Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Átkelés a zebrán tragikus véggel.

Egy darabig kémleltem az utat. Hogy is kéne.. mikor kéne bevenni azt a fölcsíkozott zebrának keresztelt átkelési pontot... és egy pillanatra álljunk is meg! Én mindig is ambivalens érzéseket tápláltam a kressz iránt. Hisz hiába beszélünk egy egyszerű alapszabállokkal megáldott, jólkitalált, forgalomirányító jelrendszerről, ha mindenki szarik rá! Volt már, hogy a zebra háromnegyedét megtéve mentek át kis híján a lábamon. Meg amikor index nélkül fordulnak ki elém gyalogátkelés közben. És akkor ne legyek ideges?! De mindegy is, folytatnám a történetet. Úgy voltam vele, lesz ami lesz... a kocka el van vetve. Letettem a lábam a zebrára. Épp az első sávon áltam. El ment előttem egy autó, közel volt, nem is vártam, hogy elengedjen. 
Majd az utána következő autó elég tisztes távra volt tőlem. (Magukhoz az autókhoz nem értek, továbbá nem is igazán emlékszem már milyen kocsival volt, de talán egy Mercédesz lehetett.) Ha tippelnem kéne úgy 30-40 méter volt köztünk. Én azon pozíciómban nem tudtam már jobban jelezni, hogy át kívánnék kelni az úton, így meg is indultam. Na! Ez pont arra volt jó, hogy 2 lépésem után az a sofőr majd, hogy nem elütött. Ezen információt mindketten oly módon reagáltuk le, hogy 1 métert én hátra ugrottam, ő pedig egy határozott fékezést követőn visszatolatott. Mit is mondhatnék? Ezen helyzet kapcsán egyikőnk jobban megijedt mint a másik. De amire végképp nem számítottunk az az, hogy másfél-kettő másodperc múlva egy az úton magabiztosan hasító kocsi hátulóról meggyalázta a Mercédeszt. A kialakult tragikus esemény azt eredményezte, hogy a hátulról támadó autós motorháztetője alatt egy kisebb olajtócsa képződött, és gyarapodott fokozatosan. A motorháztetőrőr nincs mit beszélni, mert nem maradt. Legalább is eléggé összetömörült. Abba meg higyj nekem, túl sok alkatrészt nem raksz. A következő dolog már az volt, hogy a Mercédeszből kiszálló ember, karját enyhén behajlítva, vízszintesen vállaihoz emeli, ezzel ideges és kérdő testartásba helyezkedik. Arcán pedig felvont szemöldökkel illusztrálta a: "nekem pattogsz?" nézést. Ezt viszont már csak hátra tekintve láttam, mivel a keletkezett feszültség és hírtelen stressz hatására, arra jutottam, hogy szégyen a futás, de hasznos. Mivel ezt a helyzetet némileg gyávának és cserbenhagyásosnak éreztem, (annak ellenére, hogy nem én hibáztam), futás helyett mérsékelten gyors kocogás és séta váltogatása közben, elhagytam a helyszínt. Mivel kiskorú mivoltomból adódóan nem éreztem, hogy szavahihető embernek fognak gondolni. Tehát hagytam szegényt az összetört Mercédesszel, hogy egyedül magyarázza ki magát. Őszintén szégyenlem magam ez a döntésem miatt, de ha tehetném megint így választanék...
Hasonló történetek
6645
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
5556
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
BURGONYA ·
HATALMAS SZTORI, KIVÁLÓ HELYESÍRÁSSAL!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: