Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Igazság Ifjú Ligája: Új Szakasz #2

Conner Kent felkelt. 
Szerencsére erői töredékét használta, különben az ébresztőóra nem éli túl a rá mért csapást. 
Felhúzta a fekete pólót vörös S betűvel, evett, fogat mosott és közben unottan nézte magát a tükörben. 
Mire a Torony folyosóján sétált, teljesen megismerte az edzőteremből szűrődő zenét. Madonna- Material girl...
Benézve látta, ahogy a szőke Csodalány tonnás súlyokat emelget és hozzáteszi: – Kilencszázkilencvenkilenc... Ezer!
– Jó, ha van az ötven, ismerd be – jegyezte meg epésen Conner. Továbbállt az ebédlő felé. 
Aqualad már ott ült és kukoricapelyhet evett, kavargatva tejjel. Fura szemeivel Connerre nézett:
– Bocs, hogy most tértem vissza. Kicsit elhúzódott az unokatesóm tengermélyi esküvője.
– Semmi baj, Donna is így van ezzel. Hol van zseniális vezérünk? – kérdezte Conner, Éjszárnyra célozva. 
 
Aqualad majdnem felelt, de a terem leghatalmasabb képernyőjén bejelentkezett a polgármester. Egy félszemű, ősz iraki veterán, pipával szájában beszélve:
– Elnézést a zavarásért fiatalok, de helyzet van: egy hátul páncélos alak okoz gyors pusztítást, és valami azt súgja a maszkos mániákusok a Ti eseteitek. 
– Kameraképet – kérte Conner határozottan. 
A képen a figura olyan gyorsan mozgott, hogy Aqualad a lassító-funkciót kérte. Úgy nézett, mint egy ember méretű tatu, csak bézs színben, repülős szemüvegben.     
– Úton vagyok – ugrott Conner. Szerencsére az balak előtte surrant le, így már repülhetett is. Rászólt a többiekre:
– Arrowette: képezz blokádokat a lehetséges kijutási pontokon. Donna és Aqulad: fronttámadás. 
 
Mire a Gyors Tatu elérte Arrowette első blokádját, ki kellett kerülnie Conner lézercsapását is, amely az előtte lévő utat borotválta fel.
Tatu felszisszent. Felszaladt a legközelebbi ház sarkán. Conner derékba kapta ezen törekvését. 
– Mindig rosszul választotok – mondta. 
Tatu olyan gyorsan mozgatta a farkát, hogy dacára az acél erejű szorításnak Conner-nek el kellett engednie. Újra tudott futni. Balszerencséjére Aqualad ostora bokán kapta, Superboy pedig falba passzírozta testét.
Tatu olyan rezgést rezonált, amitől Conner majd' megőrült. Arrébb kellett repülnie. Sürgősen. 
Ám ez volt az utolsó szökési lehetősége: balról Donna csatornafedele találta el arcát, jobbról pedig Arrowette halványzöld nyila.
Aztán mikor a Yard elvezette egy furgon szűk kamrájába, jött a szokásos fenyegető szöveg.
– Kár érte, eddig szótlan volt, jobban is szerettem – mondta Arrowette.      
 
– Van még valami vagy mehetünk haza? – kérdezte Conner az egyik rendőr századost. Amaz széttárta kezeit. 
– Addigra megérkezik a pizza is – pötyögött nagy képernyős mobilján Donna. 
Pont a hazaút felénél jártak mikor újabb értesítés érkezett. Arrowette sóhajtva közölte társaival: 
– Egy csupa szőr, dús sötét hajú, szakállas ősember-típus felkapaszkodott egy tankerre és rombol, amit ér. 
– Elszabadult a Greenpeace?– kérdezte Aqualad. 
 
Mikor ők megindultak a helyzet felé, lassan velük együtt indult az éjszaka is. 
 
Előző részek
1645
Fan fiction! Az alap elképzelés: új élettel tölteni meg a sorozatot!
Hasonló történetek
3093
- Ugyan, ugyan tábornok! Ön túlságosan is elhamarkodott. Elfelejtette azt az apró tényt, hogy mind a romulán mind a klingon hajók el vannak látva álcázó pajzsokkal. A hajónk álcázópajzsa egy véletlen meghibásodás miatt már jóval előtte aktivizálódott. És mivel a vezérlőrendszere tönkrement a legénység nem tudta lekapcsolni azt.
- Véletlenül mi! – jegyezte meg Ke’Bokk parancsnok inkább csak magának, mint sem a jelen lévőknek...
3173
Hirtelen valami megmagyarázhatatlan Erő suhant végig rajta. Valami mély, sötét, csábító. Ekkor rájött, milyen könnyű volt megölni Rainost, egy fegyvertelen embert. Ilyen a Sötét Oldal, mely most hívogatta. De Kéler nem törődött vele. Inkább apja emlékére koncentrált, aki most már békében nyugodhatott. Elűzte lelkéből a gonoszt, a bosszú beteljesülésével a sötétség átjárta, majd elhagyta. Azonban most már tudta, hogy ha nem vigyáz, őt is könnyedén elcsábíthatja a Sötét Oldal...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: