Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Akácfák Magyarországon.

  A fa és az emberiség kapcsolata, ősi, szakrális, már a barlanglakó őseink is fával tüzeltek télen, illetve a tűzzel próbálták a kardfogú tigriseket és egyéb ragadozókat elriasztani, kisebb, nagyobb sikerrel. A fa a művészetekben is megjelenik, a Robin Hood c film helyszíne pl. egy erdő. 
Az akácfa nem őshonos Magyarországon. A megjelenése kb. 300 évvel ezelőtt datálódik és mivel rendkívül kedvezőek számára az éghajlati és talajviszonyok így nagyon gyorsan elszaporodott. Természetesen a jól felhasználhatóság is közrejátszott, hiszen az említett fából nagyon jó kapa, vagy gereblye, egyéb nyél készíthető, és tüzelőfának is kiváló. Kijelenthető, hogy gazdasági érdekek mentén nagy volumenű akácfa telepítések történtek Magyarországon. Érdekesség, hogy az akácfa vizesen is eltüzelhető. 
Tudni kell, hogy szakértelem nélkül nem érdemes akácfa erdőket telepíteni, hiszen az őshonos fák elől az akác hajlamos elszívni a talajvizet és rendkívül gyorsan elszaporodik, mivel a magjait elszórja és pár év múlva, egy adott területen bármerre nézzünk akácfákat fogunk látni.
 Az erdészetei főiskolákon természetesen tanítják az erdőtelepítést. Hazánkban örvendetes módon népszerű az akácméz, nem árulok el nagy titkot ha leírom, hogy az akácfa virágjából készítik a méhek. Sokan talán anekdotának hiszik, hogy a birka nagyon szereti az akácfalevelét legelni, pedig ez a valóság. 
Nyilván egy urbanizált, városi környezetben nem akácfákkal fogunk találkozni, bár létezik lila akácfa is, ami esztétikus látvány tud lenni virágzás idején. A hazai városokban díszfák vannak, vagy jobb esetben főleg az iskolák környékén gyümölcsfák. Az akácfa nagyon jó épületfa, abból a szempontból is, hogy nagyon jó erdei kunyhót lehet belőle építeni. 
Robin Hood egy faágon ült és nézte az erdőt. Szőke hosszú hajú, fiatal nő szedte a száraz faágakat és egy biciklire pakolta.
– Szia! Nem akarlak zavarni a falopásban, csak a király meg ne tudja.
– Szia! Gini a nevem, ha nem tévedek te vagy Robin Hood.
– Igen, úgy is öltözöm, jó szarvasbőrből készült mellény van rajtam, zöld vadászkalap és szintén szarvasbőrből készült nadrág. 
- Már nincs strandidő. Nekem vidra bundából készült a mélyen kivágott mellény és kedvenc fűszoknyám az outfit. 
– Nem sokat takar a combjaidból. Rágyújtasz? Nem rég raboltam ki egy szekeret, elvettem két zacskó dohányt és egy kicsi zsák aranyat.
– A szüleim voltak, a vásárból jöttek haza, az arany egyébként hamis, édesapám készíti mivel a hamis arannyal próbál érvényesülni a vásárokon. 
– Kicsi a világ.
– Ügyesen mászol fára.
– Köszi. Úgy látom, hogy sok fát szedtél össze, jó akácfákat. – mondta Robin Hood. 
– Pár napig elég lesz. – válaszolt Gini.
– Galambom haza kísérlek, lassan este lesz, ilyenkor már veszélyes az erdő.
– Több évig karate edzésekre jártam. Öngyújtód van?
A férfi egy öngyújtót vett elő a zsebéből és rágyújtott egy pipára majd Gininek adta aki szintén beleszívott.
– Én az íjat kezelem jól. – mondta Robin Hood és íjjal lelőtt egy vadlibát.
– Ügyes vagy.
– Este tudsz vacsorát főzni a vadlibából.
Gini felemelte a libát. – Jó nehéz. – mondta.
Este égett a tűz a kandallóban, és a vadliba krumpliágyon, lila káposztával is elkészült.
Vacsora után levetették magukról a ruhákat és a Gini faházának az udvarán lévő friss szénakazalban felfedezték egymás erogén zónáit. Csak a Fiastyúk csillagkép látta őket, viszont a hölgy kéjes sikolyait még a 10 kilométer távolságban legelésző szarvasbika is hallotta.
 Gini is csatlakozott Robin Hood bandájához és karate leckéket tartott a férfiak nagy örömére. A karate pedig elvezet a belső békéhez és a győzelemhez.
 Egy szép nyári este, egy nagy akácfa mellett az erdőben Robin Hood átkarolta Gini és egymásra néztek.
– Nem bántam meg, hogy a feleségül vettelek, galambom. 
– Romantikus költő veszett el benned. – válaszolt Gini.
– Egy fekete holló rászállt az akácfa egyik ágára és megszólalt,
– Demokrácia és Európai Unió. – mondta a madár. 
– Legyőztük az előző királyt, többek közt a karaténak és a belső békének, illetve a jó stratégiának, a jó felszerelésnek,  – gondolok pl, az íjakra – köszönhetően. Na és Gini is harcias amazon volt. A lényeg, hogy szeretném élvezni, hogy király vagyok, és mást is szeretnék élvezni. – válaszolt Robin Hood és egy nagy faágat dobott a madár felé.
Gini nagyot nevetett és engedte, hogy lecsúszón a fűszoknyája.
Hasonló történetek
6645
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: