Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Tökösi kívánságteljesítő hal

 Tökös, Csongrád megyében található falu. Az első írásos említések a településről a 400 évig ideiglenesen Magyarországon tartózkodó Törökök idejéből datálódik. Miután a Törökök Beregsuránynál elhagyták az országot Tökös fejlődésnek indult. Emlékezetes momentum a falu históriájában, hogy mikor az Amerikai elnök a Tökösön nyaralt, annyira megtetszett neki a táj, hogy a falut az USA hoz akarta csatolni. A helyi közgyűlés a helyi lakosok akaratát tükrözve, nagy többséggel leszavazta a javaslatot, ezzel Tökös kiérdemelte a hűség faluja címet, Magyarországon.
Nagy János népdal énekes felfedezte, kútfúrás közben, hogy a falu határában, szódavíz található, nem is nagyon mélyen. Természetesen hamar megépült egy szódavizet palackozó jól prosperáló üzem, mivel a magyar ember szódával issza a jó bort, és a kevésbé jó bort is. Magyarországon elsőként Tökösön ittak az emberek fröccsöt, mikor még a fröccs és a szóda nevek is jó pár évtizedet várattak magukra.
A kulturális élet egyébként is pezsgő, a 2000 es évek elején az Amerikai Metallurgia rockzenekar adott ingyenes koncertet a falu mellett lévő Svábhegy oldalán, és természetesen kötelező jelleggel eljátszották a „Téli szél havat áraszt” című Csángó népdalt. Érdekesség, hogy a zenekar tagjai a mai napig azt hiszik, hogy Romániában játszottak.
A helyi asszonykórus nagyon népszerű. Pestbudán is felléptek,ahol az eseményt reklámozó plakátokról lemaradt az i betű, így a Tökösi helyet a Tökös asszonykórus névvel találkozott a fővárosi közönség. A fellépés végül kellemes házibuli jelleget vett fel, a Pesti transzvesztita közösség aktív közreműködésével.
A helyi Vadvirág nevű bordélyházban, gyakran fővárosi színészek is megfordulnak, de ők nem a kultúrát erősítik, hanem a hölgyeket látogatják meg.
Még a rendszerváltozás előtt egy ufó is lezuhant a falu határában a lévő Vizes nevű tóba. A helyi pártbizottság elnökének gyanús lett, hogy a földönkívüli Oroszul beszél, hamar kiderült, hogy Szergej a neve és a föld körül keringve határozta el, hogy disszidál Nyugatra, miután kiderült, hogy tud traktort vezetni a helyi Zöld pipacs nevű termelő szövetkezett alkalmazta.
Pista bácsi nézte a zöld füvet, úgy ahogy csak a juhászok tudnak nézni. A matektanárok pedig az ablakon tudnak egyedülálló módon kinézni. Dél volt, ami annyit jelent, hogy a jószág és a gazda is pihen. Pista bácsi leheveredett az öreg körtefa mellé, és azt álmodta, hogy az öreg körtefa mellett fekszik. Zöld színű pólóban volt és szintén zöld nadrágban, a haja őszies.
– Érdemes volt a legutóbbi kisebbségi választásokon Csángónak vallani magam, cserébe a polgármester asszonytól kaptam 2 liter bort. – mondta és az öreg tarisznya után nyúlt, elővette a két liter bort.
– Jó, erős házi bor. – mondta, a birkáknak akik nyilván nem válaszoltak. Középkorú, őszhajú férfi jelent meg, egy biciklit tolva.
– Szép napot Pista!
– Neked is, komám!
A koma neve László.
– Láttam az Aranka nevű unokád a boltban, jól megnőtt. – mondta László.
– 20 éves, Clevelandben lakik, hazajött pár hétre.
– Clevelandben mit dolgozik?
– Egy bordélyházban helyezkedett el. Láttam a kívánságteljesítő halat a Vizes tóban
– És mit kértél tőle? – kérdezte László.
– A gazdagabbak legyenek még gazdagabbak, a szegények pedig még szegényebbek. – válaszolt Pista bácsi.
– Okos kérés!
László ment tovább, a biciklit tolva.
Mari nénit látta a ház előtt.
– Rég láttam a lányod, talán elköltözött?
– Egy Striptease bárban vetkőzik Németországban. Képzeld, láttam a kívánságteljesítő halat.
– És mit kértél?
– Még több Német autógyárat Magyarországra.
– Okos kérés!
László a Vadvirág bordélyházhoz ért.
– László, mi járatban errefelé? – kérdezte egy miniszoknyás, fekete, hosszú hajú nő, akinek a mély dekoltázsából szinte kiesetek a mellei.
– A feleségem, ugyanis itt dolgozik.
– Kirúgták ma, mert a főnökasszony érezte rajta, hogy pálinkát ivott.
– Akkor nem várom tovább.
László kisétált, a biciklit továbbra is tolva a Vizes tóhoz, és naná, hogy megjelent a kívánságteljesítő hal. A rézszínű ponty így szólt.
– Teljesítem egy kívánságod.
– Kérek egy új biciklibelső gumit.
A faluban kora délután ünnepség volt. A falu népe a hős közmunkásra emlékezett, aki fűkaszával legyőzte a határban megtelepedő kaktuszt.
A kaktusz tájidegen növény és kiszorítja a hazai faunát a természetben, épen ezért üres palackot és kaktusz magokat sem szabad eldobálni a természetben.
Az ünnepség után a nők haza mentek, a férfiak pedig a kocsmába.
László úgy döntött, hogy kisétál a falu határába ezért a biciklit letámasztotta a kocsma előtt. A határban rágyújtott egy cigire, majd a még égő csikket eldobta egy nagy szénakazal mellett, ezzel megzavarta a délutáni sziesztát a faluban, ugyanis a szél a település felé fújta a tüzet. Késő estére a helyi tűzoltócsapat és sok önkéntes végül megfékezte a tüzet, majd mindenki a kocsmába ment.
A Vizes tó partján, Aranka a 20 éves lány ült, akit már ismer az olvasó, hiszen az említett juhász a Pista bácsi unokája.
A lány nézte a fodrozódó vizet és még érezte az égett széna szagát. A csillag ragyogtak az égen, egy róka nagyot ugrott.
Aranka látta a misztikus halat és rögtön kívánt.
– Olyan férfit akarok, akit nem csak a szex érdekel. – mondta.
– Komolyan gondolod? – kérdezett vissza a kívánságteljesítő hal.
– Csak viccelek. – válaszolt Aranka.
Pista bácsi másnap újra legeltette a birkákat. Mikor a nap a delelőre hágott, az öreg körtefa újra csak árnyékot adott. A Vadvirág nevű bordélyházban pedig bevágta a nagy szél, az egyik véletlenül nyitott ablakot, és ezzel pontot tett a történet végére.
 
Hasonló történetek
6839
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
5518
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: