Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Amazonok és kannibálok szigetén IX. rész - A végső csata

Az esős évszak végre véget ért. Újra visszatért a száraz idő és a 28-30°C-os hőmérséklet. Ridikula gróf kastélyát fél év alatt sem találták meg a Szövetségesek. Az életkedv ismét visszatért a szigetre. Az amazonok visszatértek a közeli faluikba. Az angyalok több hónap után végre ismét szárnyra kaphattak.
A hegyek lábánál fekvő tó ismét az amazon és angyal gyerekek játszótere lett. Ám elfeledkeztek arról hogy nincsenek teljes biztonságban. A vízben és a homokos parton gyerekek hancúroztak és észre sem vették hogy egy vörösen izzó szempár épp őket figyeli a bokorból. Egyszerre csak egy reccsenés hallatszott a bokorból. Ekkor vették csak észre a bokrokból előrontó minotauruszt. A szörny vérfagyasztó üvöltést hallatva dübörgött elő a bokorból. Az emberek fegyvert ragadtak és tüzelni kezdtek a szörnyre. A minotaurusz látszólag semmit sem gyengült az esős évszak alatt. Bőrében még mindig nem tettek kárt a golyók. Hatalmas mancsával sorra ütötte le a katonákat. Többen is végezték a szörny hatalmas álkapcsában. A szövetségesek hullottak mint a legyek. A minotaurusz hatalmas dühe elért mindenkit. A harcba vonuló katonák mind meghaltak.

Már több mint fél napja tartott a harc. A bika fejű szörny reggel nyolckor tűnt föl a tóparton és már este kilenc óra körül járt. A Szövetségesek szinte mind elfogytak. tíz-tizenöt európai és párszáz angyal valamint nagyjából ugyanennyi amazon maradt amikor hatalmas dübörgés rázta meg a szigetet. Az emberek az égre néztek és két hatalmas katonai helikoptert láttak meg. A helikoptereken hatalmas ágyuk és rakétavetők voltak sőt a hason hatalmas bombák is el voltak helyezve. Két-két hatalmas ágyú a minotaurusz felé fordult és tüzet nyitott. A golyók olyan sűrűn záporoztak hogy már szinte egy hosszú lövedéknek lehetett nézni őket. Az egyik lövedéksor vállba találta a szörnyet. A sorozatos golyókat már nem bírta a vastag bőr. És ahogy a minotaurusz felordított a vállából olajszerű vörösesbarna vér ömlött ki. Az egyik helikopter beélesített egy rakétát és egyenesen hasba lőtte vele az üvöltő szörnyet. A minotaurusz teste cafatokra robbant.

A helikopterek leereszkedtek a mezőre és egy csapat katona szállt ki belőlük. Elmondták hogy a Fülöp-szigeteken polgárháború volt. A NATO serege is beszállt a harcokba és ez a két helikopter hazafelé menet efölé a sziget fölé tévedt. Rögtön eszükbe jutott az egy éve eltűnt kutatócsoport és Bónai serege. Felajánlották hogy haza viszik őket. Bónai kézséggel bele is egyezett ám előbb azt kérte hogy segítsenek kiirtani a sellőket, a kannibálokat, a vámpírokat és a démonokat.

Az erdő csendes volt. A kannibálok falujában is véget ért a reggeli „szertartás”. A felfalt angyalok és amazonok maradványait lassan eltakarították. A vadászok az erdő felé indultak amikor dübörgés rázta meg a falut. A két helikopter tűnt fel az égen és véget nem érő golyózáporral támadta a „védtelen” kannibálokat. Az erdőből géppuskás katonák rohantak ki. Az angyalok is fegyvert kaptak és lőtték a néger szörnyetegeket ahogy csak tudták. Az amazonok aknákat telepítetek a falu szélére. Ahogy az asszonyok a gyerekekkel menekültek ki egyenesen belerohantak az aknamezőbe. A kannibáloknak nem volt sok esélye a golyózápor ellen. Sorra hullottak. Az életben maradtak bevonszolták őket a sátrakba hogy a csata után elfogyasszák őket. Ám lassan nem volt ki bevonszolja a hullákat. A kalitkákból kiszabadított angyalok hatalmas erővel támadták eddigi fogságban tartóikat. A rettegésnek vége lett. Nem kellett többé azért izgulni hogy aznap kit ölnek meg. Ám a lövedék egyre fogyott és gyorsabb ütemben mint a kannibálok. Így az amazonok és az angyalok az erdőbe menekültek míg az európaiak felszálltak a helikopterekre amelyek ismét a magasba emelkedtek és három-négy bombát ledobva porig rombolták a falut. Ekkor az egyik öböl felől is robbanás hallatszott. A búvár osztag megtalálta a sellők relyteghelyét és felrobbantotta azt. Ahogy a helikopterek felszálltak a hegyoldalon terjengő ködből egy kastély bontakozott ki. Félelmetes középkori gótikus stílust idéző kastély volt. Bónai rögtön rájött hogy ez csak Ridikula kastélya lehet és parancsba adta hogy semmisítsék meg. A tárból egy rakéta száguldott ki egyenesen a kastély felé. A gyönyörű boltíves tető másodpercek alatt beomlott és a három vámpír az enyészeté lett.

Ezután leszálltak az angyalok városánál és egy hatalmas búcsú bulit tartottak. Egész éjszaka ettek, ittak és mulattak. Mikor a hangulat a tetőfokára hágott megkezdődött a tömeges szex. Angyalok európaiakkal éppúgy mint európaiak amazonokkal vagy amazonok angyalokkal. Hatalmas sikolyok és töménytelen nyögés vízhangzott a sötétségben. Zitát először lerohanta egy részeg európai és jól seggbe kúrta. Ezután bekucorodott a sziklák közé és várta hogy álom jöjjön a szemére. Egy bő óra múlva a sötétségből egy férfi bontakozott ki. Zita beletörődött hogy már megint megbasszák amikor észrevette hogy a férfi nem más mint Cerbeusz. Cerbeuszról ezalatt a kilenc hónap alatt megtudta hogy nem olyan szex őrült mint a legtöbb európai. És ha mégis azért megy oda egy ilyen bulin egy lányhoz hogy megbassza akkor is nagyon gyöngéd. A férfi leült Zita mellé a kiálló sziklára és a vállára tette a kezét.
- Mi a baj? - kérdezte aggodalmasan.
- Semmi csak egyedül akartam lenni. - mondta a lány és közben nem is nézett Cerbeuszra.
- Értem. Akkor megyek is. - mondta a férfi és felállt.
- Ne! - ugrott föl a lány és az angyalhoz simult. - Ne menj.
Cerbeusz Zita szemébe nézett. Arcuk egyre közelebb került egymáshoz míg végül ajkuk összeért. Ajkaik lágyan mozogtak egymáson és nyelvük néha átkalandozott a másik szájába. Csukott szemmel csókolóztak. Zita simogatta a férfi mellkasát majd a hasát és végül belemarkolt a felálló faszába. Cerbeusz elhúzta a fejét és egy pillanatnyi meglepődött arckifejezés után elmosolyodott. Lassan kigombolta a lány ingét és benyúlt alá. Zita a meleg miatt nem hordott melltartót így a férfi keze formás mellein suhantak végig. Ismét megcsókolták egymást.

Egy fél perc múlva Cerbeusz lassan elkezdett lefelé haladni a lány testén. Először végig csókolta a nyakát. Majd ahogy tolta le róla az inget a vállait, a keresztcsonját és végül a melleit. Egy jó darabig csókolgatta az apró dombokat. Percekig morzsolgatta a fogaival a lány mellbimbóit. Zita nagyokat nyögött és kezeit a férfi fején nyugtatta. Később Cerbeusz még lejjebb ment. Mikor már teljesen levette Zitáról az inget a hasát kezdte csókolgatni. Majd letolta róla a nadrágot és a bugyit és miközben belemarkolt a lány melleibe óvatosan nyalni kezdte a lucskos puncit. Nyelte a lány nedvét és lassan egyre mélyebbre dugta a nyelvét a lány puncijába. Néha kicsit arrébb tévedt és a lány combjait csókolgatta de mindig visszatért a nedvdús lukhoz. Nagyjából fél óra múlva Zita fölállította. Átölte úgyhogy a szája a férfi füléhez ért.
- Most én jövök. - mondta suttogva és lejjebb csúszott.

Csókolgatni kezdte a férfi mellkasát. Néha a szájába vette a mellbimbóit is de leginkább a férfi hatalmas vállizmaival foglalkozott. Később még lejjebb csúszott és az izmos hasfal után elérte a férfi hatalmasra duzzadt heréit. Fölemelte a hatalmas farkat és a heréit csókolgatta, a dákóját nyalogatta vagy éppen a faszszőreibe mélyesztette az arcát. Végül már nem csak nyalogatta de néha kissé be is kapta az angyal farkát. Szopta rendesen. Néha a heréit kapta be néha jó mélyen bedugta a szájába a férfi farkát. Óvatosan Cerbeusz alá feküdt és a mellei közé vette a férfi hengeres nemi szervét. Lassan szopogatta a fasz végét és közben a férfi arcát nézte. Cerbeusz elmosolyodott és felállította a lányt. Átölelte és lassan a lány hüvelyébe csúsztatta a kőkemény faszát. Zita felnyögött és belemarkolt a férfi hátába. Majd hátrahajtotta a fejét és megcsókolta a férfit. Cerbeusz lassan kefélni kezdte a lányt. Zita úgy látszik lassúnak találta a tempót mert elkezdte egyre gyorsabban húzogatni magát az angyal dákóján. Cerbeusz leült a sziklára és az ölébe vette Zitát. Bár kissé zavarta a lányt az arán végighúzódó forradás amit a minotaurusz elleni első küzdelem során szerzett és a mellein végigfutó sebhely amelyet az utolsó küzdelemben kapott élvezte a szeretkezés örömeit.
- Veled akarok maradni. - súgta Cerbeusz fülébe halkan.
- Nem lehet. - felelte az angyal.
- Bármit megteszek csak hogy veled maradhassak.
Cerbeusznak hirtelen támadt egy ötlete. Lassan lehúzta a farkáról a lányt és egy búcsúcsók után elindult az angyalok királyának trónja felé.

Másnap reggel. Három próba elé állították Zitát hogy tényleg angyal szeretne-e lenni. Miután mindhármat kiállta. Zitát bevezették egy fa törzsének nyúlós trutyival telt hasadékába. Amikor kijött a lány teste ragyogott mint a Nap. Először nyújtóztathatta ki hatalmas fehér szárnyait. Ott állt meztelenül barátai és társai az európai katonák előtt akik csodálattal bámulták. De nem a lány testét nézték hanem a gyönyörű szárnyait és a tiszta lelkületű arcát.

Aznap este a sereg fölszállt a helikopterekre. Még egyszer utoljára megpróbálták meggyőzni Zitát hogy térjen haza velük de ő hajthatatlan volt. Ott akart maradni a szerelmével.
Az angyalokat fegyverekkel szerelték föl hogy legyőzhessék a démonokat. Majd a megmaradt sereg elindult haza Európába. Amint a két helikopter eltűnt a horizonton a Halál-sziget egy gyönyörű új világ lett. A kannibáloknak és a sellőknek vége épp úgy mint a vámpíroknak is. És az elkövetkező néhány év alatt a démonok is lassan eltűntek. Így e-sziget több évezred után a béke szigete lett.

Ezzel vége az Amazonok és kannibálok szigetén című sorozatnak.
Hasonló történetek
7206
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
16054
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Devos ·
Kedves Emberszerü Teremtmény!Mi a faszért írtál IX történetet ha nem vagy képes egy rendes befejezést írni!?Érdekes világ,érdekes nevekkel,de nagyon elbaxtad a végét.Bocs de ez az igazság.Csá :no_mouth:

Reny ·
Hát ez gyönyörü votl...A végére még a könnyem is kijött! Gratulálok hozzá.Ügyi voltál..
BURGONYA ·
UGYE MEKKORA KIRÁLY? BASZÓS A PÉLDAKÉPEM!!! :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: