Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Azok a mocskos szép napok

Dirty sex...sokan fantáziálunk róla...bevállalni kevesebben merjük.
Leíom saját tapasztalataimat…egyet, kettőt.
. Pár éve bicikliztem a Plisbe, épp felfelé tekertem ezerrel, kora reggel, amikor szólított a természet. Bicikli betolva a fák közé, és elkezdtem pisilni...fülemen a füles, zene jó hangosan...elég hosszan ürítettem, majdnem kész voltam amikor észrevettem, hogy egy másik vizelet sugár keresztezi az enyémet. Hirtelen oldalra néztem....a zene miatt semmit nem hallottam...egy másik biciklis állt mellettem...comb középig letolt nadrág és vigyorogva pisilt felém. Nos...Petivel ott nem lett folytatás mert nagy volt a forgalom...de nem sokára folytattuk. Pontosabban én levettem a fülest, majd logó pöccsel bemutatkoztunk, kézfogás helyett farok markolás. Ő lefelé tartott, ezért megbeszéltük, hogy nála tankozunk kora este. Történet kicsit zanzásítva...vele dugni vagy őt szopni csak fürdőkádba volt célszerű. Ha megdugtam vagy leszoptam összehugyozta magát.... amikor ő dugott nem egyszer kiszaladt a barna. A pisit ő is szerette, arcra. Jó egy évig boldogítottuk egymás, de elköltözött Északra. Később Zsolttal ismerkedtem meg...Ő egy biztonsági céget vezetett, mindenféle küzdősortokba járatos volt. Ő mutatta meg mi az igazi dirty szex...alázás ezerrel. Szájba köpés, pofozás... sárga, barna...könnyek. 
Ezekről szívesen írnék részletsebben .... ha van érdeklődés... 
Hozzászólások
További hozzászólások »
69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site
Válasz erre

FandomSlasher ·
Szia. Engem érdekelne a sztori :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: