Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az álmok világa



Egy alak suhan el a hold előtt. Ruhája vakító fehér, fényessége túlnő az éjen. Hosszú lenszőke haját megszámlálhatatlan gyémánt díszíti, vagy talán csillag. Arany szárnyait szélesre tárja, s a szellőkön vitorlázik. Ő a királynő ebben a világban.
Minden gyümölcs és virág olyan, amilyennek ő akarja, a kékből ezüstté változtathat akármit egy gondolattal. Ez a játéka. Ha kedve tartja, tűzokádó sárkányokat hív elő a föld rejtett mélyéről, s kegyetlenül pusztít. Erdőket bűvöl el, s a vándorok örökre elvesznek burjánzó rengetegében. Egyedül az ő döntése, mit tesz. Ő alkotja meg saját valóságát. Az álmok világában mindörökké ő uralkodik, dicsőséggel, büszkeséggel.

Lejjebb ereszkedik a fenséges angyalkirálynő, s megpillantja az örökké tisztalelkű unikornisokat, kik a telihold világánál játszák ártatlan játékukat, s fürdőznek a sekély tóban. Nem menekülnek előle, hiszen ő a teremtőjük. Utána néznek, s a csődör búcsúzóul felnyerít.
Ő pedig csak száll, száll tovább, át a sűrű erdőn, hol csak a szentjánosbogarak adnak világosságot a sötétben, s vezetik úrnőjüket úti célja felé. A legendák amulettjét keresi, titkát kutatja. ez az egyetlen, mely segíthet neki.

Az erdő közepén hatalmas tölgyfa áll, rajta avatatlan szemnek láthatatlan ajtó. De a királynő tudja, hogy ott van, hisz ő álmodta meg. Leereszkedik a zöld gyepre, s megindul a sötét odú felé. Belép a boltív alatt. úgy érzi, megleli, amit keres. Hirtelen minden forogni kezd körülötte. Színek kavalkádja, villanások veszik körbe zuhanó testét. Csak zuhan, zuhan, majd hirtelen lebegni kezd, lassan földet ér, s szemeiből búcsúkönny csordul. Elhagyta imádott birodalmát, s visszatért a világba, ahová valójában tartoznia kéne.

(Within Temptation - World of Make Believes nyomán)
Hasonló történetek
3336
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
3852
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: