Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Soproni kívánságteljesítő hal

  Sopron a hűség városa az ominózus népszavazáson a polgárok a Magyar hon mellett döntöttek és nem Ausztriát választották. A határ közelsége számos előnnyel jár, sokan átjárnak dolgozni a sógorokhoz. A sok előny tükröződik az ingatlanárakban is, gondoljunk arra, hogy az albérlet sem olcsó.
Béla a Lövérek mellett sétált mikor észrevette a Soproni kívánságteljesítő nevű fesztivált reklámozó óriásplakátot, a médiumon Melani az ismert színésznő mosolya fokozta a hangulatot és a szűk koktélruha sem sokat takart.
Béla a barna rövid hajú, magas férfi, világoszöld rövidnadrágot viselt és szintén zöld pólót amit a művelt Angol T shirt nek nevezz rágyújtott egy cigire a Soproni közparkban majd a még égő csiket eldobta a száraz fűre, nyár volt, hőség és nagy szél fújt. A férfi úgy döntött, hogy elindul a híres Soproni tóhoz, ahol sokan látni vélték a kívánságteljesítő halat.
– Kérek valamit a haltól.
Melani az ismert színésznő bikiniben napozott a parton, a férfinak rögtön eszébe jutott, hogy a hal nélkül is teljesült a kívánsága.
Béla odasétált a napozónőhöz és bemutatkozott, természetesen az illemnek megfelelően levette a világos zöld színű kalapját amíg bemutatkozott.
Üdvözlöm kedves hölgyem, Béla vagyok.
Melani mosolyogva válaszolt
– Üdvözlöm uram, Melani a nevem.
A nő szőke hosszú haja lófarokba volt kötve a bikini rózsaszínű.
– Jó idő van. – jegyezte meg a férfi és egy kavicsot dobott a vízbe.
– Valóban kellemes idő van. – válaszolt a hölgy.
– Gyerekként tagja voltam a Soproni kívánságteljesítő hal őrsnek. – jegyezte meg Béla.
– Tulajdonképpen Sopron város mindig is fontosnak érezte a halat. – válaszolt Melani.
– Sok hely közintézmény falán ott van a hal ábrázolása.
– Kérjünk valamit a haltól. – mondta Melani.
– Én nem kérek mert nekem teljesült már a kívánságom egy szexis nő napozik a tó parton.
Hallották, hogy csobban a víz egy nagy ponty ugrott ki, megcsillant a napfény a pikkelyeken.
– Sopron kerüljön át Ausztriába. – hadarta Melani.
– Ez lenne a kívánságot?
– Igen. – válaszolt a szőke hajú nő.
Béla még egy követ dobott a vízbe és rágyújtott egy cigire.
– Te is kérsz?– Nem dohányzom. – válaszolt Melani.
– Van kedved fagyizni? – kérdezte a férfi
– Naná, magamra kapom a ruhám és indulhatunk. Jól esik a fagyi a fesztivál előtt ma délután kezdődik.
Melani levette a bikinit és rózsaszín hosszú női pólót vett fel és szintén rózsaszín rövidnadrágot.
– Tényleg szexis nőt láttok a parton. – jegyezte meg Béla miközben nézte ahogy Melani átöltözik.
A tó nem messze volt a belvárostól.
Béla a még égő csikket eldobta a tó mellett lévő szénakupac mellé.
Sétáltak, Melani élvezte,,hogy megbámulják a férfiak.
– Két eper fagyi lesz. – mondta Béla a fiatal csajnak.
– Bitte? – kérdezett vissza a fagylalt árus.
A férfi körbenézett, mindenhol német feliratokat látott és az emberek németül beszéltek, jellegzetes Osztrák akcentussal.
– Jéééé teljesítette a hal a kívánságom..- mondta Melani és tűzoltó autók szirénáját hallotta.
– Valahol tűz van. – mondta Béla és úgy érezte, hogy nem csak a tűz kellemetlen hanem, az országhatárok áthúzása is.
– Melani, elsétált. A férfi nézte a tökéletes alakját és látta ahogy a nő befordul egy utcasarkon.
Béla belerúgott egy kavicsba és amerre gurult arra ment tovább.
A távolban az Edda zenéje szólt, a Kívánságteljesítő hal fesztivál elkezdődött
Béla miközben a fesztiválon nézte a vizes póló versenyen Melanit rájött, hogy Sopron továbbra is Magyarországon van, csak üzleti okok miatt van jó pár Német felirat és sok a turista akik nem magyarul beszélnek, vagy csak minden csoda félóráig tart.
Hozzászólások
laci78 ·
miért kell ezt (IS) újra és újra feltölteni? :(

Materdoloroza ·
Az előző nem soproni volt. Ez a kívánságteljesítő hal, vagy vándorol, vagy több is van.
laci78 ·
de, fenn van legalább egyszer ezen kívül: https://tortenetek.hu/tortenet/a-soproni-kivansagteljesito-hal/35059
Materdoloroza ·
Igazad van, rákerestem. A soproni, a debreceni, a bidapesti, a tökösi és a harrisburgi kívánságteljesítő halat találtam meg, és a soproni kétszer volt. Sajnálom, hogy felénk nem járnak ilyen halak, de az igaz, hogy itt nem találnának élhető helyet sem.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: