Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ashley a földönkívüli nő

  Los Angeles a város ami sohasem alszik. Az égig érő magas házak hirdetik az emberiség alfa jellegét, hiszen az ember tud a legmagasabb épületeket építeni és nem a sokszínű állatvilág. Ashley a földönkívüli nő már rég Los Angelesben lakott, ismerte jól az utcákat, tereket és néha egy karaoke bárban énekelt.
– Ashley, hol van a barátod?
– Kettőt de könnyebbet.
A kocsmáros nő elrakta a korsót és nézte ahogy Ashley megigazítja a fekete, hosszú, egyenes szálú haját majd hanyagul egy érmét dob a pultra és kilép a bejárati ajtón.
A csendes óceánban úsztak a delfinek a földönkívüli nő sétált Los Angeles utcáin, a központi csillag körül pedig keringett a föld. Egy autó felborított egy kukát meglepő módon a szemét visszament a helyére, sőt a kuka is felállt. Úgy tűnt, hogy Ashley használja a képességeit.
– Hol van az űrhajóm? – kérdezte a nő.
Majd így folytatta. – Tulajdonképpen hajótörött vagyok a föld nevű bolygón, egy erdős részen szálltam le, mivel elfogyott az üzemanyagom, sajnálatos módon megkergettek a vaddisznók és az űrhajóm elromlott, nagyon cudar helyzet. A legnagyobb baj, hogy félek a kutyáktól.
Ashley, megnézte magát egy kicsi méterű tükörben amit a zsebében hordott.
– Szép vagy úrinőm. – mondta a tükör.
A nő nem válaszolt, inkább vásárolt magának egy sárgarépa ízű fagyit és leült egy padra.
– Fura, hogy itt mindenki turista. – mondta.
Szikora a kopaszodó, magas, vékony testalkatú férfi kilépett az űrhajó alkatrészeket készítő gyár kapuján ahol targoncakezelőként dolgozott. A nap hétágúra sütött. Sziki ahogy a barátai becézték vásárolt magának egy dobozos sört és leült egy padra, vele szemben az egyik Los Angeles-i színház volt. Ma este új előadás lesz, hirdette egy neonreklám az épület tetején. „Turisták vagyunk az univerzumban” címmel.
Sziki megitta a dobozos sört és rágyújtott egy cigire.
– Én nem turista vagyok, hanem munkavállaló. – mondta. Egy idős férfi Spanyolul cigit kért, Sziki elmagyarázta neki, hogy a következő sarkon jobbra kell fordulni és ott van a strand. Természetesen Sziki angol nyelven beszélt.
Este lett, ami Los Angelesben annyit jelent, hogy több ember van az utcán.
Sziki a kedvenc bárpult mellett itta a harmadik korsó sört, mikor
meglátta Ashley – t. A nő rózsaszínű, szűk koktélruhát viselt. Sziki odament a hölgyhöz
– Szép estét, kedves hölgyem. Szikora a nevem, úriember vagyok, csodálatos a ma este, ha nem baj akkor meghívlak egy sörre.
– Üdvözöllek. Ashley a nevem, földönkívüli vagyok, az űrhajóm nem működik ezért itt ragadtam a föld nevű bolygón. Egyébként nő vagyok.
– Úrinő vagy.
– Ohh köszönöm a bókot, a sört elfogadom.
– Gyönyörű vagy.
– Szeretem a rámenős férfiakat.
Sziki rendelt két korsó sört.
– Félek a kutyáktól. – mondta a nő.
– Értem. – válaszolt a férfi.
– Szeretnék egy színdarabot írni.
– Szívesen elmondom, hogy szerintem hogyan kell.
– Rendicsek.
Hirtelen kivágódott a kocsma ajtaja és egy három méter magas alak lépett be, természetesen le kellet neki hajolni. A külseje nagyon hasonlított az Iron Maiden zenekar Eddi nevű kabala figurájára.
– Szép estét kívánok Edward a nevem. Lányom, jöttem ahogy tudtam, gyere haza viszlek.
– Szia apu, nem akarok haza menni
– Hogyhogy?
– Szeretem a finom sört és nálunk nincs folyékony kenyér.
– Ne beszélj rébuszokban apáddal. Mi a sör?
– Malátából készült alkoholos ital. – mondta a kocsmárosnő majd hozzátette. – Kedves uram, meghívlak egy sörre.
Sziki, nézte a magas alakot és rendelt egy kupica pálinkát.
– Lányom, tényleg finom a sör, már értem, hogy miért nem akarsz haza jönni, lehet, hogy én is maradok.
A kocsmáros nő javasolta, hogy Edward legyen a kocsma kabalafigurája, ha felkapja a média akkor híres lesz az ívó
Ashley egy söröskorsót dobott a kocsmárosnő felé, aki ügyesen elhajolt.
– Az én apám nem lesz vásári gorilla, te dög! – üvöltötte a nő.
– Akkor ezt megbeszéltük. -válaszolt a kocsmáros nő. Úgy tűnt, hogy nagyon érti a kocsmába járó emberek lelki vívódásait. Sziki, rágyújtott egy cigire.
Ashley , sétált a Csendes óceán partján és a távolban delfineket látott. Az égen bárányfelhők úsztak és utasszállító repülőgépek. A kutya fehér színű volt és bizonytalanul közeledett Ashley - hez. A nő megijedt de a farokcsóválás és az értelmes tekintett meggyőzte arról, hogy az állat nem akarja bántani. A Csendes óceán volt a tanúja hogy egy földönkívüli nő és egy kutya örök-hűséget fogadtak egymásnak. A föld pedig továbbra is keringett a központi csillag körül.
Sziki mikor kijött a gyárból mindig egy szép nőt és egy fehér kutyát látott, a kettő közül nyilván a kutya volt hűséges. Los Angeles pedig szép város.
 
Hasonló történetek
3635
Dzséjt örömmel forgatta fénykardját. A zöld penge könnyedén hárította el a felé suhanó lövedékeket, szelte ketté a droidvázakat. Aztán meglátott egy alakot a forgatag közepén és elindult felé. Közben folyamatosan forgatta, pörgette fegyverét, minden mozdulattal elpusztítva egy droidot. Aztán hátát nekivetette Nakata Kortel Jedi mesternek, s ketten együtt halálos táncba kezdtek...
2928
Feszült két nap következett. Mindenki izgulva várta már a megérkezést. Sokan össze is csomagolták holmijukat. De persze mindig vannak pesszimisták is. Igaz a Voyageren csak néhány akadtak. Ők igyekeztek élni meg szokott életüket, figyelmet alig vagy egyáltalán nem fordítva a társaik felhőtlen optimizmusára...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: