Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátság-3

Januárban jött a meglepetés! a kedvezményes, 3 százalékos építési hitelek kamatait felemelték 15 százalékra, ha két éven belül kifizetjük a hitel felét, úgy a másik felét elengedik, ha nem, két év után tovább emelkedhet a kamat, mivel változó kamatozású lesz. Volt nagy számolgatás. A fél fizetésem a  hitelre megy el. Nejem gyede nem sok. Mi lesz ha a rezsí is növekszik? Alig fogunk megélni! Miből és hogyan szedjünk össze 200 ezer forintot!? Jövő év decemberre! Laciéknál is ez volt a gond. A munkahelyen is sokakat érintett, a fizetés alig emelkedett. Február elején bevállaltam egy hét éjszakás műszakot mert a soron következő kollégám meg betegedet. Mivel még keresztfiunk szülinapját nem tartottuk, valami ajándékot néztem neki, meg a nejem névnapjára akartam venni valamit, éjszakás műszak után. Nézegettem a kirakatokat, ruhás boltokat, amikor egy régi barátommal futottam össze a főutcán. Örültünk a találkozásnak. Még  az NDK-ban dolgoztunk együtt, három évet, jó barátok voltunk, sokat jártunk diszkókba, hajtottuk a lányokat, és főztünk együtt. Meghívtam egy kávéra és beszélgettünk. NSZK-ban dolgozik lakatosként lassan egy éve, és hogy jól keres, most a magyar céghez megy ügyet intézni. Mondom neki hogy anno olvastam ezt az újságban, de mikor ott voltam vagy százan álltak sorban. neki is egy haver segített, akivel te is jóban voltál, nagy "haverok" voltatok.-tájékoztatott. Elmondta hogy milyen körülmények közt vannak hol, hogyan dolgoznak. Kérdem tőle hogy nincs felvétel oda? Elég nagy a szóródás lakatosoknál , sokan két-három hónapot bírnak és mennek el. Igaz van olyan nap mikor tizennégy órát is kell dolgozni, másnap ugyan úgy kell menni dolgozni és lehet hogy megint tizennégy órát dolgoznak. Meló után még főznek, mosnak, szabadidőben megy a takarítás. Ez sokaknak megerőltető, ráadásul a családdal tartani a kapcsolatot az sem könnyű, telefon van a lakásban, de Magyarországról csak utcai fülkéből, vagy a postákról tudják hívni, mert otthon nincs telefon. Levél váltás sem könnyű 3-4 nap mire a levél kiérkezik, ugyan annyi vissza. Kéthavonta vannak itthon 3-4 napot. a távolság:1350 km. Mindenképpen embert próbáló. Én mindenképpen belevágok, közöltem vele. Gyere akkor most velem jelentkezni, utána beszéljétek meg, döntsétek el, a jelentkezést vissza lehet mondani. Ha most vele megyek beszél a nagyfőnökkel és ha lehet, az első alkalomkor már mehetek is ki. Jelentkeztem. Guriga, mert ez volt a beceneve, megadta a kinti telefonszámot, hetente hívjam , lehetőleg reggel, mert akkor még általában a lakásban van. Szerdán indulnak vissza, szombat óta van itthon. Otthon mondom a feleségemnek hogy kivel találkoztam, ismerte Gurigát, a feleségével ők évfolyamtársak voltak. Nem nagyon tetszett nejemnek az ötlet, de a bogarat már elültettem.  Következő hetekben rengeteget beszélgettünk hogy érdemes-e belevágni vagy sem,? Végül bele egyezett, hogy próbáljuk meg, veszíteni nem veszítünk semmit, viszont nyerhetünk vele, ha bejön!  Február végén beszéltem a műszaki vezetővel hogy lehetséges lenne egy munkahely az NSZK-ba, még nem tudom hogy mikor, csak az indulás előtt egy héttel fogom tudni, és hogy ne érje meglepetés, ha hirtelen felmondok, ennek időpontja bizonytalan. Megértette, a helyemben ő is bevállalná hogy így szabaduljon meg a hiteltől, nem akadályoz meg mondta. Mikor barátainkkal közöltük az elhatározásunkat meglepődtek, de bátorításként mondták hogy segítenek mindenben a családomnak, nejemnek. Laci ugratásképpen, csupán felebaráti szeretettből felajánlotta, hogy ha kell az ágyban is helyettesít.  Április elején tudtam meg hogy 17.én mehetek, menjek be és a nagyfőnök már vár, és megmondja hogy mit kell intézni. A palackozóból tizedikével eljöttem, még aznap bejelentkeztem a másik céghez. Másnap a NSZK követségén kértem egy turista vízumot, megkaptam! Virág születésnapját 13.-án  megtartottuk. A rokonsággal ekkor közöltük, hogy kimegyek az NSZK-ba dolgozni, vegyes érzelmekkel fogadták.  17.-e hajnalban Laci vitt ki a Füzesabonyi vonathoz. Elbúcsúztatott a két asszony, gyerekektől előző este búcsúztam. Lacitól az állomáson vettem búcsút, megígérte hogy mindenben segítenek Zsuzsának. Abonyból  autóval tovább, NSZK-ba.  Újra fejest ugrottam az ismeretlenbe! 
Hajnalra érkeztünk meg Meinzba, Frankfurt mellé, a kinti üzemvezetőhöz. Elkérte az útlevelemet, ez nála marad mert délelőtt már intézi a tartózkodási vízumot, addig ne mászkáljak a a városban, kerüljem a munkásruhában való utcai mászkálást, mert azokra gyorsan lecsapnak a rendőrök. Van-e pénzem? igen 250 márka. Az elég lesz amíg megkapom május elején a fizetésem. Ha nyolc órát dolgozom napi 50 márka jár, ha tízet-vagy többet +15 márka, szombaton legalább 8 órát akkor+50 márka, az az 100 márka, ha vasárnap dolgozunk minimum 6 órát akkor + 75 márka az az 125 márka aznapra. Érthető? Természetesen! Bólintottam rá. Kaptam munkásruhát bakancsot,és téli kabátot. Pista jött értem,egy 45 éves ember, ő vele leszek egy műszakban, gépet kezel- targoncázik, és ha kell besegít gépek javításában, október óta dolgozik itt.  Él-hal a vezetés élményéért, meg tudott is vezetni, igaz rendesen fizetett gyorshajtásokért. Reggel 6 órára voltunk a szálláson, már előkészítették ágyamat, tíz órakor ébresztő, reggeli- ebéd délre kell menni dolgozni. Ahogy letettem a fenekem az ágyra, már aludt is a fejem. Mikor  bementünk a gyárba a tulaj már várt, Meggyőződött hogy tudok németül, nagy vonalakban felvázolta hogy mi lesz a dolgom, majd odamentünk a gépsor kezelőjéhez, mondta hogy én leszek a párja, és hogy tanítson be. A betanulás hamar ment. Díszburkolat gyártó gépsor volt, kezelését hamar megtanultam A harmadik napon már önállóan tudtam dolgozni, Egy hét múlva már hatvan százalékosan kiismertem a gépsort. Karbantartásilag nagyon elhanyagolt volt. Reggel 6-órától, délután 4-5-óráig zakatolt egyfolytában, a német kollégám Sigfríd tudta kezelni, de a karbantartáshoz és a javításhoz nem értett, mivel a tulajt nem érdekelte a karbantartás, csak az hogy a gépsor termeljen. Így kialakítottam magamban egy karbantartási tervet, hogyan tudnám megkönnyíteni a munkám. Persze így is akadtak váratlan meghibásodások, de azokat nagyon gyorsan tudtam orvosolni. Április hónapra nyolcszáz márkát kaptam, a nejem írta hogy a fél hónapra közel hétezer forintot kapott, és hogy jól vannak, mikor megyek haza? Ez jó kérdés írtam, remélem hogy pünkösdkor. Jó pár műszaki hibát megoldottam, igaz volt olyan hét hogy naponta tizennégy órát dolgoztunk, meg szombaton is nyolcat. Valamivel több mint kétezer márkát nyomtak júniusban a kezünkbe. Pünkösdkor mentünk haza Pistával, a többiek egy nappal megelőzően már elmentek, igaz mi kiharcoltunk plusz egy napot, így nem kedden hanem szerdán kezdhettük a munkát. Indulás előtt mondtam a tulajnak, hogy van egy fő hidraulikacső a présgép egyik munkahengerén, ami szerintem nem megfelelően van rögzítve a munkahengerhez, Csak két menet ha fogja, az bármikor leszakadhat, mire kikapcsolják a gépet akár száz liter olaj is elfolyhat és rengeteg terméket is tönkretehet, megnézték többen, az  is  aki csinálta, már egy éve hogy így van, az tökéletes, nyugodjak meg. Én nyugodt vagyok mondtam, de az nem jól van felszerelve! Ismétlem. Többen mondják hogy az rendben van, hidd el!- hogy akkor az jó!- mondta a tulaj. Figyelj amíg lehet addig nálam fogsz dolgozni, jól dolgozol, tetszik a munkád. Értem és köszönöm mondtam, de szerintem azzal még probléma lesz. Menjetek ne is lássalak benneteket, csak szerda délben Kapíto! Ezzel vitát lezárva elment, ezt már Pista is hallotta, tussolás után irány a szállás, és  haza. Az úton kérdem Pistát, hogy nem akar e többet keresni? Dehogynem!! Hogyan! ? Figyelj!- mondom, ezekkel az óraszámokkal többet is lehetne keresni, ha elosszuk a túlórákat szombatra ás vasárnapokra, csak az a kérdés hogy a tulajdonos hogyan egyeztet Tiborral, a kinti főnőkkel, össz óraszámmal, vagy napi munkaidővel? Ha visszajöttünk meg kellene kérdezni.  Ezt bízd rám mondja. Péntek reggel nyolc után tesz ki az autóból,  pár perc míg kipakolok bejön egy kávéra. Utána elhajt, megy a feleségéhez. Holnap tízkor itt van értem, mondja búcsúzóul. Örülök a családomnak, a gyerekek is bújnak hozzám, csimpaszkodnak a nyakamba, ajándékokat adok nekik, aminek örülnek. Fáradt vagyok -érzem, felváltva vezettünk. De az ágy valahogy nem húz. Átjön Ani a két gyerkőccel, akik megismernek- örülnek. Átadom a nekik szánt ajándékokat, párpercig beszélgetünk.  Nejem e közben a szobát rendezi  sötétel, ágyneműt húz. Ani hívja a gyerekeimet magával pancsolni, mert nagyon jó az idő, és mennek együtt kifele a lakásból. Maradjatok úgy sem tudnék aludni!- marasztalnám őket. De hogy nem, súgja Ani ,ha megkapod a PNS altatót! Az mindenre jó! súgja és a négy gyermekkel elmegy, megyek tussolni, a fürdőszobában vetkőzőm, tussolással végzek, gyorsan borotválkozom. ekkor hallom hogy nejem zárja a bejárati ajtót,  már végeztem megyek a szobába , nejem ott áll meztelen és hívogat, egy kis pálinka van kitöltve a megérkezésemre és koccintunk. egymásnak esünk csókoljuk simogatjuk a másikat, ölbe kapom ás az ágyra teszem, mellé heverek és újra csókolózunk mintha most fedeznénk fel egymás testét. Egy gyors menetet levágunk, majd még belekezdünk a újabba, a hiányt próbáljuk bepótolni. Ez már hosszabb érzékibb, minden vágyat kielégítő szeretkezés. Befejeztével gyorsan tussolunk gatyát húzok, befekszek az ágyba és már alszom. Este nyolckor ébredek.  Gyerekeim vacsoráznak, mikor kimegyek a nyakamba ugranak. Nincs evés, csak játék velem, úgy egy óra múlva elcsendesednek már fáradtak, most már hamar elalszanak. Együtt tusolok a nejemmel, meztelenül fekszünk az ágyban. Beszélgetünk az eltelt időszakról.  Lelkileg volt nehéz, mert anyósom állandóan mondogatta, hogy én nem fogok visszamenni hozzá, elhagyom!  Mit kezd két gyerekkel a nyakában!? Aniék tartották benne a lelket, bátorították, vigasztalták. Volt olyan időszak hogy ha hazajövök elégeti az útlevelem, összes irataim, gondolta magában. Ani elmeséltette Lacival, az Isztambulban történt szállodai esetet. Ekkor kezdet megnyugodni. Az utolsó három hétben nem látogatta meg anyósomékat. Két hete a tv is beadta a kulcsot, sorolta a problémákat, A negyedik szomszéd is keresett hogy 400 márka kellene neki, ő segített a falazóanyag beszerzésében.  Anyámék sem látogatták meg. Nővére sokszor hagyta nála a két gyerekét. Megtárgyaltuk, hogy mire van szükségük mit kell venni. Én mit akarok kivinni. Holnap Pista bemutat az ismerősének, aki márkát vesz. Utána nézhetünk tévét, vásárolhatunk. Egy kiadós szeretkezés után elalszunk. Reggel korán ébredtem, kávéfőzés, reggelikészítés, közben a nejem felpiszkál, a pulton gyorsan lerendezzük egymást, tusolás, megnyugodva reggelizünk. Én még készítek egy kávét. Lacit is látom mozgolódni, hívom kávézni, Ancsa is jön vele. Kávézás közben társalkodunk, ecsetelem hol, hogyan dolgozunk, kollégákat, keresetet, mennyit kerestem a másfél hónap alatt. Kb mennyiből lehet megélni, A főzést hogyan oldjuk meg. Elég sokan nem bírják a kinti feszültséget, és 3-4 hónap után hazajönnek. Ha ki akarsz jönni Laci-úgy tudok helyet biztosítani! Á- kösz nem! feleli, de szándékomon kívül már a bogarat elültettem. Hétvégén nem mennek sehova, kertészkednek. A trabit visszük délelőtt, a gyerekekre tudnátok vigyázni? kérdem. Igen! hangzik határozottan. Mennek mert most már ébredezhetnek a gyerekek. A mieink is kérik a reggeli teájukat. Megjelenik a szomszéd is, beszélgetünk, mondja jövetele célját, megállapodunk odaadom az összeget és tízpercen belül ott van az árával. Pontosan jön Pista, már kávézott, mi felöltözve vártuk, mikor meglátja Anikót rögtön kérdi, Hogy lehet ide kiköltözni? ilyen sok szép, jó nő lakik itt. Sátorral már lehet is!- válaszol Ani, ott a bocinál! és mutat a szemben lévő  telekre, még van hely, és az is nagyon szépen néz ki! Pista visszakozik: Kösz inkább az egészet kihagyom. Nejemet beülteti maga mellé. Kérdem tőle hogy hova megyünk, A  Blahánéra és ecseteli hol hajthatok be egy udvarra. Ott lakik az édesanyja,  onnan megyünk tovább. A trabival nem tudok vele lépést tartani, ő most hajtani fog őrült módra, már ismerem annyira. Azt is tudom hogy míg oda nem érek, szédíti a nejem rendesen. Így is volt, nejem délután elmesélte. Megismertem az ismerősét, megállapodtunk vele, máskor is mehetek, már ismerni fog. A piacon bevásároltunk, bepakoltunk a trabiba, Egy áruházban megvettük életünk első tévéjét, ráadásul színes és távirányítású, videocsatlakozású,  a trabiba ép hogy befért csomagolással, huszonötezer kemény magyar forintért. Délután beüzemeltem, másnap egy antennát vettem hozzá és már lehetett vagy négy adót fogni rajta. Estefelé meglátogattak anyósomék, nejem átadott pár dolgot azokból amit hoztam, após meg kapott két dobozos sört, Ígérték hogy sűrűbben átnéznek és többet segítenek. Nem nekem kell ígérni és segíteni hanem Zsuzsának! mondtam Őt kell támogatni, segíteni, nem feszültséget kelteni! Jó jó- de ezt nem így gondolták, ezzel én abbahagytam a beszélgetést, mert nem akartam szakadékot csinálni, beszéljék meg a lányukkal. Vacsorára meghívtak barátaink, és egy jó kiadós beszélgetéssel lett vége. Lefekvés előtt nejemmel még megbeszéltük hogy reggel ha megyek be antennáért, vehetnék marhahúst, és  főzzünk egy marhagulyást bográcsban! Szerdán megyek vissza és ez lesz az utolsó hétvégi nap mikor még együtt lehetünk barátainkkal, ki tudja hogy mikor jövök megint haza. Ebéd jól sikerült, de estére Réka belázasodott. Ani még alkoholt aznap nem fogyasztott,így bevitték az ügyeletre. Későn  értek haza, mert nagyon sokan voltak az orvosi ügyeleten, csak tüszős mandulagyulladás. Gáborka nálunk aludt, így itt is maradt, reggel majd haza kerül. A Két nap hamar eltelt. Kedd 10- kor indultunk, szerda hajnali 2 órára megérkeztünk. Hétre mentünk dolgozni. A műhelyben nagy csend, és tisztaság fogadott. Különösen a présgépnél volt rend- tisztaság, meg furán fényes volt a gép. Német kollégám Sigfrid jött, és mesélte hogy tegnap délben leszakadt a hidraulika tömlő, amire mondtam hogy nem jó!- aki ott volt kezelő délben, nem vette észre, csak akkor amikor az olaj beterített mindent, valamint a hidraulika olajnak több mint a fele  elfolyt, egész délután aki csak tudott takarított, nehogy valami természeti károsodás történjen, ráadásul vagy három köbméter színezett beton is kárba veszett. Most várják a hidraulika olajat mert nem volt raktáron. a maradék olajat már leengedték. Hogyan néz ki a tartály belül?-kérdem. Vállrándítás a válasz. Megnézem. Elégé piszkos, olajsár van az alján, ezt ki kell mosni valami speciális mosóolajjal vagy valami vegyszerrel, de ezt már hallja a tulaj is. Ő is megnézi a tartály belsejét, és végig húzza kezét az alján, majd elszalad telefonálni, párperc múlva őrjöng-kiabál és elhajt, Jó három óra múlva tér vissza, mosófolyadékokkal és egy elektromos tisztítógéppel. A német lakatost állítja oda hogy csinálja, takarítsa ki és így legalább megtudja hogy egy olajtartállyal mit kell csinálni! üvölti a tulaj. Időközben megérkezik a hidraulika olaj, A némettel tölteti fel, és helyezi üzembe a gépet, Félháromkor kezdődik a termelés, este nyolckor fejezzük be. A tulaj addig ott van velünk. Kezeli a keverőgépet, nézi a présgépet, takarít. Mikor befejezzük a termelést Pista megkínálja, csak úgy az üvegből, jó erős házi szilvapálinkával, elfogadja. Az első korty után hatalmas a döbbenet: kivörösödik az arca, guvadnak a szemei, alig kap levegőt --Megmérgeztettek nyögi ki , ötvenöt fokos mondja Pista és átadja nekem az üveget, és is jól meghúzom  és visszaadom Pistának, ő is iszik belőle, Ezután Bern kiveszi az üveget Pista kezéből és újra jót kortyol belőle, most könnyeben csúszik neki, de még mindig marja a torkát, ebből ne adjatok senkinek! mondja elfojtott hangon, bolondok lesznek tőle, és újra jól meghúzza az üveget, és visszaadja Pistának. Ekkor mondja a kollégám hogy szeretne vele beszélni. Vagy négy percig megy a diszkurzus,  Pista jön vigyorogva. Megkérdezte az elszámolást, és csak a havi összesítést nézi Bern, a blokkoló óra szerint, nincs ideje naponta átnézni, felőle úgy írjuk a napi órákat ahogy akarjuk, csak egyezzen a blokkoló óraszámmal! Gyorsan összepakolunk és kilenc órakor lelépünk. Este mondjuk a többieknek hogy mit találtunk ki. Még Guriga haverom is azt mondta,  tudja ö hogyan kell írni az órákat. Nem erőltetjük a dolgot, csináljuk mi. Júniusban kevesebb óraszámmal mint májusban, ugyan annyi a pénzünk. Július közepén péntek délután szól a tulaj hogy hétvégén pihenjünk, szombaton ne dolgozzunk. Négykor befejeztük a munkát és fél ötkor már a szálláson voltunk, mikor látom hogy Pista nagy készülődésben van. Hova mész? kérdem- Haza! Mii!?! Haza Debrecenbe!! ismétli- Várj! megyek veled! kiáltom és tépem magamról a ruhát, másikat veszek magamra , kapom a hűtőtáskát. utazótáskába pár úti holmit pakolok, a fizetésem még nem tettem be bankba, egy ezrest magamhoz veszek,  a pénztárcámban is van valamennyi. Öt perc múlva a kocsiba ülünk, egy boltnál álljunk meg bevásárolni a gyerekeknek, informálom Kollégámat, még ő is akar vásárolni ezt azt. Egy tálca dobozos sör veszek, édességeket, és vagy nyolc üveg nutellás krémet. Félóra múlva már robogunk hazafelé, egyszer állunk meg Debrecenig, tankolunk és folyóügyeinket intézzük Passaunál. Reggel fél hétkor kiszálltam a házunk előtt, nejem rohan ki, segít bepakolni. Pista is rohan tovább neki is dolga van. A gyerekek még alszanak, nejem a teát főzi nekik, segítek. Inkább elküld zuhanyozni, félperc múlva együtt zuhanyzunk , majd az ágyban gyűrjük a lepedőt, egyszer- kétszer. Majd elalszom. Tíz órakor ébredek, meleg van, a konyha ablakból látom hogy, a parknál vannak a medencénél, készítek egy kávét és kiszólok, Jó reggelt! Kér valaki kávét? Igen, három lesz Hallom Ani hangját. Virág is felismeri a hangom és szalad felém. Elébe megyek, felkapom a karjaimba, és így megyünk a konyhába. Nyakamat szorítja magához, majd rengeteg puszit ad az arcomra. Alig tudom a kávét a csészékbe tölteni, végül sikerül. Háromba teszek két kiskanál cukrot, és kiskanalat, negyedik az enyém. Tálcára pakolom a csészéket és egy kézzel viszem ki, másikban Virág ül, még mindig a nyakamat szorítja, nem nézek a lábam elé, csak a parkot figyelem, valamin megcsúszok, igyekszem a lányom védeni, a következő pillanatban a jobb oldalamon fekszem, a tálca tartalma kiborulva a földön, nézem a lányom, de ő vigyorog, még- méég! és kacagja. Virággal a nyakamba segítenek felállni, nejem és barátaink. Nem fáj semmim,- pedig nagyot nyekkentél mondták. Leültetnek a kis parkunkba, a kislánnyal  a nyakamba, nem enged el hiába kérik, mikor mondja neki nejem hogy apa elesett, vigyorogva mondja: méég méég! Nejem új adag kávét főz. Lányom a medencéhez viteti magát leültet és elkezd fröcskölni, majd egy kis vödörből vizet önt rám, erre a többiek is hordják rám, a nagyobbak a fejemre öntik a vödrük tartalmát, majd a kicsik is azt akarják, így lefekszem a medencébe és mind a négyen a fejemre öntik a vizet. Ez aztán keresztelő jegyzi meg Ani. Játszom a gyerekekkel, kezemmel fröcskölöm őket majd a kezeimet összefogva préselem ki a vizet a két hüvelykujjam között, nézik hogyan csinálom, tetszik nekik,- mutatom, néha  óvatlan pillanatban arcon locsolom őket, nem veszik zokon! nevetik, tanulgatják,  ki-kilocsolok az anyukák felé, el-el találva őket , kint sikongatnak, bent a medencébe nevetik. Majd a két asszony beszalad és játékosan a vízbe nyomnak miközben rám fekszenek, most a két nagyobb lurkó is segít nekik. Közben a két nej is vizes tetőtől talpig, valamint a kezükkel arcomba csapják a vizet nevetgélve. Virág szepegésére figyelünk fel!- aapa-aapa és sírásra áll a szája. Abbamarad a pancsolás, átölelem Virágot, aki megnyugszik, de a nyakamat szorítja erősen, kimegyünk a medencéből, és egy széken megiszom a kihűlt kávámat. Most beszélgetek a barátaimmal, nem akarják elhinni hogy holnap délben megyünk vissza. Másfél napért hazajönni! hüledeznek. Mikor érkeztek vissza? kérdi Ancsa. Nem tudom, Normál esetben 12-14-óra a menetidő, de ez csak csúszhat, mikor mentek dolgozni- jön a következő kérdés tőle. Elméletileg hétfőn 10-órára, de ez nem biztos, lehet hogy reggel 7-re. Mikor pihentek?-hangzik az újabb kérdés tőle. Most és még holnap délig!-kapja a választ tőlem Ez pihenés!?- ámul el. Igen! a legjobb!! mondom meggyőződve. És hívnak a gyerekek pancsolni. Késő délutánig játszom a gyerekekkel, akkorra elfáradtak. Egy szalonna sütésre azonban még kaphatóak, tüzet rakunk, és nejeink is készülnek, kenyérszeletelés, hagyma puculás, uborka szeletelés, retek szeletelés.  Laci hordja ki az asztalra ami kell. Én a gyerekekkel vagyok,  meggyújtjuk a tűzet. A nyársalásban segítek, Tomi és Réka most nem akar sűtni, majd az enyémből kérnek mondják. Azért kapnak egy kis nutellás kenyeret. Mire megsül a szalonnánk már alszanak, most a szobájukba fektetjük le őket, észre sem veszik, olyan mélyen alszanak. A kicsik már régóta az igazak álmát alusszák. Miután megsült a szalonnánk, felélesztjük a tűzet és annak fényénél elfogyasztjuk, és beszélgetünk.  Anit nagyon érdekli hogy hogyan élünk, főzünk, mennyit költünk havonta, mit csinálunk szabad időnkben. Mikor jövök hosszabb időre Pl egy hétre? Elmondtam hogy heten vagyunk egy lakásban, ami háromszobás, nappali, konyhával rendelkező, fürdőszoba- WC. Van autómata mosógép. Négyen főzünk magunknak, Mindig az akinek szabadideje van, de van mikor a közeli kisvendéglőbe ettünk mert dolgoztunk mind annyian. Ki mennyit költ szintén változó, nekem egy ládasör elég egy hónapig , de van akinek egy hétig sem, Főzöl magadnak, vagy vendéglőbe jársz. Én mindig szemelőt tartom hogy miért mentem ki, és aszerint élek. Mivel nincs autóm, ha lehet társulok ahhoz aki kirándulni megy, Ez legtöbbször Guriga vagy Pista. A kőművesekkel nem foglalkozom mert elég linkeknek tartom őket. Remélem hogy augusztus második hetén egy hétig itthon tudok maradni. Akkor így tervezem én is a szabit, mondja Laci. A telefonfülkéből hívjatok 25.-e körül akkor már többet tudok mondani! közlöm velük.  Még sok minden felhozódik, úgy 11-óra felé aludni térünk. Együtt tusolok a nejemmel, már felhevülve  megyünk a szobába, ott egy nagy kiadós szeretkezésbe fogunk. Nejem korán kell, indulás előtt még ebédelni akarunk. Már odatette a húslevest főni. Még nincs 7-óra. Megkívánom  a nejem, hátulról átölelem, megfogom a kemény melleit, nyomja hátsóját az ölemnek, blúza alá nyúlok, úgy simogatom  melleit, majd hátranyúl és nadrágon keresztül ráfog a kéjrúdra. Fejét hátra fordítja és úgy csókolózunk, majd szembefordul velem és a nadrágomba nyúl. Rövid időn belül levetkőztetjük egymást, és ott a konyhában egy heves menetet levágunk, gyors tusolás és vissza főzni. Az ébredező gyerkőcöket én rendezem, örülnek nekem, együtt reggelizek velük. Már meleg van, hívnak a medencéhez lubickolni, kimegyek velük.  Féltizenkettőkor ebéd-előtte egy órával szólok! közli a nejem, de jönnek a barátaink is ebédelni!  Rendben-és már megyek a gyerekek után. A gyerekek birkóznak velem a medencében,  hagyom magam, hasra fekszem, ekkor a hátamat tapisgálják, jön Réka és Gabika Laci társaságával, a kicsik is a hátamat dögönyözik a lábukkal. Mikor leszállnak rólam egyenként megmerítem őket a vízben, sikongatnak és élvezik. Laci addig napozik, amíg a nejem szól hogy készülődjek, ebédig már ő játszik a gyerek társasággal. Az ebéd kész, meg van terítve mondja és követ a fürdőszobába, segít zuhanyozni, miközben rá-rá locsolom a vizet ő is vizes lesz, a ruháját leveszem pillanatok alatt, és még egy gyors kielégülésre jut az időből. Újra együtt tusolunk, csak hogy nekem ott a száraz ruhám, neki meg ki kell mennie, éva kosztümben a szobába, ruhát felvenni. Az ajtóból kilépve  az anyját találja az előtérben, Te mit csinálsz? kérdi. Ki van Itt? A saját házamban azt csinálok amit akarok, ami jól esik! Nyugodjon meg anyu, azt csináltam amit egy rendes asszony a férjével! Válaszolja nejem. Ekkor lépek ki felöltözve a fürdőszobából. Meglepődve néz rám, köszönök neki, hellyel kínálom. Majd mondja jövetele célját, ha így együtt vagyunk délután jó lenne ha segítenénk kukoricát kapálni. Az nem megy! mondja nejem, Jancsi mindjárt megy vissza, a gyerekeket meg nem tudja kire bízni, ha esetleg a barátaink el nem vállalják? Annyit megtehetnének igazán! morgolódik anyósom. Majd kisebb vita alakul ki közte és nejem között, nem szólok bele, ez a kettőjük vitája, végül Zsuzsa tesz rá pontot, az indulásra ha ott vagyok akkor segítek, ha nem leszek ott akkor nem! Ani ekkor lép be az ajtón, egy kuktával a kezében, köszön anyósomnak, majd a kezembe adja a következő szavakkal: töltött káposzta, ezt neked készítettem jó szívvel, fogyaszd egészséggel!. Lelkedet is beletetted? kérdem. Igen! Akkor elfogadom és köszönöm!  puszit nyomok az arcára, de ő a szájára akar egyet, hát kap! Anyósom felugrik és a nejemnek odaszól hogy várják akkor! Az ajtóból szól még , Neked meg jó utat! Köszönöm! felelem, de ezt már nem biztos hogy hallotta. Zsuzsám gyorsan felvázolja  Aninak hogy az édesanyja miért volt nála, menjél ha menni akarsz, biztatja barátnője, nagyon szívesen vigyázunk a csemetékre. Nem terveztek mára semmit. Hívjuk a gyerekeket ebédelni de még nem éhesek a parkban ugrálnak és hintáznak, mi asztalhoz ülünk. Alig kezdjük el az ebédet befut Pista, Ö is velünk ebédel. Nejem alig szed magának, tudom hogy még a gyerekekkel is fog ebédelni. A kollégám rákérdez hogy mi van vele, nem éhes? Nekem spontán kicsúszik a számon: hogyan lenne éhes mikor egész hétvégén tömtem!? Mindenkinek fülig ér a szája. Nejem mosolyogva kacsint rám. Mikor befejeztük az ebédet, Pista ideadja a számomra vásárolt kolbászt szalonnát, húst, gyorsan bepakolom a hűtőtáskába, tetejére a lefagyasztott vizet. A három jégakkut fóliával hozzátekerem a kuktához, majd alufóliával négyszer-ötször áttekerem, ezután jönnek az újságpapírok jó vastagon rátekerve, majd egy vastag úti plédbe becsomagolva betesszük a kocsiba, a táskámat a kevés ruhámmal csak úgy bedobom, útlevél -pénztárca ellenőrizve és indulás, ekkor jön Éva, nejem nővére, hogy Zsuzsa tudna e vigyázni a két gyerekére, mert mennének kapálni. Nejem mondja neki hogy ő is megy az anyjáéknak segíteni és a két gyerekünkre a barátaink vigyáznak. Kérdezd már meg, hogy enyéimre nem vigyáznának-e? E beszélgetést hallottuk mindannyian, így Anikó válaszolt neki-hozd nyugodtan elboldogulunk velük! Hozzuk rögtön őket és elviharzik. Én elbúcsúztam  a négy gyermektől, barátaimtól, nejemtől és útnak indultunk Németországba. Kint sikerült lebeszélnem az egy hét szabadságot a német cég tulajdonosával, de megígértette  hogy visszamegyek. Én megígértem neki ha meghalok is visszamegyek hozzá dolgozni! Erre már nevetve mondta-Rendben! Igy levélben írtam haza hogy augusztus második hetén szabadságom otthon töltöm. 
Szabadságra Guriga haverommal jöttem haza, pihenni csak akkor tudtam ha vezettem és ő aludt. Egész idő alatt azt hajtogatta, hogy neki mennyire elege van már ebből a munkából, hogy mennyit dolgozik, és már gyomorfájdalmai vannak ha meglátja a tulajt. Nem érzi jól magát a munkahelyen, mennyire hiányzik neki a család. Egyszóval mikor aludt nem zsibbasztott. Az utunk az elég hosszúra sikeredett, 18 órát jöttünk hazafelé. Péntek délután 6 órakor indultunk, és szombat délben voltam otthon, megszeretgettem a négy gyereket, mert a barátaink Zsuzsára bízták őket. Ettem egy keveset, majd lefeküdtem, előtte még a kuktát odaadtam Zsuzsának, hogy adja oda a tulajdonosának, majd te -mondta, és kiment a gyerekekhez, én meg PNS altató nélkül mély álomba szenderültem. Valamikor jóval éjfél után ébredtem. az utcai lámpa bevilágította a szobát, nejem mellettem az igazak álmát aludta. Felkeltem benéztem a gyerekeimhez, mélyen aludtak, egy egy puszit adtam nekik és kijöttem a szobából. Már nem voltam fáradt és álmos, viszont elég meleg volt a lakásban mert odaki tombolt az augusztusi kánikula. Bementem a fürdőszobába, ajtaját becsuktam és villanyt kapcsoltam, megborotválkoztam,  letussoltam, miután szárazra töröltem magam, egy törölközővel a kezembe visszamentem a szobába. Nejem a hátán aludt hálóinge felcsúszva a derekára, nem bírtam ellenállni a gondolatnak meg a látványnak, számat rátapasztottam a szemérem ajkakra, most ébresztő lesz a javából gondoltam, lett! Hálásan fogadta az ébresztést, és ezt ki is mutatta! mikor befejeztük a hancúrozást, tussolás után kiültünk a kúthoz két székre és beszélgettünk, ekkor szólaltak meg barátaink, nem tudtok aludni a melegben? Nem nagyon! mondtuk, inkább kijöttünk nudizni. Ezt csinálják ők is , közelebb jöhetnek? kérdezték  Természetesen -hangzott a válaszunk. Mikor odajöttek megöleltem őket, amit viszonoztak, ekkora a nejem kijött még két székkel így leültek hozzánk, Én egy kis kemping asztalt állítottam fel, és sörrel kínáltam őket amit elfogadtak, A hűtőből hoztam négy dobozost,  négy poharat, de ezeket nem használtuk mondván azzal is melegszik a sör, közben beszélgettünk, milyen programokat terveztek, hogy mikor legyen egy bulizós este, akár holnap-az az ma este is lehet mondtam, de akár holnap is, meg minden nap! feleltem. Szépen meg virradt amíg beszélgettünk majd nejem bement kávét főzni, közben kihozott három pólót mert lehűlt a levegő, ez nagyon jól esett. Miután megittuk a kávét mentek reggelit készíteni,és meghívtak minket is hogy tartsunk velük, terítés a kis parkunkban mondták. A gyerkőcök még javában aludtak a tegnapi nagy meleg kikészítette őket. A lányok felvetették hogy jó lenne elmenni vízpartra, menjünk a tófürdőbe! indítványoztam, de hogyan? kérdezték. A trabiba befér a négy gyerek, meg két felnőtt, én leporolom a motort és még jön velem valaki pont meg vagyunk- mondtam. Ráállt mindenki.  Indulásig a kismedencét leengedtük, igyekeztünk kitakarítani, de délutánra is hagytunk a munkából. Gumimatracok plédek, napernyő, naptej, úszógumik,  palackozott víz és citromos tea, a fürdőben veszünk lángost és halat az éhezőknek, állapodtunk meg. Kilenc után már robogtunk a kijelölt cél felé. Laci vezette a trabit, mellette a párja, hátul a négy gyerek, a motorral én és a nejem. Még találtunk szabad helyet egy fa alatt, ami némi árnyékot nyújtott egész nap, oda lecuccoltunk fürdőruhára vetkőztünk és indult a strandolás, én voltam a legfehérebb, mint a meszelt fal, látszott rajtam, hogy az idén került a napsütés. Matracok és úszógumik fel fúvása után irány a víz. A sekélyes részén mentünk be, mivel ott melegebb volt a víz a gyerekeknek, és szép lassan mentünk a mélyebb rész felé. Egy lépcsőnél megálltunk és a négy gyereket ugráltattuk a vízbe, különösen figyeltünk Gáborkára és Virágra, ekkor nejeink úgy döntöttek hogy kimennek napozni. Naptejet használjatok! mondtuk egyszerre a barátommal. A gyerekek elunták az ugrálást és mondták hogy a tó közepén lévő napozóról akarnak ugrani. Rendben, de az övből kibújni nem szabad!-figyelmeztettük őket, és elmagyaráztuk miként tudnak haladni a cél felé ha a kezeiket használják, mutatva nekik a mellúszás karmozdulatait. Jó húsz métert kellett evickélni mire elértük a napozó stéget, ott Laci felment és segített felemelni a gyerekeket a padozatra. Az ugrás most nem tűnt olyan könnyűnek mint a távolból, néztek lefelé de ugrani nem mertek. Virágot kezdtem biztatni, eleinte rázta a kis buksiját, végül azt tanácsoltam neki hogy szaladjon neki, ezt megfogadta és nekifutott, de már későn gondolta meg magát, és beleesett a vízbe. Én csak az utolsó pillanatban tudtam a hóna alá nyúlni és kiemelni mielőtt elmerült volna a vízben, de nevetve mondta: még még! Laci a többieket leültette és a lépcsőnél felemelte Virágot. Most már ugrottak Először Réka majd Tomi és a kicsi Gabika. A következő ugrásoknál már bátrabbak voltak és a két kezükkel jól fogták az úszógumijaikat, pár ugrás után már nem kellett őket elkapni mert megszokták hogy lemerülnek egy kicsit de az úszóöv felemeli őket, de azért szemeinket rajtuk tartottuk állandóan. Egy kis szünetet tartottuk mikor mondom Lacinak, én szólok a lányoknak, hogy vegyenek egy- egy lángost mert lassan megéheznek a gyerkőcök és hűl addig míg kimegyünk  a partra. Rendben, de ő extrát kér. Azt a húsz métert gyorsan leúszom, kimegyek a partra és mondom hogy miért jöttem, erről már ők is beszéltek de még későbbre gondolták, de már mennek is, csicseregték. Laci is kér egy extrást, nekem fokhagymás és tejföllel jó lesz mondom, és megyek vissza a vízbe, a gyerkőcökhöz. Mikor meglátnak már ugrani akarnak, de Laci csak akkor engedi ha már egészen ott vagyok, Most sorban, egymásután ugranak, figyelem őket, mikor felszínre érnek a kezeikkel a lépcső irányába evezgetnek, Lacival felsegítjük őket a deszkákra, már látszik rajtuk a fáradtság. egy két ugrás és készek, állapítja meg Laci. Szerintem ez az utolsó és irány a part, mire kievickélünk mér aludni fognak mondom. Felmászom én is és közlöm velük hogy ha leugrottak irány anyáék, lesz meglepi! A lépcsőről csobbanok a vízbe, majd Tomi, Réka , Virág , és Gabika az apjával. A nagyok már ügyesen evickélnek kifele, a kicsiknek segíteni kell, de természetesen mindegyiket toljuk magunk előtt a part felé. Mire kiérünk már vár ránk a meghűlt lángos, pont ehető. A gyerkőcök örülnek neki és falatokban eszik, majd teát kapnak inni, és fészkelődnek az alváshoz. Nejeink a fa és a napernyő árnyékába biztosítanak nekik helyet majd a törölközőkkel betakarva elalszanak. Most kezdjük enni lángosainkat, Laci kérdi mi az extra? Ani nem tudja! Majd otthon megkapod , ha bekened tejföllel a PNT- mondom,  lenyalod róla -ha kevesled újra bekened! mondom. Neked mindig ezen jár az eszed, jegyzi meg Anikó. Ehhez nem ész kell! vágok vissza, hanem tejföl, pina és nyelv!  Ha bemegyünk a vízbe én belefojtalak!-mondja  Mibe? kérdem, Hogy-hogy mibe értetlenkedik. A vízbe- vagy a pinába incselkedek vele. Mindjárt meg is verlek sziszegi, és emeli a két kezét. Laci légy szíves vesszőzd meg  mert még kárt tesz bennem!  Vesszőzd te meg, téged akar valamibe fojtani! vágja rá Laci - De két vessző hatékonyabb mint egy! pörlekedek játékosan. Ekkor nejem szól hozzám, gyere a vízbe egy kicsit, és lehet hogy engem kell vesszőznöd! és kezemnél fogva húzni kezd.  Én fogom a kétszemélyes matracot és viszem magammal, a vízbe. A napozóstég irányába evickélünk a mélyebb rész felé, ott lemerülök és elkezdem nejem a víz alatt ingerelni, mikor felbukkanok azonnal lenyomja a fejem teljesen úgy hogy  szeméremdombját a számhoz nyomja, ajkaimmal megharapdálom és nyomok a puszit rá. Mikor felbukkanok egy csókot kapok, most ő merül le és a farkamat elővéve teljes egészében bekapja. Látom közeledni barátainkat, miközben a gyerekekre is rápillantok. Ép hogy vesz egy nagy levegőt már ismét a víz alatt tevékenykedik nejem. Ekkor érnek oda Aniék. Zsuzsa? kérdik. Most tanul búvárkodni! felelem, és rövid idő múlva felbukkan a feje. Mivel a barátaink ott vannak, nem merül tovább, félig a matracra fekszenek egymással szembe Anival úgy hogy melleik a matrac szélein vannak, kiemelve azokat. Szemeinket vonzzák a halmok mint mágnes a vasat. Zsuzsa mögé lépek és a fenekét nyomom a víz alá miközben kezemmel a bikini alsót félrehúzom, és óvatosan a szerszámomra ültetem, érzem hogy ő is segít és a matracról lentebb csúszik egy kicsit. Mikor érzi hogy teljesen kitöltöm, mozgatja a fenekét körkörösen, nagyon jól esik. Mielőtt a hevület egészen elragadna, a fülébe súgom hogy a többit otthon és a nyakába csókolok, ezzel ki is csusszanok belőle,  nem akarom hogy idegen észre vegye. Igaz Ani már erősen mosolyog, lehet hogy azért mert Laci is ott áll szorosan mögötte!? Mielőtt még úszok a gyerekek felé nézek, még alszanak.  A víz alatt úszok jó harminc métert, felbukkanok levegőért, megfordulok, betájolom magam a társaság felé, és a víz alatt vissza úszom, észlelem ki hol van. Már hasalnak a matracon, végig simizem Ani combját, erre visít és felugrik teljesen a matracra, én a nejem lábába kapaszkodva még a víz alatt maradok, a nejem nem ugrál, sejti az esemény okát. Kb egy perc múlva óvatosan kidugom a fejem a vízből. Ani mikor meglát, a matracról rám veti magát, most bele fojtalak! kiáltással. A nyakam kapja el az egyik karjával és szorítja, lemerülök vele és várom hogy mikor fogy el a levegője, érzem hogy enged, megfogom a derekát és nem engedem el. Birkózzunk egy kicsit, a fejemre támaszkodva próbál feljutni, picit engedek, de a levegőre még nem jut fel,  majd engedem , a feje kint van ekkor az ajkaimmal belecsípek a szemérem ajkaiba bikinin keresztül. Érzem hogy visszaakar merülni, eldobom és elúszok , mire lemerül már nem talál, Laci mögött érek a felszínre,óvatosan hogy ő se vegyen észre, Veszek gyorsan két-három levegőt és víz alatt kiúszom, megnézem a gyerkőcöket, ráérnek  keresni! A gyerekek mellé fekszem a fűre, a vízből nem látni hogy ott vagyok. Én viszont jól látom hogy a két nő Lacival birkózik a vízben. Pár perc után ébred Réka, vizet kér, adok neki. Virág is fel kell, ő is szomjas de teát kér, adok neki, Majd a két fiú is inni kér, de még nem akarnak mozogni így a mellemre és a hasamra hajtják fejüket.  Heverészünk az árnyékban, mikor megjelennek az anyukák, vidáman csillogó szemekkel, Laci? kérdem. Ő még hűti magát mondja Ani huncutul. Majd kapsz te is! Fenyegetőzik nejem. Ekkor mondja Réka hogy kér lángost. Most te mész! jelentik ki. Rendben, de nem tudom elhozni, válaszolom. Nem bírod el? kérdezi hitetlenkedve Ani. A keze nem bírja a forró dolgokat, tájékoztatja nejem. Jó akkor megyek vele én, és nejemre kacsint Ancsa. Pénztárcát fogok és elindulunk a bódék felé, miközben belém karol.  A lángos bódénál hamar ránk kerül a sor, a déli mennyiséget és fajtákat rendelünk, a kiszolgáló ismerősöm, így több szalvétát kérek, szívesen ad,  a mennyiséget felezzük Anival. Menet közben váratlanul a fenekembe csíp, mint egy bakkecske akkorát ugrok, ezt a vizes dologért kaptad, súgja,  de   melyikért? kérdem. Erre egy huncut mosolyt kapok. Miután elfogyasztottuk a lángost még úszkáltunk egy kicsit a gyerekekkel, Hazamenetelkor. Ani jött velem a motoron, már az indulásnál baleset történt velünk. Ani mögöttem a pólómat fogta meg két oldat és ráadásul távol is tartotta magát tőlem.  Motoros parkolóból indultunk, egyből védett útvonalra jutottunk, vagy ötven méter után volt egy feljárat, az autós parkolóból, elsőbbségadás táblával. Mikor oda értünk egy ladás nem adta meg az elsőbbséget, hogy elkerüljem az ütközést egy nagyot fékeztem, a hátsó és ez első fékkel, aminek következménye hogy a motor eleje lesüllyed, Ani teste a tehetetlenségtől előre lendül a pólót letépve rólam és a sisakjával belefejelt a hátamba, az utolsó pillanatban  megállok. Azt még látom hogy a lada vezetője vigyorog, miközben elhajt. A pólót nem sajnálom, a hátam még napok múlva is fáj. Otthon viccelődve mondom hogy Ani nagyon fel van izgulva, mert már indulásnál letépte a pólóm, valamint sisak által adott puszit a hátamra. Késő délután még kitakarítottuk a medencét, és feltöltöttük vízzel. A kis parkban  vacsoráztunk barátainkkal, sörözés és beszélgetéssel telt az este. Itt közölte Laci hogy ha lehetne ő is kijönne NSZK-ba, hozzám dolgozni. Úgy gondolják hogy megérné nekik is "különélni" két évig. Hitelt is kifizetnék, anyagilag is helyre jöhetnek. Ebben az évben valószínűleg még alkalom is kerül rá, biztattam őket. A héten bejössz velem a magyar céghez és felírnak a várakozó listára, és ha kell hozzánk lakatos jöhetsz. Kedden bementünk jelentkezni, előjegyzésbe vették, a főnökkel is beszéltünk, mivel a Krékel céghez jön ajánlással, már előnybe volt. Addig is tanuljon németül, kapta az információt. Én tudtam adni elég sok segítséget a tanuláshoz, még az NDK-ás időből.  A hét gyorsan eltelt. Pénteken délután a családdal megtartottuk nejem születésnapját, szombaton meg barátainkkal buliztunk.Vasárnap délelőtt 10-órára Pista ott volt értem. Jöttek a munkás napok, egészen október második hétéig. Szerda este indultunk haza Pistával, visszafelé jött  velünk Laci. Akkor még nem tudta hogy milyen nehéz lesz neki az első pár hónap. Rengeteget tanítottuk németül beszélni, be kellet neki tanulnia egy kútgyűrűgyártó gépen, és a csarnokban adódó lakatos munkákat elvégezni. Október végén találtam egy autót, hirdetésekben amit érdemesnek tartottam megvenni, kék színű Mazda 626 diesel 87 lovas 63 ezer km-rel, Két és fél éves, hatezer-ötszáz márka. Mivel azon a héten elég sokat dolgoztunk, és e hirdetést is munkába menet olvastam, így beérkezésünk után kérdem a tulajt, Bern-t, hogy telefonálhatnék-e autó ügyben. Elveszi az újságot, nézi a hirdetést, majd kérdi: Meg akarod venni? -igen válaszolom. Nem rossz dörmögi, és elrohan az újsággal a kezében, jó félóra múlva jön vissza, és közli tied az autó, Tipp-top állapotú, Hatezer-hatszáz márka és ebben az árban benne van négy téligumi felnistől. Még ma átutalom nekik a pénzt és holnapután elhozhatod, holnap még hozok egy ideiglenes rendszámot, amivel elhozhatod. A pénzt majd ideadod valamikor. Két nap múlva Pistával és Laci barátom társaságával érte mentünk a járműért. A visszavezető, jó hetven kilométeres úton felváltva vezettük, megszerettem ezt a mazdát! Pénteken megkötöttem a biztosítását, és még a nevemre is  írattam.  A hétvégén Pista csinált két polaroid képet az autóról és rólunk, ezt levélben hazaküldtük családjainknak. Hétfőn kifizetem az autó árát Bern-nek.  Október végére Laci is megkapta a munkavállalói vízumát. November elejére terveztünk egy hazaruccanást, de rengeteg munka akadt, így elodáztuk egy héttel. Közben a Guriga haverom december 1-el felmondott. A következő héten elmordult az időjárás, München, Nürnberg, Passau, Salzburg térségében erős intenzív havazás kezdődött már szerda este, a tévé is foglalkozott vele, és nem ajánlotta hogy autóval ebben a térségben közlekedjenek. Én az utolsó pillanatban visszakoztam, nem indultunk el Lacival, majd a jövőhéten- mondtuk. A többiek viszont csütörtök este útnak índultak. Pénteken reggel 6-kor kezdtünk dolgozni , délután 4-ig, fél ötkor már a lakáson voltunk, főztünk, és a munkásruhákat mostuk. Este hét órakor csörög a telefonunk, a kőművesek hívtak hogy nem tudnak haladni, Régensburgnál vannak már vagy hét órája, egy benzinkútnál kiállni kényszerültek, mert az autójukkal van valami, és menjek értük, vontassam őket vissza. Nem tetszett nekik mikor mondtam hogy hívjanak egy autómentőt, javíttassák meg, mert én nem megyek értük és nem vontatom őket 400 Km-t. Szombat reggel visszaérkezett Guriga és Pista haverjaim, ők Passaunál fordultak vissza. Olyan hóesés volt hogy a hóekék nem tudták takarítani az utakat. A személyautók elakadtak a hó átfúvásokban.  Következő napokban elérte a havazás Frankfurt környékét, és az utak nehezen járhatók voltak. Most sem indultunk haza. Megbeszéltem Lacival hogy decemberben megyünk haza. A hónap elején elbúcsúztattuk Guriga barátomat, végleg itt hagyta a céget. A szobából kiköltözött Pista barátom, Guriga helyére, így minden szobában ketten voltunk. A Berntől kaptunk egy nagy sarok üllőgarnitúrát  2x3 méterest két sarok szekrénnyel.  A sarokgarnitúrából egy nagy franciaágyat lehetett csinálni, még egy hétcentis vastag matrac is volt vele amit a betétekre rá lehetett kapcsolni, és két hatalmas lepedő. Laci barátommal összeállítottuk, de a kanapéként  használtuk mert így is kényelmesen elaludtunk rajta. December 7.-én volt az utolsó munkanap, előtte szólt a tulaj hogy a csőgyártó részlegen fel kellene újítani az egy köbméteres betonkeverő gépet. Hajtóművet a tartószerkezetet. Az alaplemezek, oldallemezek cseréje a cél. December 5.-én délután kezdhettük a munkát, és a következő héten folytathatjuk. Beszéltem Lacival és Pistával hogy mit mondott Bern, a tulajdonos, Pista benne volt, Laci is igent mondott rá.  Mondtam a tulajnak hogy legalább keddig kellene vagy négy ember, segíteni, a keverő belsejét kitakarítani, a szerkezet leemelésében segíteni, meg előtte a területet kitakarítani. A német segédmunkások jöttek szombat délig, de a magyar kőművesek már háborogtak hogy ők már péntek este  mennének haza, keddig ők nem maradnak. Ötödikétől már naponta tizennégy órát dolgoztunk , hogy mennél hamarabb kész legyünk a munkával. Az alkatrészek már ott voltak ládákban. Péntek délre leemeltük a hajtóművet, Laci barátom vizsgálhatta a tartószerkezetet és ha szükséges volt cserélhette elemeit, vagy a csomóponti kötések hibáit kijavíthatta, Pistával a hajtóművet szedtük szét, csapágyakat cseréltük, a többi kolléga a szerkezetet tisztította a cement lerakódástól, és egyéb szennyeződéstől. Péntek este munka befejeztére minden szét volt szedve. Szombaton a tisztításokat, alkatrészek ellenőrzéseit, és  csapágy cseréket végeztünk, Vasárnap a segítség fele nem állt munkába, hazamentek. Vasárnap estére visszakerült a hajtómű és a villanymotor.  Hétfőn már nem volt segítség, pedig a burkolatlemezek és kopólemezek beépítésénél nagy szükség lett volna rájuk. Kajáról nem kellet gondoskodnunk mert kaptunk reggelit, ebédet, vacsorát, mióta elkezdtük a munkát. Szerda reggel a gumilapátokat állítottuk be, az elektromos berendezéseket, valamint a vizet kötöttük be, délután próba keverést csináltunk. Miután minden működött megnéztük a lapátok beállítását, bejelöltük hogy hol szükséges még állítani, kitakarítottuk a keverőt és irány a szállás.  A vacsorát a tulaj édesapja hozta hármónknak, mellé egy-egy  borítékot kaptunk, 300-300 márkával, erről a fiának ne szóljunk, intett az öreg. Csütörtökön az előző napon észlelt hibákat javítottuk, és állítgattuk a lapátokat. Bern az ebéddel borítékokat is hozott-  500-500 márkával, ne szóljunk az apjának erről. Mi nem szóltunk senkinek. Délután már betonkeverés volt élesben, a falubéli gazdáknak adott el betont, az volt a főpróba. Hiba nélkül működött a gép. Menjünk pihenni mondta, majd holnap elpakoljátok a szerszámokat , a gépet kitakarítom én mondta. Másnap hét órára mentünk elpakolni a szerszámokat, rendet tenni magunk után, Bern már bent volt az üzemben, segített elpakolni. Nekem adott a mazdához hóláncot. Megbeszéltük vele, hogy mi még a jövőhéten papíron dolgozunk, hogy néz ki a dekádunk a sok túlóra miatt. Összehasonlította a blokkoló kártyával, aláírta, és elfaxoltattuk vele a magyar főnöknek, elbúcsúztunk tőle minden jót kívántunk karácsonyra és újévre. Szólt hogy várjuk meg a feleségét, addig ne menjünk el, aki 300-300 márkát hozott karácsonyi pénz címen. Tőle is búcsút vettünk minden jókívánságokkal. 11 órára  szálláson voltunk. Az autókba bepakoltunk a közeli étteremben megebédeltünk, A szállásra visszatérve meg kávéztunk, főztünk az útra belőle, és elindultunk családjainkhoz haza. Lacival az úton felváltva vezettünk, egész Németországban esett a hó, és lassan haladtunk. Lacit kérdeztem, hogy mik a terveik otthon, de különösebb dolgot nem terveztek. Mi lenne ha nejeinket kihoznánk karácsony után, és a szilvesztert kint töltenénk, másodika környékén hazajönnénk.-vetettem fel ötletként. Figyelj!- elég sokat hagytuk magukra ebben az évben, többnyire a gyerekekkel vannak, szórakozásuk, kikapcsolódásuk alig van. Meg aztán ránk is ráférne egy szabad hét velük, beszéljétek meg az első napokban! Erről a plusz pénzről még nem szólok, ha kimegyünk ebből finanszírozom a kint létet, közöltem Lacival, akkor ő sem mondja el, amíg döntés nem születik róla.  Igaz a fő kérdés az hogy ki vállalja be a gyerekeket arra a pár napra. Az ugratások, heccelések természetesek voltak közöttünk. Kérdem tőle hogy fényképet hagyott e magárol otthon? Miért?- kérdi  Olyan régen jöttél el hogy képedet már elfelejtette nejed. Ha meglát akkor engem ránt be magához! Majd igyekszem hogy elsőnek álljak az ajtóba, legfeljebb megyek a nejedhez, ő is ki lehet éhezve.   Ez a téli hazamenetel húsz óra hosszat tartott.                                                                                                                                                                                                        A családjaink már nagyon várták érkezésünket. A nap hátralévő részét "pihenéssel" töltöttem, a gyerekekkel játszottam, meséltem nekik. Miután a gyerekek lefeküdtek az ágyunkban, mondom a nejemnek hogy mit találtam ki. A szilvesztert töltsük kint barátainkkal, csak a gyerekeket kell valakire rábízni. Mint kiderült Anival már beszéltek ilyen lehetőségről, és ö is feltette a kérdést a családban hogy ki vigyázna a gyerekekre, ha esetleg egy kiruccanás adódna, és lenne is jelentkező a felügyeletre. Miután a gyerekeink elaludtak átvittük őket a kis ágyaikba. Ezennel az érzékeinket, érzéseinket a másik kötötte le teljes egészében.  Hajnalban ébredtem frissnek, kipihentnek éreztem magam. Felkeltem és begyújtottam a kazánba, mire végeztem a nejem is felkelt, de mivel nem akadt más dolga visszacsábított az ágyba, nem  ellenkeztem. Szeretkezés közben a fülembe súgta hogy megcsallak és te meg fogsz bocsájtani! Előtte szólj, és a részleteket elmeséled súgtam én is a fülébe, és most képzeld hogy a szeretőd kefél!  Ilyen beszédek már jó párszor elhangoztak szeretkezéseink közben. Az együtt lét még intenzív, még hevesebb volt az elhangzottak után. Egy párszor rágondoltam, elgondolkodik ő is , hogy milyen lehet egy másik férfival az ágyban.  Vasárnap beszélgettünk a barátainkkal, Anikó benne volt a szilveszterezésben. És megterveztük az időpontot, december 26.-án karácsony másnapján indulunk este, és január 3.-án estére otthon leszünk. Addig kell felügyelni, és ellátni a gyerekeket. A két nő azon gondolkodott hogy majd kint mit fognak főzni, ekkor szóltam bele a dologba, hogy nem főzni, és takarítani megyünk ki, ez a párnap kirándulásokból, városnézésekből és szórakozásokból fog állni. Ha azt akarnánk hogy mossatok főzetek, takarítsatok, akkor nem mennénk sehova- mondtam. Akkor legalább egy kis töltött káposztát vésztartaléknak, kötötték ki. Ebbe beleegyeztem, de csak ha odakint főzzük meg! állapodtunk meg. Részünkről Anikó és János napot kínt tartjuk meg, szólt a megállapodás. A karácsonyra teljes erővel készültünk. Szenteste feldíszítettük a fát, először nálunk közösen a barátainkkal, majd átmentünk hozzájuk karácsonyfa díszítésre és ott kapta meg mindenki az ajándékát, volt nagy öröm a gyermekek részéről, meg nekünk is jutott bőven a meglepetés ajándékokból. Közösen megvacsoráztunk, Halászlé és rántott halszelet, valamint rántott hús, sült csirkecomb, és saláták valamint mézes sütemények voltak. A halászlevet ketten készítettük Lacival. Az este további részén a gyerekekkel foglalkoztunk,  jól szórakoztunk együtt, velük. Másnap délelőtt szüleimet látogattuk meg, a halászléből vittem nekik mert sokat készítettünk belőle, Valamint az öregemet felköszöntöttük névnapja alkalmából is. Meglátogattuk a Zorba haveromékat is karácsony és névnapja alkalmával. Kérdezték hogy mikor tartom névnapom? Időpontot nem tudok mondani, mondtam, mert holnap megyünk ki németbe. Na hogy ők ilyen időben, télen hosszú útra el nem indulnának, ez felelőtlenség! Így ez a látogatás elég rövidre sikerült. Délután a mazdát barátainknak adtam oda, hogy Anikó szüleit meglátogassák mert a trabiban nem olyan jó a fűtés meg téli gumi sincs rajta, Délután apósomékhoz voltunk hivatalosak egy karácsonyi ebédre és István napra. Mivel ott volt az egész család így megköszöntöttünk mindenkit karácsony alkalmából egy-egy kis ajándékkal, névnaposokat még külön. Apósom észrevette hogy a mazdával barátaink elmentek, és felelősségre próbált vonni, ott mindenki előtt: minek adtam oda az autót, mi lesz ha baja lesz! Nem tudom én hogy autót és asszonyt nem adunk kölcsön mert mind a kettőt elbasszák! Nyugodtan válaszoltam neki: apuka az autó Zsuzsáé és az enyém, hogy kinek adjuk oda az kettőnk dolga, az asszony meg ha olyan, akkor is elmegy, ha nem adom kölcsön! Ezen kár felkapnia a vizet. Engem nem érdekel hogy kivel issza el a fizetését, nem az én dolgom  ezt szóvá tenni! -mondtam. /Nejem többször említette hogy az apja egyre többet iszik és előfordult hogy reggelente a rendőrök megbüntették ittas vezetésért./ Az öreg ezek után nem szólt hozzám aznap, nem is nagyon bántam. Ezen a délutánon még megbeszéltük hogy a gyerekek kiknél lesznek. Anyósom bevállalta őket 30.-áig , testvére Margó a szilvesztert és elsejét, sógornőmék meg a hátralévő napokat, amíg haza  nem érünk. Apósomat még megkértem hogy naponta gyújtson be a kazánba, ne hűljön ki a lakás és ha nagyon hideg lenne ne fagyjon el fűtési rendszer, fát szenet mindent bekészítek. Holnap ha gondolja jöjjön át és megmutatom mit hol talál, anyósom már az este fürdetni fogja a gyerekeket.  Jön ígérte. Karácsony másnapján már nem szándékoztam vendégségbe menni és vendégeket fogadni, csak a gyerekekkel játszani, és pihenni. Aniék másnap délutánra elkérték az autót hogy a gyerekeket elvigyék a nagymamához, onnan majd Ani húga veszi át őket. Sietnek vissza- mondták. Délelőtt a két nő készülődött pakoltak egyeztettek susmorogtak, a káposzta töltésében mi is segítettünk. Délre minden készen volt, csak az autóba kell bepakolni és indulás! Késő délután eljött mindenki aki érintett volt a gyermek felügyeletben, a gyerekeinket felkészítettük hogy egy párnapig odaleszünk messzire, ahol én dolgozom,  addig mamánál, Margó néninél, és Éva néninél lesztek, és ha kilenc este alszanak akkor otthon leszünk, ismételgettük nekik. Ezt elfogadták, és úgy tűnt hogy megértik.  A fürdést már anyósomék végezték, mi addig bepakoltunk  az autóba, most derült ki hogy mennyi ennivalót viszünk, mert Ani szülei is pakoltak, sógornőmtől egy tálca süteményt, dunahullámot, nagynénitől, Margótól hurkát, kolbászt, sült tarját kaptunk útravalónak. A gyerekeket megvártuk míg befejezik a fürdést elköszöntünk tőlük, nem sírtak,nem volt semmi hiszti, a vacsorát már mástól kapták, ma még a saját ágyikójukban töltik. Mi miután ellenőriztük iratainkat, útlevelet pénztárcáinkat elindultunk Németországba.  A vezetést én kezdtem, Időközben többször kezdtem el fázni, taknyosodott az orrom, jól átfáztam az utóbbi napokban a lazán felöltözött ki-be szaladgálások miatt. Hiába vettem fel az autó fűtését nem használt. Ekkor már a többiek is észrevették hogy velem van valami baj,  nincs gyógyszer! jegyezte meg nejem! Kint este elmegyünk a szaunába meg a gőzfürdőbe mondtam és rendbe jövök. Nem hoztak fürdőruhát közölték egyszerre Annival. Sebaj, ha letérünk az autópályáról van egy nagy áruház a Massa, ott tudunk venni,- gondolkodtam hangosan. Bécs után megálltunk kávézni, innen Ancsa vezetett tovább, én navigáltam, párja meg a hátsó ülésen aludt, nejem mellett, aki hátulról takargatott az egyik meleg pléddel, a másik Lacit melegítette, mert megegyeztünk hogy a hőmérsékletet mindig a sofőr állítja be magának, az ő kényelme szerint. A határ előtt átvettem Anikótól a vezetést mert ha a vámosok megállítanak, úgy én tudok velük kommunikálni. Nemvolt semmi probléma simán átengedtek. Az első benzinkútnál megtankoltunk és innen Laci vezetett. Ani mellette az anyósülésen, mi hátul, nejem betakarózva  feje az ölembe, úgy aludt, én is nyakig betakarózva, állapotom nem romlott. Cél előtt egy benzinkúton rendbe szedtük magunkat, megmosdottunk, megfésülködtünk és úgy mentünk be az áruházba. Ma az ilyenekre mondják hogy Pláza. A nejeink nézelődtek csodálkoztak ruhás boltoknál, ékszer boltoknál, adtam a nejemnek 200 márkát fürdőruhára és ha talál magának valamit ami tetszik vegye meg. A fürdőruhát nem akarták megvenni, mert szerintük a bikini alig takar valamit, úgy kellett "rábeszélni" őket, találtak divatos fehérneműt, valamint divatos télikabátot meleget. az élelmiszerosztályon még vettünk pár apróságot, gyümölcsöket, Laci koktél alapanyagokat/karácsonyra egy koktélkészítési receptkönyvet kapott tőlünk és most mi leszünk a kísérleti nyulak/  Egy órára megérkeztünk a szállásra, a lányok elfogadhatónak tartották a tisztaságot /Mondván hogy csak a nők tudnak takarítani jól/ a lakás elrendezése tetszett nekik, a kilátás pedig remek volt a városra  és a várra. Ők gyönyörködtek a panorámában, mi meg pakoltunk befelé a kocsiból. A csörgő telefon hangjára befutottam,  és gyorsan felvettem. A kinti magyar főnök Tibor keresett, hogy nem vagyunk e véletlen kint, megtaláltál- mondtam, most érkeztünk, akkor jön hozzánk, mert itt van, Bern-nel tárgyalt, és ráadásul hozza a decemberi keresettünket. Egy negyedóra és nálunk van. Mire megérkezett nagyjából elpakoltunk. Kávéval és süteménnyel kínáltuk, elfogadta mindkettőt. Közben elmondta hogy Bern hívta fel még karácsony előtt hogy szerződést akar vele kötni, hármónkról, amíg lehet és kint tudunk dolgozni kizárólag nála, és ha két év után visszamennénk a magyar céghez, bennünket, Pistát, Lacit, engem, soron kívül bármikor fogad. Én ilyen szerződést mondta Tibor, még életembe nem írtam, és kötöttem, de megcsináltam mert kérte. Mit csináltok ti, hogy így ragaszkodik hozzátok? kérdezte. Mindig igazat mondunk! Na ne!- vágott szavamba,  A munkát becsületesen megcsináljuk, ez már jobb- vágott közbe. a harmadik meg Bern szereti Pista kerítésszaggató pálinkáját! Elmentek ti... Jegyezte meg Tíbor. Elmondtam neki az utolsó két hónap történéseit. Egy két dolgot elhallgatva. Közben ide adta a járandóságot, majd megkérdezte hogy miért vagyunk kint. Ügyeletet tartunk mondtam, Bern kérésére. Mikor jöttetek? kérdezte- most egy órája! Erre számolni kezdett majd mondja hogy 31.-ig ideadja a munkanapokra járó napidíjat, 200 márkát rendben!  Rendben! felettem határozottan. Így még a kezünkbe számolt 200-200 márkát kettőnknek. Még kérdezte hogy mit csinálunk, először is ma szaunázunk mert megfáztam és az jót tesz. Ajánlott egy másik privát fürdőt, nagyon jó, szauna, gőzfürdő, bár,  jakuzzik, medencék intim szobák sorolta hogy mik találhatók benne adott egy névjegykártyát, cím, és telefonszám volt rajta. Ő a feleségével már többször voltak itt, de mindig találtak új dolgokat, meglepetéseket. Telefonon lehet bejelentkezni. Ezzel befejeztük a beszélgetést mert még van dolga bőven, és elment.  A két nő csak nézet rám hogy a főnököt lehúztam.  A pluszpénzt oda adtam nejemnek, zsebpénz gyanánt, Anikó is megkapta Lacitól a pluszpénzt, majd ettünk a sültekből a káposztát odatettük kis hőmérsékleten az elektromos főzőre főni. Mire visszajövünk talán kész gondoltuk, sokszor főztük így. Irány Bad Homburg. Szaunázás és gőzfürdőzés. Egy jó órányi autó út. Minden nagyon szépen kivilágítva, a karácsonyi hangulatnak megfelelően. Mi a fürdőtől jó ötszáz méterre parkoltunk le, úgy hogy még a belváros is közel volt, jó 400 méter, Így először itt néztünk szét. Mivel elég hideg idő volt meghívtam a társaságot egy forró  grogra. A forróital nagyon jól esett és erős is volt, felmelegített bennünket. Nézegettük a kirakatokat, a vásáros bódékat,  tetszettek az utcák hangulatai. Egy kis utca eldugott végében találtunk egy alagsori üzletet," Eross" felirattal, kirakat nem volt neki csak az ajtó üvegén lehetett benézni, egy nő és egy férfi volt bent mint eladó. Nejeink arra voltak kíváncsiak hogy mit árusítanak benne, bár sejtették hogy miről szól az egész. Gyertek be és megnézzük mondtam, de hogy ők nem, menjünk mi, Jó menjünk mi! Egyezett bele Laci, de vegyetek is valamit! figyelmeztetett nejem. Bementünk, a férfi eladó kérdezte hogy mit szeretnénk, csak szétnéznénk mondtam, csak nyugodtan és ha megtetszene valami szóljunk neki. Nézegetés közben ráakadtunk a sex kazettákra , azokból választottunk ki egyet, közben beszélgettünk magyarul, majd odajött az eladó hölgy és megkérdezte magyarul, hogy a két hölgy miért nem jött be, mert félnek mondtuk, hasonló boltba még nem voltak, akkor behívja őket, és kiment hozzájuk, párperc után már benn voltak és az eladó kalauzolta őket közben beszélgettek, mi találtunk még ízesített kondomot, vastagabb különböző izgató felülettel kidolgozottakat, Különböző pénisz szorítógyűrűket, nagyobbító gyűrűket, gyűrűsorokat. Mi ezekből válogattunk és vásároltunk. Kifizettük dolgainkat és meg akartuk várni őket a pénztárnál, de mikor megjelentek annak közelében, mondták hogy kint nyugodtan megvárhatjuk őket, Így kimentünk. Laci! nejeink valamiben törik a buksijukat mondtam, miután mögöttünk becsuktam az ajtót. Párperc után jöttek ők is csillogó szemekkel, mit vettetek?- kérdem, titok jött a válasz, és ti?- kérdezték, az is titok- felelte Laci. Az autóhoz menet még ittunk egy grogot, majd az autóba bepakoltunk a vásárolt holmijainkat. Magunkhoz vettük a táskát miben a fürdőzéshez szükséges kellékek voltak és elindultunk szaunázni. Novemberben voltunk itt Pistával először mert akkor ő volt nagyon átfázva, de nekünk is jól esett a szaunázás. Mi ismertük a járást , és hogy négyórás belépő elég szaunázni, ha három alkalommal bent vagyunk a szaunába aznapra elég. Ez a jegy fejenként 28 márkába került, kifizettük, de ha tízpercnél többet maradsz mint négy óra, plusz 15 márkát kértek. Beléptetés után leadtuk kabátjainkat a ruhatárban, majd az öltözőszekrényeket lefoglalva Kétszemélyes öltöző bokszokban fürdőruhát vettünk fel. Itt  lányok együtt mentek be átöltözni,  aztán volt meglepetés: mi úgy tudtuk hogy fekete színű bikinit vettek, de nem!! Ani egy tűzpiros színűt, nejem egy ciklámen színűt, amiben nagyon jól néztek ki, jól állt rajtuk, még a szín is tetszett, de így mikor felvették nálam a bika ingerlés jutott eszembe. Mondtam is Lacinak akin láttam a meglepődést, te ezek nem csak tutajoznak hanem bikákat is ingerelnek, neki is pont ez jutott eszébe. A fürdőzést a melegvízes medencénél kezdtük. Volt itt minden, pezsgőrész, erős sodrású rész ,levegő befúvásos, kipróbáltunk mindet majd felmentünk az emeletre a szauna részhez, ide vinni kellett nagy törölközőket hogy az izzadtságot felfogja, valamint csak meztelenül lehetett szaunázni, ez nem okozott gondot, ruháknak pénztárcának, értékeknek volt egy kis biztonsági zárral ellátott szekrény, mi egyben elhelyeztük dolgainkat és bezártuk. Indultunk szaunázni mert párperc múlva kezdődött egy 15 perces turnus. Befejeztével a hidegvizes fürdőket, medencéket próbáltuk ki, majd a gőzkamarákat, itt volt citrusos, kamillás, rózsa illatos. Mi a kamillást és a lányok kedvéért a rózsaillatost választottuk, egész jó volt, majd a teraszon néztünk szét hogy milyen a város kivilágítva. Csodás volt ráadásul a hóesésben a távoli lámpák mintha gyémántok lettek volna, majd ismét vissza szaunázni, utána hideg vizes medencék és gőzkabinok, majd nézelődés a teraszon. Pihenéskép lementünk a meleg vízhez csobogni és közben beszélgettünk. Miután egy jót pihentünk ismét a szauna felé  vettük az irányt. Mivel nemrég ért véget a szauna kurzus, így kötetlen ideig lehettünk a kabinban, és a legmagasabb helyere leültünk, élveztük hogy átjárja a meleg egész testűnk, behatol minden porcikánkba, jó tizenöt perc múlva a hűtőfürdőket élveztük, ahogy meleg testűnk a hideg vízzel érintkezik, illetve a hideg vizes medencében elmerült egész testűnk, majd felemelkedés után mintha tízezer tű szurkálna. Miután kijöttünk a hideg vízből a szabad teraszra mentünk ki. A hóesésben meztelenül néztük a város  fényeit, ekkor nejem átölelte a nyakam és magához húzott és megköszönte hogy elhoztam és ilyen különös élvezetben részesül, ezt még meghálálja, majd barátainkkal is átöleltük egymást. Búcsúzóul még bementünk a kamillás gőzkabinba, ahol nejeink próbára tettek bennünket, mikor bementünk elég nagy volt a gőz, a feneküket a férfiasságunkhoz dörgölték  ráadásul mintha véletlen lenne, Anikó rám tolatott, nejem meg Lacit ingerelte, majd bocsi szóval helyet cseréltek. Miután befejeztük a gőzfürdőt, tussoltunk, de nejeink visszamentek a rózsaillatú gőzkabinba pár percre. Miután végeztek, eljöttünk. Az autóig tartó gyaloglás jól esett, még hógolyóztunk is közben. Az utak még járhatók voltak, így egy órán belül a lakáson voltunk. A töltött káposztának még kellett némi idő hogy megfőjön. A hűtőből vodkát vettem ki, a szekrényből 4 féldecis pohárkát és töltöttem mindenkinek, majd a szerencsés megérkezésünkre koccintottunk és ittunk. Laci felajánlotta hogy kever néhány koktélt számunkra, kezdte a mojítoval de dupla vodkát kevert hozzá. Az asszonyok kedvéért valami édes, gyümölcsös koktélt állított össze, ízlése szerinti vodka mennyiséggel. én a hifi torony cd lejátszójából egy gitárzenét indítottam el. Lányok a szobánk berendezésével ismerkedtek, majd a társalkodóban lévő tévét kezdték úgy beforgatni hogy azt a szobából is nézni lehessen. A poharaink kiürültek ezért Lacinál újabb koktélokat rendeltünk, de én maradtam a mojítónál. Miután a lányok úgy gondolták a tv jó helyen lesz, fogtuk asztalostul és a szobaajtó mellé beállítotok, az antennát és a dugvillát a falicsatlakozókba bedugtuk. A hifitorony az egyik sarokszekrényen volt. A  tv-hez volt még egy videomagnó csatlakoztatva. A szobában kezdett jó idő lenni mert érkezésünkkor bekapcsoltuk a fűtést, de az csak este indult el elektromos fűtés lévén, az éjszakai áram bekapcsolásával. A pulóver lekerült rólam, de a lányok is megszabadultak a meleg holmijaiktól. Előkerül a kérdés, ki mit vett a boltban? Először mi fiuk mutatjuk a dolgokat, sex kazetta, 2x ötdarabos kiszerelésű ízesített kondomok mindegyik más ízzel, gyengéd-gyümölcsös, vagy keményebb-mentolos. Négy darab kondom vastagabb gumival, különböző ingerlő felületekkel, és párdarab pénisz gyűrű különböző formákban, méretben kivitelben. A lányok szeme csillog mikor meglátják. Most ti jöttök! mondjuk Lacival. Felállnak és kimennek a fürdőszobába, párperc múlva törölközővel a testükön jönnek ki, illegetik magukat előttünk, majd leveszik a leplet, ott állnak a fekete bikiniben. Nézzünk rájuk,csinosak, kívánatosak!  Jól nézetek meg bennünket! Mondják és kérnek egy koktélt. Kimegyünk a konyhába Laci készíti az italokat, én ellenőrzöm a káposztát, ez kész közlöm, és lekapcsolom a főzőlapot. Italokkal a kezünkben megyünk vissza a szobába, a két asszony valamiről sustorgott nagy egyetértésben. Isznak a koktélból és kimennek törölközővel a kezükben a fürdőszobába. Hasonlóan jönnek vissza mint az előbb, isznak poharaikból, majd egy hirtelen mozdulattal ledobják magukról a törölközőt, és így illegetik magukat előttünk, de most a piros illetve a ciklámen színű bikini van rajtuk, de mekkora a két bikini közti különbség! Hogy ezt nem vettük észre! A rajtuk lévő bikini felsőjén kevesebb textil van és a pántjai zsinórosak, az alsók jobban kivágottak a combjaik majdnem szabadok, ezáltal a középső részen is csak egy kis csík van alig rejti a szeméremdombot. Irtó kívánatosak voltak. Odamentünk hozzájuk átöleljük őket, egy-egy csókot kapunk majd eltolnak maguktól, mutatják még a szerzeményüket, egy sex kazetta, és két zenei cd. Az egyiket kérik hogy indítsuk el, pár pillanat és indul. Lacival a zenére nem nagyon figyelünk, csak a két asszonyt vizslatjuk, akik előttünk, a zene ritmusára táncolnak. Beállunk hozzájuk táncolni, mindenki a saját nejéhez, amennyire a zene engedi egymáshoz simulunk és ingereljük egymást. A lányok cserélnek, Ani járja ingerlő csábos táncát, dörgölődik, rázza melleit, azok majdnem kiesnek tartójukból, hasonlóan ingerli nejem a barátomat. Ezek nem maradtak hatástalanok már látni mindkettőnk nadrágján. Egyszer nejem simul hozzám, átölel, csókolózunk majd a nadrágom csatja körül matat, én a melleit simogatom, érzem hogy a ruhadarab lecsúszik rólam, átkarolja két karjával a nyakam és a fülembe súgja.: Megcsallak és megbocsájtunk egymásnak, majd csókolózni kezd velem, miközben a kezeivel ahol ér simogatni kezd.  Egy idő után a nejeink kérnek még egy italt, de kevés alkohollal és hideget.  Magunknak is töltünk, miközben látom hogy Lacinak is meredezik a kardja, az alsónadrágból kikandikál a vége, nem szólunk, csak cinkosan össze kacsintunk, mikor visszamegyünk a lányok a szerzeményeinket nézegetik. Mivel mindegyikből egy-egy darab van, hogy fogjuk kipróbálni mindegyiket? Teszi fel a kérdést a nejem, miközben összekacsintanak Anival, és ránk néznek. Még mielőtt mondanánk valamit Ani válaszol: Mindegyiket a viselőjén!! Lacival egymásra nézzünk, és mielőtt megszólalnánk Zsuzsám rávágja: hallgatás beleegyezés! Majd elveszi a poharát és apró kortyot iszik belőle. Hozzám jön, átöleli karjával a nyakamat, a szemében eddig nem látott tűz! kérdi: drágám megengeded hogy meg csaljalak? és megbocsátod? Így én is megengedem hogy megcsalj és megbocsájtom! Szemében a tüzet látom, és igent mondok. Erre kapok egy nagy nyelves csókot, és gatyán keresztül rámarkol, és megszorítja ágaskodó férfiasságom, mikor abba hagyjuk,- köszönöm!- hagyja el száját. Majd Anihoz fordul: Barátnőm megengeded hogy férjed  szeretője legyek ezáltal én is megengedem hogy férjem szeretője légy! Megengedem! válaszolja Anikó. Ekkor Lacihoz fordulva izgatottan mondom neki, Barátom megengedem hogy nejem a szeretőd legyen, soha semmiféle haragot ezért nem tartok  és nem bántalak érte. Majd átöleltük és barátilag megcsókoltuk egymást. Miután elengedtük egymást Laci is megengedte hogy Anikó a kedvesem legyen és nem haragszik érte. Mikor Ani felé fordultam mosolyogva mondta: örömmel leszek az odaadó szeretőd és csókot váltottunk. Ugyan ezt cselekedték Laciék is. Ezek után elégé ki volt száradva a szám, indítványoztam még egy koktélt, amit mindenki örömmel fogadott. Míg Laci az italokat készítette én kivittem a fazék káposztát az erkélyre, Ani segítségével. Az erkélyen fogadott  hideg nagyon jól esett, meg a felforrósodott szeretőm teste ahogy hozzám simult és tüzesen csókolt. Két-három percnél tovább nem tartott, ne hogy megfázzon, bementünk. A konyhában egy csókolódzó párt találtunk,  akik nem nagyon zavartatták magukat. Az itallal most a nőknek kedvezett Laci, édes gyümölcsös habos koktélt kevert -  vodkával, amiben az alkohol túladagolás érezhető volt. Miután belekortyoltunk italunkba visszamentünk a szobába, és a nejem kezdete el velem az andalgós táncát, de annál tüzesebb simogatásokkal, fenéktologatásokkal, igaz én sem maradtam adósa, nekem is járt a kezem, csípőm ha hozzám ért, vagy hozzá érhettem, így a felsője hamar elhagyta kebleit, és ő is kiszabadította farkam a nadrágból, Aniéknál is hasonló volt a helyzet.  Egy váratlan pillanatban Zsuzsám hozzám simult átölelt és a fülembe súgta, hogy szabaduljunk meg a megmaradó ruháktól, én kivettem a nyakából a felsőt, majd az alsót kezdtem el térdre ereszkedve lehúzni, miközben a szeméremdombját a számhoz nyomkodta, miután levettem róla a fenekére fogtam, és a szeméremajkakat kezdtem el puszilni, szívogatni, nem ellenkezett, jobban nyomta a számhoz, majd óvatosan a hajamnál fogva emelni kezdet jelezve szándékát, mivel nékem még az alsóm rajtam volt emelkedés közben csókot nyomtam köldökére melleire, bimbókra és a nyakára. Most ö ereszkedett térdre miközben puszilgatta melleimet hasamat köldökömet és a két kezével elkezdte lefejteni rólam az alsómat, miután ez sikerült, keményen ráfogott a dákómra majd óvatosan a szájába eresztette, miközben a zacskót masszírozta, mikor úgy gondolta hogy elég lesz, felállt, átkarolva összepréseltük testünket, miközben hevesen csókolóztunk, elválásunk előtt a fülembe súgta hogy köszöni, és hálás az egészért, és használjak ki mindent, mert ő is ezt fogja tenni. Majd az italát kérte, mert szomjas lett. Mikor az italokhoz mentünk, Aniék is szétváltak és jöttek hozzánk. Nagyon jól esett az ital hidege. Miután jót ittunk a koktélokból összeölelkeztünk mind a négyen, Lacival a karjainkat összefonva szeretőinket  előttünk tartva egymással szemben, magukhoz szorítottuk őket, egy egy csókot nyomva arcukra, majd éreztem egy kezet a farkamon, és egy másikat is, egyszerre rá markolva húzogatni kezdték, majd az egyik lesiklik a heréhez és azt masszírozza miközben felváltva csókolózunk, Lenézek Lacira, őt is két kéz ingerli. A szeretőink még megakarják inni a maradék italukat, ezért kilépnek karjainkból. Miután a poharak kiürültek a kondomokat veszik szemügyre, Ani egy mentolost választ, Zsuzsám egy eperízűt, Majd nézik a másikat, a vastagabb gumist, azok felületeit. Anikó bolyhos felületűt választ, nejem göböset, majd halkan egyezkednek, végül Ani hozzám lép, átkarol , nyelves csókot ad , miközben melleit simogatom, majd térdre ereszkedik, a farkamat fogja, herém simogatja miközben teljes terjedelemben rábólint a farkamra, felfelé néz és szeme mosolyog, közben a kezembe adja a még becsomagolt kotont, fogammal kiszakítom a zacskót, kiveszem és a kezébe juttatom, a mellettünk állókra nézek. Nejem is bólogat Laci farkán, Miközben már kezében a kibontott kotongumi. Érzem hogy Ani abba hagyja a bólogatást, és a gumit tekeri fel a farkamra, ügyesen csinálja, pillanatok alatt kész, és ajkait rászorítva tolja fejét a gumírozott farokra, én egy picit előre hajolva melleit markolászom, masszírozom, majd feláll és hozzám simul, száján érezni a mentol ízt. Már a nejem is áll, és csókolózik Lacival, majd a a két nő helyet cserél. Nejem először a heréket masszírozza, az ajkaival finoman ráharapva, majd fokozatosan ő is rátolja fejét a dárdámra, és bólogatni kezd, fogja a fenekem és teljes terjedelemben a szájába enged. Majd feláll és a kanapé irányába húz farkamnál fogva, ott leültetett, a csípőmet lábai közzé veszi és a szerszámomat igazítva ráereszkedik, Anikó is követi példáját, Párját mellénk ülteti, és ő is az ölébe járja táncát. Nejeink emelik magukat mint ha lovagolnának, én gyengéden a fenekére csapok, veszi a lapot és egy kicsit gyorsít,  nézem melleinek ringását, csípőjének járását, és ahogy kéjbarlangja körbezárja farkamat, gyönyörű- izgató látvány, majd feláll és helyet cserél Ancsával, Most ő ereszkedik a dárdámra és nyársalja fel magát, mint ahogy teszi nejem Lacinál. Aninál én vagyok a második, mint nejemnél Laci,  villant át az agyamon. Átnézek, a nejemmel ősszenézünk, mosolyog és valami leírhatatlan tüzet látok a szemében. Visszanézek a szeretőmre, ő is az arcomat nézi átkarolom csillapítom mozgását, a száját keresem, és csókolódzunk, követelődzve, hevesen, egymással be nem telve. Majd feláll és a másik gumit hozza és azt húzza a már fent lévő gumira, párjaink néznek bennünket, majd Zsuzsa is a másik kondomért megy, hátulról nézem gyönyörű alakját gömbölyű fenekét. Szeretőm már végzet és most óvatosan érzése szerint ül rá a farkamra, mikor leért pihen egy kicsit, és emelkedik, majd visszasülyed, majd gyorsabban mozog, ötször-hatszor csinálja egyfolytában, mikor megáll: eez kúrúva jóó! hangzik a szájából. Én nem érzem a lüktetést, a hüvely finom, érzéki nyomását, a gumik elnyelik e finom remegést. Én csak a test vonaglásából érzékelem szeretőm élvezetét. És most egy hosszabb ütemben kezd rajtam lovagolni, hátánál tartom miközben a melleit simogatom, masszírozom, gyűröm. Abba hagyja, leszáll rólam és helyet cserél Zsuzsával, Most a férje farkán lévő göbös kondomot élvezi. A nejem óvatosan csúszik rá erre a selymes süniszerű kondomra, óvatosan mozgatja magát rajta, majd gyorsít, látom arca izmain hogy nagyon jól esik neki, majd bátrabban mozog , és igyekszik repíteni magát a csúcs felé, de leáll, még vinni akar mást is magával. Magamhoz húzom átölelem, megcsókoljuk egymást és átnézünk a másik párra, ők is ölelik egymást és néznek minket, majd Ani nyújtja felénk a kezét én megfogom. Ekkor súgja fülembe nejem, szabad a gazda, húzhatod, dughatod, mint hogy engem is Laci, de kérek egy italt! Az  utolsó szót már hallották a szomszédban is, Felálltunk és Laci italt kevert, engem a lányok kértek meg az ágy rendezésére. Meglepődve látták hogy milyen nagy felületű, elférünk rajta hemperegni. Zsuzsa egy kicsit hangosabbra veszi a zenét. Az italok készek, jólesően kortyolunk belőle, fürkésszük egymás arcát, mimikáját, mindenki várakozással teli. E feszültséget nejem csábos járása oldja mikor Lacihoz lép és a farkára fog, ezt ma én használom, suttogja erotikusan. Ani hozzám lép, ráfog a szerszámomra, ezt a felsőt eltesszük későbbre, az alsót meg rojtosra koptatjuk ma, és lehúzza a kefeszerűségű kondomot. Majd lehajol és szájába veszi a kotonos farkamat, így már érzem nyelvének mozgását, szájának vákuumját, ajkainak szorítását. Majd feláll és maradék italjainkat egymáshoz préselődve megisszuk, és az ágy felé terelgetjük egymást. A világítás már lekapcsolva, csak a társalkodó kislámpája ad némi fényt. Mi már csak egymással törődünk, mint ahogy a másik pár is. Az ágy jobb széle felé helyezkedünk el, szeretőm csókolódzás közben lefektetem, végigcsókolom a lábától kiindulva felfelé, combjait, comb belsejét, szeméremdombot , másik lábán a comb belsejét combjait, fel a csípőig, majd a szeméremdombot ismét, és szeméremajkakat veszem ajkaimba, piciket csípek rájuk, majd nyelvemmel ingerlem tovább, végül azzal behatolva a G pontot keresem, izgatom ingerlem, mikor érzem hogy jó helyen járok ajkaimmal óvatosan morzsolom, puszilgatom, és újra nyelvemmel ingerlem, érzem hogy csípőjét emeli, körkörösen mozgatja, felfelé kúszok, újra a köldökét puszilom, melleire adom csókjaimat, ajkaimmal morzsolom az ágaskodó bimbókat, a nyakába adok csókokat, a fülcimpáit harapdálom ajkaimmal, végül a szájára tapadok és követelőzős csókcsatába kezdünk. Közben kicsit oldalra fordulunk és bal kezemmel teste alatt átölelem a másikkal felfedező útra indulok. Hátát simogatva lefelé a csípőt , kivül a combját, majd a comb belsejét, ekkor szétnyitja lábait és hozzáférek az arany kehelyhez. Érzem domborúságát, nedvességét, hívogató melegségét, érzéssel simogatom, ingerlem. Felfelé haladva a hasát, köldökét cirógatom, majd elérem azt a két szép mellet, finoman cirógatom, óvatosan masszírozom őket. Szeretőm fordul és húz magára, engedem magam, a fülembe súgja, már nagyon kívánlak, gyere! Én ráfordulok, a két lába széttárva, combjai felhúzva ás már vezet a kéjbarlangba. Fenekemnél fogva húz magára, Óvatosan hatolok be, nem akarom hogy esetleg ha száraz a gumi, sérülés legyen. A fülembe súgja hogy nincs semmi baj, bátran folytathatjuk. Újra csókolózunk, keze kettőnk között a farok tőre fog és úgy ingerel, majd a zacskót veszi a kezébe, azt simogatja, emelgeti. Elkezdek benne mozogni, szerszámom ágaskodik, Hátamnál fogva húz magához, miközben ajkaink rendíthetetlen csatát vívnak. Gyorsítok, érzem a szorító erején, csípőjének mozgásán  hogy élvezi az együttlétünk. Fordulni akarok vele, de a fülembe súgja, mos így akar érezni, lesz még más alkalom. És mozgok, mozgunk egymás ritmusára testének rándulására.  Egy kicsit megemelem a felsőtestem és nagyobb ütemet diktálok. simogat, melleimet markolássza, csípőjét dobálgatja és nagyokat sóhajtozik. Mellőlünk is hasonló hangokat hallok. Laci sem kíméli a nejemet, gondolom, teljes intenzitással dolgozik rajta, benne. Izzadok már csepeg rólam a víz, érzem hogy Anikó is izzad, de hajt bennünket a vágy. Közelít a csúcs. Jár a csípőm, érzem a hüvely lüktetését, szorítását, a hozzátartozó test megfeszülését, én még távol vagyok, a vágy hajt. Hallom szeretőm hatalmas sóhajtásait, eezezazazaz, méééég, mééég, és érzem teste teljes izomzatának megfeszülését, még gyorsítok mert érzem hogy nálam is elindult valami, testeink hatalmasat csattannak, elég hangosak lehetünk de ezzel nem foglalkozunk. Mást nem érzékelek csak az alattam lévő szeretőm szorítását, csípőnk táncát és a lassan közeledő mindent elsöprő kéjt. Még tudom fokozni az iramot és érzem hogy itt a kieléééggűűűűlés! Még nem álok le még mozgok lassulva, lassan, elhalkulva. csak a kezeink járnak a másik testét simogatjuk ajkainkkal érintjük a másik ajkait, összetapasztjuk izzadt vizes testűnket, öleljük a másikat. Érzem hogy lassan kicsúszik ernyedt farkam, érzem hogy friss levegő kellene, egy tussolás.  Olyan jó még pihenni, egy kicsit erőre kapni.  Hívom odaadó szeretőm zuhanyozni. Kitámolygunk egymás karjaiban a fürdőszobába, együtt mosdunk, egymást mosdatjuk- töröljük. A konyhában iszunk egy hideg sört, ami nagyon jól esik mindkettőnknek, átölelem csókolózunk simogatjuk egymás testét, a következő, gumi nélkül suttogja, és farkamnál fogva húz a szobába. Hajnal  három, az izgalomtól még nem tudok aludni, átölelem Anit, a karjaimban fekszik, simogatom, ez jó súgja a fülembe, majd fészkelődni kezd , jobban elérjem a szeméremdombot és az ajkakat,- csak simogasd kér, és érzékien járnak újaim a belsőcombon, kehely környékén, a dombon aminek domborulatát olyan jó érezni, sokan mondják az ilyenre hogy homlokos, nekem a domb jobban tetszik. Járnak újaim a köldökön, hasán de a melleit már tenyérbe fogom úgy simogatom, néha egy-egy csókot váltunk de összebújva jólesően érezzük a másikat, míg lassan álomba szenderülünk. Kávé illatra ébredek, Ani húzza el az orrom előtt a kávéscsészét, gyere mert a reggeli is kész és viszi a kávémat a konyhába, egy hosszú flaneling van odatéve, tudom hogy jó hosszú derekú, felveszem. Laci is ébredezik, gyere kajálni, hívom, aki éjjel legény az nappal is legyen legény, teszem hozzá. Aki éjjel legény az nappal alszik dörmögi, de azért lassan tápászkodik az ágyból. Látom hogy valami tüzes menyecskét fogtál ki! ugratom. Miközben megyek a konyha felé. Te sem panaszkodhatsz, még alig tudsz járni! nem is értem hogy élted túl az éjszakát!-tromfol. Ő is egy hosszú flanelinget vesz magára. együtt megyünk ki a konyhába, A lányok is flanelingben, ezeket a szekrényekben találtuk mondják.  Ezek munkás ingeink, úgy látom hogy ma mindenki munkálkodni akar! szólok be. Majd mindegyik asszonynak adok egy csókot. Az asztal megterítve, sült kolbász, és hurka, ecetes paprikával, mustárral és tormával. Italnak, gyümölcslé, citromos tea, tonik, Mikor ébredtetek? kérdem a nejeinket. Tíz perccel főzés előtt mondja nejem mosolyogva. Majd asztalhoz ülünk, Lacival szemben foglalok helyet, jobbról nejem, balról Ani, hozzálátunk reggelizni. Ilyen reggeli, így, jó lenne minden hétvégén, elbírnám viselni- mondja kajánul Laci. Most megdolgoztatok érte jegyzi meg hasonló stílusban Ani. Mennyit fogtok még! sejteti nejem. A reggeli elpusztításában  Lacinak és nekem volt nagy részünk,  utána segítettünk elpakolni, mosogatni.  Lacival  a konyhapultnak támaszkodva nézegetjük asszonyainkat, hogy milyen jól néznek ki ebben az ingekben, épp hogy leér a combközépig, mellaljáig kigombolva, az alsó gomb valahol a bikinivonal környékén fogja össze a textíliát, izgatóak tudnak lenni. Mi a program mára kérdezik a lányok, most délelőtt menjünk vásárolni, délután meg városnézés indítványozom. Mindenki beleegyezik. Váratlanul a nejeink hozzánk lépnek, követelőző nyelves csókot kapok és adok neki, miközben kigombolja ingemet és leveszi rólam, majd hátralép, miközben Ani is mellé áll és kigombolják ingeiket és leejtik magukról, ekkor megszólal Ani, tegnap szeretőt kaptam mint ahogy Zsuzsa is de mától nekem két szerető kell , miképp nekem is, szól Zsuzsa, Így mind a ketten a szeretőink lesztek, ha úgy tetszik mi a kurvátok, szabadon szerethettek minket, és újra hozzám lépet a nejem aki elhúzott a pulttól, és testét rám tapasztotta. Én átöleltem és csókoltam arcát nyakát, ő lenyúlt és megfogta szerszámom, majd a fülembe súgta úgy hallom jó munkát végez, és egy csókot nyomot a számra. Anival helyet cserélt, aki szinte majdnem felborított konyhapultostól, nyakamat átölelve csókolóztunk, fenekét markolásztam, melleit masszíroztam. Mikor a lendület alább hagyott, a fülembe súgta: köszönöm az éjszakát. Majd átnéztünk párjainkra akik még egymásba voltak olvadva, Ani hozzájuk lépet és  lenyúlt hogy megfogja Laci szerszámát, ekkor nejem ellépet tőle és az én farkamat fogta meg és közelebb húzott barátomhoz, majd ő is megfogta a farkát, mint ahogy Ani az enyémet, csak ezt a kettőt fogjuk használni ígérjük! és soha ne legyetek egymásra féltékenyek! Egy egy puszit nyomtak a makkokra, Most pedig mehetünk vásárolni. Én kinyitottam az ablakokat, ajtókat hogy szellőztessek. Ekkor vetem észre hogy ónos eső esik. Gyorsan felkapkodtam a ruháim cipőm és kimentem az utcára, mindent jég borított, még gyalog is nehéz volt a járás, autóval közlekedni meg lehetetlen. A bejárat mellet volt egy műanyagrekesz abban tároltak ilyen esetekre finom szemcséjű kavicsot, mellette egy kis fémvödör, gyorsan felszórtam az utca frontot, és a bejáratott, majd bementem. Mindenki útra készen volt, ekkor közöltem legfeljebb városnézésre megyünk, de csak gyalog. Az nem lenne baj, de italboltot kellene találnunk, mert a vodka megcsappant, és még akarok venni egy pár dolgot, amit kiakarok próbálni a koktéloknál. Jó akkor menjünk most, vár- és városnézésre,  este meg Anikó és János napot tartunk, egyszóval bulizunk! Az utcán alig jártak, mindent jég borított, és még esett hozzá. Mi is tipegve totyogva, egymásba kapaszkodva haladtunk, de kb 800 méter után sikeresen elértük az óváros részét. Itt apró szűk macskaköves vagy dísz burkolatú utak váltották egymást, így megkönnyítve a járást. Igyekeztünk megjegyezni az élelmiszerboltok, italáruházak utcáját, hogy hazafelé vásároljunk. Meglátogattuk a székesegyházat, annak parkját, főteret, ahol szilveszteri utcai szórakozást terveztek, a kiszolgáló bódék már üzemeltek. Megnéztük a várkastélyt, a várkertet. Az utóbbi nagyon kihalt volt, látogatók csak mi voltunk, és alkalmas helyeken szeretőinket meg meg szeretgettük, tapogattuk, éltünk a reggeli engedélyükkel, szabadon szerethettek minket, nem szó szerint mert hideg volt, de a kabát alatt azért lehetett tapogatni csókolózás közben, mint a kamaszok. Persze azért váltogattuk is őket alkalmanként. Szívesen vették tőlünk ezeket a szeretgetéseket, nem tiltakoztak. A várkert faláról szép kilátás nyílt a városra, megkerestük szemünkkel azt a házat amiben laktunk. A folyó kanyarulatát, zuhatagát csodáltuk, Jó négy óra hosszai nézelődés után elindultunk a kiszemelt boltokhoz, Útközben találtunk kozmetikumos üzletet, ezt a lányok önként meglátogatták és vásároltak, zenei üzletbe közösen mentünk CD-t nézni és vásárolni. Ékszerboltoknak csak a kirakatait nézték sóvárogva, perceken keresztül, meg meg jegyezve hogy melyik nyakláncot fogadnák szívesen, ezek célzás nélküli megjegyzések voltak, természetes női megnyilvánulások. Érdeklődve mentek a női fehérnemű boltokba, egy két dolgot vásárolva maguknak. Megtaláltuk az italboltot, Laci összeszedte azokat az italokat, kiegészítőket amit gondolt, én az egészet ki akartam fizetni de nem engedte, de a felében megegyeztünk, mert Anikó napja is lesz. Az élelmiszerboltban már csak apróságokat vásároltuk, habtejszínt a kávéhoz, csokoládék, édességek, egy dobozos fagylalt. és irány a lakás. Időközben az utakat felszórták, a közutakon is lehetett látni egy egy autót. Szerencsésen visszaértünk. Gyorsan elpakoltak a lányok Laci segítségével és a töltött káposztát odatették melegedni, én a bejáratott és az utcafrontot szórtam fel ismét. Mikor bementem, Laci a koktél bárját rendezte a konyhában a hűtőkörül, lányok a CD-ket bűvölték és susmotoltak. Végül egy Bonnie Tyler  lemezt indítottak el. A terítésben mi fiuk is részt vettünk, amit a lányok hálásan fogadtak, Laci az asztalra még feltett egy üveg édes bort, és mikor a lányok kimentek a szobából becsempészett négy száll vörös rózsát. Ezt az idő alatt vásárolta míg mi az élelmiszer boltban voltunk, ő a virágüzletet látogatta meg. A virágokat a kabátja alá rejtette, úgy hogy a szárait a nadrágkorca tartotta. Egész úton azon imádkozott , ne hogy valamelyik nő átölelje, vagy nekidőljön, esetleg elcsússzon. A lányok fürdőszobában tartózkodtak, a kozmetikumokat próbálták amit vettek. Amikor megmelegedett az étel, egy tálat forróvízzel melegítettünk, majd káposztát szedtünk bele és kész volt az asztal az ebédhez. Hívtuk a nejeinket akik jöttek és meglepődve fogadták a virágokat, a terített asztalt. Ebéd előtt egy konyakkal kínáltam a társaságot amit el is fogadtak, és ittunk annak reményében hogy még nagyon sok ilyen napot fogunk együtt tölteni. A káposzta nagyon finom volt és jól is esett.  Felbontottuk az üveg a bort, és töltöttünk mindenkinek, emeltük poharainkat az elkészítőkre, és azokra akik az ízesítést elvégezték, remélve hogy még nagyon sokáig ízesítik az életünket! Majd felálltunk Lacival és mindegyik nőnek egy egy csókot nyomtunk a szájára. Ebéd végeztével nejeink említették hogy szívesen megnéznék azt a kazettát amit vettek. Ám legyen.  Átmentünk a szobába ahol az ágyon reggeli ingeink voltak szépen rendbe szedve, mindenki felveszi közölte nejem, de csak ezt! és indította a videót. Így hamar az ágyon ülve a sex filmet néztük. Hogy kényelmesebb legyen a nappaliból behoztam a két babzsákot, azt az ágy támlájának támasztva nagyon kényelmesen lehetett filmet nézni, igaz addig fészkelődtünk, pakolgattuk amíg mindenki kényelembe helyezkedett. Ekkor tört rám a kávé éhség, kérdem ki kér, mindenki! megyek főzni. Pár perc múlva követ nejem, segíteni jött. A csészéket kipakoltam, kistányérokra Dunahullámot pakolom, mindenkinek kettőt. Mikor meglátja megörül- ő is erre gondolt! és kapok egy nagy ölelést, én még az ingalat gyorsan megtapogatom, mosolyog, majd később suttogja. és beviszi a süteményeket, a bentiek örömmel fogadják,  pár perc után adom a kávét. Ani segít hogy helyet foglaljak mellette. A film egy fiatal  párról szól akiknek alig van pénzük és a lakásba egy másik fiatal párt keresnek albérlőnek, a konyha nappali fürdőszoba közös. A két szobából külön- külön belehet menni a fürdőszobába.  Szobákat egy vékony fal választja el. A film még az ő szeretkezésüket mutatja, elég csinos és fiatal a nő, a férfi nem éppen sportos alkat. Majd jelentkezik egy pár albérletre, a hölgy elég sportos, átlagos mellekkel, a férfi viszonylag kigyúrt, sportos. Elfogadják a jelentkezésüket, és átadják a szobát. A lány bártáncos,  a párja munkát keres. Miután beköltöznek a szobát átrendezik és az ágyak a vékony fal oldalára, egymással szembe kerülnek. Innen indul a kalamajka. Éjszaka hallják egymás szeretkezéseit, a fürdőszobába egymásra nyitnak, hogyan lesik meg a másik párost nyitott ajtónál, a nő miért kezd a másik férfi után vágyódni. Egy bárban összejönnek ahova egyikőjük sem szándékozott menni. Innen már sima út vezet a közös összegabalyodás felé. Ez akár rólunk is szólhatna jegyzi meg Ani. Nálunk több mint öt évi barátság kellet hozzá jegyzem meg. Hú! mit kapnék ha megtudnák otthon mondja Ani, Én sem lennék szeme fénye anyámnak! jegyzi meg nejem, igaz így sem vagyok! Figyeljetek senkinek nem tartozunk elszámolással, ez csak négyünkre tartozik, a mi elhatározásunk. A mi életünket alakítjuk.  Ha itt végigmegyünk az utcán úgy, hogy ötven méterenként a  másikat öleljük,  senkit nem érdekel, akkor otthon miért szólnak meg, Már a saját életünket éljük nyolc éve, jóformán csak magunkra és egymásra számíthatunk, engem nem érdekel senki haragja, megjegyzése. Ha mi így vagyunk, és boldogok vagyunk, mit érdekel más véleménye! hangzott tőlem, és ebben mindenki egyetértettek! Megyek csinálok koktélt! jelentette ki Laci. Gyere a nappalit rendezzük át hívtak szeretőink. Mivel táncolni akartak helyet csináltunk és egy kis italpultot is rögtönöztünk. Mikor a konyhába voltam Laci rám szólt hogy a Tíbor által ajánlott magánfürdőt hívjam már fel, és ha lehet holnapra jelentkezzek be. Mivel a telefon a konyhában volt és a névjegykártya mellette gyorsan meg is ejtettem. Szombat este hat órától nyitva, privát szoba már nincs, öltözőfülke és szekrény van, Nevünket felírták 200 márka négyünknek, plusz ital és ételfogyasztás, hajnal 3-ig van nyitva. Ezzel visszamentem a nappaliba, ahol a lányok a HIFI-t és hangszórókat helyezték el. Az éjjeli lámpákkal csináltak hangulat világítást, az ablaknál összehúzták  a függönyt a falszélén szabadon hagyva. A járófelületet jó vastag hosszú szálú szőnyeg borította, ezen kellemes volt a mezítlábas járás. Laci jelentkezett a koktélokkal, ami nagyon ízlett és jól esett, Miután megittam, közöltem hogy megyek tusolni és borotválkozni. Siess mondták mert mi is mennénk. Öt perc és kész voltam. utánam Laci majd a két lány. Míg a lányok tusoltak Lacival ittunk egy koktélt, sok jéggel. Ha a lányok kijönnek a holnap esti programot közlöm velük, de szigorúan csak a piros bikiniben! -rendben egyezett bele barátom. A ma estét viszont emlékezetessé kellene tenni, hogy ha ránk gondolnak mindig vágyódjanak rá! Benne vagyok! helyeselt Laci. Megöleltük egymást. Mivel a lányok még nem jelentek meg, elindítottunk egy disco-zenéjű CD-t. még átnéztük hogy mit lehetséges lejátszatni. Megjelentek a lányok törölközővel  körbetakarva testüket, kértek egy koktélt, Laci két fajtát ajánlott ez elsőt elfogadták majd hozzánk lépve lehúzták az ingeinket, és ők is leengedték a törölközőket. Ragyogóan néztek ki! A mellbimbók kis csillogó csillagocskákkal leragasztva, a derékon vékony zsinórhoz fogatva, elől a lábuk közt átvezetett  két vékony zsinóron  egy piciny szeméremtakaró, ami hátul egy vékony szálban jön fel  a farpofák közt. Határozottan tetszett az öltözködésük. Ebben az szerelésben a lányok egy rögtönzött erotikus táncot ejtettek a felhangzó zenékre. Miután befejezték mi kezdtünk táncolni a lányoknak, összeszedve minden erotikus és csábos tánctudásunkat. Megmutattuk izmainkat, csípőnk csavaros mozgását, és nem utolsósorban lóbálni igyekeztünk meredező hímtagjainkat, több- kevesebb sikerrel. Mindenesetre szeretőink örömmel vették. A következő zenére már meztelenül együtt jártunk egy eddig még szokatlan táncot. Simogattuk, ölelgettük, és szorongattuk a lányokat kedvünkre a zene ritmusára. Ám ők sem az ártatlan kislány táncát járták. Jártak kezeik, ringtak melleik, dörgölődtek fenekeik, és jártak csípőik. Egy szünetben azt a CD-t kérték amit ők vásároltak még szaunázás előtt. Miután megittuk Laciáltal készített alkohollal dúsított koktélunk felét indítottuk a kért CD-t. Ez egy viszonylag lassú zene volt. Nem páronként kezdtünk táncolni, mint ahogy a lányok gondolták, hanem igyekeztünk szeretőinket közrefogni úgy hogy testeink simuljanak egymáshoz, hamar ráálltak az új stílusra, mert jelezték hogy tetszik nekik. Lényege az volt hogy a kézzel érintés tilos volt, csak testtel. A kezeinket feltartottuk és igyekeztünk közrefogni a lányokat, mellel, vagy csípő tolással körzéssel érintkezni a másik nemmel. Lassult a zene, több erotikus sóhajtások voltak halhatók, és a lányok keze is többet volt lent simogatták heréinket, húzogatták farkunkat. Nekünk is jártak kezeink. Mi indítványoztuk a koktél maradékának elfogyasztását némi jégkocka pótlással, és ők elfogadták.  A jeges ital nagyon jól esett. Nejem és Laci összesimulva táncoltak. Egy hirtelen ötlettől vezérelve nejem mögé léptem a szerszámom lefeszítve a lába közzé nyomtam miközben a vállába kapaszkodtam, meglepődve nézet hátra, és tolta a fenekét miközben rám mosolygott. Ani ekkor hátamhoz nyomta melleit, és fenekemhez ágyékát. Így mozogtunk egy ideig majd szembefordultam Anival aki átölelte a nyakam, és hozzám simult, csókolózni kezdtünk. Ekkor éreztem nejem melleit a hátamon. Ez így nagyon izgató és ingerlő tudott lenni, majd egy kéjes sóhajtás a fülembe, beeaakaasztott suttogta  alig hallhatóan. Mellei váltakozó nyomásából éreztem hogy körkörös táncot jár a feneke. Ani is bűvöli a farkam, ráakar kérezkedni. A Jobb lábát felhúzza, a bal kezemmel  tartom és végül sikerül dárdámra kerülnie, a fenekemet mozgatom míg ő a két karjával a nyakamba csimpaszkodik. Majd elválunk és újra újra erotikus táncot járunk. Én innék egy koktélt, a nejem is követ, de jön Laci és Ani. Kérjük Lacit kevesebb alkohollal készítse italunk, erre hajlandó is volt, háromcentes pohárral tölt alkoholt, majd jöttek a gyümölcslevek, jég, ismét  háromcentes pohár alkohol, és habtejszín. Pár korty után új játékot találtunk, a lányok szájáról nyalogattuk a tejszínt, ők meg a mienkről, majd mintha véletlen lenne a melleikre ejtettük a habot és onnan nyaldostuk. Ezt a kört hamar elfogyasztottuk, és már nem is annyira a zene érdekelt bennünket, jobban a másik nem. Én egy flakon habtejszínt magamhoz vettem és nejemet kézen fogva, fenekemet riszálva elkezdtem a háló felé invitálni, Ani nejemet követve vonzotta maga után Lacit. A hálóba, az éjjeli lámpa fényénél a nejem  két mellét beterítettem tejszínhabbal, ugyanígy Ani melleit is, és barátommal elkezdtük leenni, nyalni a csodás halmokról az édességet,külön-külön felváltva, vagy egyszerre, hol nejem, hol Ani melleit  vettük kezelésbe. Majd az ágyra fektettük őket és ismét habot engedtünk a melleikre de most már a szemérem dombra és ajkakra is. Elkezdődött egy nyalakodási orgia, szeretőink hálásan fogadták e kényeztetést. Mikor nyelveink már nem találtak habot és a szemérem ajkak is nyiladoztak, szeretőink kezébe került flakon tartalmával beterítették szemhéjainkat, melleinket hasunkat és meredező farkunkat a zacskóval, és elkezdték rólunk lenyalni.  Melleinkről, hasunkról majd közösen a farkainkról, felváltva, egyik a rudat tisztogatta, a másik a heréket majd cseréltek. Legvégül a szemhéjakról -  fantasztikus érzéssel, ügyesen csinálták. Miután befejezték hatalmas öleléseket kaptak cserélgetve őket, sok- sok csókkal, simogatásokkal. Ekkor már mindannyian be voltunk indulva, mi a barátommal hanyatt feküdtünk a két asszony lovagló ülésben farkainkra nyársalta fel magát. Csókoltuk őket simogattuk csípőjüket derekukat melleiket, cirógattuk arcukat, majd a két nő helyet illetve farkat cserélt, és az újdonság erejével fűszerezve ismét heves szeretkezések kezdődtek, majd megfordultam szeretőmmel, felébe kerekedtem, a farkamra ráhelyeztem egy gyűrűsort és belé hatoltam, hálásan fogadta felszerszámozott dárdámat, és hamarosan hangos nyögésekkel hálálta meg. Még mielőtt a csúcsra értünk volna Laci javaslatára ismét párt cseréltünk, és ő is feltett egy gyűrűsort a szerszámára. Párperc után szeretőm javasolta hogy váltsunk pózt, így ő négykézlábra ereszkedett és én hátulról vettem igénybe kelyhét és masszíroztam melleit, ő a herémet simogatta, masszírozta szorgalmasan. Barátommal egymás mellet ékeltük szeretőinket. Csattogott ágyékunk rendesen ingerelve ezzel a másik párt, mint hogy ő tevékenységük is hatással volt ránk, igyekezve egymást a csúcsra juttatni. Egy idő után elértük, sikoltások, sóhajtások, elnyújtott kifejezések kísérésével. A két szeretőt közrefogva pihentünk, simogattuk egymást, majd közösen  zuhanyoztunk. Befejeztével egy koktél elfogyasztása közben a lányok megállapodtak hogy a következő menetben / ők még akarnak akár többet is/ mindenki a szeretőjével lesz, a világítás marad. Ekkor közöltem a lányokkal, hogy holnap este a privát fürdőbe megyünk, hat órától hajnal háromig van nyitva. A piros és ciklámen bikinik kötelező viselet. Rendben, egyeztek bele, de csak nektek vesszük le, ha levesszük-ígérték. A CD-t újra indítva Anikóval táncolni mentünk, követtek Laciék is. Most csak szeretőinkkel táncoltunk, csókolóztunk, és suttogtunk egymás fülébe.  Azért a másik párt  meg-meg lökdöstük véletlenül- készakarva, vagy tánc közben finoman a fenekükbe csíptünk egymásnak. Óvatlan pillanatban a koktélba alkohol utánpótlás került. Csak nagyon finom ugratásokat engedtünk meg magunknak. Azért néha saját nejeinkkel is táncoltunk, tapogatóztunk. Végül egy koktél után az ágyat választottuk, a szeretőmmel. Magam előtt toltam, miközben a melleit, simogattam masszíroztam, ő a farkamat szorította, és húzogatta. Az ágy előtt szembefordult velem és csókolózni kezdtünk, bal kezemmel a derekánál öleltem, a jobb kezemmel a melleit gyűrtem és felfedező útra indítottam az alsó részek felé. Simogattam azt az édes szeméremdombját amit annyira szeretek a markomban tudni és elkezdtem dolgoztatni a munka ujjamat, éreztem a kehely nedvességét, a szirmok nyílását, érintésre akadály nélkül engedték ujjamat az egyre követelődző aranykehelybe, éreztem az egyre kidudorodó kis borsószemet, és hallottam a vágyakozó sóhajtásokat. Ölbe kaptam és lefektettem az ágyra és elkezdtem a hasától lefele indúlva csókolgatni, hálásan fogadta, majd megfogta a szerszámom és elkezdte a feje irányába húzni. 69 pózt felvéve lázas munkába kezdtünk, majd fordultunk és és kerültem alulra, szeretőm már bátrabban járatta fejét a dárdámon. Ekkor  jött be Laci és nejem, akik már igencsak fel voltak tüzelve mert Lacinak állt a farka mint az árbocrúd, a nejem hanyatt lökte és felnyársalta magát vele, és egy vad üzekedős menetbe kezdtek. Mi Anival továbbra is élveztük és kényeztettük egymás  testét. Mi most szeretkezni akartunk, kielégíteni a másikat minden téren, megadni azt amit a test és a lélek kíván, követel. Váltogatjuk a pózokat, csókolódzunk, simogatjuk agymást ott ahol érjük ahol a másiknak jólesik, és magunknak is örömöt okoz. Végül négykézlábra áll és hátulról behatolva űzzük egymást, a közeledő, mindent elborító kéj felé. Mikor már minden elhalkul hanyatt fekszik az ágyon pihenésként, én oldalazva melléje, miközben csókolom a száját, arcát, cirógatom a hasát, köldökér, puhán érintem  melleit. Átölel és úgy súgja: köszönöm. Még nincs vége- és kacsintok rá. Ezzel  gyorsan lekúszom a lába közzé és az aranykelyhet elkezdem a nyelvemmel ingerelni. Hamar nyílnak az ajkak, és rátalálok a borsószemre, még mindig érzékeny, a nyelvem érintésére sóhajtásokat hallok, erősebb nyelvmunkába kezdek, majd suttogást elég, kérlek eléég, most a barlangba irányítom nyelvemet és a kifolyni igyekvő nedűt a számba összegyűjtöm, és felkúszok, a száját keresem és csókolózás közben átadom, fejét fogassa de nem engedek, Végül átveszi és érzem nyelési műveletét, mikor befejeztük, az arcomat paskolva mondja: te kis piszok- és a paskolás helyére ad egy puszit.  Majd ő fordul le és a farkamat szájába csúsztatja,  a heréket kényezteti, maj egy egy puszival búcsút int nekik, és csókolózni kezdünk, lustán jól esően befejezésként. A fürdőben párjaink törölköznek, a zuhanyt állítgatom erre gyorsan kiszaladnak a helyiségből, mert tudják hogy még vizesek lehetnek. Kényelmesen fürdetjük egymást, végül én még hideg vízzel tussolok, nagyon jól esik. Ani a hideg vízből nem kér. Mikor kimegyünk az asztalon koktél vár ránk, elfogadjuk. Mivel este 10-óra van nejem javasolta a videózást. Még a másik kazettát nem néztük meg , ám legyen, babzsákok fel kényelmesen elhelyezkedtünk, a két szerető középen, mindenki a saját párja mellet, villany le kapcs, és indul a filmnézés. Egy közepes vitorláshajóval három pár hajózik ki a szigetvilágba hogy a nyarat eltöltsék. A kezdetekben e három pár szeretkezéseit mutatja be. A szigetek szépségét csodálatosságát, fehér homokos tengerpart sekélyes vízzel, lenyűgöző látvány. Két pár együtt tart, felfedezik a szigeteket, nudiznak a tengerparton.  A vízben lévő homokszirteken, elrejtőzve szeretkeznek, A harmadik pár még a fürdőruhától sem válik meg. Egy kis szigetnél érzékelik a vihar közeledtét, ezért a szigethez közel egy homokos rész közelében horgonyt vetnek. Bíznak abban hogy a vihar nem nagy lesz és hamar elmúlik, így még a horgonyt sem rögzítik megfelelően. Mivel az este beálltával, nem látják vihar igazi arculatát,, és csak akkor észlelik mikor elszabadul a hajó, és a nagy hullámzás partra veti őket, miközben a hajóba betört víz az elektronikai eszközöket tönkreteszi, és tetemes kárt okoz a vitorlásban is. Mentőmellényekben hagyják el a hajót és jutnak ki a partra. Az éjszakát egy fa alá húzódva, összebújva vészelik át. Reggelre elül a vihar és elindulnak a hajót megkeresni. A hajót a parttól jó 300 m-re találják egy homokdüne oldalában, oldalára fordulva félig a vízben, árboca eltörve. Beúsznak hogy próbáljanak felszerelést  hozni maguknak, egy kisgyermeknek való csónakot találnak, azt szabad tüdővel felfújják, és abba rakva, úsztatják ki holmijaikat. élelmiszereket, vizet. Estére jól elfáradnak, és másnap kezdik a menthető dolgok kihordását. Ezzel telik négy -öt napjuk. Majd megállapítják hogy élelmiszerből van öt hónapra való, de ívó víz nincs csak max három hónapra való, az is szűkösen, másik sziget csak a láthatáron van. Segítség rádió nélkül nem jön. Az éjszakát kétségek és remények közt töltik. Napok múlva, az összetartó pár úgy dönt hogy élik az életet míg tudják. Mivel nagyon meleg van ha lehet nudiznak és szeretkeznek ahol csak akarnak és kedvük van, majd összeállnak és négyesben folytatják, invitálva a harmadik párt, akik nem akarnak csatlakozni. Igaz már ők is ruha nélkül mászkálnak, és lesik a másik két pár szeretkezéseit. Végül beadják derekukat, és beállnak harmadik párnak, de eleinte a saját pártól elkülönülve vállalják. Hármas felállásokat alakítanak és  váltogatják egymást, A nők análsex-et is bevállalják, jobbnak tartják az egy nő két férfi felállást, de rendeznek hatos orgiát is. Az utolsó napokat élik, mikor egy jakt arra vetődik  hogy egy csendes partot találjon, ahol három pár gátlástalanul eltöltsön két hetet. Így mentik meg őket, és maradnak  velük..   Fantáziákat beindítani hangzott nejem szájából! Nekem már beindult mutattam a gerjedelmemre, és mind a két nő odanyúlt, majd Laciéra lettek kíváncsiak, akinél nem volt kevesebb fantázia mint nálam. Igaz ő most koktélt akart készíteni így követtük a konyhába. A lányok fantáziája is nagyon beindult mert felváltva hergeltek bennünket, meg mi is őket, meg is jegyeztem hogy ebből bolyhos bohócsipka lesz. Jó lesz anélkül is, jegyezte meg nejem, ha rúd legyen kövér és kemény vágta rá Ani. Az italainkban megint túlsúlyos volt az alkoholtartalom, de a hűsítő hatása nagyon jól eset. Ani újra indította a CD-t és táncolni hívott mindenkit, kezeket fel! felszólítással. Most egy vonalban  forogtunk és hol egy lányt fogtunk közre, hol egy fiú került két lány közzé. Közben elfogyasztottuk koktéljainkat, így már két szabad kezeinket is bevetettük az érzékek fokozásába. Ám semmit nem lehet bűntettlenül csinálni, így a mi részünkről a kard nagyon kívánkozott egy hüvelybe. A lányoknak is jócskán csillogott a szemük, igaz ebbe segített némi alkohol. Valamint igencsak húzogatták dárdáinkat és csókolózáskor követelőzve járt a nyelvük. Melleiket örömmel nyomták markainkba, amit mi szívesen fogdostunk, tapogattuk a combközt és mindig erősen nyomták markunkba a szeméremdombot ha megfogtuk és a házasság ujjunkat használtuk. A nejem átölelte a nyakamat és úgy csókolóztunk miközben neki toltam a falnak és a jobb lábát felkaroltam. majd szép lassan közös irányítással a kardom hüvelybe került, óvatosan mozogtam benne miközben melleit markolásztam és egymás száját téptük. Hitelen két mell nyomódik erősen a hátamnak. Laci párját nyomta nekem míg ő hátulról belehatolt. Én abba hagytam nejem melleinek kezelését és a falnak támaszkodtam várva a lökéseket de ezek nem voltak erősek , így mozgattam a csípőmet. Ekkor szólt a nejem: ez jobb lenne az ágyban, egy koktél után. Míg a koktél készült, Anival hangosan elmondják elképzelésüket. Itallal a kezünkben indulunk a háló felé közben bele-bele kortyolunk. Bent letesszük poharaink és kezdődik a megbeszéltek végrehajtása, nejem hanyatt fekszik én szembe vele lábait felemeli és a farkam már bent mozog a jó meleg kehelyben, Anikó rám hasal mellei a hátamat nyomják és Laci ekkor hátulról belé hatol, és mozogni kezd benne, Érzem ahogy mellei a hátamon csúszkálnak, miközben a melleimen nejem halmai lapulnak, hihetetlenül őrjítő érzés, és meredezik, még keményebb a farkam. Párperc után cserélünk, Ani fekszi hanyatt Laci vele szemben, nejem hasal Laci hátára, és én hatolok hátulról a nejembe, mozgunk mindannyian.  Pár perc után új felállás jön, a nejem négykézlábra ereszkedik és Laci farkával a szájában én hátulról lökdösöm, majd  helyet cserélek a barátommal, és rövid ideig így kényeztetjük egymást.Ezek után Ani kerül farkak végeire, először én lökdösöm intenzíven hátulról, míg férjét cumizza, majd  én térdelek a szájához és Laci ékeli hátulról. Ekkor a nejem hozzám jön és zacskómat kezdi masszírozni, a fülcimpámat nyalogatni, ajkaival harapdálni. Ani leveszi száját rólam és a férje felé fordúl. Nejem ráfog a férfiasságomra és arrébb húz, miközben egy gyűrűsort ráhelyez a farkamra, és szép lassan csókolózva elfekszünk az ágyon, majd fölém kerekedik és óvatosan ráereszkedik a farkamra. Lovaglásba kezd, miközben masszírozom a melleit, simogatom a derekát, oldalát, combjait. Hosszú elnyújtott sóhajtások törnek elő a szájából. Fokozza a tempót saját igénye szerint, és  érzem hogy teste meg -meg rándul, már kéjesen sikoltozik, óvatosan fordulunk, én vagyok felül, térdeit teljesen felhúzta, és én szabadon tempósan járhatom a násztáncot. A kéjrudam erősen meredezik,  érzem a dagadását, de a vég még odébb van. Még nagyobb tempóra kapcsolok, érzem a nejem élvezését, a hüvelyének szorítását, testének görcsös rándulását, én még tempósan járok a barlangban, majd egy kis pihenésként kutyapózba megyünk át, a nejem dárdámra tolat és bátran járatni kezdem a farkam benne, majd jobb kezével a csípőmre csap és én fokozom a lökésszámot miközben előrenyúlok és megfogom a két mellét, szinte a markomba dől, és én teljes iramban járatom dárdámat a kelyhében. Csapkodja a fejét, köröz a fenekével, nyomja melleit a markaimba, és hosszú sikítások törnek elő.  Érzem hogy lassan elindul, és erősödnek a szorítások, jönnek a hullámok érkezik és mindent elborít a kéééjjj! Addig mozgunk amíg mind a ketten eldőlünk egymás mellé, csapzottan csatakosan, kimerülten,  úgy takaró nélkül egymáshoz bújva elalszunk. Valamikor felébredek meleg van, a nejem hozzám bújva alszik, jobb kezem a feje alatt ballal átkarolom. Nem mozdulok. Csak az agyam jár, hogy mit csináltunk tegnap este. Mindent tisztázok gondolatban, majd mozdulok és nejem is mozdul, egy csókot kapok és egy arc simogatást. A villanyt nem kapcsoltuk le. Laciékat keresem. Az ágy túlvégében, egy kupacban látom őket. Óvatosan felkelek, zuhanyozni akarok, osonok a fürdőszoba felé, de még előtte odateszem a kávét, és az órára nézek: hatóra múlt párperccel, gyorsan zuhanyzom, borotválkozom, felül-alul, törölközöm, de nincs ruhám, sebaj -minek? Kávé illatára jönnek a többiek, leülnek kávéznak, és merengenek. A két lány egyszerre megy a fürdőbe. Reggeli? kérdem Lacit. Rántotta feleli. Hozzálátok elkészíteni, hagyma, szalonna, gomba, tojás, petrezselyemzöld, bors. A konzerv gombát felbontom és hagyom lecsepegni. A szalonnából négy kis csíkot vágok kakastaréjnak, kisütöm, egy kistányérra kiteszem, a hagymát a zsír felével pirítom majd a gombát hozzáadom és együtt pirítom tovább, végül tíz tojást ráöntöm, borsozom,  kicsit sózom és zölddel meghintem, közepesen megsütöm. A kész ételt négy tányérra kiteszem, tetejére a sült szalonnát bekenve egy kis reszelt tormával, és tálalom. Közben még teavizet forralok és mindenki választhat kedve szerinti teából,/ háromfajta van/ Teáscsészék, villa kés, kiskanál kerül a terítékekhez, hívószóra jön mindenki, meglepetésre senkin nincs ruha, ha a szakács ruhátlan válaszolják nézésemre-Könnyű Katát ....felelem     Jó étvággyal elfogyasztjuk a reggelit. Teázni még maradunk az asztalnál közben beszélgetünk, mai és holnapi programot tervezzük, ma bevásárlás, este fürdő, holnap frankfurti repülőtér és város. Majd öltözni kezdtem hogy megnézzem az autót mennyire ejtette rabul a jég.  A szélvédő és az ajtók teljesen lefagyva, de az utca is elég síkos. A lakásban volt jégoldó ezért visszamentem, és kerestem egy jégkaparót. Miután bejutottam az autóba, beindítottam, és a fűtéseket elindítottam. Míg járt az autó addig a környékét megtisztítottam a jégtől, meg az utat is, hogy biztonságosan ki tudjak állni, ne hogy valamelyik parkoló autónak neki csússzak ha elindulunk. Következet a ház előtti járdaszakasz, ezen a részen is elkezdtem a jég eltakarítását, de itt már segített Laci is. A szomszéd háznál egy idős néni próbálta a jeget eltakarítani de nem ment neki. Így neki is segítettünk, majd megjelent a férje, látásból már ismertem, elég morcos volt velünk szembe. Nem szerette a magyarokat, állítólag 45-ig Magyarországon volt katona, ott  veszítette el a jobb karját. Most is csak biccentett a fejével felénk. Gyorsan megcsináltuk a járdát, és kérdeztük hogy autóval akarnak e kiállni ma. Igen válaszolták. Gyorsan a kijáratot is jégmentesítettük teljesen az út túloldaláig, majd vissza adtuk a szerszámot és elköszöntünk tőlük. Én még gyorsan a járdát felszórtam kaviccsal. Majd bementünk hogy pénzt és szatyrokat hozzunk a kocsiba meg az asszonyok is jöjjenek. Takarításközben beszélgettem Lacival arról hogy Aninak a nyakában még nem láttam nyakláncot, nem  szereti őket? kérdeztem. Még arany láncot nem hordott, ezüst van neki, de azt nem viseli mert hamar elfeketedik. Én azon gondolkodtam hogy a nejemnek veszek egyet,  Ha megengeded, és nem haragszol, úgy Aninak is szívesen vennék egyet! Egy kicsit gondolkodott: Akkor én meg nejednek. Egyezett bele, és egymás tenyerébe csaptunk, Csak sasoljunk hogy mi tetszik nekik, mert direkt az ékszerboltoknál kezdünk mondtam. A lányok már  hozták a listát hogy mit kell venni és vinni haza. Irány Limburg , a Massa. Először a városban nézünk szét. Mi már ismertük, mert sokszor jöttünk ide Pistával meg Gurigával csavarogni az óvárosba. Még nem sokan voltak a városban így találtuk parkolót közel az óvároshoz. Az ékszerboltoknál kezdtük a nézelődést, a kirakatok tele voltak aranyláncokkal és gyűrűkkel, és mi lestük hogy melyik tetszene nekik, nézegettek és ájuldoztak némelyik árától. Aztán találtunk egy boltot ahol már tudtak választani és az ár is elfogadható volt. Ide még be is néztünk, egy török volt a tulaj, és mondtam neki hogy a hölgyeket a kíváncsiság hozta be és nézelődnénk. Azért megjegyezte hogy ma az utolsó napon 18-százalék kedvezmény van, én kérdően mondtam 20 százalék, mire a fejével biccentett rendben. Távozáskor a lányok is németül mondták, viszontlátásra. Én hogy visszajövök pénzzel amire ismét biccentet. Az utcán még több ékszerboltnál megálltunk. Mi Lacival megállapodtunk hogy melyik lánc lesz megfelelő és medál milyen legyen.  Majd egy nagy áruháznál bementünk a mosdóba, a lányoknak is kellet. Laci még adott pénzt arra az esetre ha kártyával nem tudnék fizetni és visszamentem az ékszer boltba. Laci fedezett azzal a szöveggel, hogy eszembe jutott hogy nem zártam le a kocsit, és visszamentem a parkolóba. Addig nézelődnek az áruházban.  Az ékszerész  megismert, kiválasztottam a négy láncot és a medálokat, de most jött az üzlet, a török hozott picivel vastagabb láncokat, hasonló mintázattal de ezek drágábbak voltak, igy én is számolgattam fejben keményen, Mivel látta rajtam a vásárlás hajlamát, hozott még két garnitúra láncot vastagabbakat hasonló mintázattal. Innen kezdődött az alkudozás számolgatás, Végül két vastagabb és két közepesen vastag láncot választottam, két teljes egész szívet, és két fél szívet a véknyakra, igaz a feleket már grátisznak adta hogy neki is meg nekem is legyen szerencsénk jövőre. Szívélyesen boldog új évet kívánva váltunk el. Igaz 900 márkát hagytam ott. Még díszdobozokba is tette külön-külön őket. Gyorsan az autóhoz rohantam, a pótkerékhez egy szatyorba betettem az ékszereket, és kocsival visszahajtottam az áruházhoz. Többiek már aggódtak, hogy hol vagyok ilyen sokáig. A fél listát már megvették, meg még többet is mert találtak akciós árukat amik a lakásban is jók lesznek, meg találtak nagyon jó árban,elég nagy méretben frottír törölközőket. Zoknikat melegítőket a gyerekeknek. Pulóvereket, blúzokat maguknak. Mondtam hogy  idejöttem az autóval, pakoljunk be, utána még nézelődhetnek. Mivel árazások voltak elég jó áron lehetett vásárolni, szoknyákat, egész ruhákat, fehérneműket, hétköznapi viseletre, alkalmit csipkéset,  bánta is a pénztárcánk tartalma. Végül irány a Massa ahol játékokat, és édességet meg két- két tálca sört, és egy üveg viszkit kell venni.  Magunknak szilveszterre pezsgőt,  vodkát, rumot a koktélozáshoz. Sikerült bevásárolni. most már irány a szállás, esetleg még másodikán tudunk vásárolgatni. A ház előtt ahol parkoltam üres volt a hely, visszaálltam. Mivel késő volt így lementünk a közeli kis vendéglőbe vacsorázni, majd ha visszajövünk bepakolunk. Mivel a tulajdonos néni ismert bennünket egy bokszot adott át nekünk, és azonnal hozta az étlapot. Az asztalra gyertyát is tett, és kérdezte hogy feleség? Igen mondtam és bemutattam nejeinket. Kérdezte hogy vezetünk még ma? mondtam hogy csak én. Nekem egy tonikot a többiek likőrt kaptak, a ház ajándéka ként. Majd megbeszéltük hogy ki mit eszik,  Levest mindenki akart, így húslevest kértünk, másodiknak cigánypecsenyét sült krumplival, salátával én egy hagymás rostélyost. Persze ezek olyan németesen elkészítve. A leves nem volt nagy adag de kaptunk hozzá erős paprikát. Na de a sültek, mikor megláttuk Lacival még mi is sokkot kaptunk a mennyiségtől, előre mondta a néni amit nem esztek meg, azt elcsomagolom. Az adag felét sem ettük meg egyikőnk sem.  A néni elcsomagolta egyben az egészet, és most adtunk borravalót rendesen. Mindenesetre még az éjszaka és reggel is ettünk belőle.  Miután bepakoltuk csomagjainkat irány Bad Homburg, a privát fürdő. Este 7-re érkeztünk. Kifizettük a belépőt és tájékoztattak a ház szabályairól. A medencékben csak fürödni szabad, együttlétre vannak szobák vagy kabinok,  Ha valakivel nem akarunk kapcsolatot létesíteni mondjunk határozott nemet. Italt és ételt azonnal kel fizetni, lehetőség van bankkártyával is a fizetésre. Mutatta az étel és itallapokat feltüntetve az árakkal, amik egész barátiaknak tűntek az éjszakai bárokhoz képest. Szilveszterkor zártkörű rendezvény van mondták, mi nem firtattuk hogy ez mit takar. Az öltözőben átvettük a fürdőruhákat,és ruháinkat betettük egy jól zárható szekrénybe. Ez után a bárban elfogyasztottunk egy-egy koktélt és elindultunk felfedező útra. A medencéknél jakuziknál nem sokan voltak de az intim helyiségeknél már többen. A lányokat közrefogva bejártuk e birodalmat, el el időzve egy egy helyiségnél, be-be nézve a nyitott ajtóknál, a sötét szobába azért nem mentünk be, innen hatalmas nyögések sikoltozások, sikolyok jöttek. Visszafordultunk a jakuzik irányába, és egy négyszemélyest foglaltunk le. Megjegyeztem, hogy a sötét szobát ha hallgatja egy olyan ember aki még soha nem sexelt, és mondják neki hogy itt sexelnek,  az soha ki nem fogja próbálni a sex-et, mert azt fogja hinni hogy az milyen fájdalmas! Minden esetre elég bizarrnak tűnt, állapították meg asszonyaink. Láttak egy két olyan dolgot amit szívesen kipróbálnának, de csak velünk közölték. Ezek után nekünk is beindult a fantáziánk hogy mi mit csinálnák velük egyenként,  hármasban és négyesbe, ezeket csillogó szemekkel fogadták, néha kuncogtak és megjegyzéseket fűztek hozzá. Jól szórakoztunk és élveztük a vízsugarak és levegőnyomás jótékony masszírozását. A lányok is ki voltak pirosodva, és csillagokként ragyogott a szemeik. A bikini alsót felhúztuk, amíg középen a szeméremajkak teljesen kivehetőek voltak, valamint a bikini hátulját a farpofák közzé toltuk és beállítottuk őket egy levegőfúvóka fölé, ettől volt ám arcpirosodás és szemcsillogás, igaz nálunk is árbocrudat vert az izgató játéka. Majd ilyen állapotban invitáltuk szeretőinket az intim birodalom ismételt látogatására. Nagy nehezen ráálltak, hisz többen is járkáltak meztelenül felvont árboccal,  nőkkel az oldalukon. Megmutogatták hogy mit próbálnának ki velünk szívesen, ügyeltek hogy fenekük mindig az ölünkben legyen jelezve hogy hozzánk tartoznak, igaz felváltva tették, cseréltek, így Aninak is éreztem hátsóját az ölemben, amely kedélyesen mozgott a nadrágban lévő meredező rudamon. Miközben bájosan mosolygott a szemembe, mindenesetre jó mókának vettük. Kipróbáltuk a szaunát, de előtte hideg vízben lehűtöttük magunkat, mivel itt is nudista szauna volt mindenki ruha nélkül volt és törölközővel, a férfiak többnyire álló szerszámmal, mert csak a sex volt tiltva minden más egyéb engedélyezett volt. Mi négyen csak lestünk hogy mit művelnek egyes emberek, vagy párok. A gőzkabinba már úgy mentünk be hogy meglepetés nem érhet bennünket, de ért! szabályos orgia volt a gőzben, Párpercig nézelődtünk majd kijöttünk. A  Jakuziban megtárgyaltuk az élményeket, Ani az én ölemben Zsuzsa a Laci ölében ficánkolt beszélgetés közben, és megállapítottuk hogy mi itt kispályások vagyunk. Még egyszer szaunáztunk, utána körbejártuk a birodalmat és  eljöttünk. Azóta sem voltunk hasonló privát fürdőben.                                                                                                                                            Az úton kibeszéltük az ott látottakat, és benyomásokat. Mivel enni akarunk, a lányok  megmelegítették az elcsomagolt ebéd felét. Valamint jól esett egy pohár viszki jéggel. Míg a lányok melegítették a kaját és tálaltak, én a hálóban odaadtam a láncokat barátomnak, megmutatva hogy melyik az Anié és melyik Zsuzsáé. Kajálás után majd átadjuk nekik, itt a hálóban. Étkezés után a lányok megakarnak magukon nézni pár ruhadarabot, mit szólunk hozzá! Csak bátran ha majd látjuk rajtatok akkor hozzászólunk!-adtuk tudtukra hogy érdekel minket is a dolog. Mikor kimentek a konyhából megegyeztünk hogy a legszexisebb ruhában adjuk át nekik, illetve úgy öltöztetjük őket hogy nekünk azok legyenek. Várakozva néztünk az események elébe. Szövetnadrág mellényel és inggel volt az első, mind a kettő szürke színben, esetleg ing nélkül mondtuk, és a következő körben megcsinálták, jól állt nekik, de nem volt az igazi. Barna szoknyában és szürke blúzban jelent meg nejem, Ani hosszú fekete szoknyában és kékesfehér blúzban, mind a ketten inkább irodai dolgozóknak hatottak. Harmadik körben a nejemen egy középzöld színű hosszú szoknya, oldalt jól felvágva, de van alatta egy mini alsószoknya.  A felsőrész egy barackvirág színű blúz, a melltartó csipkéit lehet látni ha hozzá ér. Így az egész ruházat fantáziabeindító. Anikón hasonló fazonú szoknya bordó színben, és hasonló blúz, színben, fazonban. Nagyon jól néznek ki, és nagyon jól áll nekik az öltözetük. Most jövünk mi, nézegetjük őket, megjegyzéseket teszünk, még valami hiányzik, melltartó nélkül milyen lenne. Kimennek és öltöznek, mi a nejeinknek szánt láncokat a tv tetejére rakjuk. Mikor bejönnek meglepnek bennünket alaposan, melltartó nélkül az áttetsző blúzban!! valamint a szoknya!!   ugyanis az alsószoknya is fel van hasítva majdnem a korcáig, így most a két szoknya össze van hangolva és az alsónemű csipkéje is kilátszik, ez így már több mint izgató! nézegetjük őket, valami még nem az igazi, még valami kellene. Fel állok és nejemhez lépek a búzát kigombolom a melléig, a gallért felhajtom. Látom hogy Laci is tevékenykedik. A TV-röl leveszem a díszdobozt és mondom a nejemnek hogy szerintem ezzel a kiegészítővel már jobb az összhang. Fogadja tőlem sok sok szeretettel és viselje jó emlékkel, egészséggel. Átadom és megpuszilom. Néz rám és nem érti, majd kapcsol és kibontja, mikor meglátja elsírja magát, segítek neki a nyakába tenni. Mikor sikerül a nyakamba ugrik csókol ölel és potyognak a könnyei. Anikó hangos sírására odafigyelünk, ö is öleli Lacit miközben könnyei hullanak. A két asszony kimegy, rendbe szedni magukat a fürdőbe, onnan kérnek egy -egy koktélt, lehet ütős is mondják. A két ajándékot még a tv-re tesszük, és a koktélok is készen vannak mire a lányok kijönnek. Már az öröm ül az arcukon, mosolyognak, elbűvöli őket a lánc a szív medállal. Visszamegyünk a hálóba és nézzük őket ahogy mozognak és pózolnak, A csipkés alsó nincs rajtuk állapítjuk meg, mire merészebb pózokat mutatnak, felállunk és most  én Anikónak a blúzát, Laci nejem felsőrészét igazgatjuk gomboljuk, hajtogatjuk, Anikónál a legalsó gombot gombolom be a blúzon, a többit kioldom és úgy hajtom hogy éppen fedje a bimbót, a nyakába viszont felállítom a gallért. Ez már így jó! tetszik! mondom, de még valami kellene, egy kevés takarás? Lacinak tetszik, miközben nejem blúzán ügyködik, egyik melle szabadon a másik félig takarva, A tv-nek háttal nézzük őket, így levesszük az ajándékokat és átadjuk, kedves szeretőm fogad tőlem sok szeretettel és viseld jó egészséggel hosszú hosszú időn át emlékeztetve rám. Meghatódottan bontja ki, sírva ölel át és csókokkal borítja el az arcom, majd segítek a nyakába tenni. Zsuzsa is hasonló szavakkal kapja az ajándékot. Majd átölelnek mindegyikőnket, és mivel üresek a poharaink, Lacinak munkát adunk. A lányok nem tudják hogy kihez bújjanak, kit öleljenek, mindegyikőnket akarnak egyszerre. Barátom most is eltévesztette az alkohol mennyiséget, jeget kérünk bele, sokat! konyhából menet a lányok halkan tanakodnak, a hálóban  átfogjuk egymást, Ani mondja olyan hálásak mind a kettőnknek, de nem tudja hogy mit csináljon!  Légy most hálás a férjednek, engem majd útólér később mondom, és kapok tőle egy nagy nyelves csókot. Most párjainkkal fekszünk le miután megittuk koktéljainkat. A nejem hálálkodik, szívből jövően, odaadóan, szeretkezünk kimerülésig, míg álomba nem szenderedtünk. Valamikor a nejem csókjaira simogatásaira ébredek, és ingerel, követelőzve csókol, farkamat masszírozza, herémet simogatja, majd bólogatni kezd az ébredő férfiasságomon. Mikor érzi hogy ébren vagyok, és bevetésre  kész, lovagolni kezd rajtam, és hogy még teljesebb legyen péniszkarikasort helyez a farkamra és folytatja a lovaglást, én simogatom a melleit derekát és emelgetem a csípőmet, majd rám dől, és csókolózni kezdünk- miközben fordulunk, én vagyok felül és a derekamat a lábával átöleli, diktálja az iramot, közben a számat keresi csókolózunk, a nyelvemet szívja keményen, szinte fáj. A két kezét oldalra feszítem és fokozom a tempót. Szomszédék is űzik egymást, csattognak rendesen. Most ki lesz a befutó?- cikázik a fejemben. Izzadnak testeink, zihálunk, kapkodjuk a levegőt, puszilom melleit, ajkaimmal morzsolom a bimbókat, öleli és szorítja a nyakamat, már jönnek a lüktettetések, a hullámok, feszülnek az izmok és jön a mindent elborító kééj. Még mozgunk lomhán, fáradtan és ismét egymás karjaiban elalszunk. Valamikor kávéillatra ébredek, még nincs kedvem mozogni, még egy kicsit pihenni szeretnék, de ez az illat...Kinyitom a szemem nejem mosolyog rám, egy flanel ingben van. felülök az ágyban, kezembe adja a kávát, és csókot nyom a számra, és kimegy a szobából. Már csak én vagyok az ágyban. megiszom az ébresztőt, felkelek és irány a fürdő. Tussolok, borotválkozom, rendbe szedem magam, és irány a konyha. Mindenkin ing van, csak én vagyok ádámöltönyben. A lányoknak egy-egy csókot adok Lacinak egy vállveregetést. A reggeli mindjárt kész, nejem hozza az inget, egy csókkel fizetek érte. Segítek teríteni, közben a napi program kerül szóba, repülőtér és Frankfurt belváros látogatása. Időhöz nincs kötve. Reggeli után szedelőzködés és indulás. Az utak jól járhatók, mivel vasárnap van a gyér a forgalom. 11 órára vagyunk a repülőtérnél, még egy félóra mire a terminálokhoz érünk. Ott látjuk hogy milyen hatalmas  ez a terminálfolyosó, van vagy kétszáz méter minimum. És elég sokan vannak, szinte tömeg, vigyázzunk ne hogy elvesszen valaki. Találunk a terminálról egy térképet, mutatja hol lehet kimenni a tetőteraszra némi kilépő fejében. Meglátogatjuk a teraszt, be lehet látni az egész repteret, nézzük a percenként leszálló- felszálló gépeket, végignézzük hogyan landolnak, és állnak be a fogadó ajtókhoz. Észreveszünk két Jumbo Jet-et. A teraszon meglehet közelíteni, az egyik egy koreai gép, a pilótának integetnek a csajok, az visszaint. A háttérben a katonai részen észreveszünk egy mozgó Herkules gépet, nagyságban a Jumbo Jet csak egy kis sportgép mellette. Végig nézzük hogyan száll fel, és mint manőverezik felemelkedés közben. A teraszon találunk régi II. világháborús gépet, és egy AN kettes gépet amivel még a 60-as években disszidáltak. Egy egy fotót is készítettünk előttük, Majd visszamentünk a folyosóra és nézelődtünk a légitársaságok kirendeltségeinél. Egy jó óra múlva Frankfurt belvárosában vagyunk, az állomáshoz közel találok parkolót. Innen indulunk városnézésre.  A főpályaudvart nézzük meg, vegyes érzelmeket kelt bennünk. A környéke tele van hajléktalanokkal, drogosokkal, részegekkel Már sötét van. A környező utcákat járjuk mikor rátalálunk a vigalmi negyedre. Sex -bárokat, mozikat, videotékát, találunk. Majd egy kupleráj negyedet fedezünk fel, egy lakástömb csak erről szól. Még egyikőnk sem tette be a lábát ilyen helyre, be kellene menni  szétnézni, tanakodunk. A kapunál ki van táblázva: nőknek belépni tilos. A kapukat nem ellenőrzik, viszont elég nagy a forgalom.  Ott nézelődve látjuk hogy nők is bemennek. A lányok kíváncsiak, mi hogyan zajlik, ezért ők is bejönnének. Arrébb megyünk a bejárattól és mondom hogy cseréljünk kabátot, a nejem felveszi télikabátom, egy kicsit nagy rá, de elmegy. Viszont a mellei! Cicifixet vedd le mondom leveszi így már nem olyan feltűnő. Anikónál is hasonlóan alakul a ruházkodás. Mi pulóverben leszünk, a női kabát a karunkon, a női táskákat a lányok a kabát alatt a nyakukba akasztják, a sapkáinkat a fejükre húzzák, csak a rúzst törlik le és kész. Akadály nélkül megyünk be. A folyosókon tömeg, az ajtók zárva. Felmegyünk két emeletet, kevesebb a tömeg, ajtókat találunk nyitva, apró termetű barna bőrű nők állnak  a folyosón lévő szobaajtóknál, 30-40- 50 márka mondják németül.  Két kanyarulat után már vannak fehér nők is. Az egyik szoba ajtajában egy jó testű szép arcú nő könyvet olvas, csipkés vörös fehérneműben. Érdekes? kérdem tőle németül, bólint, Nejeink a szobába lesnek befele, a nő mosolyog, miközben a könyvvel int a szoba felé. Ötven márka- mondja kedélyesen, és feláll a székről. Lányaink zavarban vannak, de a szőkeség Laci felé mutat. Mire ő szabadkozik. Érkezik négy fekete fickó, elég ápolatlan szaggal. Mennyi kérdik? 100- feleli a szoba tulajdonos. oké!- és mutatják fejenként a pénzt. Majd becsukja az ajtót az egyik  után, Kb három perc után már kint van, mehet a következő, kb ő is ugyanannyi  időt van benn majd megy a harmadik. Nekem elegem van az egészből, a terjengő savanyú szag forgatja a gyomrom. Menjünk, de ha ti maradnátok?-nem mi is megyünk vágnak szavamba és elindulunk a lépcsőn lefelé. Az első folyosón nagy a tömeg, nehezen kijutunk az utcára. Pár perc után jobban leszek. Máshol mentünk ki mint ahol bementünk, így körbejárjuk az épület tömböt. Párjaink nem hiszik el hogy minden ablak egy szoba és minden szobába egy nő, Pedig ahova benéztek ott is egy ablak volt, és egy ágy meg egy falimosdó. Az utcán a bárok előtt, hívogató emberek állítanak meg, nézzünk be, jó a műsor, és nyitja az ajtót, bent elég hiányos öltözetű nőket látunk, intek a kezemmel ás mondom: No, Nein danke- és tovább megyünk. Végül megunjuk az egészet és a szállásra hajtunk. Vegyes érzések kavarognak bennünk. Különösen ez a bordélyház tett ránk nyomasztó hatást, minden érzelem mentes, csak a pénz számít, és mindegy hogy milyen ember jön, ha van pénze kiszolgálják még ha az gyomorforgató szaggal rendelkezik akkor is. Nincs beszéd, nincs ismerkedés, nincs kötődés, nincs szeretet, szerelem. Azt sem tudod hogy előtted ki volt, hányan voltak aznap, csak a pénz számít! Megérkezésünk után Laci önként kevert koktélt, szerintem triplánál is több alkohol mennyiséggel, sok sok jéggel. Ezután beszélgetni kezdtünk az elmúlt napok eseményeiről, a látottakról, hogy semmi sem olyan aminek látszik, a ragyogás mögött is nagyon sok fekete folt van. Ezen az éjszakán nejeinkkel összebújva aludtunk el, de éreztük a másik pár közelségét mellettünk. Valamikor felébredek teljesen frissnek, kipihentnek érzem magam. Felkelek, óvatosan kimegyek tussolni, borotválkozni, fogat mosok, odateszem a kávét főni, negyed hét van. Be megyek a hálóba, inget veszek, és vissza a konyhába. A kávé hangjára és illatára jön Laci, dörmögve köszön, és helyet foglal. A csészéket pakolom mikor hallom Ani álmos hangját. Mi is megyünk! Nem válaszolok, csak úgy teszek mint a székely ember: bólintok, de készítem részükre is a csészét, és szortírozom a kávét. Mindenkinek egy kiskanál kristálycukor, tejszínhab a kávétetején, és odateszem az asztalra. Álmosan jönnek nejeink, kapunk egy egy csókot tőlük és leülnek a székre. Nézem őket, az ing teljesen begombolva,  de a nyakaknál látom a láncokat, odalépek nejemhez és kigombolom az ingét, és széttárom az elejét, hogy lehessen látni a láncokat, ezáltal a melleit is, majd Aninál tevékenykedek hasonlóan. Mikor végzek Laci szólal meg, Így már sokkal vidámabb a reggel- és egy egy csókot ad a nőknek. Reggelizni még senkinek sincs kedve. Egy konyakot kérdem?- de nincs jelentkező. Egy  poharat kiveszek és töltök, mekkora  ökör vagyok, jegyzem meg. Miért? kérdik. Mert ökör iszik magába!- Erre mindenki kér, én töltök, és a reggeli kávéra iszunk, Majd  invitálnak hogy aludjunk még, de nincs kedvem, nem vagyok álmos. Majd leszel Mondja Ani és a farkamnál fogva húz  maga után, Közben halkan megjegyzi, úgy lefáraszt hogy az ebédet  is az ágyba kéred. Adok én neked hajnalban kávét főzni, és ledönt az ágyra, majd rám veti magát, és csókol, harapdál , keze jár a testemen, egy igazi nőstény tigris most. A villanyt lekapcsolta valaki. csak az érzékek segítenek a látásban. Most bennem is feltámad az alvó oroszlán, felébe kerülök a kezeit a feje fölé feszítem, csókolom és masszírozom a melleit, nyakát, a fülcimpáit harapdálom, mivel a csípőjén ülök előredob hogy a testem kibillen és alattam lecsúszik , a mellei közzé kerül a kardom, és most jelzi hogy fordulni akar,most ő van felül, a mellei közzé fogja farkam és úgy mozog, csúszkál, már a szájával is eléri és nyom egy-egy puszi a makkra. Majd érzem hogy egyre jobban a szájába enged, majd bólogat rendesen, érzem hogy jön felfelé, mellei már a hasamon mikor a másik pár nekünk fordul, miért nem indexeltek kérdem, kacsintottunk, hallom nejem hangját, és kuncognak, miközben egy kicsit odább fészkelik magukat. Anikó felér a fejemhez, csókolózunk, miközben azon ügyeskedik hogy betaláljak, de én fordulni akarok a másik pár felé. Kitalálja szándékom és segít benne. Összehangolva fordulunk, pont párjainkra, egy kis helyezkedés és ők gördülnek, mi utánuk, de már az ágyszélén lehetnek, mert igyekeznek kézzel eltolni, így vissza görgünk, ők utánunk, de a második fordulatnál pont mellénk érnek. Érezzük testük érintését, melegét. Anikó van felül így lassan ráereszkedik a farkamra én a melleinél tartom és azokat masszírozom, ö meg lovagolni kezd rajtam, elég nagy tempóban. Mivel már világosodni kezd a nappaliból beszűrődő fényben látni lehet hogy a másik pár mit csinál mellettünk. Nejem fekszik közelembe, a lába barátom nyakába és úgy ügyködik nejemben. Ani is figyeli tevékenységüket mert férje hátsójára rápaskol, mintegy serkentésképen. igaz most Ani is gyorsított rajtam, szinte ugrálásnak tűnhet, majd rám borúl, és csókolózunk. Most ö akar alul lenni, Ezért felállunk hogy poziciót cseréljünk, hanyatt fekszik és térdeit felhúzza, behelyezkedés közben véletlenül-készakarva Lacit kibillentem  egyensúlyából, nem veszi zokon, viszont tudom hogy nem marad adós. Aniban vagyok teljesen elmélyülve, mozgok benne mint egy gőzgép, már érzem a szorítást a lüktető hullámokat, mikor Laci belecsíp a fenekembe. Szegény Anin is egy nagyot toltam, fel is szisszen, nem esett neki jól, miközben egy ötcentit egész testében eltoltam felfelé, kibillentet a ritmusból és elodázva a véget. Anikóra hajlok és csókolózunk simogat, lefelé a heréket keresi lágyan érzéssel masszírozza, majd súgja, mindent bele. Jár a fenekűnk mind a kettőnknek csattognak az ágyékaink. Párjaink mellettünk hasonló pozitúrában igyekeznek egymást a csúcsra juttatni, szinte versenyzünk hogy ki jut el hamarabb. Nézem szeretőm arcát szemét melleit ahogy himbálóznak lökéseimtől, nézem a láncokat ahogy tehetetlenül ugrálnak a nyakában, szeme huncuttul mosolyog, és én fokozom a tempót, ízadunk, csatakosak vagyunk zihálunk, érzem hogy jön a vég, szeretőm kéjes nyögési erősödnek majd egy sikolyban feltörnek, miközben nálam elsötétül a kontroll egy mindent elsöprő kielégülés lesz úrrá, majd minden megnyugszik. Párjaink is végeztek már ők is csendben mozognak  suttognak és  csókolják egymást. Majd mindent a csend vesz körül, elszenderedünk. Erős csengetésre ébredünk, kapom a nadrágot, inget és megyek az ajtóhoz. A tulajdonos unokája áll ott, elnézést kér, de amiért letakarítottuk a járdát hozott két üveg pezsgőt, meg egy üveg konyakot. A szomszéd is volt itt,  és megbízta  ajándéka  átadásával: egy tálca dobozos sör, és két üveg pezsgőt, mivel náluk is letakarítottuk a járdát meg a kíjáratot. Tegnap délután óta itt van, de most már megy haza a családjához. Látta az autót ezért merészkedett csengetni, és köszöni a munkánkat, boldog új évet kívánt, én is neki és elviharzott. A kapott italokat letettem a konyhaasztalra, és odatettem egy kávét főzni, ébresztőnek. A többiek is felkeltek, zuhanyoztak, öltöztek. A kávé illatára összejöttünk a konyhába, közben beszélgettünk, igazán jókor ébresztett fel a csengő, mert átaludtuk volna az egész napot. Ebédet állítunk össze, töltött káposzta és sült húsok.  pezsgőket kiteszem az erkélyre, a többihez, a konyakkal együtt. Ebéd után pihenünk, a lányok szépítkeznek, készülődnek a szilveszterre. Kimegyek az erkélyre, elég hideg fogad. Mondom a társaságnak hogy az éjszaka nagyon hideg lesz, úgy kell felöltözni. Viccelődünk hogy milyen lesz a nagyon hideg. Nejem megkér hogy egy ördögteát készítsek oda, ha nagyon átfáznánk az jót tesz! és cinkosan kacsint Anival. Összekészítem úgy emlékezetből, rum helyet konyak lesz benne, a vizet csak akkor öntöm rá ha visszajövünk. Laci is készül kétfajta koktéllal, amit az utcabálra szán, plusz egy üveg pezsgő. Majd én is készülődöm, tussolás borotválkozás, alul-felül, öltözködés, érzéseimre hallgatva alsógatya elmarad. Hosszú inget és bársony nadrágot, és egy  kardigánt veszek fel, a hosszú pehelytollas kabát alá. Hatóra után indulunk a belvárosba, egyik kabátzsebembe a pezsgő. Lacinál két literes üvegben a koktélok, nejeinkkel az oldalunkon. Már messziről hallani hogy szól a zene. A téren már gyülekeznek a szórakozni vágyók. Ételes és italos bódék már nagyüzemben működnek. Mi jobbára csak az italos bódéknál nézünk szét. Az egész lényegében egy nagy utcabálra hasonlít. Park szélén egy padnál megállunk erre jól lehet támaszkodni a fenekünkkel. Az itt elvezető út a várkerthez vezet, ahol alig van világítás, de a városra jól kilehet látni, a házi tűzijátékokban lehet gyönyörködni. Az arcunkat csípi a hideg, jóval fagypont alatti a hőmérséklet. A pezsgőt a közelünkben lévő díszcserje tövébe rejtem. Nejemmel elmegyünk valami forró italt venni. Grogot veszünk mindenkinek, sietünk vissza, nagyon jól esik a forróital, elkortyolgatjuk mielőtt kihűlne. Majd a zenére táncolni kezdünk, sokan követik példánkat. A tér ezen részén nincs lámpa, az egész egy természetes hangulatvilágítású. Sokan választják ezt a részt szórakozásuk helyének. Sokaknál vannak raéták, némelyiknél több tucatot is láttunk. A zene változatos, majd valamikor lesz élő zene is. Laci töltögeti koktéljait a grogos pohárba, úgy koccingatunk, és BUÉK-t kívánunk egymásnak. Közben táncolunk, szerencsénkre jó pörgős számok vannak, így megvan a mozgás, nem fázunk. Közben egy-egy rakétát indítanak a közelből, azokat is nézegetjük. Laci elkéri poharainkat, grogot akarnak hozni, miután elmennek lassú számok jönnek, sokan elmennek, de akik maradnak összebújnak a zenére. Mint ahogy én is a nejemmel, még a kabátjainkat is kigomboljuk,úgy az igazi. Ezt nem csak mi gondoljuk így, mikor szétnézek a tér e részén. A kabát alatt elindulnak a kezek felfedezésre, miközben az ajkak egymásba forrnak.  Csókolózás közben a kezeink simogatásra vetemedtek: melleire tapadt a kezem, majd a pulóver alá nyúlva észleltem hogy cicifix nuku. Minek- most úgy is hátráltat, súgta és mosolygott még a szeme is. Ekkor értek vissza barátaink a forró itallal, és kezünkbe nyomták a poharainkat. Párat kortyoltunk és táncoltunk újra, de most  Ani volt a párom nejem meg Lacinak. Ani mikor meglátta a kabátom, kezembe nyomta a poharát és pillanat alatt kigombolta sajátját, majd visszavette italát miután a kabát alatt megfogta a derekam, mint ahogy én is az ő derekát és a zenére imbolyogni kezdtünk, Közben kortyintottunk forró italunkból, végig szemkontaktust tartva a másikkal. Miután kiittuk italainkat a poharakat zsebünkbe téve közelebb húzódtunk egymáshoz hogy ajkaink összeérjenek,és kezeink felfedező útra indultak. A blúz alatt itt sem találtam melltartót, és sóhajtások jelezték hogy tevékenységem tetszésre talált. Majd csend lett és következet az élőzene, egy helyi zenekar játszik éjfélig. A rakéták kilövése egyre gyakoribb, lehet távolról gyönyörködni benne. Sajnos a petárdák is egyre szaporábbak az élőzenére táncolni szinte nem lehet, mert az  ember lábához dobálják és ha négy öt a közelben robban szinte megsüketülünk tőle. Lányok indítványozzák hogy menjünk le a kertbe. Felveszem a pezsgőt és irány kert, találunk egy padot, eldugott részen, nézelődünk, zenét nem hallani,Így a tűzijátékot figyeljük. Nejeinket ölelgetjük, de érezzük ez nem az igazi. Menjünk vissza a lakásba javasolják. A téren hatalmas petárda ropogás,mintha lövöldöznének, a zenét elnyomja, nagyon sok tizenéves a petárdázók  közt. Téren átvágva a kis utcákban sokan mennek hazafelé. Jó húsz perc és a lakásban vagyunk. Forralom a vizet,  zenét indítunk, mindenki öltözik, reggelig tartó szilveszteri mulatságra! Éjfélig még egy jó óra. Az ágyat kanapévá alakítjuk, a betétet a falmellé állítjuk, hangulatvilágítást csinálunk és kezdődhet a buli. Rajtunk bermuda nadrág, nyári rövid ujjú ing, a lányokon lenge szoknya, és egy áttetsző blúz lazán, cicifix nélkül. A teavíz felforrt, ráöntöm az elkészített tea alapra, és három perc után kész. A teáscsészéket forróvízbe tartom egy percig, és utána az italt beletöltőm. Tálcán tálalom, figyelmeztetek mindenkit hogy forró! Amíg hűl a tea, táncolunk a jó ritmusos zenére. Egy kis idő után kóstoljuk a teát, az íze nagyon jó, de erősen alkoholos, és forró!  Ezért ördögtea, hogy tudjuk milyen a pokol, felelem, kóstolgatjuk, de engedjük hűlni, és táncolunk. Ekkor az ablakredőnyt felhúzom, nagyon szépen látszik a vár és a tűzijáték. Ha kimegyünk az erkélyre, hallani a petárdáktól hangos várost, mintha háború lenne. Így maradunk a szobában, Lágy andalító zenével, hozzánk simuló nejeinkkel, és a szép panorámával. Bekapcsoljuk a tv-t, lehalkítjuk, és ez adja a hangulatvilágítást. Időközben a csészékből elfogyott a tea és most mindenkinek melege van. Belénk ivódott a kisördög, ablakot nyitunk, közben táncolunk diszkózenére.   Az éjfél így talál minket. Hozom a pezsgőt a nagy hűtőből, és töltjük a poharakba, Köszöntjük egymást, koccintunk,nagyon jól esik a hideg ital, töltök újra, és most egymásra  emeljük poharainkat, hogy sok ilyen hetünk legyen mint ez, és ölelgetjük egymást. Elénekeljük a himnuszt, miközben az ablakon kinézve csodáljuk a szikrázó panorámát. A nejeinkkel hátulról átölelve andalgunk a zenére miközben gyönyörködünk a tűzijátékban. Egy érzéki puszit adok a nyakára, beleborzong, de szemei csillognak mikor rám néz, és puszit ad. Melleit masszírozom, miközben a fenekét dörgöli az ölemnek. Blúzát gombolom, mellei szabadok, szembe fordul velem és csókolózunk, a keze lent jár és a nadrágon keresztül a farkamat masszírozza. A nadrágot fokozatosan fejti le rólam, miközben meredezik a  szerszámom.  Mikor felegyenesedik a szoknyát kapcsolom le róla, Rajta a kigombolt blúz, rajtam a kigombolt ing, testűnket így ingereljük hevítjük. Kóstoljuk meg a teát indítványozza. Ekkor terelődik figyelmünk barátainkra. Ők meztelenül ölelik egymást, Laci barátomnak is meredezik a ceruzája, Ani rendesen dolgozott rajta. Hívásunkra jönnek teázni. Már  langyos így töltöm az utolsó cseppig mindenkinek, de a fűszeres zamata és alkohol tartalma kiváló. Kortyolgatjuk és közben beszélgetünk valamint a zenére mozgunk, Nézem az előttem mozgó két szépséget, kerek feneküket szép csípőjüket,  ágaskodó mellbimbókat azokon a szép ringó melleiken. Látom hogy barátom is nézegeti őket, tetszik neki a két asszony ringatózása. Kiürítjük poharainkat és a lányokhoz megyünk, ölelni akarjuk őket de kisiklanak karjainkból, de továbbra is ott mozognak forgolódnak mozgatják csípőjüket, majd közelebb lépnek és előre dőlve a kebleiket riszálják, de simogatni nem engedik magukat. Mi is hasonló táncba kezdünk, épp hogy testtel hozzájuk érünk és már odébb forgunk. Majd engedik ölelni magukat miközben egy -egy csókot váltunk. A lányok közben össze-össze súgnak ha egymás közelében vannak. Mikor Anit kapom el engedelmesen simul hozzám és egy hosszabb csókot váltunk, miközben a szerszámomra fog keményen, ez történik a barátomnál is , félperc múlva már előttünk riszálják magukat. Ez ismétlődik jó párszor, hol nejemmel, hol Anival. A nejem simul csókol és a zacsit simogatja, majd a bal lábát emeli a derekamra, a kezemmel segítek emelni és tartani, végül a dárdám célba ér, mozgok benne, nagyon jólesik, már vágytam rá. Nem soká mosolyogva elenged, ad egy nagy nyelves csókot és szabadon mozog ismét. Még látom ahogy Ani leszáll férje farkáról, egy csók kíséretében, és nejemmel együtt  ejtik csábos táncukat. Most szeretőmet ölelem a karjaimba, ő is emeli a lábát, segítek a karommal tartani, és szinte azonnal felnyársalom, mint ahogy barátom a nejemet. Egy -két percig csókolózunk míg egymást élvezzük, és újra  szabadon mozgunk. Már nem távolodnak el csak cserélünk, végül a kanapé vonzásának engedve leülünk, a szeretőink  lovagló ülésben az ölünkben foglalnak helyet, meredező farkainkat egyből magukban érezve. Gyönyörködöm a mozgó formás testűkben, simogatom a melleit, csókolom a nyakát száját. Helyet cserélnek, de még közelebb ülünk Lacival, úgy hogy a szeretőink lábai még elférjenek egymás mellet, és így kezdik meg tevékenységüket. Mi meg átnyúlkálunk a másikhoz is simogatni, mellet masszírozni. Ezt  nagyon jól fogadták a lányok mert melleiket két különböző kéz markolta masszírozta, gyűrte. ezt azonban ők is kihasználták mert ha akarták egyszerre két herét is tudtak simogatni, mikor leszálltak akkor egyszerre két hímvesszőt markolhattak egyszerre. Ez azonban  annyira feltüzelt mindenkit hogy repített egy kiadós orgazmus felé. Egy rövid pihenést zuhanyzás követett majd  virsli főzés, mi Lacival éhesek lettünk. Lányok csak két esetleg három darabot kértek, de tettünk oda főzni rendesen, gondolva arra hogy evésközben jön meg az étvágy. Munkálkodás közben asszonyaink igencsak izgattak, kezdték a hátsó madárfogással, a hátulról való átöleléssel, mellek simogatásával a ceruzák masszírozásával. Evésnél az ölünkbe ültek mondván hogy hideg a szék meg a párna, ott meg ficánkoltak, hogy csontosak vagyunk nem kényelmes és helyet cseréltek hogy talán a másik kényelmesebb. E  játékok minket sem hagytak hidegen, és már jelentkezett a játék eredménye. Akkor ennek a keménysége hozott kényelmet, vagy kényelmetlenséget, úgy hogy beígértünk nekik egy jó kiadós vesszőzést ha nem engednek rendesen enni. A vesszőzést választották, mivel már igencsak hadra fogható állapotban voltunk. Ezért felkaptuk szeretőinket a karjainkba, és bevittük őket a büntetés helyszínére, a hálóba, ahol elkezdtek bennünket  összefogva csókolni, simogatni ölelni, a vesszőzés fokozásárt vagy nagyobb büntetés kivívásáért? Mindenesetre elfogattuk a játékaikat és megágyaztattunk velük mint a bűntetetés egyik része. Majd megkérdeztük hogy mit fogadnak el büntetésként, ezt ránk bízták. Először  a vesszők helyeit készítettük elő, felváltva, kiadós nyelv és kézimunkát alkalmazva, ezt követően a vesszőket gumiztattuk fel, de csak száj munka volt a megengedett, megítélésünk szerint nem voltak elég ügyesek, le is kellet venni, és másik vesszőn próbálkoztak de csak kimondottan ajak munkálkodás volt lehetséges. Majd keménység vizsgálatot kértünk 69 pózban felváltva, és ezt felváltotta a kettős vesszőzés, egyik szeretőnket szorosan testeinkkel közrefogva elől és hátul ingereltük, majd négykézlábra állítva szájmunkára és hátulról vesszőzésre fogtuk egy rövid időre, majd következet a másik szeretőnk hasonló figyelmes vesszőzésre fogva. A büntetést kérésükre  hagyományos módon, váltakozó vesszőkkel fejeztük be hangos sikongatás és sóhajtások közepette. Rövid tusolás után az ágyban, négyen összegabalyodva egymást ölelve megjegyezték a lányok hogy ilyen vesszőzést gyakrabban is csinálhatunk! Elalvásig még beszélgettünk simogattuk szeretőinket, kezünk néha összeakadt  a barátoméval. Kezek simogatására ébredtem, szeretőim ébresztettek és boldog új évet kívántak hosszú nyelves csókokkal. Dél elmúlt. Tisztálkodás után kávézás közben a nejeink kérdezték hogy mikor indulunk haza, a gyerekek miatt. Mivel vásárolni már nem akartunk így holnap indulhatunk, reggel 7 órában állapodtunk meg, hogy a németországi és az ausztriai tájakban gyönyörködjünk. Most enni, a közelünkben lévő vendéglőben fogunk, és utána az óvárosban sétálhatunk , ha van kedvük. A vendéglőben szeretettel fogadott az idős tulaj, kaptuk a bokszot, és a gyertyákat, zöldséges húslevest és gombás szelet sült burgonyával, salátával. a belvárosban még látszottak a tegnapesti buli nyomai. Jó két órát barangoltunk a városban , jólesett a hideg levegőn a séta néha összebújtuk párjainkkal szeretőinkkel és négyesben ölelgettük egymást.  A lakásba visszatérve összepakoltuk holmijainkat, hűtőtáskába az édességeket. Elkészítettük az úti ruhánkat, elpakoltuk dolgainkat, utazásra készen voltunk.  Még előttünk volt az éjszaka, és a lányok szeretőikkel akarták eltölteni, ám legyen egyeztünk bele Lacival. Most csak halk erotikus zene szólt, világítás nélkül, érzékeinkre bízva a másik testének simogatását, testi rezdülésének érzékelését, mindenesetre egy jó szeretkezős este alakult ki, többször is kielégítve egymást, reggel egymásba fonódva ébredtünk a másik párral, hatóra után. Gyors tussolás, reggelikészítés, kávé adagok főzése , bepakolás, reggeli, a lakás fűtésének takarékra állítása, és nyolc óra körül indulás haza. Az utak járhatók voltak, nagyon szép havas táj fogadott. Salzburg előtt, a magas hegyeknél, egy benzinkútnál megálltunk, a panorámában gyönyörködni, miközben kávéztunk. Az egész téli utazás egy különleges hangulatot adott. Nem siettünk, ha alkalom adódott megálltunk és csodáltuk a havas tájat, hegyeket. Este nyolc óra körül hóesésben értük el Bécs városát, mikor a hegyről ereszkedik le az út, a város világítása olyan mintha millió gyémántot szórtak volna szét a hóban és megannyi színben pompázik a rávetődő fénytől. Pár percre meg is álltunk egy leállóban gyönyörködni. Hajnal két óra körül értünk haza. Volt meglepetés,  mióta elmentünk  fűtés  nem volt a házban, a hőmérő hat fokot mutatott. A kazánházban minden úgy volt ahogy elkészítettem, gyorsan begyújtottam és vártuk hogy meleg legyen. Barátainknál sem volt melegebb, mert ott sem volt használatban a fűtés. Hasonló hőmérséklet fogadta őket is, apósa nem volt fűteni, pedig ő vállalta el. Fűtés elindítása után,  télikabátban, teljesen begombolkozva ittunk a szerencsés megérkezésünkre, a következőt az elmúlt napok eseményeire, és a harmadikat a nejeinkre, ráadást a barátságunkra, majd a kazánházban beszélgettünk, mert ott már elfogadható idő kezdett lenni, meg a pálinka is éreztette hatását. Az étvágyunk is megjött, reggelit készítettünk, és teát főztünk, reggel hat órára már egész elfogadható volt a hőmérséklet, egy altató feles után nejeinkkel saját ágyainkba aludni tértünk. Délkörül ébredtünk, és az ebéden gondolkodtunk, mert a gyerekeknek enni kell majd adni, meg vacsorát is előkészíteni. A kocsiból kipakoltunk, hogy ha a barátaink mennek a gyerkőcökért, tudjanak indulni. Már fenn voltak, illetve egymáson-  mikor átvittem a sluszkulcsot. Nejem elment a nővéréhez, a gyerekekért, én a boltba élelmiszert vásárolni. Délután barátaink a gyerekeikért mentek el. Én egy gulyáslevest főztem, ezt mindenki szereti, a vacsora meg a gyerekek kívánsága lesz. Estével megjöttek barátaink is a gyerekekkel, és közösen elfogyasztottuk a főztöm. Még egy jót játszottunk velük fürdésig, majd fekvés. Mi a nejemmel kettesben egy jót beszélgettünk, barátainkról, szülőkről, testvérekről. Ha esetleg baj adódna, szükség lenne, kire lehet számítani, mire számítsunk, kire számítsunk. Folytassuk-e ilyenformán Laciékkal a barátságot? Ezzel kapcsolatban döntést hoztunk két nap múlva. Egész nap hóesés volt. Így már délután a barátainkkal és a  gyerekekkel udvaron voltunk szánkózni, hóembert építeni. Nejeink közben citromos teát főztek, számunkra borral is fűszerezték, később még rumot is csempésztek bele. A gyerekek jól elfáradtak így hamar ágyba kerültek, mi meg négyesben még szórakoztunk, majd nejeinket kivittük, és a hóban birkóztunk velük. Ők sem voltak nyuszik mert kaptunk az ingeinkbe, meg a nadrágjainkba rendesen. Játék végén bementünk levetkőztünk hogy kirázzuk ruháinkat, ekkor felkaptam Anit és kimentem vele az udvarra, és meztelenül meg hempergőztünk  a hóban, miközben követte példámat Laci a nejemmel. Hogy elkerüljük a megfázást, forró rumos teát készítettünk, elkészültéig ölelésekkel simogatásokkal forró csókjainkkal melegítettük egymást. Itt döntöttük el mind a négyen, hogy ezt a barátságot soha nem fogjuk feladni. Ezt egy közös éjszakával pecsételtük meg.  Következő héten kedden  visszamentünk németbe dolgozni. Igyekeztünk havonta haza jutni, "kis kertjeinket" művelni kell" címszóval. Júniusban visszafizettük a lakáshiteljeinket, Laciéknak vettünk egy négyütemű Wartburgot, mert a trabi megadta magát, így alkatrésznek megvették. A családoknak meg szűksége volt egy járműre.  Decemberben 17.-étől itthon voltunk. Megajándékoztuk magunkat egy videomagnóval, gyermek filmeket, és pár felnőtt tartalmút hoztunk, . Ezen a télen igyekeztünk mennél több időt tölteni a gyerekekkel és nejeinkkel. Ezt ők meg is hálálták, kitüntettek figyelmükkel és szerelmükkel. Öröm volt velük az élet.  Az ünnepeket hamar letudtuk családjainknál és az esték mienk volt az éjszakával együtt. Ezeket felváltva töltöttük hol nálunk, hol barátainknál, családostól. Miután a gyerekek elaludtak kipróbáltuk a fantáziánk által kreaált felállásokat, illetve a hármas sex örömeit, két férfi egy nő, és egy férfi két nő felállást is. Két férfi egy nő felállásnál először nehezen álltak rá az anál és normál sex felállásba, de végül a kiváncsiság erősebb volt. Nem űztük gyakran de azért néha belefért egy-egy éjszakába.                      
 92 decemberben befejeztük a külföldi munkát, némi készpénz megtakarítással
Tízéves Házassági évfordulókat barátainkkal közösen tartottuk, invitáltuk őket Szentendrére, és a Dunakanyarba. Az éjszakai városnézést roppantul élveztük a társaságukkal, ötleteikkel. A Rám-szakadék sziklák csöndjét kéjes  zihálásaink verték fel.                         A rejtett kis parkunk éjszakai csendjét  gyakran töltöttük be hangos csattogással, zihálásokkal, párcserékkel. Jól megvagyunk így négyesben a mai napig. A jugó tengerparton azóta sem voltunk, helyette a görög tengerpartot értük el jó párszor.Még hatvanon túl is jó barátok vagyunk, ha segítség kell, vagy gondjaink vannak máig egymásra számíthatunk. Gyerekeink kirepültek, de hazalátogatnak gyakran, és ha kell segítjük őket mindenben.  Élik életüket, mint ahogy mi is éltük, szabadon, egymást segítve, és szeretve. Nejeink még mindig szépek számunkra, Aninak a szép fekete haja már fehér, felszedett  az évek során párkilót, mint ahogy mi is. Nejem is meg őszült, és rajta is van jó pár kiló.  Lacival már nem dolgozunk, mind a kettőnknek szívinfarktusa volt. Nekem 18-ban, és 38 százalékos lett a szívem, cukorbetegséggel társulva, gyakorlatilag fizikai munkát alig tudok végezni. Lacinak 19-ben, és 55 százalékos lett a szíve. A kerteket közösen műveljük, a parkban már sakkozás és kártyacsaták vannak. Mindőnk mondja, hogy nem bánja, amiért így alakult, és alakítottuk az életünk. A zuhany még működik. Csak még egyszer lenne jó harmincévesnek lenni!
Előző részek
Hozzászólások
Pavlov ·
Nincsenek bekezdések, így egy olvashatatlan szövegkígyó.

kocos58@freemail.hu ·
Gratulálok nagyon jó írás előjöttek a fiatalkori emlékek !!!

AnnaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: