Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az élet szép.

 Édesek voltak ahogy csókolták egymást. Nagyon szimpatikus volt nekem. Imádtam. Ajj de jó volt! Este találkoztam a macskámmal fekete göndör haj, piros lehelet finom harisnya a formás virgácsain. Csak mert az élet szép és imádom nyalni a lábait. Tudja jól. És engedi.
Másnap sétáltam a tengerparton teljesen egyedül. Néztem a napozóágyakat este volt már senki sem napozott, buliztak jó páran egy büfénél , szólt a zene én sétáltam. Utol próbáltam érni egy jó csajt de gyorsabban sétált mint én. Ez is elmúlt.
Még egy nap, világvége vihar van, nem megyek ki a hotel szobából inkább álmodom. Csodálkozom, hogy tudok írni ez nagy csoda! Eszembe jut valaki elkergettem és álmodom tovább. Forog minden.
Reggel felébredek és jéééé élek. Este meghaltam most meg élek. Fura az élet ezen a sárgolyón. De ide nem tudatos emberek jönnek. Így sem értem.
Írok egy regényt, befejeztem.
Megyek tovább és várom a fiatal énem.
Várom saját magam, hogy meg.kérdezem, hogy miért akarok kurvázni? Pedig ez nem érdekel. Ez semmi. Csókolok egy nőt jó nyálasan ez már jó. A lábait akarom nyalni ez még jobb.
És megyek biciklizni tekerem a drótszamarat és a kurvám nem érti, hogy miért biciklizem? Mert élvezem. Így már érti. Néha megállok és repülőket figyelek vagy az úton átballagó szarvasokat. Uhh de csókolni akarom a virgácsaid. Nyalni egész nap. Tengerpart, bicikli , a múlt elvesznek. Vagyok és nézek egy táblát. Nem tetszik.
Nem írom le, hogy mi tetszik. Nem óhajtom leírni. Jééé eltűnt valami majd megjelent. Itt van a kezemben. Jaj de jó. A jó bögyös nőket szeretem. Csókolom! Csak én vagyok Marika néni! Hoztam egy pohár vodkát! Csókolom!
Este lesz újra jönni fog az új barátnőm és engem akar. Az élet szép.
Maria nagyon szépek vagytok te és a párod. Jó, hogy összefutottunk. Nekem most mennem kell, minden jót kívánok nektek.
Este a barátnőmmel vacsoráztam egy étterembe majd egy buszon ültem, utaztam Svájcba. Maradt még egy kevés frankom elköltöttem és néztem a medvéket és sétáltam a folyóparton a belvárosban. Hazafelé aludtam a buszon.
Reggel fáradtan indultam a boltba. Végig az ismerős utcákon, mindegyik mesélt nekem. Szép, édes, derűs meséket. Mert az élet szép!
Hasonló történetek
1837
*ring* *ring* *ring* majd csönd, mint minden egyes nap. Reggel van, tudod te is mint mindenki, érzed hogy nem akarod.
2441
Neked...
Hozzászólások
Papa Leaf ·
Kegyetlenül sz*r

Achylles ·
Az életed, az lehet kegyetlenül sz*r...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: