Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Téti kívánságteljesítő hal

   Tét a Kisalföldön található, kb. 15 évvel ezelőtt városi rangot kapott. Győr és Pápa között fél úton nyilván jól prosperál,  ráadásul a napjainkban ( 2022) épülő 4 sávos gyorsforgalmi út ( Győr, Pápa között) Tét számára is kedvező lesz. 
A város jellegét tekintve egyáltalán nem hasonlít a jellegzetes Osztrák kisvárosokra, ami nem is baj, hiszen nem az Ausztriában megtalálható városképet kell majmolni. 
Tét főterén Gini a szőke hosszú hajú nő egy fagyit nyalt, a rózsaszín, testre simuló, koktélruhát viselt. Kicsit sem csodálkozott azon, hogy egy kombájn jelent meg a közeli útkereszteződésben, hiszen Tét körül, kint a határban termőföldek vannak.
– Biztos aratnak. – mondta a nő és észrevett egy férfit. Rövid nadrágban volt és ingben.
A férfi is vásárolt egy fagyit és Gini mellé ült.
– Üdvözlöm, kedves hölgyem. – mondta a férfi 
– Örvendek. – válaszolt a nő.
– Ha megengedi bemutatkozom. Béla a nevem.
– Gini.
– Finom a fagyi.
– Valóban finom.  Délután kimegyek a Téti Illatos tóhoz, talán látni fogom a kívánságteljesítő halat. Kislányként sokat fürödtem az említett tóban, be kell vallanom, hogy már akkor sem értettem, hogy miért Illatos a neve.
– Szerettem kisdobos lenni.
– Én már jóval a módszerváltás után születtem.
– Nagyon fiatal vagy.
– Köszi a bókot. 23 éves vagyok, még tanulok. 
– Mit tanulsz?
– Politológiát. Te hány éves vagy? – kérdezte Gini és intett a fagyizóban álló fiatal lánynak.
– 35. – válaszolt Béla.
– Hölgyem, parancsol még valamit? – kérdezte a fiatal lány.
– 2 korsó sört kérek, egy az úrnak lesz.
– Rögtön hozzon.
– Honnan tudod, hogy szeretem a sört?
– Mindegyik férfi szereti. Délután napozni kellene az Illatos tó partján, talán a Téti kívánságteljesítő hal is megjelenik. 
A fiatal csaj kihozta a két korsó sört egy műanyag tálon.
Gini egy ötezres dobott a tálra.
– Jól van fiam, majd ha kell valami szólunk. – mondta a csajnak.
– Finom a sör. – mondta a férfi társalgási hangon.
 – Délután három órakor találkozunk az Illatos tó partján.
– Rendi. – válaszolt Béla.
 Gini gyorsan megvált a ruháitól és bikiniben élvezte a napsütést egy kiterített pléden amire a Hupikék törpikék voltak festve. Béla természetesen fürdőnadrágot viselt, előzőleg jól bekenték magukat a naptejjel. Gini egy műanyag hűtődobozból kettő üveg Kőbányai sört vett elő.
– Régebben dolgoztam nyáron futárként, egy kis furgont vezettem  akkor tanultam meg, hogy a nomád élet során , hogy tudok kényelmesen, kellemesen dolgozni és piheni, mindenféle kütyü segítségével. Van akkumulátor is nálam, feltudom tölteni a telcsit és – ha kell akkor kávét is tudok főzni, ugyanis van kemping felszerelés is a kocsiban, amit a diófa mellet hagytam az árnyékban.
– Én biciklivel jöttem. – válaszolt Béla.
– Tudom. – jegyezte meg Gini.
Hirtelen történt egy nagy rézszínűrponty ugrott fel a vízből.
– Legyen Osztrák életszínvonal Magyarországon. – mondta Gini.
10 év múlva. 
Gini miniszterelnök asszonyként sétált Téten és úgy érezte, hogy egy népmese szereplője, ugyanis az ország elérte az Osztrák életszínvonalat. Az emberek elégedettek voltak a bérekkel, a kívánságteljesítő hal pedig nagyot csobbant a Téti Illatos tóban. 
Béla Magyarország hivatalos fizető eszközével euróval fizetett a fagyiárusnál, majd élvezte a fagyit és az Osztrák életszínvonalat.
Itt a mese vége, fuss el véle.
Hasonló történetek
6645
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
5296
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: