Staker, ez a csupa izom bűnöző, azt hitte a rendőrséget küldik rá. Egy sor láda tetején ült és még viccelődött is símaszkos embereivel. Úgy érezte: megteheti. Emberei jobban fel voltak szerelve mint az átlag, ráadásul övé lett egy teljes raktár is.
Hirtelen a vele szemben lévő falat áttörték. Méghozzá egy szemtelenül fiatal, ám máris nála izmosabb kölyök - aki azt kérdezte dühösen:
- Nevetünk még?
A szeméből vastag lézersugár vágódott ki, elolvasztva Staker ládáinak alját. A bűnöző egy rakat doboz alá került, onnan kiabált:
- Miért tartalak benneteket? Tűz!
Az emberei a sokktól kábán fonódtak rá a puskák ravaszaira. Mind neomodernnek, nikkelezettnek nézett ki. Mielőtt bármely cső a zöldes villodzás után elsült volna, a leomlott fal túloldaláról ( a füstön át, hogy őszinték legyünk) érkezett három zöld fürge nyílvessző.
Az összes puskát hatástalanították.
Most egy fekete ruhás, mellkasán kék szárnyát szimbolizáló ifjú jött e terembe. Páratlan akrobatikát használt, az tény: az ellenállókat lábát elsöpörte, vagy őket fellökte.
Staker, bár nem volt jó benne, nyúlcipőt kötött, és így a csata is máshol folytatódott.
Az akrobata vizsgálgatni kezdte a fegyvereket. Majd kommunikátorába beszélt:
- Éjszárny a többieknek: ez a cucc kriptonittal tüzel!
A lézerszemű vicsorgott:
- Mondd még egyszer.
- Ez a cucc kripto...
- Vizsgáld át!
Éjszárny ugyanazt a minicomputert és bűntény-készletet használta, amit Batman. Gyorsan felfedezte a gyártósori nano-véseteket, végig is simított rajtuk.
Ez állt rajta:
SAKÁL RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
Éjszárny nem ismert ilyen céget.
De tudta, hogy ki igen!
Dick Greyson idegesen feszengett öltönyében, ezredszer megigazítva nyakkendőjét.
Végre felért a Luthor torony legfelsőbb emeletére. Helyét a liftben csupa csacsogó, csini, életvidám csaj vette át. Dick sóhajtott - de jó lenne egyszer kalimpálva utazni az anyósülés fejtámlájára ülve!
Lex az igazgatói szék mögött széttárta kezeit:
- Sajnos csupa új figura jön - és megy is. Vérátömlesztés, Dick fiam. Én a helyedben a vezető-választasodra jobban figyelnék.
Amaz elkomorult:
- Hogy mondja?
- A kültéri kamerák szerint Szuperboy egyre befolyásosabb. Tudod mit? Vigyél el egy fegyvert!
- Tudom hol a helyem.
Dick megindult, a lift felé perdülve. De fülében visszhangzott Lex epés megjegyzése:
- De vajon Szuperboy tudja e?
Folyt. köv!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Az Igazság Ifjú Ligája: Új Szakasz #1
Folytatások
Az előző folytatása! Köszönöm mindenkinek, hogy/ha elolvasta az előzőt!
Hasonló történetek
Hirtelen valami megmagyarázhatatlan Erő suhant végig rajta. Valami mély, sötét, csábító. Ekkor rájött, milyen könnyű volt megölni Rainost, egy fegyvertelen embert. Ilyen a Sötét Oldal, mely most hívogatta. De Kéler nem törődött vele. Inkább apja emlékére koncentrált, aki most már békében nyugodhatott. Elűzte lelkéből a gonoszt, a bosszú beteljesülésével a sötétség átjárta, majd elhagyta. Azonban most már tudta, hogy ha nem vigyáz, őt is könnyedén elcsábíthatja a Sötét Oldal...
Feszült két nap következett. Mindenki izgulva várta már a megérkezést. Sokan össze is csomagolták holmijukat. De persze mindig vannak pesszimisták is. Igaz a Voyageren csak néhány akadtak. Ők igyekeztek élni meg szokott életüket, figyelmet alig vagy egyáltalán nem fordítva a társaik felhőtlen optimizmusára...
Hozzászólások