Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Amazonok és kannibálok szigetén V. rész - A minotaurusz támadása

A Nap delelőre járt. A Csendes-óceánt beborította a napfény. A víz csillogott a napsugaraktól. A sima víztükrét apró szigetek törték meg. A Halál-szigetet egy apró szigetcsoport vette körül. Ezek akárcsak a Halál-sziget víz alatti hegyek vízből kiálló csúcsai voltak. Ám ezek jóval kisebbek voltak mint a középpontban emelkedő „Mount Devil” (vagyis a Halál-sziget). És míg a Halál-szigeten sok volt a sík vidék addig ezek csupán egy-egy fákkal benőtt csúcs alkotta szigetecskék voltak. Ám ahhoz elég nagyok voltak hogy egyes törzsek ide is eljussanak. A különítmény egy kis felderítő csoportja az egyik legnagyobb szigeten bolyongott a dzsungelban. Elől egy izmos férfi haladt. Nagyjából két méter magas volt. Hatalmas izmai szétfeszítették az atlétáját. Ő volt „Monstrum”. A sereg box bajnoka. Igazi nevén James Bly. Mögötte két huszonkét éves amazon haladt. Bőrük napbarnított volt. Az egyiknek szőke haja a derekáig ért míg a másik sötétbarna haja vállnál visszakunkorodott. Állatbőr „bikinit” viseltek és a kezükben lándzsát vittek. Mint minden amazon ők is alacsonyak voltak. Kb. 150-160 centi magasak lehettek. „Bugyijuk” alja fel volt hasítva és csupán derékon és a combjuk közepén volt összekötve egy-egy kötéllel a két bőrdarab.

Ám egyes amazonok hordtak olyat is ami csupán egy elől hordott bőrdarabból és a hátul X alakban felkötött kötelekből állt. Karjaik és lábaik dagadtak az erőtől. Hatalmas izmaik erős és sportos kinézetet kölcsönöztek nekik. Ám mégsem voltak olyanok mint az amerikai lányok akiknek szintetikus műizmaik elcsúfítják a testüket. A ruhájuk többnyire párducbőrből készült és szarvas inakkal kötötték össze őket. Cipőt nem viseltek de lábuk így is meglepően tiszta volt. Az előrébb haladó szőke szépség a Gallia a hátrébb haladó barna hajú lány pedig a Sheena nevet viselte. Mögöttük egy nagytestű harminc éves magyar férfi Kondár Balázs haladt. Kevésbé volt izmos mint Monstrum és 20-30 centivel alacsonyabb is volt nála de így is jelentős erőt képviselt. Csak egy farmernadrágot viselt és egy a nyakláncán lógó cápafogat amelyet a „sellő misszió” alatt a sellők által kiütött cápafogak közül szerzett. Leghátul egy hosszú fekete hajú kb. 180 centi magas huszonhárom éves magyar lány gyalogolt nagy részt háttal a többieknek. Farmernadrágot, fehér újatlan pólót és bakancsot viselt. A haja rásimult a vállára a hátát végigsimítva pedig a háta közepéig omlott le. Papanicz Anettnek hívták. Kezében egy géppuskát vitt míg a két férfi csak egy-egy revolvert és együtt egy hat tölténnyel megtöltött puskát.

Óvatosan haladtak a rengetegben. Messze mögöttük még látszott a tenger és messze előttük már a túlsó part vonala kezdett kibontakozni. Ám hirtelen zaj csapta meg a fülüket. Az egyik fáról egy hatalmas kígyó vetette le magát. Anett rögtön elkezdett tüzelni rá de a kígyó lelógó farkával kiütötte a kezéből a fegyvert ami egy fának csapódva két darabba tört. Valahol messze fönn a lombkoronában a testét egy erős ág tartotta és hátul a farka, elől a feje lógott le. Egy majdnem 15 méter hosszú anakonda volt. Feje nagyjából 90 centi átmérőjű volt. Hatalmasra tátotta száját és a dinoszaurusz üvöltésre emlékeztető ordítást hallatva több liter nyállal köpte le a lányt. Anett bőrét csípő érzés öntötte el és látta ahogy a nyál szétmarja a ruháját. Gallia megfordult és a kígyóba vágta a dárdáját. Az anakonda felüvöltött. Az amazon lány felé kapott és egy mozdulattal berepítette a fák közé majd megvonaglott ugyanis Balázs most eresztett három golyót a testébe. Megrántotta magát és a súlya alatt leszakadó ág a férfira zuhant. Most visszacsapott a fejével és elkapta Anettet.

A lányt a derekánál fogva vette a szájába és csak az egyik karja és a kígyó feje másik oldalon pedig csak a lábai látszottak ki. A lány sikoltva kapálózott és ütötte a kígyó fejét. Az óriási hüllő három méter magasra emelte és összeroppantotta áldozatát miközben nem is törődött azzal hogy Monstrum hat golyót eresztett a hasába. Anettet még úgy öt méterrel magasabbra dobta és ahogy az összetört csontú, már félig halott lány fejjel lefelé vissza zuhant a szájába két harapással lenyelte. Sheena erre odarohant a szörny hasához és teljes erővel átdöfte a testét a lándzsájával. Az anakonda felüvöltött. Tátott szájából hús cafatok, fekete hajcsomók, ruhafoszlányok és a két szétszakadt nyálas bakancs repült ki. Valamint Anett és a saját barnás vérét fecskendezte szét az erdőben és egy köhögés következtében Anett húscafatokkal és pár hajcsomóval „díszített” koponyája repült ki a szájából. A kígyó lehajolt a lábánál fogva felkapta Sheenát aki görcsösen markolva kirántotta a lándzsát a hüllő testéből. Mint a gerelyt gerelyhajításkor úgy hajította be a fák közé az amazon lányt akinek lábából ömlött a vér.

Gallia ekkor sántítva de visszatért az erdőből. Kettétört géppuskát összeillesztette a két darabot és a fegyver annyira helyrejött hogy még ötven golyót bele tudott ereszteni a kígyóba mire a puska szétrobbant. Az anakonda holtan esett össze. A három ember gyorsan Sheena után rohant. Az egyik bokorból egy vörösen izzó szempár figyelte őket.
Sheenát törött karral és lábbal találták meg. Visszavitték a halál-szigeti bázisra. De fogalmuk sem volt hogy valami követi őket.

A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta. Ajkaik egy forró csókban értek össze. Szenvedélyesen mozgatták egymáson szájukat. A fiú nyelvét bedugta a lány szájába és gyengéden átölelte vele a lány nyelvét. Szenvedélyesen csókolóztak. Csukott szemmel élvezték a csókot és egymást simogatták. A fiú mellkasán érezte a lány kiálló mellbimbóit. Letolta a lányról vizes ágyékkötőjét és ujjaival finoman behatolt a puncijába. Szűk hüvelyébe csúsztatta három úját és lassan masszírozni kezdte. Ujjai lassan mozogtak az egyre nedvesebb lukban. Elengedte a lány száját és letérdelt. A lány puncija pár centire volt a víz felszínétől. A fiú betérdelt a lány lábai közé és nyalni kezdte a lucskos puncit miközben a seggét markolta. A lány a háta mögötti sziklára feküdt és nagyokat nyögött. A fiú feljebb ment. Levette a lány melltartóját és apró, formás melleit kezdte csókolgatni.

A lány izmos, sportos és napbarnított testét simogatta. Majd az amazon felállította. Elé térdelt, lehúzta a gatyáját és a szájába vette a meredező faszt. Először csak nyalogatta de később már húzogatni kezdte szájában az szerszámot. A fiú lehunyta a szemét és nyögni kezdett. Olyan keményre szopta a faszt mint az acél. Megfogta a fiú farkát kihúzta a szájából és fölemelte. A hatalmas dákót kezdte csókolgatni majd a szájába vette a heréket és morzsolgatni kezdte a nyelvével. A fiú felállította a fiatal amazont és a puncijába nyomta a farkát. A tövig nyomott fasz jó mélyre behatolt és erre a lány felsikított. Hirtelen szuszogást hallottak az egyik bokorból. Odanéztek és látták hogy egy két és fél méter magas majom testű, bivaly fejű patás lény rohan ki a bokorból. Testét barnás fekete szőr fedte. Berohant a vízbe és harmincöt centis farkát belebaszta a lány puncijába. A lány felordított. Puncijából vér fojt ki. A fiú odarohant és feldöntötte a szörnyet. Ám az egy erős karmozdulattal beütötte az erdőbe. Ismét a lányhoz lépett aki most pofon csapta.

A szörny feldühödött. Bekapta a lány fejét és letépte a nyakáról. A testet a vízbe hajította a fejet pedig nekiköpte egy sziklának de akkora erővel hogy szét is loccsant rajta. A szörny felordított és a fiú után ment.
A fiú amint meglátta hogy a szörny a szájába veszi a lány fejét tudta hogy az amazonnak már vége. Ezért gyorsan feltápászkodott és a tábor felé rohant. Amint odaért rögtön a tábornokot kereste.
- Mi a baj közlegény? - kérdezte Bónai mosolyogva a félmeztelen, víztől csöpögő fiút.
- Egy szörny támadott meg uram.
- Micsoda?
- Egy hatalmas bikafejű szörny. - dadogta. - Egy... egy... egy minotaurusz.

FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK!!!
Hasonló történetek
16047
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
8482
Az erdő csendes volt. A kannibálok falujában is véget ért a reggeli „szertartás”. A felfalt angyalok és amazonok maradványait lassan eltakarították. A vadászok az erdő felé indultak amikor dübörgés rázta meg a falut. A két helikopter tűnt fel az égen és véget nem érő golyózáporral támadta a „védtelen” kannibálokat. Az erdőből géppuskás katonák rohantak ki. Az angyalok is fegyvert kaptak és lőtték a néger szörnyetegeket ahogy csak tudták...
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
Hárpia:)
Ez nagyon jó:))))))
Csak azt nem értem, hogy miért nekem címezted. Nem én írtam a muvet, hanem Baszós.

Pondss ·
Baszós!

Ha közzét teszed a műveidet, vállaltad, hogy mások meg fogják kritizálni. Ha tetszik valakinek, ha nem. Mosta akkor ha valakinek nem tetszik, akkor az szemét köcsög állat? Mert fejlettebb az esztétikai éréke, meg érzékenyebb agyomra? Érdekes vagy.:)) Ellenben, ha a delikvensnek tetszett, akkor az kőkeményen frankó, belevaló fajín?:)
Hárpia: ez nagyon tetszett, komolyan!:) Azért lássuk be, neked sem akármilyen fantáziad van.:))
Azt is tegyük hozzá, hogy a kritikai érzéked is igen fejlett.:))
Írj ilyeneket, megélnél belőle?:)
:innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: