mindent be köp! Ez lesz az!
Jó nagy kocsmai verekedés lett mindenki mindenki ellen. A férfi a fiút pártfogás alá vette. Elmentek egy fa ládához ahol egy másik férfi lakott akit Fáraónak hívtak, és ott volt az irodája tele papírokkal.
Ő biztos tudni fogja hol van a bátyád be kopogtak a tetején és meg kérdezték szabad?
Jó estét!
Az mellékes! Mit akartok?
A fiúnak a bátyát keressük a neve: Tomasz meg nézte a papírokat 
Igen itt van a neve fel szált egy hajóra.
Százat kapsz, mert szükségünk van az iratokra is mert mi is utazunk
Kölyök örömében a férfi nyakába ugrott.
Fáraó utánuk kiáltott:
kétszáz!
százötven Te pióca!
száznyolcvan!
százhatvan Te hiéna!
Hé ne verd agyon egészen! Nekem is kellenek tőle íratok!
Felszálltak egy hajóra és útnak indultak.
A kabinba inni kezdtek és egyszer csak fel borult a petróleum lámpa és lángba borult a a kabin mindenki menekült és minél gyorsabban hozzá fogtak oltani a kabint. Még csak most vették észre hogy a kölyök nincs velük.
És a kölyök hol van?
A teremtésit ottfelejtettük!
A férfi vissza szalad, hogy meg mentse a kölyköt.
Amikor ki mentette a tűzből, ahogy túljutottak a veszélyzónán a földre teszi, hogy eszméletére térítse. Meg pacskolja az arcát de nem használ semmit.
Erre az inge alá nyúl, hogy meg dörzsölje a szívét.
Hűha! A kölyök lány!
Na ez jó kis marhaság!
A lány mikor észhez tért nagyon zavarba jött és meg ilyet mert le bukott és attól félt hogy nem segít neki a férfi tovább.
A férfi meg kérdezte -jobban vagy öcskös?
Igen -igen azt hiszem
Akkor egy-kettő gyerünk sürgős dolgom van!
A férfi titokban tartotta? hogy az öcskös nem öcskös, hanem egy lány,
Egy szigeten találták meg a lány bátyát amikor meg látta a nyakába ugrott és csak annyit tudott mondani -Tom bátyuskám és a nyakába ugrott örömében.
Aztán oda ment a férfihoz és meg köszönte a segítségét és, hogy vigyázott rá
búcsúzóul meg csókolta és a fülébe súgta-köszönöm.
 
Hasonló történetek
6599
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
klárikanéni ·
rejtő jenő után szabadon? kíváncsi lennék , hogy akik a nem tetsziket nyomkodják, mire nyomták be ez esetben ...és aki ezt feltöltette, miért tette ...

Fianne21 ·

Lányok, akik szexet keresnek Budapesten és nem csak a sexdate24.ru oldalon

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: