Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kullancs

A nyári táborokba gyakran meghívtak pár évvel korábban végzett diákot kisegítői feladatok ellátására. Kati már a tizennyolcadik évében volt, az öccse pedig most végezte a hetedik osztályt. Mivel az édesanyja munkahelyi elfoglaltsága miatt nem tudott segíteni a nyári táborozás lebonyolításában ezért úgy egyeztek meg a tanárokkal, hogy ő megy segíteni, mert egészségügyi ismeretei jól jönnek az esetleges elsősegélynyújtásokban.

Tegnap nagyon sok munkája volt, mert kiránduláson voltak a gyerekek és bizony sok kullanccsal tértek vissza. Mire mindenkit végignézett és kiszedegette a sok rovart, már késő este volt. Ma reggel kicsit tovább aludt, még a reggelit is kihagyta. Mára nagyon meleg napot jósoltak és mindenki lement a tóhoz fürdeni.

Éppen nyújtózott az ágyában, amikor az ajtón halk kopogás hallatszott. Dani, az öccse barátja volt, aki kicsit zavartan álldogált az ajtó előtt. Ö most fejezte be a nyolcadikat. Késői születése miatt év-vesztes volt, így tizenöt évesen egy kicsit kilógott a már félig kamasz,- félig férfi méreteivel a többi gyerek közül. Kati is észrevette már korábban, hogy milyen jóképű gyerek ez a Dani, de különösebben nem gondolt rá, hiszen neki volt barátja, akivel kb. két évig igen jó testi-lelki kapcsolatban volt. Most sajnos vége van a mindennek, mert a barátja felszedett egy másik lányt. Ez a táborozás így egy kicsit amolyan felejtő, regeneráló célokat is szolgált titokban.

Kati a kopogás hallatán gyorsan felugrott, hálóingét ledobta és a keze ügyébe került pántos topot meg a farmer miniszoknyáját kapta gyorsan magára, hogy valami takarja egy kissé, mert a vékonyka hálóinge éppen csak punci vonalig ért és még bugyi sem volt rajta. Amikor kinyitotta az ajtót, Danit látta maga előtt fülig vörösen. Ez különös benyomást tett Katira. A fiú hullámos félhosszú barna haja által körbefont arc már szépen lebarnult és ez a pirulás valami megmagyarázhatatlan izzást adott gyönyörű kék szemének. Izmos, kisportolt teste most valami rettentő esetlen tartással állt az ajtóban. Kati rögtön tudta, hogy valami baj történt.
- Mi baj van Danikám?
- Szia Kati. Tegnap a kullancs ellenőrzésen nem vettem észre, hogy maradt bennem még egy és ez olyan helyen van, ahol nem is lehetett könnyen észrevenni. Nem is gondoltam rá, hogy oda is bemehet.
Kati egyből vette a lapot, de hagyta hadd magyarázkodjon Dani. Meg hát neki is egy pillanatra elállt a lélegzete, hogy ezt most hogyan is fogja megoldani.
- Pontosan hol van a kullancs?
- Hááát… a nadrágomban, pontosabban a farkamon.
- Hool…?
- Ott bizony és nem tudom kivenni egyedül, mert nem látom rendesen, csak érzem, hogy jól megszívta már magát.
- Hűha, akkor ezt gyorsan ki kell venni, mert minél tovább van benned ez annál veszélyesebb. Menjél be az elsősegély szobába. Jövök mindjárt én is. Hozok a konyháról egy kis étolajat, hogy azzal kenjük be, mert ha nem kap levegőt az olajcsepp alatt, akkor elernyedve könnyebben ki lehet húzni. Na menj!

Amíg az elsősegély szobában várt Dani, eszébe jutott a reggel, hogy miért is nem tudta alaposabban megvizsgálni magát, miután észrevette, hogy kullancs van a farkában. Már régóta kéjes álmai voltak időnként és ennek a vége mindig az lett, hogy hatalmas folt lett reggelre a pizsamáján. Ma éjjel is így volt. A napok óta elétáruló látvány a strandon, a meglesett monokiniző lányok hatása azt eredményezte, hogy állandóan merevedése volt, a fürdőnadrágja csak úgy dudorodott. Néha észrevette, hogy a lányok is lopva oda-oda pillantanak és ettől csak még jobban felizgult. Néha, hacsak nekiért a keze a nadrágnak úgy érezte, hogy azonnal elsül a farka. Ez olyan csúcsközeli állapot volt, hogy néha úgy érezte azonnal benyúl a gatyájába és elereszti a magját. Ha ott a strandon nem is de a WC-ben rendszeresen könnyített magán és ez igen jó érzés volt. Ilyenkor szabadon járt a fantáziája és szinte minden lánnyal elképzelte már az akciót, akinek egy kicsit is dudorodott a melle. Még Katit is becserkészte képzeletében. Amikor magára zárta az ajtót és megfogta a farkát, képzeletében a másik kezével már Kati formás nagy mellét fogta, simogatta, benyúlt a blúza alá, tolta le a szoknyáját, a bugyiját és bumm már el is sült a farka.

Testén végigfutott a jóleső kéjes görcs utáni remegés és lőtt, lőtt egyszer, kétszer, háromszor, talán többször is de ezt már szinte nem is érezte mert ez egy kéjes ájulat volt. Ma éjjel megint álmodott, aminek az eredménye ott volt a kis gatyáján egy hatalmas nedves foltban. Nem akarta, hogy ébresztéskor a többiek észrevegyék, ezért gyorsan magára kapta farmerját. Csak később jutott eszébe, hogy nem cserélte le a gatyát, de ekkor már egyéb ügyeletesi feladatokat kellett ellátnia. Csak rövid időre szaladt be a WC-re reggeli után és ekkor vette észre, hogy valami dudorodik a farka alsó oldalán. Annyit tudott csak hirtelen megnézni, hogy kullancs e amit látott és amikor meggyőződött róla, hogy az, akkor megijedt. Már késésben van, régen ki kellett volna szedni. Gyorsan végiggondolta a dolgokat. Ma amúgy is ügyeletes, nem kell kimennie a vízre a többiekkel, így nyugodtan megkeresheti Katit a problémával. Ettől a gondolattól egy pillanatra elállt a lélegzete. Úristen, hiszen akkor meg kell mutatnia a farkát Katinak. Mit fog ehhez szólni? Na mindegy menni kell! És Kati egyáltalán nem lepődött meg a dolgon. Lehet, hogy Ő sem fogta fel még a helyzet jelentőségét?

Dani benyitott az elsősegély szoba ajtaján és elcsodálkozott, hogy milyen kicsi. Egy szekrény nekitolva az ágy lábfelöli végének és egy szék, ahova az elsősegélynyújtó leülhet. Egy pici ablak lefüggönyözve, ahonnan ki lehet látni az udvarra, de be nem.
Éppen befejezte a nézelődést, amikor az ablakon kipillantva meglátta közeledő Katit.
Amíg az udvar túlsó végéről átért, Daninak módjában állt alaposan megnéznie. Korábban is látta már, hiszen többször járt náluk a kis barátjánál. Ekkor kezdődött, hogy ábrándozni kezdett, vagy éjjel Katiról volt kéjes álma. Most meg minden ilyen gyorsan összejött. Itt jött és ő nézhette amint siettében meg meglibbennek mellei. Az a kis top, ami Kati felső testét takarta nagyon vékony anyag lehetett mert szinte akadálytalanul látszott melleinek körvonala, bimbóinak csúcsai tűként álltak kifele.

A pánt, ami tartotta oly mélyre eresztette a kivágást, hogy szinte kibuggyantak a mellbimbói a felső szélén. Formás napbarnított lábai pedig a meg meglibbenő kis farmerszoknya alatt tűntek el. A szoknya is olyan falatka volt, hogy alig takart valamit abból amit takarnia kellett volna. Csak egy fuvallat és már látni is lehetne mindazt, amit egy kamasz fiú csak álmodni mer, de képzeletében az maga a gyönyörűség.
Eddig jutott Dani a képzelgéssel, amikor Kati belépett.
- Na megvan még a kullancsod? Hadd nézzem!
- Igen azt gondolom, de ahhoz le kellene tolnom a gatyámat.
- Hát akkor told le és mutasd!

Jézusmária, hát ez ilyen egyszerű! Csak le kell tolnom a gatyámat és máris bevetés? Ilyen egyszerű lenne az egész? De nem. Ezt Ő nem úgy mondta mint aki akar valamit, vagy fogadókész lenne bármire is. Elszomorodott és engedelmesen, bár kissé zavartan tolta lefelé a gatyáját. Ekkor jutott eszébe a folt, ami az éjjel képződött. Azonban már késő volt, mert ezt Kati is észrevette. Kati azonban úgy tett, mintha nem látná, pedig nagyon is jól tudta, hogy mi az. A barátjával sietve töltött együttlétek után az Ő bugyiján is gyakran maradtak ilyen megkeményedett foltok. Ettől aztán neki is furcsa bizsergő érzés futott végig a hátán, vállán, egészen a fülcimpájáig a kis szőke hajpihék alá, ahol testének az egyik legérzékenyebb területe volt. Ha barátja itt simogatta, csókolta, vagy csak ide lihegett, attól mindig felizgult.
- Feküdj oda az ágyra és mutasd hol van!
- Itt van a farkam alsó felén.

Ezzel Dani megfogta a farkát és felfelé billentette, hogy a hasára hengeredett, és így láthatóvá vált az alsó fele, ami egyébként a zacskójával érintkezik.
- Tehát itt bújt el a kis ravasz. Húú.. de megszívta már magát. Most öntök rá egy kis étolajat, aztán várunk egy-két percig amíg fulladozni kezd, aztán majd meglátjuk, hogy ki tudom e húzni.

Kati ekkor elővette a kis fiolát és megpróbált rácsöppenteni egy két cseppet Dani farkára, de az félre fordult és így mellé csöppent. Ekkor szakszerű mozdulattal szinte rátenyerelt balkezével, a jobbal pedig két-három csöppet ejtett a fiolából most már pontosan a kullancs tetejére. Hogy a folyadék ne tudjon újra lefolyni, tenyerét továbbra is Dani farkán tartotta. Egész közel állt az ágyhoz, mélyen lehajolt, hogy jobban láthassa a kullancsot. Ezért fenékkel szinte teljesen Dani arca felé fordult. Nyújtott lábaival kissé terpesz állásban állt és a farmerszoknya ettől mint egy ernyő felfelé kinyílt és minden láthatóvá vált. Dani nem akart hinni a szemének. Amit eddig csak elképzelt, az most itt volt a szeme előtt kartávolságban. Ahogy Kati lehajolt egy szépen borotvált punci nézett Danival szembe. Látta a nagyajkakat, mint két kagylót, ahogy a fodrozódó kisajkakat félig lefedik és feljebb egy kis rügy kandikált kifelé az őt körülölelő tokból.

Most már nem bírt magával. Ami ezután testével történt az már öntörvényű volt. Csak azt érezte, hogy farka pillanatok alatt megkeményedett és még saját magának is meglepetést okozott kifejlődő mérete. Csak azt látta és érezte, hogy Kati tenyere alól a csuklója felé egyszer csak kibukkan a farka és máris egy kis csepp kezdett el gyöngyözni a végén. Ahogy így lefelé nézett azt is látta, hogy Kati lehajló felsőtestét lefelé lógva elhagyja az a kis top aminek áttetszősége az előbb úgy megigézte és innen alulnézetből mindkét melle a maga valóságában ott himbálózott előtte. Minden mozdulatánál csak úgy ringatóztak, hullámoztak, hiszen elég nagyok voltak ahhoz, hogy amúgy ruhán keresztül is magára vonja mindenki tekintetét.

A percek múltak és Kati úgy tett, mintha nem vett volna észre semmit, pedig nagyon is érezte, hogy mi történik a farkat leszorító tenyere alatt. Azt érezte csak, hogy Dani farka egyszer csak kezd kinőni tenyere alól és egyre csak csúszik a csuklója irányába. Ez a hosszúság meglepte, mert az a hosszúság amit eddig barátjánál tapasztalt ettől elmaradt és a vastagság is egyre csak nőtt. Hát ez fantasztikus, gondolta. Az érzés a fülénél, haja tövénél egyre erősebben bizsergette és kezdett maga is zavarba jönni. Érezte, a mellbimbói keményednek és tudta mit jelent ez. Növekvő zavarát leplezve gyorsan megfogta a csipeszt, amit magával hozott és megpróbálta tekergetéssel kihúzni a kullancsot. Közben észre sem vette a mozdulatot, -hogy amíg a csipeszért nyúlt elengedte Dani merev farkát, az felugrott és teljes nagyságában ott meredezett az arca előtt, majd újra tenyerébe vette, kissé meghúzogatva újra megpróbálta leszorítani- ugyanazt az előbbi testhelyzetet vette fel, ami Danit annyira felizgatta. Most már ő sem volt ura teljesen a mozdulatainak.

Érezte, hogy Dani farka végén megindult a nedvesedés. Erre egy kicsit most már Ő is rájátszott, mert a kullancs kiszedésének ürügyén a farkat leszorító tenyerével olyan hosszirányú mozgásokat imitált, mintha ez kellene a művelethez. Már egyre jobban izgalomba jött, a keze is mintha remegett volna egy kicsit ezért egy határozott mozdulattal meghúzta a csipesszel a kullancsot. Beleszakadt, de már nem is bánta. Bal kezét most már nem is titkoltan ütemesen elkezdte húzogatni Dani farkán amit egyébként is nehezen lehetett mát leszorítva tartani. A másik kezét pedig önkéntelenül a szinte teljesen benedvesedett puncija felé csúsztatta és ekkor tapasztalta, hogy Dani keze is ott van.

Dani érezte, hogy az a kéz, amelyik a farkát szorította lefelé, egy idő után mintha hasonló mozdulatokat végezne, mint amit ő szokott csinálni szexuális álmodozásai közben. Erre most már ő is megmozdította testét és enyhe emelkedő mozdulatokkal próbálta érzékeltetni, hogy nem közömbös Kati taktikázására. Közben kezét szép lassan Kati combja legérzékenyebb belső felületére tette és miután nem érzett tiltakozást, ellenkezést, szép lassan egészen a puncijáig nyúlt. Most már nem várt semmilyen beleegyező jelzésre, hanem határozott mozdulattal széttárta a nagyajkakat és középső ujjával megkereste azt a kis rügyet amit egyre fényesebbnek látott, jeleként annak, hogy most már Kati is teljes izgalomban van. Érezte, hogy a combok ütemesen összezáródnak és szinte préseik ujját a csiklóhoz. Azután kis nyöszörgést hallott és azt látta, hogy Kati teste ahogy fölé hajolt megfeszül, ívbe hajlik majd vissza és néhányszor görcsösen megvonaglik. Ezt azonban csak úgy látta mint máskor képzelgései során, egy ködös felhőn keresztül, mert most már ő is a csúcs közelében járt és szinte nem is tudott magáról. Csak azt érezte, hogy Kati minden ügyességével a farkával foglalkozik, méghozzá most már két kézzel és nem törődik semmivel, csak hogy a csúcsra juttassa őt.

Katit váratlanul érte, amikor Dani farka elsült, ezért egy kissé félrefordította fejét, de így pontosan telibe találta az ondó a melleit ahonnan aztán vastag cseppekben csorgott lefelé. Dani mindezt alulról látta, mert még mindig fölé hajolt Kati. A látványtól, hogy Kati gyönyörű mellein az ő ondója folyik lefelé még jobban begerjedt és újra meg újra összerándult és lőtt még egy párat.
A fergeteges élmény hatására Kati szinte teljesen elvesztette erejét, lassan Dani hasára ereszkedett és a 69 pozíciót felvéve szívta nyalogatta Dani farkát. Dani pedig most már szabadon kalandozott nyelvével a punci minden szegletében és csak az apró rándulásokból érezte, hogy Kati többször a csúcson járt.

Később, amikor feleszméltek ebből a mámorító kábulatból Kati szemügyre vette Dani farkát és a szakavatott vizsgálat után megállapította, hogy a kullancs feje még mindig bent van, amit ki kell venni valahogy, vagy kiszívni mint a kígyómérget. Abban aztán meg is egyeztek, hogy este újra megkísérelik eltávolítani a kullancs maradékát.
Hozzászólások
További hozzászólások »
cooy ·
csúcs!

Szabó László ·
klassz!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: