Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A ősi szekta. Az I. próba

Történetünk egy hegyek között fekvő kisvárosban Folderben játszódik. Az idő 1974. De nem az az 1974 amelyet a Föld lakossága harminc éve átélt, hanem egy teljesen más kor. Foldert hiába keresné bárki a térképen. Ugyanis ez a város egy másik dimenzió egy másik világ városa. Egy olyan világé, melynek törvényei és életmódja a XVII. és a Kr. e XX. század keveréke. Ám technológiája magasan felülmúlja a mi csúcstechnológiánkat. Első ránézésre ez a város egy tipikus angol település az 1400-as, 1500-as esetleg az 1600-as évekből. Ám ez a város más. A középkori életmód egy sötét kelta kori kultúrát és egy csúcs modern technológiát takar. A betegségek nem jelentenek akkora pusztulást, mint a középkorban. Ám ennél sokkal nagyobb „problémák” vannak ebben a városban. Folder csupán pár kilométerre fekszik Stonehangetől. Ebben a világban ez a kőkori építmény tökéletes állapotban van és még mindig használják. Történetünk főszereplői egy ősi szekta tagjai. Akik a középkori szektákra emlékeztetnek. Ám ez a szekta más. Sokkal keményebb és szigorúbb. A történet a szekta két tagjáról a tizenhét éves Dynáról (Ejtsd: Dájnáról) és a húsz éves Abrahamról áliász Nosztradamuszról szól.

Az este hűvös volt és csendes. Az út menti lámpák valamennyire átvilágítottak a gomolygó ködön. A város utcáin két csuklyás alak sétált. Fekete ruhájuk a reneszánsz kori szerzetesek öltözetét idézte. Kezeiket a köpeny ujjába csúsztatták. Arcukat eltakarta a csukja. Olyanok voltak, mintha céltalanul bolyongnának az úton. Lépteik nyomán csobogott a kőút mélyedéseiben megtelepedett víz. Egy bár mellett haladtak el. A bárban égett a villany és az ajtóban egy részeges vén ember állt. Ahogy elmentek mellette a férfi odaszólt az alacsonyabb alaknak.
- Hé baby! Nem iszol velem egy kupicával?
Az alak megfordult és levette a csuklyáját. Egy vörös hajú, kerek arcú lány volt. Haja összefogva lógott a háta mögött. Bár még gyereknek tűnt komoly arc kifejezése és szúrós tekintete elárulta hogy már egy érett nő.
- Hagyjad Dayna! - tette a vállára a kezét a társa. - Nem éri meg.
A lány közelebb lépett a férfihoz.
- Eltalálta. Nem. - mondta szárazon.
- Ez nem így megy kicsikém! - ordított fel a férfi és megragadta a lány karját. - Most bejössz velem és iszol!
És elkezdte húzni a lányt a bárba.
- Nem tudod kivel állsz szemben. - mondta a lány és szemében láng gyulladt fel.

Kirántotta karját a férfi szorításából és benyúlt a köpenye alá. Egy huszonöt harminc centis fém rudat húzott elő. A tárgyat végig gombok, kijelzők és díszítések tarkították. Dyna benyomta a legnagyobb vörös gombot és a rúd tetejéből egy kék fénnyel izzó penge jött ki. A fél méteres penge szinte vágta a ködöt. A levegőt égett szag töltötte be. A férfi előhúzott a ruhája alól egy Coltot (revolvert) és a lányra célzott. A fegyver eldördült kétszer egymás után. Ám a lány reflexei gyorsak voltak. A fénykardot maga elé lendítette és a golyók elé tartotta az izzó pengét. A golyók szénné égve pattantak vissza a kard pengéjéről. A férfi meghátrált.
- Elég Dyna! - mondta a másik csuklyás alak és kezét ismét a lány vállára tette.
Dyna kikapcsolta a pengét és visszatolta a fegyvert a köpenye alá. Csuklyáját fölvette és elindult Nosztradamusz után. A köd lassan belepte testüket és eltűntek a riadt báros elől.
A város szélén egy kisebb hegy állt. Alig volt kétszáz méter magas de az emberek hegyként emlegették. Az oldalában egy ajtó volt. Nasztradamusz bekopogott.
- Jelszó? - hallatszott egy érces hang az ajtó mögül.
- Az istenek választottja. - mondta a fiú.
Az ajtó kinyílt.
- Istenhozott Nosztradamusz. Isten hozott Dyna. - mondta a férfi aki az ajtóban állt. A három alak lement a lépcsőn. Egy hatalmas szikla barlangba értek melynek közepén tűz égett. A tűz körül a szekta tagjai gyülekeztek. A tűz mellett egy emelvény állt. Egy férfi felállt az emelvényre széttárta karjait és ünnepélyes hangvétellel megszólalt.
- Isten hozott titeket testvéreim! Ismét összegyűltünk a ünnepségre.
Ez az ünnepség abból állt, hogy megkeressék az istenek küldöttjét. A jelölteknek meg kellett küzdeniük egymással. Az utolsó két fordulóban a hat pár életre halálra küzd egymással. A győztes ha túléli sérüléseit ha kiáll még egy pár próbát őt tisztelik az istenek küldöttjeként. Az ünnepséget egy hatalmas buli zárta.

A férfi meggyújtotta a fáklyákat és a sötétből kirajzolódott egy tíz négyzetméteres kűzdőtér.
- Dyna és Xanados. - ordította a férfi. Dyna levett csuklyáját és a férfihoz lépett. Átadta fénykardját és a férfi egy nehéz, szépen megmunkált kardot adott át neki. Ezután egy fiú lépett elő és ő is ugyanígy tett.
Fél perc múlva már egymással szemben álltak a kűzdőtéren. Körözni kezdtek egymás körül. Méregették egymást. Dyna végignézte a fiú izmos testét. Nézte fiatalos arcát és tüskésre nyírt barna haját. Xanados is nézte a lányt. Karcsú teste nem tűnt túl erősnek. Vörös haja a háta mögött libegett. Alacsony termete és gyengének tűnő teste miatt Xanados könnyű célpontnak tartotta. Hirtelen előreugrott és lecsapott. Kardja becsúszott a lány köpenye alá és széthasította azt. Dyna felugrott megpördült a levegőben és úgy hasba rúgta ellenfelét hogy az több métert repült hátra. Amint a földre ért harcállásba helyezkedett. Testén lógott a szakadt ruha. Formás mellei kilátszottak a szakadások mentén. Amikor Xanados ismét támadt megpördült és egy határozott mozdulattal kiütötte a fiú kezéből a kardot. A lány máris győzött. Bár oldalán folyt a vér és a küzdelem sokkal jobban megviselte mint ellenfelét ő győzött. A közönség ünnepelt. Dyna kimászott a ringből. Nosztradamusz odalépett hozzá és átölelte.
- Ügyes voltál. - mondta és szájon csókolta a lányt.
- Hugh és Dambus. - ordította a férfi és ismét küzdelem jött. Órák teltek el. Dyna egymás után aratta győzelmeit. Végül eljött az utolsó meccs.

A ring egyik sarkában Dyna állt. Teste izzadtságtól csillogott. Már a tizedik szakadt köpeny volt rajta. A másik sarokban egy másik lány Garonin állt. A lány valamivel idősebb és magasabb volt Dynánál. Barna haja ragadt a vértől. Dyna ugrott és ütött ám ellenfele szemrebbenés nélkül védett. Hirtelen ő sújtott le és levágta Dyna köpenyének ujját és végig sértette a lány vállát melyből ömlött a vér. Ádáz küzdelem volt ez. Csapás csapás, védés védést követett. Már fél órája voltak a ringben. Dyna felugrott megpördült a levegőben és érezte ahogy cipőjének talpa csattan Garonin arcán. Amint leérkezett látta, hogy a lány szájából ömlik a vér. De Garonin nem adta föl támadt és vágott. Dynáról leesett a több száz darabra szakadt köpeny. Izmos testén és formás mellein csillogott az izzadtság. Előre ugrott és egy csapással szinte levágta ellenfele karját. A kard csontig hatolt. Garonin felordított és kardjával lesújtott. Ám csak Dyna cipőjét találta el melyről levált a talpa. Dyna éppen hogy leérkezett megint ugrott és hátba rúgta Garonint. A lány kezéből a közönségbe repült a kard. Ő maga pedig a földre rogyott. Dyna egy vágással megszabadította ruháitól. Persze ez csak egy félresikerült vágás eredménye volt. Garonin féloldalt feküdt a földön. Karjából és szájából ömlött a vér. Lelógó mellei úsztak a könnyben és az izzadtságban. Puncija megtelt izzadtsággal. Dyna mellé lépett. Belenézett a lány ártatlan szemébe. Nézte a szelíd kiskutyaként a földön fekvő lányt. Ám ez a trükk nem verte át. Fölemelte kardját és teljes erejével átdöfte Garonin testét. Ahogy kihúzta a kardot a lány szája „könyörgésre” nyílt. Ám Dyna nem várta ki, hogy mit akar mondani. Kardját betolta Garonin szájába és a penge véres hegye a lány hajában tűnt fel. Egy hosszú vágással a melléig felhasította a lány testét aki holtan zuhant a földre. Dyna megnyerte a meccset.

Dyna kilépett a ringből. Nosztradamusz odalépett hozzá és átölelte. A lány letolta a fiúról a csuklyáját és megcsókolta.
Pár perc után Dyna már új köpenyben állt az ünnepségen. A szekta tagok körbe táncolták a tüzet és gregorián stílusú dalokat énekeltek. A főpapnő középen énekelt. Az emelvény mögött állt. Fél órányi éneklés után négy alak térdelt le a főpap elé. Három nő és egy férfi. Huszonévesek voltak. A főpapnő levette csuklyáját és segédjével a küzdelmet vezető pappal a négy alakhoz lépett. A papnő az első nőhöz lépett. Kezét a lány álla alá csúsztatta és fölemelte a fejét. Fiatalos arca volt. Szőke haját megvilágította a tűz. Kék szeme csillogott a fényben. A papnő fölállította és szájon csókolta. Szabad kezével végigsimította a lány testét. Formás mellei, kissé kiálló bordái, lucskos puncija és izmos combja didergett a hideg kéz érintésétől. Csukott szemmel csókolta vissza a papnőt. Szenvedéllyel, élvezettel. Szinte már szerelemmel csókolta a nőt. Az elengedte a lány száját, megragadta a karját és az emelvényhez vitte. Az emelvény kb. derékig ért a nőnek. Ráfektette a lányt. Letolta melleiről a köpenyét. Elővett egy kést és azt az égbe emelte. Egy pár soros imát kántált és a lány szívébe döfte a díszes tőrt. A lány összeszorította a száját és pár másodperc múlva meghalt. A papnő a férfihoz lépett. Felállította és megcsókolta. Végigsimította a testét. Belemarkolt a farkába és végül ő is az emelvényen végezte.

Az egyik lánnyal is ezt tették. Az utolsó lánnyal hosszú ideig csókolózott a papnő. Állva levette róla a köpenyt. Melleit masszírozta. A lány tökéletesen úgy nézett ki mint Britney Spears. Talán ebben a világban minden mi világunk béli embernek van egy megfelelője. „Britney” csókolta a negyven éves papnőt és kezeit bátortalanul becsúsztatta a nő díszes köpenye alá. Melleit simogatta majd a puncijáig haladt. Meglepődve tapasztalta hogy a nő puncija olyan lucskos mintha végignézett volna tíz szexfilmet egymás után. A nő kezeit Britney arcára tette és csókolta mint egy megszállott. A szektatagok tudták hogy a nőnek vannak leszbikus hajlamai de hogy ennyire azt senki sem sejtette volna. A nő letérdeltette Britneyt és széttárta a köpenyét. A lány úgy térdelt hogy a nő puncija pont az arca előtt volt. Tudta a dolgát. Lassan nyalni kezdte a papnő likát. Nyelte az édes nedvet miközben a nő nagyokat nyögött. Britney lassan feljebb ment. Mostmár a nő mellbimbóit szopogatta. Csókolgatta a melleit amikor a papnő fölemelte a fejét. Nyomott egy csókot a homlokára majd még egyszer szájon csókolta. Ekkor megfordította a lányt és a közönségre nézett. Mindenki tudta, hogy ez mit jelent. Sorban mentek oda a szektatagok a lányhoz és csókolóztak vele, kinyalatták vagy leszopatták magukat.

Pár perc múlva Nosztradamusz került sorra. Fél percig csókolózott Britneyvel majd széthúzta a köpenyét. Letérdeltette a lányt és izmos faszát a lány szájába dugta. Britney istenien szopott. Akár egy angyal. Pár perc után fölemelte és belenyomta a faszát a lány nedves puncijába. Bár ehhez még senkinek nem volt bátorsága, a papnő örömmel nézte. Az utolsó csók után kihúzta faszát a lányból. Britneyn, mint a többi nőn (a papnőt kivéve) egy fekete gumis török bugyogó volt, ami a fasz nyomása híján visszacsúszott a helyére. Most Dyna jött. Úgy gondolta, hogy ha a barátja ennyire élvezte, miért ne élvezze ő is. Szájon csókolta Britneyt, aki még őt az ötödik partnerét is fel tudta izgatni. Dyna megfogta a lány kezét és a melleire tette majd lassan vezetni kezdte amíg Britney magától is simogatta a gyönyörű domborulatokat. Dyna kezét becsúsztatta a lány bugyogójába és a fenekébe markolt. Pár perc után kénytelen volt elengedni de ez a pár perces „szex” hatalmas élvezetet okozott neki. Még tíz tizenöt ember jött, de utána a papnő lezárta a mókát. Britneyt felállította tűz mellé és kiválasztott három önként vállalkozót. Ezek egy Hugh nevű fiú, egy leszbikus lány Jewels és Dyna voltak. Nosztradamusz is vállalkozott, de őt nem választotta ki a papnő. A választottak levették a csuklyájukat és egy kisebb emelvényre állították Britneyt, aki így mindannyiuknál magasabb lett. Köré álltak és simogatták.

Csókolgatták a testét. Majd Jewels nem bírta tovább és letolta a lány bugyogóját. Eléjük tárúlt Britney csodálatos puncija. A lábait csókolgatták, majd jött az amiért ott voltak. Dyna volt az első aki eleget tett a feladatnak. Végignyalta a terpeszben álló Britney lábát és fogait a lány izmos vádlijába mélyesztette. Britney arca összehúzódott a fájdalomtól. Dyna letépte a lány vádliját és jóízűen megette. Most Hugh harapott ki egy darabot Britney derekából. Jewels pedig a hasát marcangolta. Dyna följebb ment és a térdéről hántotta le a húst. Mikor már szinte semmi nem maradt a térdén az inakon kívül letérdelt levette a lány cipőjét és a lábfejét vette a szájába. Egy harapásra lehántotta az összes hűst Britney lábfejéről. A lány már nem bírta mozgatni a lábát. Csak a megfelelő dőlésszöge miatt nem esett el. Jewels most felállt a lány elé és megcsókolta. Majd fölment a szeméhez. Felnyitotta a szemhéját és fogait betolta a szemgolyója mögé. Az utolsó kép amit Britney ezzel a szemével látott Jewels véres torka volt. A lány kiharapta Britney szemét. Az áldozat már félholtan esett volna össze, de a papok kikötözték két felállított oszlophoz. Hugh Britney bal combját teljesen lekopasztotta és most a bal vádlijára ment. Dyna betérdelt alá és a punciját kezdte nyalni, majd egy erős harapással Britney teljes szaporító szervét kiharapta. Fundollen (Ejtsd: Fándolen) áliász Britney Spears ekkor az elviselhetetlen fájdalom és a vérveszteség következményeként meghalt.

Fél óra alatt lekopasztották a lányt. E-szokás nem lehet tudni honnan eredt, de a szekta tagok teljesen rászoktak. Lassan kezdtek elszállingózni a szektatagok. Dyna és Nosztradamusz negyed órával a buli vége után mentek el.
Az út ködös volt és hideg. Az éjszaka már teljesen leszállt. Hajnali három volt. A pár elköszönt egymástól. Nosztradamusz hazament, Dyna pedig elindult a közeli tó felé.
Hasonló történetek
4132
Jelenleg 13 éves vagyok.
5398
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
játékos ·
Ne írj!
Vagy legalábbis írd az elejére, hogy nem kell elolvasni!

Már az amazonoknál is utáltam, hogy hetet-havat összehordasz, mindenféle korokat, szereplőket összekutyulsz, de értelme, célja az egésznek nincs, csak hogy a végén jól kiharapdálják egymás szemét.

Miért nincs ez a horror rovatban?
És miért kellett másik néven megjelentetni, mint az amazonosat?
GerM ·
Erről a kedves oldaladról nem ismertelek játékos :-)
Nilturiel ·
Igaza van Játékosnak.

Unalmas, elcsépelt. Ugyan az, mint a kannibálos, csak más címmel. :sleeping:

Jó lenne, ha nem lenne több része, de tartok tőle: nem ússzuk meg. 0-0-0

Hárpia ·


Nem is olyan vacak!
Jó, jó, kevés benne a spiritusz, mint diannás cukorban a szesz, de van benne csíra!
Termékeny a fiú, csak nem elég még a vitamin a talajban!
Higyjétek el, ez a jövő, a Harry Plotter írója lehetett így 15 éve, csak majd a tizen-huszon éveseknek kell ez a style nagyon!
Szóval kedves Hórusz, Hó rukk!
Talán még annyit, hogy a kannibálos verzió a maga helyszíne miatt elég egzotikus volt, ebbe a középkori-szerű valamibe kellene még néhány csepp érezhetőbb környezet. Arra gondolok, hogy amit a sziget magától kínált, azt itt jobban le kellene festened, úgy, hogy a melegtől a büdösig mindent érezzen az olvasó!!


Jó festést!

.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: