Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ágról ágra III

1.
 
Hevesen dugtam Mírát. Nem csoda, iszonyúan kívántam, nagyon ki voltam éhezve rá és végre sikerült. Szép, nagy lány, jó magas, még néhány srácnál is magasabb. Hosszú, fenékig érő szőke haja van és nőies, kerek idomai, dús, gyümölcsös mellei. Egy koleszbuli után mentünk fel a szobámba. Míra elment zuhanyozni, ragaszkodott hozzá, hogy kicsit felfrissüljön. Én addig pucérra vetkőztem és vártam a lányt. Be is jött törülközővel maga körül, de amint meglátott, gyorsan le is dobta, így megcsodálhattam meztelen testét. Szép nagy mellei voltak és enyhén szőrös puncija. Rögtön ágaskodni kezdett a farkam, amire Míra rásegített azzal, hogy odajött és egyik kezével rámarkolt az említett szerszámra, miközben megcsókolt és másik kezével a mellkasom, majd hátul a fenekem simizte. Persze én is érezni akartam, először puha melleit fogdostam, majd átöleltem és hátul formás fenekét is megtapiztam, miközben csókoltam én is hol az ajkán, hol a nyakán, érezve meztelen testének érintését, finom bőrének ízét és barackillatát. Ezektől és kezeinek gyengéd simogatásától, amiben a péniszemet részesítette, az be is keményedett. Ezt látva, Míra letérdelt elém, megmarkolta a hímvesszőm és lassan rántott párat rajta, majd be is kapta. Lassú mozdulatokkal szopkodta a makkomat nagy sóhajokat csalva ki belőlem, sokszor megnyalta a makkom, ami még jobban beindított. Persze, már a lényegre akartunk térni. Míra lefeküdt az ágyra, széttárta a lábait, jelezve, hogy készen áll a fogadásra. Fölé hajoltam, ráfeküdtem és betoltam a farkam a puncijába. Felnyögött tőle, én adtam egy csókot a mellére, majd a nyakára és lassú tempóban elkezdtem dugni. Finoman mozgattam az ágyékom, miközben a farkam ki-be hatolt Mírába, aki az elején még csendben volt, de aztán kezdett nyögni, ahogy egyre gyorsabban mozogtam. Feküdtem Mírán, miközben dugtam, így fárasztóbb volt, de érezni akartam. De jól bírtam, ütemesen toltam a péniszem Mírába, aki egyre nagyobbakat nyögött. Közben néha megcsókoltam a nyakát és megfogdostam a cicijét. A végén már nagyon gyorsan dugtam, hangos nyögésekkel élveztünk el.
 
 
 
2.
Hátulról dugtam Petrát. A magas, barnabőrű, fekete hajú, sportos lány négykézláb állt az ágyon, én mögötte térdelve hatoltam be. A derekát fogtam, miközben tempósan mozgattam az ágyékom és toltam a farkam ki-be Petrában.
- Ahh, bazd meg a puncima, uhh – nyögött, majd hátra simította a haját.
             Már egy ideje toltam Petrát, de ma nem ment túl jól, többször lelankadt és kicsúszott a farkam. Lihegve, de ütemesen löktem előre az ágyékom, Petra kerek feneke csattogott, ahogy az ölemnek ütközött. De mikor megint kicsúszott és már vagy 20 perce próbálkoztunk, a lány így szólt:
- Na jó, tudod mit, inkább befejezem kézzel, oké?
- Oké és bocs, nem szokott ez lenni.
- Semmi baj, bárkivel előfordul. Na, gyere édes!
Kihúztam a péniszem Petrából, lehúztuk a gumit és a hátamra feküdt, partnerem mellém és rámarkolt a hímvesszőmre. Gyors ütemben csinálta, de nem a bőrt huzogatta, hanem a kezét mozgatta le-fel, miközben markolta a szerszámom. Finom, de erős kezei voltak és jól esett a kényeztetés. Hamar lüktetni kezdett a farkam Petra markában, aki a végén már rendesen rámarkolt és a bőrt kezdte huzogatni. Közben néha megcsókolgatta a nyakam, a fülembe lehelt, amitől kirázott a hideg a jó értelemben. Én közben simiztem a hátát én néha megmarkoltam kerek cicijét. Végül sikerült elélveznem hangos nyögések közepette.
 
3.
Miközben az ágyon feküdtem meztelenül, arra gondoltam, Rebi milyen jól szop és örültem, hogy épp részesülhettem ebben a kegyben. A vékony, barnahajú, szabályos arcú, halványbőrú lány az ágyékomra hajolva cumizta a kemény farkamat, ajaki nagyon gyengéden súrolták a hímvesszőm, közben gyakran megnyalogatta a makkom, néha körkörösen. Már ő is meztelen volt, vonzó teste volt, kicsi cickói, szőrös puncija és finom, selymes bőre. Amikor a szerszámom keményre duzzadt Rebi szájában, ő felegyenesedett, megsimizte a hímvesszőm, majd ráült. Lovagló pózban csináltuk, Rebi ütemesen ugrált a farkamon, közben a mellkasomat fogta, én pedig néha megsimiztem a cicijét. Nyögdécselt, én is éreztem merev farkam lüktetését Rebi puncijában, ahogy a lány lovagolt rajtam és csodáltam pucér testét. Egy ponton lehajolt és megcsókolt, én átöleltem a hátát és magamhoz szorítottam, hogy érezzem finom bőrét és megcsókolhassam a nyakát. Így én vettem át a kezdeményezést is, ágyékomat mozgatva fel-le löktem a farkam Rebibe, aki egyre hangosabban nyögött és én is éreztem, hogy hamarosan elélvezek, ami meg is történt sok spriccelés, folyás és nyögés kíséretében.
 
4.
Meztelenül és némi fejfájással ébredtem a kollégiumban, hallottam, hogy valaki zuhanyzik. Biztos a csaj, akit tegnap a buliban szedtem fel. Gyorsan gondolkodtam a nevén, nehogy ő is hisztizzen, mint a múltkori. Bár az arca sem ugrott be, a szőke volt, vagy az a kis göndörke? Amikor bejött a szobába egy szál törölközőben, felismertem, de a neve nem ugrott be, talán Anna. De örültem neki, dögös csajszi: magas, jó alakja van, kerek idomai, de nem túlsúlyos, kellemesen van rajta mit fogni. Enyhén göndör, szőke haja és szép, kerek arca és barackbőre van.
- Felébredtél édes? – kérdezte – örültem volna, ha csatlakoznál a zuhanyzóba hozzám, de nem akartalak felkelteni.
- Oh nyugodtan felkelthettél volna drága…öhm..
- Adél. – majdnem eltaláltam
- Adél, persze. Bocsi!
- Semmi gond, szerencséd, hogy jó vagy az ágyban.
Ekkor ledobta törcsit és végre újra láttam érett, gyümölcsös melleit, vastag combjait és borotvált punciját. Befeküdt mellém az ágyba, éreztem selymes, finom bőrét, ahogy meztelen testemet súrolta és friss illatát. Átöleltem, mellei hozzám préselődtek, simiztem a hátát és a fenekét, csókoltam édes ajkait. Megfogta a farkam, elkezdte markolászni, amitől egyre jobban bekeményedett. Adél lecsúszott az ágyékomig, megmarkolta hímvesszőm, a végét pedig a szájába vette. Megnyalogatta a makkom és cumizni kezdte, lassú mozdulatokkal szopott és meg is szívta. Amikor teljesen bekeményedett, fölém hajolt és ismét megcsókolt, én megmarkolásztam kerek, puha melleit, majd megfogta a farkam és segített betenni a puncijába. Az ágyba kapaszkodott, én fogtam a derekát, úgy mozgatta az ágyékát. A hasa még hozzámért, a melle már nem. Lassan, de ütemesen mozgott, közben néztük egymást, sóhajtoztunk. A farkam szét akart durranni Adél nedves puncijában, aki félúton felegyenesedett és lovagolva folytatta már gyors tempóban. Élveztem, ahogy ugrál rajtam a cicijével együtt, amit néha meg is fogdostam. Igyekeztünk halkan, de nagyot élveztünk, valószínűleg megint panaszkodni fognak.
 
 
 
Előző részek
Hozzászólások
kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

cartini ·
Újabb ötlettelen semmik. Írj inkább olyan testvérszex történeteket mint szoktál. Azok bénaságán legalább lehet röhögni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: