Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Jó hírrel szolgálhatok, oldal...
2024-10-17 21:14
HentaiG: Várom majd őket, biztos nagyon...
2024-10-17 14:55
laci78: én köszönöm ezt a jó kis sztor...
2024-10-17 13:15
naiv1966: Én köszönöm a véleményt!
2024-10-17 07:42
laci78: pár helyesírási hibát leszámít...
2024-10-16 19:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az alku

Az ifjú Ákos már három éve végzett alkalmi munkákat Kálmánnál zsebpénzkiegészítés céljából. Lemosta Kálmán autóit, nyírta a füvet az udvarán, összegyűjtötte a lehullott faleveleket és hasonlókat. Kálmán az egyik nagynevű befektetési bank felső vezetője volt és mindig nagyvonalúan fizetett a fiúnak. A nyár folyamán egy napon Ákos befejezte Kálmán féltett Mercedesének alapos és kímélő kézi lemosását és belsejének takarítását.
–Tökéletesen tiszta! – jelentette széles mosollyal. 
Csak egy térdig érő, laza rövidnadrágot viselt. Szőrtelen mellkasát friss izzadság enyhe bevonata borította, sovány teste tele volt hasizmokkal. Kálmánnak nehéz volt levennie a tekintetét a fiatalságról.
-Lenne valami más munkája? Szükségem van a pénzre, bármit megteszek. – kérdezte Ákos.
Kálmán elmosolyodott, és megrázta a fejét. 
-Egy olyan jóképű fiatal fiúnak, mint te, nem szabad felajánlania hogy bármit megtesz, egy olyan fickónak, mint én. Tudod, hogy meleg vagyok, igaz?
A fiú elpirult.
– Igen…. nagyjából rájöttem.
– Szívesen fizetnék neked jó néhány ezret fél óráért. – közölte Kálmán tényként.
Ákos ismét elpirult. 
-Hát… nem vagyok benne… bocsánat! De azért köszönöm az ajánlatot!
Eltelt egy hét, és nem történt semmi különös. Ákos szombat reggel lenyírta a füvet és feltette a szokásos kérdését:
– Tehetek még valamit? 
Kálmán nevetett. 
– Igen. Eltehetsz negyvenezret fél óráért cserébe!
A fiú elvörösödött.
-Én-én... nem úgy értem... igen, szeretném a pénzt... de nem az én világom… nem egy férfival. De ha ki tudná venni az agyam,  akkor bérelhető a testem fél órára. – válaszolta viccelődve.
Kálmán nézte és tanulmányozta a fiatalt, majd azt mondta: 
–Ez tulajdonképpen nem megoldhatatlan….
-Micsoda? -kérdezte Ákos és elmosolyodott.
-Mi lenne, ha aludnál? Van néhány elég erős altatóm, kiütnénekek egy lovat is. Amikor felébredsz, gazdagabb leszel negyvenezerrel, és nem fogod tudni, mi történt.
A fiú elgondolkodott. 
– Oké! –felelte, bár szinte azonnal megbánta amint kimondta.
Kálmán bekísérte a házába, és adott neki két sárga tablettát meg egy pohár vizet.
–Biztos benne, hogy nem fogok tudni semmit? – kérdezte Ákos idegesen.
-Biztos vagyok. Teljesen fel leszel öltözve előtte is és utána is, és csak jól aludtál két órát. A köztes időben legfeljebb álmodhatsz valamit. A végén pedig zsebre teheted a pénzt.
Ákos lenyelte a tablettákat.
-És most? – kérdezte.
–Gyere a vendégszobába, és feküdj le! Hamarosan álmos leszel.
Ákos látta már a férfi hatalmas otthonát belülről, de soha nem szűnt meg az ámulata. Lerúgta a cipőjét és lefeküdt az ágyra. Kálmán leült mellé, és a combjára tette a kezét.
– Öhmmm... Még nem alszok… – mondta a fiú feszülten.
-Tudom. De nemsokára fogsz.
A gyógyszer tényleg erős volt, mert Ákos néhány perc múlva már kezdte kábának érezni magát. Valamiért eszébe jutott egy kérdés, ami nem hagyta nyugodni.
-A végén… hova fog… -kérdezte lassan forgó nyelvvel.
A házigazda kitalálta a gondolatát.
-Hová fogok élvezni? Nos… roppant csábító a szád és ha magadnál lennél megkérnélek hogy nézz a szemembe amikor megtörténik, de mivel öntudatlan leszel, nem szeretném ha félrenyelnél. Még nem döntöttem az arcod és a feneked között.
Ákos önkéntelenül felnyögött a szavak hallatán. Kálmán felállt és kiment. Mire néhány perc múlva visszajött, a fiú mélyen aludt.
Megcsókolta a fiúk arcát, szemét, orrát és száját és haladt lefelé egészen a nyakáig.
Lehúzta Ákos rövidnadrágját. A fiú alsónadrágot viselt, amin kis domborulat emelkedett.
Kálmán lassan bedugta ujjait az alsónadrágjának derékpántjába, és lassan lehámozta.
– Ó.. – mondta a fiú farkára nézve. 
Puha volt és oldalra feküdt. Korához képest nagy zacskója volt. Kálmán lehajolt és lassan  a szájába szívta puha hímtagot, ami pillanatok alatt megkeményedett és egyenesen felállt.
A férfi felült és gyönyörködött a nyereményében. A fiú tizenöt centis lehetett és hímvesszője masszívnak tűnt a viszonylag vékony testén.
Kálmán visszahajolt, és szakszerűen megdolgoztatta a kemény tini dákót a szájával. Ákos csípője a vártnál hamarabb emelkedett meg és egy nagy adag spermát spriccelt le a férfi torkán. Kálmán minden cseppet lenyelt.
Amikor végzett, megfordította a fiút, és ő maga is levetkőzött. Ákos egy pillanatra felébredt, és kinyílt a szeme. Előtte volt Kálmán húsz centis csúnya farka, és csöpögött belőle az előváladék. Nem volt olyan szép és karcsú, mint az övé. Agresszívnek tűnt, hosszában hatalmas erekkel. A fiú visszaaludt.
Babaolajat használva Kálmán az ujjával lassan kitágította Ákos hátsó nyílását. Farka végét a fiú tiszta, tökéletes lyukához illesztette. Széthúzta a farpofákat és előre lökte magát. Tolt és tolt, majd megállt, hogy még több olajat kenjen be. Ákos záróizma egyszer csak megnyílt és a férfi hímtagja hirtelen becsúszott körülbelül öt centire. Kálmán leengedte a súlyát, és egy hatalmas lökéssel mélyen a fiúba döfött. Ákos felnyögött, de aludt tovább.
A férfi lassan dugni kezdte a fiút, hatalmas farka a fiatal ánuszt ostromolta. Olyan mélyre lökött, amennyire csak tudott, minden egyes erős lökéssel, amíg már nem bírta tovább. Megharapta Ákos nyakát és elkezdett élvezni. A pénisze dagadni kezdett, és négy nagy fröccsenésnyi ondót pumpált a fiatalba.
Kálmány utána percekig feküdt, és  csak élvezte Ákos végbélnyílásának feszülését. Amikor kihúzta magát, sperma és egy kis vér folyt ki a nyílásból. Megtisztította magát, és megtörölte a fiú fenekét is. Azután megfordította Ákost és készített róla néhány képet. Ezután lefeküdt mellé, és csókolózni kezdett vele. Nyelvét mélyen a fiú szájába nyomta és megtapogatta vele fehér fogait.
Egy idő után visszahúzta a fiúra az alsónadrágot és rövidnadrágot. Letette a két húszezrest az ágyra és elment lezuhanyozni. Másfél óra telt el, mire Ákos felébredt. Lassan, ásítva jött be a konyhába, kezében a pénzzel.
-Egy pohár teát? – kérdezte Kálmán.
A fiú bólintott, és leült a konyhaszékre. Egy mozdulattal lehajtotta a kínált italt. A bankjegyekkel intve azt kérdezte:
– Szóval ez az enyém?
-Igen. És bár tovább aludtál, nekem csak a fél órám volt meg. - mondta Kálmán.
–Egyszer felébredtem közben egy pillanatra és láttam meztelenül. – mondta a fiú. 
–Másképpen nem ment volna.
-Örülök, hogy átaludtam. Nem vagyok meleg, és a farka rémes és hatalmas.
-Hát a tied viszont gyönyörű! – mosolygott Kálmán.
Ákos elpirult. 
-Öhm… azért érzem hogy mi történt velem… Fáj egy kicsit … és nedves. Én is…?
–Te is mit?
–Tudja… elélveztem?
–Igen. Ma este már nem kell kiverned.
Ákos bólintott, és elment. Az új megegyezésük állandóvá vált. Négy évvel később már Kálmán személyi asszisztenseként dolgozott.
Hozzászólások
Akarapopsim ·
Imádom,kérlek irj még!;) Szerintem nekem is kellene mellékállást vállalnom!;)))

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: