Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Tormanok kulcsa

 
 Stoneskeep szigete egy távoli, elzárt hely, ahova nem nagyon lehet eljutni. 
  Mindenfelől tenger, és szikla veszi körül. Talán ezért is van az, hogyha egy kívülálló beteszi ide a lábát, úgy érzi mintha visszaugrott volna az időben.
  Mindenhol faházak, szénásszekerek és szénaboglyák. 
  Az egyik ilyen kis faházban feküdt Allen. Egy tizenéves kissrác volt még csak, de korához képest erős volt és eszes.
  Volt neki egy huga is, Lisa. 
  A szüleik kedves, barátságos emberek.
  Allen ekkor felkelt, és álmosan kiment az udvarra. Még csak pirkadt. A fiú leült és mosolyogva nézte a napfelkeltét.
  Szétnézett a tájon. Mindenhol végtelennek tűnő mező, itt-ott egy kis tavacska, ahová kijarnak halat fogni. 
  Allen maga hegyezte a saját fadarabjait, hogy aztán majd a víz alá döfködhessen.
  Lisa ekkor ért vissza. Mosolygós kislány volt, alig hatéves.
  - Bátyó, találtam színes kavicsokat! - kiáltotta felé.
  - Színes kavicsok? - értetlenkedett Allen, majd odarohant húgához. Együtt nézték a Lisa kezében pihenő kövecskéket. Volt egy szép zöld, de élénkpiros is.
  - Ezeket hol találtad? - érdekődött Allen - Azta!! Ez tükrözi a fényt!
  - Nagyon messze... Ott!! - mutatott kis ujjával a távolba.
  - Dehát minek mentél olyan messzire? - bosszankodott a fiú, miközben nézegette a köveket.
  - San bácsi mutatta!! - büszkélkedett a kislány. Fehér blúzocskát viselt, és piros szoknyát. Arca kicsit szeplős volt, mint testvérének.
  - San? Az a vén tata?! - Allen legyintett, aztán kicsit erősebben szólt rá húgára - Ne hallgass rá!! Tiszta szenilis az öreg, aztmondják varázsol!
  Lisa egy kicsit megszeppent.
  - Bo-bocsánat..
  - Semmi baj. Hova rakjuk ezeket? 
  - San bácsi aztmondta, ezek drágakövek!!
  - Drága... Kő? - Allen érezte a kavicsok hűvös érintését a tenyerén.
  - Igen!! Mutatok egy titkos helyet amit csak mi ketten ismerünk!! - a kislány izgatottan ugrált, majd elrohant a házuk irányába.
  Allen is indult volna utána, de ekkor egy villanást látott, mire megtorpant, és ijedten megfordult.
  Valami fényes csíkot látott elhúzni a felkelő nap vörös korongja előtt.
  Rossz előérzettel, de követte Lisát, aki erről mit sem sejtett. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
Hasonló történetek
3414
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
3847
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Hozzászólások
kamilla10 ·
A pontozást nem kell komolyan venni. Errefelé ez csak fogyatékosok játszótere. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: