Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Áprilisi válogatás 2.

Mellesleg ismételten eljött az április 1. Ezért most azok a történetek kerülnek fel, amelyeket csak a mai napon tudunk megjelentetni. Az április válogatás második részét teljesen vágatlanul olvashatnak a látogatóink. :-) Jó szórakozást kívánunk.

Történet 1.
Cím: Egy nyár

Szegedi nudista strandon voltam. Van egy rokonunk, ott van egy tök jó csaj. (ma 13 éves). Amikor a "dolog" megtörtént akkor ő volt 10, én 11.

Átmentünk a tó másik oldalára,leterítettük a törülközőt, és magamévá tettem a csajt. Volt itt mindenfajta! Kb. 1 óra múlva anyám és az ő anyja választott szét minket! NEM SEMMI, MI?


Történet 2.
Cím: Egy nagyonjó buli

A haverokkal csináltunk egy király szulinapi bulit ahol szerencsére több lány volt mint fiú

Az eset úgy történt hogy egy lassú tánc közben elkezdtem fogdosni csilla fenekét előszőr nem akrta hagyni de kis idő elteltével azt is hagyta hogy a mellét fogdossam, amikor azt mondtam neki hogy mrnjünk ki a fürdőszobába ő beleeggyezet a farkam már most állt kézenfogva mentünk ki a fürdőbe amikor kiértünk megcsókoltam és ő visszacsókolt elkezdtem fogdosni először csak rohán keresztül majd elkezdtem vetkőztettni és közben én is vetkőztem amikor már mindketten tejlesen meztelenek voltunk elkeztem szivni a melleit nagyun élvezte egyre lejjebb csókoltam a hasát a punciát nyelvemet benyomtam a pinájába amennyire nyögött szerintem elélvezett azt mondta :
- gyere add a számba a farkadat
nagyonjól szopott tövig bekapta és nyalta a faszomat, a puncia már nagyon nedves volt benyomtam az ujjamat csókolóztunk az ujjamat átraktam a seggébe és a faszomat bedugtam a punciába először lassan nyomtam aztán egyre gyorsabban hatalmasakatt nyögött még bírtuk mind a ketten még jobban nyomtam neki már a zuhany alatt voltunk én leültem ő pedig beleült és meglovagolt.
Én föláltam ő pedig letérdelt és megint leszopott de most sokkal jobbancsinálta megint elélvezett de most én is alig tudta nyelni a gecit szétkentem a fején ami kijött a maradékot kiszívta.

Megtörölköztünk és visszamentünk bulizni, a buli végéig smároltunk és fogtostam.
Nagyon jó volt.


Történet 3.
Cím: Barátok közt

Meleg késő este volt amikor két osztálytársammal lejöttem a szokásos dumcsi helyre az egyik lány hogy úgy mondjam fullos volt!
A másik sem rossz feszes mellek jo segg meg minden...
Beszélgetünk mindenféle hülyeségről egyszer szóba jött a szex a fullos csaj nevezük Dórinak nagyon kedves volt amikor a fiuk ugymond zavaráról volt szó a másik lány nevezük Gabinak csak kiröhögöt Dóri félre hívott külön beszélni Gabi elment a barátjához!
Dóri mondta hogy 17 éves és még sose volt igazi orgazmusa én természetesen nagyon zavarba jöttem de mint én nagy szájú srácc vagyok mondtam poénból segíthetek de Dóri komolyan gondolta!
kicsit szaporában kezdtem venni a levegőt és így szóltam most rögtön oké benne vagyok!
Egyből feláltam szóval ott lenn!
Ő letérdelt kigombolta a nadrágom és a boxer kiss részén kivette és érzékien puszigadta!Azt mondta szép vesszőm van!
Finoman szopogatta üttemesen húzogatta a tővénnél!Én gyorsan elmentem szenzáciosan csinálta úgy hogy nem gáz!Utána tudtam hogy én jövök, először finoman újjamal simogatam a nagyajkak belső részét majd nyelvel kezdtem a csikloját izgatni és nagyogat rángot és remeget Dóri majd igy szólt Kérlek ne hagyd abba egy kicsit még és oké majd a nagy sóhaj majd szapora lihegés és elment!Utána vissza jöttek a többiék és egy jot beszélgettünk!Dórival végig szemeztünk majd késöbb öszejöttünk kb. egy honapig jártunk majd ugy döntötünk marad a barátság!!


Történet 4.
Cím: Rövid történet

Fasz Punci egymásban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Történet 5.
Cím: tesoka,és az udvar

Hát elég jo dolgok mentek a szobaban a barétommal..otthon voltunk 2esben,7vége volt...szüleink elutaztak,csak 1,ásnak maradtunk..lent be volt rilyestva,erre az megszololt,en pucéran kirohantam,hogy mi a franc tortent erre a tesom a hulye haverjaival szorakozott,hogy milyen vagyok 1 jo kiados esett utan..a kis pocs meg ott rohogott,en odamentemlekevertem neki 1 pofont erre odajott a volt baratom(szerelmes voltam bele)es nem birtam ellenalni a dolgoknak...1masnak estunk...kiraly volt,csak az volt a poen,hogy mindent rogzitettek az ocsem haverjai...


Történet 6.
Cím: szekx

Esszer lementem a térre. Láttam kutyákat toszni, és teljesen beindultam.
Hazamentem és jól kivertem. Azóta, ha kutyát látok mindig rámjön a kangörcs!
Mindig ki is verem egyböl!


Történet 7.
Cím: Nyári love

Forró nyári nap volt! Ültem egy padon! Rendkívül meleg volt, még a tökeim is izzadtak!
Hát még mikor megláttam a szomszéd csajt! Miniszoknyába, meg szuk felsobe!
Egybol felállt a faszom! Odamentem hozzá és végigsimítottam a fenekét! Erre úgy vágott pofán,
hogy reccsent egyet az állam!


Történet 8.
Cím: Baleset

Régen történt, hogy seggbeközösültem a barátnomet. De történt egy kis gikszer, és a farkam
nagy fájdalmak közepette, és egy reccsenést hallatva, beletört a segglyukába! Azonnal mentem az
ambulanciára, ahol azt mondtam, hogy elestem focizás közben, és attól lett a "törés"! Erre azt
mondták láttak már ilyet, és nyugodtan valljam be, hogy buzi vagyok! Ekkora köcsögöket!!!


Történet 9.
Cím: a farkas es piroska

ment a farkas piroskahoz ep furodni keszult es gyorsan ravettette magat piroskara es jol segbe baszta adig mig el ajult es hogy ne legyen vege es puiroska is felebredjen egy kisz szopast is kapot piroska mikor mar a sok soktol elelveztek mindketen


Történet 10.
Cím: A legjobb történet...

JÓÓÓL MEGBASZTAM !!!


Történet 11.
Cím: Az igazi sexterapia!!!

Egyik nap felallt a faxszom oszt elindultam pinat vadaszni! megyek megyek mendegelek mar kijottem a melobol oszt leultem a parkba elszivni egy szal cigit es mellettem ult 2 nem rossz kis csaj egyik szoke a masik voros de azoknak is a jobbik fajtaja es az elejen meg kozombosek voltak nem is torodtem veluk de aztan az egyik kert egy tuzet a cigijehez es felem hajolt a formas mellei a testemhez simultak es a keze a farkamra tapadt biztos meregette hogy megfelelo nagysaguu e.
Azutan beszelgettunk egy kicsit errol arrol es vegul ugyis ott lyukadtunk ki hogy nalam vagy nala!
en mondtam hogy nalam jo ugysincs perpill senki a lakasben es fel is indultunk utkozben atolleltem es kozbe a formas ki feneket ket masszirotam bemelegites gyanant es kozbe az ujjammal ruhan at izgattam mar nedves kis puncijat!
megerkeztunk en elemtem letusolni es mire kijottem egy kesz bombazot talaltam meztelenul az agyamon
o felkelt es gyenged mozdulatokkal vetkoztetni kezdett kozben vadul smaroltam vele mikor mar keszen voltunk akkkor letepertem a foldre es egymasba bujtunk es ugy kefeltuk egymast tovabb mikozben a farkam behelyeztem a puncijaba de meg nem izgattam fel vele

azutan felvettuk a 69 pozt es ugy folytattuk a ritualet nagyon jol csinalta ertette a dolgat a kis ... mikor nyelvemet felnyomtam nala olyankor nagyokat nyogott jelezve hogy jo neki!
ezutan mar nem birtam tovabb es betettem neki meretes dorongom!
erre o lassan mozgott rajta hogy minel tovabb elvezhesse!
amikor elmentunk akkkor jo volt
szajaba elveztem mert az jo neki
es mondtam hogy vegye fel a kutya pozt
bedugtam a seggebe amit elvezett
es veresre b@sztam a picsajat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Történet 12.
Cím: Edina az ágyba

Edina az ágyba feldobta lábát,hogy szétdobva lábát,szétkúrják picsáját!

Edina az ágyba szétdobva lábát,várta, hogy szétkúrják pináját!Józsika kúrta Edina szívta,Józsika elment,Edina újra gerjedt.Ez volt az ő történetük, KÚRJATOK ti is velük!

PUSZI:LOJZI


Történet 13.
Cím: csikló

Egy nap bejött a házunkba egy csaj és könyörgött, hogy basszam szét. Nem ellenkeztem mert valami írtózatosan jó csaj volt. 3-szor nyaltam ki, 2-szer pinába, 1-szer seggbe és 2-szer szopott le. Írtozatosan bejöttem neki és kérte, hogy hagy költözzön ide mert nem bírja nélkülem a puncija. Azóta ott lakik nálunk és már apámmal is rendszeresen nyalatja baszatja magát (de ez így van rendjén). Már attól félünk egyszer belehal a sex-be annyira élvezi. Így lett egy bombázóból egy házi puncivirág!!!!!!!


Történet 14.
Cím: Ford Fairlane

Tudod jó néhány éve Yearsy-ben jártam, és összejöttem egy csajjal.
Perverz disznó volt.
Na és megbasztam...


Történet 15.
Cím: szép nap Pesten

18 éves srác vagyok. Történt valamelyik nap. már nem emlékszem mikor, a múlt héten, hogy valamiért felugrottam Pestre. Megyek az utcán nagy vagányan, amikor szembe jön két rövid haju nőci, rendesen néztek ki, aztán köszötek nekem. - Mér köszöntetek nekem, baszki? -mondtam, aztán azt mondták, meg akarták hogy kúrjam őket. Ezen már ne múljék, godoltam, aztán jól megkúrtam őket de mint az állat, seggbe meg mindenhová, fülbe, orrba, mell közé. aszonták az egyik valami Csisztu Zsuzsa a másik meg valami Erős Antónia. megyek nagyba tovább, erre befordul mellém két szöszi bula, aszongyák ha nem dugunk baj lesz, mer sikítanak. megdugtam őket, de azért sikítottak nagyon, agyba-szájba a faszomat beledugtam nekik meg mindenhová. ugy hívták őket hogy Claudia Schiffer meg Christina Aguelira. na most már megyek, hívnak a barátnőim, Britney Spears, Shakira, Jenifer Lopez meg a többiek, addig dugom őket amig mozognak


Történet 16.
Cím: a kis csaj

Ez a történet kb egy olyan 2 éve tötént meg velem.Egyszer egy osztálykiránduláson voltunk amikor ez megtörtént.
Az egész úgy kezdődött,hogy a szobámban ültem és zenét halgattam.
A lány benyitott és megkérdezte,hogy van e kedvem beszélgetni.
A lány gyönyörű volt,a többiekkel mindig róla beszéltünk,hogy milyen jó lenne ha megtörténne az aktus.
Elkezdtünk beszélgtni és egyre-másra a sexre terelődött a szó.
Ő azt mondta hogy neki már megvolt.
Nem hittem el neki mivel csak 15 volt.
Azt kérdezte,hogy bebizonyítsa-e.
Rögtön igent mondtam.
Szép lassan elkezdte simogatni a dákómat gatyán keresztül.


Történet 17.
Cím: Ez kérem egy fertő...

Én még soha senkivel... És különbenis fújj! Perverz disznók!


Történet 18.
Cím: megduktak

Megduktak!!!!!!

De jó volt!


Történet 19.
Cím: Egy Kurva

19 srác vagyok.
Mindig estefelé jötem haza a barátaimtól. És egyszer fel tünt hogy egy nagyon csinos kb 22 éves lány ál az ut szélén.
Mikkor meglátam fel ált a farkam rá
Fekete jo nagy mellekel kerek segg fehér mini.
Szoval nagyon izgató.
Elhatároztam hogy hozok maggamal egy kis pénzt és el viszem majd.
Igy is történt más nap éjszaka
haza felé oda mentem hozá és meg kérdeztem töle hogy menyi egy comlet
3000 ft volt.
Ki fizettem a 3000 -ret és elmentünk egy iskola mellé és ott elövettem a farkam ö rá huzta a gumit a farkamra és le térdelt elé és szopni kezdet.
egy kis idö után ki vettem a szájábol és montam hogy melle közé szeretném.
Be raktam a melle közé és kurtam a mellét
Ezt is hamma meguntam és mondtam hogy háturol szeretném.
meg fordult fel hajtota a szoknyáját és be akkaztotam nekki mig kurtam háturol közzba fogdostam a mellit vagy ugy 5 percig kurtam mikor már nem birtam tovább ki kaptam le szedtem gyors a gumit és a seggére élveztem.
Az akcio után foggot egy zsbkendöt le türülte a seggét és a farkam.
Én eltetem a farkam ö fel huzta a Tangáját le a szoknyáját
És ment visza dolgozni én meg hazza.
EGYSZER MÉG MAJD MEGISMÉTLEM!!


Történet 20.
Cím: 15éves gyerek 15cm-es fasszal és a barátnője

A barátnömmel úgydöntöttünk én kinyalom, ő leszop és utáni sexelünk egyet.nagyon jó volt Megmarkolta a tökeimet , és szépen leszopott, aztán én kinyaltam és nagyon élveztem , hogy kinyalhtaom.A szopás előtt lemérte a farkamat és 15 centiméteres volt .azt mondta senkivel nem volt még ekkorra, élvezetes orgazmusa, mint velem.
elmesélte, hogy osztályomból is lefeküdt vkivel.kiderült a legjobb barátom volt és vele nem volt élvezetes a sex, mert talán 8 cm-es volt a farka felállva neki, ezt mesélte.régebben az osztársammal versenyeztünk kinek nagyobb a dákója, és az enyém majdnem 2szerese volt az övéjénél.a szex a barátnőmmel fantasztikus volt .16leszek és már majdnem 15 cmes a farkam.király


Történet 21.
Cím: kúráska

egyszer nagyon megbasztam egy nőt
gondoltátok volna?


Történet 22.
Cím: Miki egér nagyot dugott

Sziasztok
Had meséljek el nektek egy igaz történetet, ami velem történt. Egyik hétvégén felmentünk a hegyekbe kirándulni , képzeljétek el, hogy annyira néztem a fákat hogy eltévedtem. Eléggé be voltam parázva ott kinn egyedül a vadonban.Mikor már 2 orája kóvájogtam és már eléggé kezdtem kétségbeesni akkor mit látok??? Egy gyönyörű lány sétálgat az erdőben csupaszon tangában. Az észlelés pillanatában nagyon megtetszett nekem a lány, gyönyörű alak, formás mellek, szép hosszú fekete haj. Na gondolom magamban, te fácán megfodtad az Isten lábát.Ahogy közeledett felém mosolygott, kacsingatott. Nagyon felizgultam, teljesen ált a nyeles aszpirin.De ekkor olyan leirhatatlan dolgot láttam amitöl kivert a verelyték!!

Ahogy közelebb megyek a bulához ,jobban szemügyre veszem, látom hogy bal oldalt a tangályából kilóg a heréje.Na ekkor a cső is megereszkedett eléggé az ilyedtségtől.Akkor eldöntöttem,hogy nem szolok hozzá, elsétálok mellette ezt is tettem! Mikor már kb. 50 méterre eltávolodott tőlem hátrafordulok és mit látok??? Egy gyönyörű váza lóg ki a fenekéből a vázában pedig 2 szál gerbera és 8 szál szegfű van.. Na mondom ilyen nincs, biztos viszi a buzatéri piacra eladni öket.
De nem ez volt az egyetlen erotikus dolog amit láttam aznap este!!! Mentem tovább az erdőben és az egyik nagy odvas fa tövében mit láttam?? Ez komoly, nem vicc , téyleg ez tárult a szemem elé!! Ott Hörgött,bőgött, nyögdécselt egy őzike, ez még nem lett volna meglepő, inkább az elkövetőn lepődtem meg!
Jobban megnéztem és egy medve tegezte a szarvast, bal mancsával bemutatott nekem, jobb mancsában egy nagy méhkaptár volt, bal lábánál frissen bontott borsodi sör. A medve megszólalt!!!! Elkezdett üvölteni!!! Hogy huzzak a halál fa...ára, meg ilyesmiket.
Meg hogy verjem a farkamat a Big Brotherre otthon , ne itt az erdőbe kirándulgassak miközben ő fúróban van! Én ezt hallva annyira megilyedtem hogy elkezdtem szaladni......... A TÖRTÉNET FOLYTATÓDIK,NEMSOKÁRA OLVASHATJÁTOK A FOLYTATÁST!!! Addig Üdv: Brian


Történet 23.
Cím: Wc

15 voltam mikor történt.Az egyik osztálytársammal bent maradtunk a suliba már nem tudom miér.De azt igen,hogy igen ráizgultam.Ezért kimentem a Wc-re,hogy kirázzam.Miközben nagyba vertem a csaj bejött.Én kicsit meglepődtem,de láttam,hogy letérdel és kezébe vaszi a farkam.Elkezte verni nekem aztán szájába vette és ovatosan szopni kezdett.Annyira isteni volt,hogy a szájába élveztem.Ezután benyultam a gatyájába és elkeztem bugyin keresztül simizni a punciát.Aztán egyre májebre hatoltam.Végül már lent volt a gatya és nyalogattam a csiklóját.Mikor 2 ujjamat bedugtam neki hatalmasat élvezett.Ezután megbeszéltük,hogy elfelejtjük.De még egyser megtörtét.Malyd máskor.


Történet 24.
Cím: perverz

Sziasztok...

Mult jéten tesiórárol kikérezkedtem mert fájt a fejem.
Valojaban pedig a hímtagom ágaskodott.
Az orvosi szoba helyett tehát a női öltöző felé vettem az irányt.

Bementem az öltözőbe és maszturbáltam , bele az egyik lány italába. Ami a vesszőmön maradt azt pedig a melltartókba kentem...
Nagyon jo illatú melltartók voltak mert a lányoknak már volt reggel edzésük amikor nem veszik le és jol beleizzadnak.
5 percelteltével belepisiltem egy két cseppet az italba..
Az ora végén jöttek ki a lányok és az a bizonyos az italt is itta..
Ismét beizgultam...

Legyen folytatás?


Történet 25.
Cím: jó nő!!!

Hát volt egy barátnőm akit a diszkóba szedtem ödze és utána jól megbasztam a buszmegállóban. tök nedves votl a pinája és az é n faszom csak ki be járt benne és utána telelőtem a forró gecimmel


Történet 26.
Cím: Parkban

Az egyik nap sétálok a parkba mikor észrevettem,hogy két csaj lesbizik az egyik bokor mögött.Gondoltam nézem őket egy darabig majd meglepem őket és csatlakozom.szerencsére nem vettek észre.
Nagyjából ismertem őket két jó buxa.Mikor már ott tartottak a tanga is lekerül oda köszöntem nekik.Erre ők nagy meglepetésemre megse lepődtek.Oda hívtak magukhoz és azt mondták, hogy szálljak én is be, de csak egy feltétellel: ha fogom a kutyám és azzal kezdek el nyalakodni, amúgy egy bernáthegyim van. És elkezdtem újjazni. Erre az aszemét kis dög oda ment az egyik bigéhez ée kinyalta a pináját miközben a másik csak meg elkezdte szopni a kutyafaszát.Mikorra már szegény Blöki eléggé fel volt izgatva az egyik csaj oda tartotta neki a farát és a dögelkezdte űzni seggbe.

Én meg inkább elmentem a picsába, és mondtam nekik, hogy majd hozzák haza a kutyát!


Történet 27.
Cím: A nagy durrranás!

Volt egy csaj,adtam neki 4000 ft-ot és megbasztam


Történet 28.
Cím: Meg volt

Egyszer egy napon, csöpögött a faszom.
Majd egy leány meglátta,s szájába dobálta.Jó volt meg nem is, mert lenyelte tövig is. Fullákolását az anyja hallgatta, ne sírj babám már úgy is elkaptad a TRIPPERT!!!!


Történet 29.
Cím: egyszerű történet

Tegnap megdugtam egy nőt. 3szor élveztünk el mindketten.


Történet 30.
Cím: Egy forro házibuli

Keféltünk egy jót oszt csáá!


Történet 31.
Cím: meglepetés

a múltklor egyszer a haverommal elmentünk a diszkóba hátha lesz valami jó, és ekkor meglepő dolog történt.
odajött hozzánk egy szőke nagycsöcsű csaj és aszonta hogy kurva királyos lenne ha megdugnánk elölről hátulról. első pillanatba nem hittük hogy AZT akarja de röktön kapcsoltunk. felvitt valami szobába és ledopta a cuccait, és aszonta: dugjatok!
nekünk se kellett több. dugtuk. mint a szar. jó pincija volt, bár azt én nem láttam mer a haverom nyomta előről. a segge se volt kutya! nem is kutya volt hanem segg. hehe. szal elég királyos volt.


Történet 32.
Cím: Szilveszter 2002

A szobámba voltam a barátnőmmel és amikor már sikerült végre leimádkozni róla a felsőjét és a melltartóját, csókolgattam a melleit, a hót részeg haverom bejött a szobába és megkérdezte mit csináltok, majd mint egy zsák eldől így lett hát vége.


Történet 33.
Cím: szüzességem elvesztése

Egyszer összejöttem egy csajjal , megdugtam "misszionárius" pózban. Sajnos nekem ekkor nem volt élményem se oral se anal sexben.

Ennyi, de a történet IGAZ!


Történet 34.
Cím: angol órán

A történetem ott kezdődött amikor az iskolába új angoltanár jött.Else kell mondanom nagyon megtetszett és hát örajta is észrevettem ezt.
Egyszer félévkor a 4gyes ért kellett felelnem amikor azt mondta ,hogy délután folytatjuk ,mert lassan szünet.Délután bementünk a terembe én meg ő és azt mondta hogy látom hogy megakasz baszni hát akkor kezd el .Nem is kellett kétszer mondani .felhúztam a szoknyáját és kivillant a frissen borotvált lucskos punci az átázott tangáját félretoltam majd elkeztem kinyalni.Majdnem elment amikor abbahagytam azt mondtam most te jössz.Ledöntöttem az asztalra és a szinte szakítottam a combján a harisnyát vadul benyomta neki színte ordította hogy MÉG MÉG GYERÜNK . meghfordult és behatolt a faszom a seggébe amire ó gyorsan elment és nekem is jött a geci kivette a faszomat a seggéből és vadúl bekapta és én a szájába löttem .Azóta minden héten orgiát csapunk az angolteremben,.


Történet 35.
Cím: Nem tudom....

megbasztam és haza ment de legjóbb hogy a macskát is elvitte...
Ezért nem tudom...


Történet 36.
Cím: pinám

lehet hogy nem a legfaszább a történet de leírom!!!egyszer olyat kúrtam hogy majd szétszakadt a pinám!!!jó mi??


Történet 37.
Cím: Nem bírtam tovább!

Így írtok Ti 4 – alattiak!

Vot egy bigém. Kruva jó csaj vót! Tanárnő. De azt úgy tuttam baszni, hogy csak. Két nyelvemmel kinyaltam, hogy a takarító nő nem győzte feltakarítani utánunk a levét. Aztán bele ült. Basztam, élvezett, basztam, aztán élveztem, élveztem, meg élveztem. Ja közben megint felállt, vagy 10 – szer. A segge mint a Baradlai barlang. Azt is telibe raktam.

Aztán bejött két csajszi, aki nekem nagyon tetszett, meg a matektanár. Azok is biosz órát tartottak, de a tanár engem kért föl, hogy asszisztáljak. Én a szőkébbiknek teleasszisztáltam a száját, a tanár meg a pináját.

Aztán felszálltunk a buszra, mert osztálykirándulásra mentünk. Én hátra ültem, és leszopott a Gizi, a Mari, a Jutka, és az Erzsi néni, pedig az a szomszédunk.

Aztán jött a számtek óra du. – n. A konnektor üres volt, hát azt is megbasztam, bár elég megrázó érzés volt.

Reggel fél nyolc volt, de nem volt senki az osztályban. Még én sem, pedig a muter igen költögetett, hogy menni kéne, de ciki lett vóna a kezem elővenni a boxerből.

Bocs a hülyeségért, de ezt már csak úgy lazán nem lehetett bírni.

Alain


Történet 38.
Cím: Szopás

Én Egerben lakom és ott leszopták a "középsőm"!


Történet 39.
Cím: A sötét szobában a gép előtt....

Ültem a számítógép elött éppen az aznap letöltött erotikus képeket néztem. Hirtelen forró vágy töltött el,a lemez csak úgy kattogott a meghajtóban a 16 szinű képernyő izzot nem tudtam mit tenni könyitteni kellet magamon. Éppen mikor végeztem amikor bejött a szobába a barátnőm, és ő is ki volt éhezve megcsnáltam szájjal mert a faszom már nem állt fel. De ez nem volt elég. Többet akart. Mondtam neki inkább nézze a szexképeket, erre megharagudott és elment szárazon.Azota vettem egy uj videókártát ami nem csak 16 színt tud, hanem 32 bitet is.


Történet 40.
Cím: A szinpadon

Egyik szombat éjjel mozgolódott a kobrám ezért vakondlyukat kellet keresnem ekkor jött a barátnőm ,kinek 90-es lökhárítói vannak.A gatyámat lekúzta és rámarlolt a "karira".A farkam az eget ütötte, ekkor lyukra találtam és elkezdtem tuszkolni a nuniját.
Előző részek
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
15293
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Chart ·
A 22.-es nagyon vicces :D :D :D

Mária de la Cruz ·
Sziasztok, hát én a a 22-es "csapdájának " Üzenem, hogy olyan lelke van, hogy sosem öregszik meg, csak így tovább.Vegytiszta és színtiszta abszurd humor.
Gratulálok.:)))
Mária de la Cruz ·
...mármint, hogy száztizenhatéves korában is örökifjú marad...mégegyszer grat.:))
Üdv:))

Lizz ·
Hát ezek nagyon készek..röhögtem is rajtuk :grinning:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: