Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Amazonok és kannibálok szigetén VI. rész - Az angyalok harca

Bónai azonnal összehívta az összes mozgósítható hadosztályt és egy kétszázötven fős osztaggal elindult a tó felé. Még az amazonokat is gépfegyverekkel szerelte fel ami a lőszer mennyiségét tekintve hatalmas szó volt. Olyan volt mintha a sziget teljes elfoglalására vagy az összes kannibál egy nap alatti kiirtására készülne.
A tónál megálltak és körökbe rendeződve kémlelték a környéket. Sehol semmi. Már majdnem feladták amikor hatalmas hangzavar támadt. Madarak rikácsolása, farkasok szűkölése, medvék ordítása keveredett egy bölényhez hasonló vérfagyasztó ordítással. Mindenki arra nézett és látták ahogy a minotaurusz kilép a bokrokból. Mindenki tüzet nyitott. A szörny megtántorodott de a sereg nagy meglepetésére lassan előre haladt és egy-két kék, lila és piros folt kivételével teljesen sértetlen maradt. Fölemelte hatalmas patáját és az első sorban álló tíz embert úgy ahogy voltak elsodorta.

A második sor már meghátrált de a minotaurusz felordított, elrugaszkodott a földtől és közéjük vetette magát. Öt embert csapott agyon. Ám rögtön felpattant és tovább ütötte az embereket. Néha megszerzett egy-két amazon lándzsát és azzal nyársalta föl a katonákat. Akár hármat is egyszerre. Hatalmas vérengzést rendeztek. A minotaurusz hirtelen feldühödött elkapott egy tizennyolc éves fegyverét vesztett amazon lányt és úgy ahogy volt lenyomta a torkán. Majd a megmentésére siető hosszú barna hajú, bakancsba, farmerba és terepmintás toppba öltözött fegyveres huszonhat éves osztrák lányt is egy karlegyintéssel megragadta és az amazon után gyömöszölte fegyverét pedig tíz lövés eleresztése után darabokra törte. A maradék katona megrohamozta ám egy hatalmas böfögéssel szinte teljesen leszerelte őket. A majdnem 100 km/órás sebességű böfögésben száguldó csontok és bakancsok leütötték míg a kifröcsögő vér és a húscafatok megvakították az embereket.

Béla a szörnyeteg mögé lépett és egy kiszuperált dárdát döfött a hátába. A szörny megfordult és egy ordítás kíséretében húsz méterre elütötte a férfit aki egy csuklóficammal megúszta az egészet. A dárdát kitépte a hátából és egy felé közeledő amazon fejét döfte át vele. Ám a minotaurusz lassan belátta hogy hátrányban van és elmenekült. A dzsungel sűrűjében pedig már nem tudták követni. Kétszázötvenen indultak és csak százan élték túl az összecsapást. Ebből ötvenen különböző kisebb-nagyobb sérülésekkel. Boka ficammal, láb vagy kartöréssel, agyrázkódással.
A minotaurusz eltűnt egy időre de több törzzsel is találkoztak akik összefutottak vele és bizony páran oda is vesztek. Kondár Balázsnak csak ekkor gyűlt össze a bátorsága hogy elmondja Bónainak hogy valószínűleg őket követve jutott el a szörny a Halál-szigetre. Bónai ezentúl mindenkit csak puskával engedett ki a táborból és parancsba adta hogy aki találkozik a minotaurusszal az öt lövésnél ne eresszen el többet és amilyen gyorsan csak tud fusson vissza a táborba.

Egy hét telt el a minotaurusz támadása óta. A különítmény beért a Halál-sziget hegységeibe. Egy kis csoport haladt a hegyek között. Két férfi és két nő. Az egyik férfi Monstrum volt aki már az anakonda elleni küzdelemben is jeleskedett. Ám Papanicz Anett halála miatt még mindig okolta magát. A másik férfi egy fekete hajú izmos férfi volt. Ő volta sellő misszió vezetője Dévér ezredes. Az egyik lány (a még az I. részből ismert) Allária ikertestvére Kalídia volt. Egypetéjű ikrek lehettek mert tökéletesen ugyanolyanok voltak. A másik lány egy magyar képzett katona lány volt. Huszonöt évesen már elkötelezte magát a hadseregnél. Arcát a minotaurusz ellen vívott csata során szerzett seb helye csúfította. Egyébként gyönyörű lány volt. Kb. 185 centi magas hosszú fekete hajú és tipikus katonaruhát viselt. Németh Zitának hívták. Egyedül nála volt géppuska. A többieknél csak revolver vagy puska.

Lassan haladtak a hegyek között amikor szárnysuhogásra lettek figyelmesek. Hirtelen két hatalmas négy méteres szárnyfesztávolságú lényt pillantottak meg a hegyek fölött. Amikor lejjebb ereszkedtek rájöttek hogy két nő az. Két nő akik szárnyakon repülnek. Az egyik egy meztelen harmincas éveiben járó nő volt. Csupán egy kövekből és kecskeszőrből készült nyakéket viselt. Tejfel szőke haja kontyba volt fogva a feje tetején. Hatalmas szárnyait fehér tollak borították. Mellei aprók és formásak voltak. Puncija fölött csak egy kevés szőr volt. Teste nem volt bekenve se kifestve semmivel mégis gyönyörű volt. A másik lény viszont undorító koszos volt. Ő is egy meztelen nő volt ám arca inkább egy ördögére emlékeztetett. Manó fülei, tűhegyes fogai és a vörös szeme. Körmei hatalmasok voltak. Bőre pedig saras árnyalatú. A szárnya egy-egy hatalmas bőrredő volt amely leginkább a denevérére emlékeztetett. Hirtelen ez az undorító lény a másik nő szárnyába mélyesztette karmait. Majd belerúgott mire az lezuhant. Egy kisebb földes részre zuhant de nem nagyon bírt felállni. A kis csapat odarohant és Dévér ezredes és Kalídia felsegítették.

A nő beszélt valamit de nem értettek belőle egy mukkot se. Látva társai értetlenségét Kalídia lefordította a mondatot:
- Öljétek meg! Öljétek meg!
- Ezer örömmel. - mondta Zita és fegyverét a lényre irányítva a harmadik eleresztett sorozattal leszedte.
A lény a földre zuhant és meghalt. A fehér szárnyú nő akiről később kiderült hogy faját vagyis népét tekintve angyal és Gábrielnek hívják elmesélte hogy az angyalok és a démonok (akikhez a másik lény is tartozik) már évezredek óta harcban állnak. A XIX. században érkezett OMM katonák segítettek nekik de a kannibálok keresztül húzták ezt a segítséget. A harc a szigetért és végül az egész Földért folyik. Ha az angyalok nyernek minden marad a régiben vagy még javul is. De ha a démonok nyernek akkor a Földre örök sötétség borul és minden maga lesz a pokol.

Gábrielnek eltört a szárnya ezért elvitték a táborba ahol bekötözték. Felajánlotta Bónainak hogy állítsák fel a tábort az angyalok városa mellett így kölcsönösen segíthetnek egymásnak. A csapat még aznap felköltözött a hegyekbe.
Az angyalok városa egy barlangban volt egy magas hegyben. Más helyi törzsekkel ellentétben az angyalok vegyes társadalomban éltek tehát voltak hím és nő nemű tagok is. Valamint egy olyan közösségben éltek ahol nem rejtették el bájaikat és nemi szerveiket egymás elől és két angyal akkor szexelt amikor csak akart és ott ahol csak akart. Természetesen nem csak angyal angyallal szexelt. Hanem angyal kannibállal, angyal amazonnal néha még angyal sellővel is. Aminek persze az angyal halála lett a vége de ezt a többi angyal sohasem tudta meg.

Ezeknek a lényeknek nem voltak törvényeik. Persze voltak kimondatlan és leíratlan törvények mint pl.: Ne ölj! Ám lopásról itt szó sem lehetett mivel mindenki ugyanazon holmikból birtokolt ugyanannyi mennyiséget.
Aznap este hatalmas bulit rendeztek az angyalok városa előtti apró fennsíkon. Buliztak a „helikoptertöröttek”, az amazonok és az angyalok is. Az angyalok gyorsan megtanulták a magyar, német és az angol nyelvet így jól tudtak kommunikálni. A fennsík közepén tüzet raktak és azt táncolták körül. Ettek, ittak és mulattak. Ettek ott mindent. Haltól kezdve a bogyókon és a kosokon keresztül a medvéig mindent. Végül a buli tömeges szexé alakult át. Zita félrevonult egy magas göndör, fekete hajú angyal fiúval. Körülbelül egykorúak lehettek. A fiú mellkasa izmos volt de teljesen csupasz de faszán annál több sző volt. Izmos teste megragadta Zita fantáziáját. A fennsík szélén egy sziklára ültek le. Egy ideig nézték egymást.

Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást. Majd a férfi elengedte Zita száját. A lány arca ártatlan volt. Szemei és ajkai remegtek. Az angyal megsimogatta az arcát és lágyan nézett a szemébe. Zita nem bírta tovább. Magához rántotta a férfit és megcsókolta. Cerbeusz eltakarta magukat a fehér szárnyaival. Csókolóztak vadul és hosszasan. Majd Zita elhúzta a fejét. Elmosolyodott és a szikla mellé térdelt. Felnézett a férfira akinek lassan derengeni kezdett hogy a lány mit is akar. Zita megfogta az angyal faszát és a szájába vette. Szinte a mennyekben érezte magát ahogy szopta Cerbeuszt. Lágyan húzogatta száját a férfi faszán. A férfi közben a fejét simogatta.

Pár perc múlva Zita felállt és felállította partnerét is. Levette a terep mintás pólóját és így a férfi elé tárultak pucér mellei. Cerbeusz lehajolt és nyalogatni kezdte a lány mellbimbóit aki nagyokat sóhajtott közben. Ezután letolta Zitáról a farmerját és elkezdte nyalni a lucskos punciját. Pár perc múlva felállt megfordította a lányt és már jócskán meredező faszát Zita seggébe dugta. A lány felnyögött. Cerbeusz lassan kefélni kezdte. De Zita mást akart. Megfordult és a puncijába vezette az izmos faszt. Felnyögött. Lehunyta a szemét és elmosolyodott. Istenien érezte magát. Úgy érezte mintha nem is egy kannibálokkal és gyilkos sellőkkel teli szigeten lenne ahol egy minotaurusz üldözi őket hanem otthon a meleg lakásában. Most lecsúszott a férfi farkáról és dideregni kezdett. Most jött csak rá hogy hirtelen milyen hideg lett. Cerbeusz magához ölelte. Visszadugta farkát a mennyei punciba. Leült a sziklára és szárnyaival betakarva melengetni kezdte Zitát aki lassan elaludt a férfi ölében. Az angyal még egy ideig simogatta az ölében alvó lányt és pár perc múlva ő is álomba merült.
Hasonló történetek
7212
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
7282
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Serenity ·
ami számomra a legfájdalmasabb: Isten nem nélküli lényeknek teremtette az angyalokat, így azt hiszem, hogy többet nem is mondok semmit a sztorival kapcsolatban... :smile:

Devos ·
Hát mit is mondjak...nehezen értékelhető de...mindegy,mondjuk,hogy szar.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: