Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Ózon Alakulat 3.

Több millió évvel ezelőtt, akármilyen abszurdan is hangzik, egy férfi lebegett a világűr mélyén. Semmilyen ruhát nem viselt, egyébként se volt rá szüksége. Haja hosszúsága a derekáig ért, arcát dús szakáll fedte. Mellkasába egy vonalakból álló csillagszimbólum volt belevágva. Rettentő szomorúan és magányosan szállt. Könnyei fagyott cseppekként gyűltek köré.
- Éva... Drága Évám... Fényes Csillagom...
Ő maga nem fagyott meg, de a könnyei alkotta jég szép lassan elzárta őt egy rideg burokba.
 
És most vissza a jelenbe:
 
Selena idegesen járta Manhattan utcáit, azaz jobban mondva repülte. Kezdett kifogyni az időből és a telefonjára átküldött listának már a felét végigpróbálta. Vagy ő nem találta az adott személyt megfelelőnek, vagy pedig amaz zárkózott el a lehetőségtől.
- Lehetetlenség ennyi idő alatt két új Csillagvérűt toborozni.
Elfáradt a kozmikus ereje túlzott használatától, meg aztán nemsokára sötétedik is, ezért elhatározta, hogy tart egy kis szünetet. Felhívta Danmient, aki most a déli városhatárnál tölti fel az erőteret, hogy ne várja. Hiába, hogy már nem partnerek, ugyanúgy tartják a kapcsolatot. Vett magának egy epres shakeet, miközben azon tűnődött, hogy ez talán az egyik utolsó alkalom, hogy kint lehet, szabadon. A bezártság gondolatától még a víz is leverte. Már kiskorában is utálta a szobafogságokat, és ez 23 éves korára se változott.
- Úgy bánnak velem mint egy gyerekkel. Én csak azt tettem amit helyesnek véltem.
Csörgött a mobil.
- Az ottani shakeben egyszer találtak egy hernyót, szóval csak óvatosan.
Tim az út másik oldaláról mosolygott rá. Amint zöldre váltott a lámpa, elindult alattuk a futószalag. Habár a kocsik felettük közlekednek, ha egy-kettő nem tartja a kellő magasságot, abból szép kis fejezés szokott lenni.
- Mr. Small, személyesen?
- Teljes életNAGYságban.
A lány nevetett majd átölelte. Jól esett neki, hogy újra láthatja. Most végre rendesebben is beszélgethetnek.
- Mi járatban idekint?
- Fellépésre megyek. Másfél óra van még kezdésig. Van kedved elkísérni a klubbig?
- Ki nem hagynám ezt a lehetőséget.
Az a háromnegyed óra kellemesen telt és szinte ki nem fogytak a szavakból. Mikor Selena a haját igazgatta, felfigyelt egy szimbólumra a tarkóján.
- Mi az a hullám jel?
- Erre gondolsz? Mutatta meg neki. – Az az én Stigmám. A Vízöntő jele. És ha már itt tartunk. A múltkori hőstettemért a plázában, meg lettem büntetve. Van még egy napom, két Csillagvérűnek való embert találni.
- Sajnálom. Tudok segíteni benne?
- Tudod egyáltalán, hogyan válik egy egyszerű ember, Csillagvérűvé?
Tim széttárta karjait jelezvén, hogy gőze sincs róla.
- 25. századot írunk, szóval biztos te is hallottál már a Z vitaminról. Ez a vitamin minden tizenkettedik emberben ott van születésétől fogva, a szervezet viszont semmire se használja fel. Vérmintából kideríthető ki rendelkezik vele.
- Csak azt ne mond, hogy ezért van a felnőttkori kötelező véradás.
- De. A kórházak évente frissülő listát küldenek nekünk a Z vitaminos emberekről. Ám van egy másik fontos hozzávaló is.
A táskából egy világoskék port tartalmazó, légmentesen lezárt tasakot szedett elő.
- Drog?
- Hülye. Ez itt Csillagpor. Csak fel kell szívni, és öt perc múlva reakcióba is lép a vitaminnal.
- Én nem vagyok rajta azon a listán? Egy olyan erővel überfasza kalandokban lehetne részem.
Mindenki más megszidta volna ezért a gyerekes, könnyelmű kijelentésért, de Selena ezt az oldalát is kedvelte Timnek.
- Hidd el, te és Matt voltatok az elsők akiket kerestem, de ez most sajnos nem nyert.
 
********
 
- Az Istenit! Káromkodott Greg.
A kedvenc focicsapata, a Laserlegs újabb gól hátrányba került. A foci eléggé megváltozott az évszázadok során. Most már, nehezítésként csapdákat is elhelyeztek a pályán úgy mint az elektromos akna és a Lándzsafű.
- Ha ennyire felbassz, nézhetünk valami mást is. Ajánlotta fel Matthew.
- Hagyjad, inkább megyek oszt rágyújtok.
Matt aznapra már végzett a dalírással és úgy gondolta, hogy estig anyjáéknál fog tartózkodni, hogy együtt élvezhessék Tim fellépését.
- Matty. Hány óra van? Le ne késsük az én drágám humorestjét.
- Hat óra öt perc. Még van három óránk addig.
- Értem. Na és, hogy ment ma a gyakorlás? Mikor hallhatom a legújabb dalodat?
- Ha minden jól megy úgy két hónap múlva.
- Alig várom már!
Susan mindig is egy szerethető édesanyaként volt jelen a fiúk életében, és az űrlényes tragédia csak még közelebb hozta őket. A sors különös mód pont úgy rendezte, hogy a srácok a foglalkozásaikkal is mosolyt tudnak csalni az arcára, elvégre elég ha csak hallja a munkájuk gyümölcsét.
Kiment Greg mellé az erkélyre.
- Kérsz?
- Kösz, de jobb nekem a tiszta levegő.
A férfi megvonta a vállát. Szívott egy nagyot majd merengő arckifejezéssel kifújta.
- Manhattan. A biztonság egyik kupolába zárt fellegvára. Sokan így gondolják, de vajon mennyi űrlény élhet köztünk emberként álcázva magukat? Mind csak a megfelelő időre várnak, hogy leigázhassák a Földet. Sajnos mi nem vagyunk elég sokan ahhoz, hogy fenntartsuk a békét.
- Mi?
- Jaj nekem. Elszóltam magam?
Habár ezt mondta, hangja kicsit se tűnt meglepetnek.
- Figyelj. Ez legyen a kettőnk titka.
Szájába vette a cigit, hogy felfedhesse a jelet a derekán. Matthew szemvillanás alatt megismerte.
- Ez a Bika jele. Akkor te...
- Csillagvérű vagyok.
Már látott korábban is Asztrológiai jelet emberen. Pixienek a bal csuklóján a Szűz, Ulricnak pedig a jobb kézfején a Skorpió jele díszelgett.
- Az erőm kicsit veszélyes zárt térben, de mutathatok neked valami klasszat.
Kezét egy zsák virágföld felé emelte, egészen addig míg a föld utat nem tört magának oldalt. Mat egyszerűen le lett nyűgözve. Sok kérdés zaklatta egyszerre.
- Ez az erőtök? Az elemek irányítása?
- Igen. A 12 csillagjegyet a 4 elembe lehet sorolni.
- Kell nekem. Olyan akarok lenni mint te.
Greg nevetett a lelkesedésén.
- HA Csillagvérűvé válsz, annak meglesz az ára. A partneremként kell dolgoznod, és ha szólok egyből jönnöd kell segíteni. Ez teljesen fel fogja forgatni az eddigi életedet, szóval adok neked egy kis gondolkodási időt.
 
*********
 
Tim a színpad hátulján készülődött serényen. Összesen nyolc ruhaszállító, négykerekű kisrobot gurult el hozzá. Választása egy rózsaszín, rövidujjú pólóra, egy galambszürke mellényre és egy fehér vászonnadrágra esett. Selena zavartan elfordult amíg öltözött, de azért egyszer hátrasandított, és meglátta a banános boxert. Tekintetét gyorsan elkapta miközben próbálta visszafojtani nevetését.
- De azért a segge egész jó...
- Na, mi a véleményed?
Alaposan végigmérte nehogy felsüljön a közönség előtt.
- Jól választottál. Mond csak... Miért kezdtél neki a szórakoztatóiparnak?
- Mert szeretek másokat jó kedvre deríteni. Szeretem a nevető embereket nézni.
- Jó neked. Én Csillagvérű családba születtem. Az én sorsom már a kezdetektől fogva meg volt pecsételve.
- Ne feledd, te vagy a saját sorsod építőmestere.
Még beszélgettek volna de a fiút szólította az est házigazdája. El se akarta hinni, hogy már másodjára állhatott ki a közönség elé. Miközben mondta a humorosabbnál humorosabb poénokat végig az anyukájára gondolt, aki otthonról hallgatja. A fél órás fellépése felénél viszont egy igazán nem várt dolog történt.
 
*****
 
Selena nem ment ki a nézők közé, inkább csak a listáját nézegette hátul. Nem sokat haladt vele mert a gondolatai Timothy körül forogtak.
- Még mindig olyan vicces mint tini korában, és nemes cél irányítja. Kitűnő harcossá fejlődhetne.
Időközben az operatőrök vitatkozásban törtek ki, ugyanis megszűnt az élő adás. Valaki elvágta a kamerák vezetékeit. Selena ettől egy nagyobb felfedezést tett. A lista amit egész végig olvasott, tíz éve nem lett frissítve. Bosszankodva letöltötte a legújabb verziót, és végre meglátta az ő nevét is. Egyszer csak a kinti nevetéseket felváltották a kiabálások és sikolyok keserű keveréke. Tim remegve bámulta a nem evilági látványt. A közönség sorai közt három ember is volt akiknek a szájából és a testéből zöld, növényi indák törtek föl. Ezek az indák rátapadtak a többi emberre, és lassanként elszívták a szervezetükben lappangó vizet.
- Mi a szentséges JóIsten folyik itt?!
- Űrlény támadás. Sajnos már csak ennyire maradt erőm.
Egy széltölcsért vont kettejük köré.
- Oldalt el tudunk szökni ha gondolod.
Tim még mindig sokkhatás alatt állt, de megszólalt belőle a veleszületett igazságérzete.
- És ki fogja megmenteni azokat az embereket? Hamarosan aszott múmiaként fognak heverni a földön!
Nem csak a hirtelen jött támadás zaklatta fel, hanem a mosolyok elszivárgása is.
- Pár perce még mindenki jól érezte magát ott. Bárcsak tehetnék valamit!
- Tehetsz, Tim. Vedd ki a táskámból a csillagport és nyeld le. Rajta vagy a listán.
Ledöbbent, de azonnal tette a dolgát. A pornak nem volt íze, de gyorsan padlót fogott tőle.
 
 
Álmában a világűr kellős közepén lebegett. Lélegzetelállító látványt nyújtott a tündöklő csillagtenger.
- Ifjú Nyilas. Szólalt meg egy egész kozmoszt bezengő hang.
- Ki az? Merre vagy?
- A nevem Androméda. A világegyetem legmélyebb pontjáról szólok hozzád, amely számotokra felfoghatatlanul távol van. Most kezdetét veszi új életed. Az élet amiért születtél. Készen állsz rá?
Timnek olyan érzése volt mintha egy Isteni hatalom beszélne hozzá. Ámulatba ejtette ez a rejtély, de nem csodálkozhatott túl sokáig.
- Igen. Tégy Csillagvérűvé, kérlek.
- Örömmel.
Égő érzés nyílalt egyenesen a háta közepébe. A fájdalom olyan erős volt, hogy egyből fel is ébredt.
- Hogy ment? Megkaptad?
- Elvileg igen.
- Mi vagy?
Hirtelen nem értette a kérdést, majd eszébe villant a válasz.
- Nyilas.
- Rendben. Nagyon egyszerűen mondom. Lődd le őket a tüzeddel. Amint megszüntettem a szelet, támadj.
Az űrlény gyorsabb volt. Két inda is rátapadt Selena testére mohó piócák módjára.
- Selena!
- Jól vagyok. Velük foglalkozz.
 
Első ötletként olyan pozícióba állt be mint az íjászok. Kezei között tűz kezdett formálódni, de hamar eltűntek.
- Az még nagy falat neked. Próbálkozz valami kisebbel.
Jobb híján a jobb kezéből formált pisztolyt. A tűz fellángolt a mutatóujja hegyén és meg is maradt.
- Láng lövedék.
A tűzlabda egy pillanat alatt hamuvá égette a növényt. Selena undorodva tépte le magáról az indákat.
- Szép volt. A másik kettő problémás lesz. Az emberek is megégnének tőled.
Tudta jól, sajnos a helyzetet csak súlyosbította az áldozatok segítség kiáltásai.
- Emeld fel őket amennyire csak tudod!
- Megpróbálom.
Utolsó csepp Kozmikus erejét is összekaparta a lány, de még így is csak félmagasra tudta emelni őket.
- Nem hiszem, hogy.....
Csoda történt. Az emberek egészen a mennyezetig emelkedtek. A klub túlvégében Matthew állt magasba nyújtott kezekkel.
- Siess Tim! Nem tudom sokáig tartani!
Meglepődött, ugyanakkor boldog is volt, hogy bátyjával együtt léphet az életük új útjára. Ezután könnyedén kiiktatta a többi idegent.
 
 
*******
 
Gregék jókat nevettek Timothy viccein egészen az adás megszakadásáig. Miután öt perc elteltével se jött vissza a műsor, Matt nyugtalanná vált.
- Valami nem okés. Ebben a csúcsmodern érában nem szoktak ilyen apró kis bakik előfordulni.
- Nyugodj meg Maty, hamarosan újra élvezhetjük a komédiát.
 
Ám a fiúnak Greg szavai visszhangoztak a fejében.
- Greg. Beszéljünk négyszemközt.
Félrevonultak a hálószobába.
- Űrlény támadásra gondolsz?
- Pontosan! Kérlek változtass Csillagvérűvé.
- Megteszem, de cserébe teljes hűséget és diszkréciót várok el tőled.
-....Jó, úgy lesz.
Egy sporttáskát húzott elő az ágy alól, ami telis tele volt kék port tartalmazó tasakokkal.
- A te neved nincs rajta a listán, de kipróbálok veled valami újat.
Világos barna poros zacskót kapott.
- Mi ez?
- Őrölt Meteorgyökér. Z vitamin nélkül oldódik.
Lenyelte, nem sokkal utána pedig elájult. Ez csupán két percig tartott.
- Érzel valamit?
- Kicsit gyengének érzem magam, de kibírom.
- Helyes. Menj és mentsd meg Timet.
Ki akart menni a szobából, de Greg utána szólt.
- Az erkélyről gyorsabban lejutsz, nem?
Matt furán nézett rá.
- Azt mondod ugorjak le a 9. emeletről?
- Semmi baj nem lesz, elvégre Mérleg vagy.
Tétován lépett ki a tátongó mélység szélére.
- Mi van ha nem fog beválni?
- Ez egy prototípus szóval 50% az esély.
- Mi van?
Ezek voltak az utolsó szavak mert a férfi egy erős lökéssel a mélybe vetette. Matt üvöltve zuhant aztán eltűnt. Szó szerint eggyé vált a széllel.
 
*****
 
A klubhoz gyorsan kiértek a mentők. A legtöbb ember a kiszáradás szélére sodródott. Selenának kutya baja se volt, de azért lehúzott egy liter ásványvizet. Timothy nem győzte mesélni fivérének az átváltozása folyamatát.
- És te hol tettél szert erre az erőre?
- Egy haverom adta a port, és amíg anyáék nem figyeltek megittam.
- Ez hihetetlen. Csodálkozott Selena. – Pedig nem termel a szervezeted Z vitamint.
- Hát mégis csak sikerült átváltoznom. Ez a lényeg, nem?
- Akárhogy is, egy igazi életmentő vagy Matthew. Gyertek velem a Planetáriumba.
 
********
 
 
A drága Whiskey két darab jégkockát tartalmazó kristálypohárba lett kitöltve. A férfi épp az irodája ablakából nézett le a városra gondolataiba merülve. Egy tőle idősebb férfi a bőrkanapén ült és élvezte egy nő gyengéd masszírozásait.
- Hogy ért véget a fellépés? Kérdezte a fiatalabbik.
- Az a kölyök mind a hármat kicsinálta.
- Valóban? Úgy látszik olyan állhatatos lesz akár az apja.
Az öreg fölkelt, hogy ő is ihasson alkoholt.
- Tipikus Small. Az idióta mosolyuktól, és a makacsságuktól hányni tudnék.
- És természetesen pont egy ilyen srác mellé sodorta a sors a Blueberry fiútis.
- Ő is Smallnak számít, és mint olyan rajta van a feketelistámon.
- Lassan a testtel, apuci. Ő élve kell nekik.
Bejövő üzenet rezegtette meg a telefont.
- Jó hír? Kérdezte a fiát.
- Egy hét múlva különleges vendégek érkeznek Manhattanbe.
Lehuppant az ablakra tekintő bőrszékbe.
- Ez a pont, tökéletes lesz a vérfürdő kiélvezéséhez.
Előző részek
1015
Többet megtudhatunk a Small fiúk múltjáról.
1056
Képzelj el egy jövőt ahol minden csúcstechnológiás. Az embereknek semmi gondjuk sincs az életben, kivéve egyet. A Földönkívüliek úgy döntöttek lassanként hatalmuk alá igázzák a Földet. Ennek megelőzésére jött létre az Ózon Alakulat.
A Small fivérek - Timothy és Matthew- életét is felforgatták az űrlény inváziók. Minden erejüket latba vetve védelmezik a bolygót, miközben a háttérben egy sokkal nagyobb gonosz tartja kézben a szállakat.
Hasonló történetek
4354
Ezután mérte föl a testet. Karcsú volt, de nem sovány. Testhezálló kezeslábast viselt, ami talán túlzottan is kidomborította bájait. A derekán keresztülfutó övet inkább csak díszítés kedvéért viselhette, mintsem célszerűségből, ugyanis egy övtáskán kívül semmit nem hordott rajta, azonban szép mintákat véstek bele.
Összhatásában szép lánnyal hozta össze a sors, aki elég ostoba ahhoz, hogy szolid, de kihívó ruhát öltsön amúgy is feltűnést keltő testére, és ilyen helyre jöjjön fegyver...
3639
Dzséjt örömmel forgatta fénykardját. A zöld penge könnyedén hárította el a felé suhanó lövedékeket, szelte ketté a droidvázakat. Aztán meglátott egy alakot a forgatag közepén és elindult felé. Közben folyamatosan forgatta, pörgette fegyverét, minden mozdulattal elpusztítva egy droidot. Aztán hátát nekivetette Nakata Kortel Jedi mesternek, s ketten együtt halálos táncba kezdtek...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: