Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A karácsonyfa árnyékában. 2. Rész

..... Még hosszú percekig feküdtem ott a szőnyegen hason, a kandallóban ropogott a tűz. Néha hátra nyúltam , éreztem hogy a popsimból Ádám spermája lassan szivárog, és végig folyik a herezacskómon, a lyukam pedig lüktet, .... még mindig
- Ádám, légyszíves hozz nekem papír törlőt mert nem birok felállni, úgy teleraktál.
- Hát ez csak a te hibád, nevetett Ádám, miközben oda adta apapír  törlőt.
- Hogy hogy az én hibám? Vontam kérdőre mosolyogva.
- Hát úgy , hogy ha nem izgatsz annyira fel, és ha nem szorítana olyan jól a popsid, meg nem élveznéd annyira látványosan a faszt , akkor talán nem élvezek ekkorát.
- Értem, mondtam nevetve miközben törölgettem a popsimat a spermától. Nagyon megéheztem te nem? 
- Ami azt illeti én is, a pia meg a szex sok kalóriát elégetett.
- Akkor öltözzünk fel, és együnk.
- Nekem nagyon melegem van, nem maradhatok csak bokszeralsóban? Kérdezte Ádám. 
- Felőlem, de én megyek veszek fel valamit, mondtam.
Bementem a gardróbba, és felvettem egy alsógatyát és egy pólót. Közben Ádám is vissza vette az alsóját, majd az asztalhoz ültünk, és megvacsoráztunk, közben beszélgetünk és boroztunk. Én egész este éreztem a popsimban a srác munkáját. Majd amikor már nagyon fáradtak lettünk Ádám elment zuhanyozni, az egyik szobában elkészítettem az ágyat. Zuhany után megmutattam nekik hogy hol fog aludni.
- Nos ez itt a szobád Ádám, jó éjt.
- Köszönöm, mondta miközben belépett a  szobába...... várj egy kicsit, én azt hittem hogy veled aludhatok.
- Ha szeretnéd, persze, csak nem gondoltam hogy akarsz
- Igen, akarok.
- Hát akkor gyere. A szívem hevesen vert, nem tudtam hova tenni a dolgot, de nagyon örültem neki.
Ádám lepakolt a francia ágyra, és én is elmentem zuhanyozni, mire visszatértem a szobába már ott feküdt betakarózva , be feküdtem mellé én is.
- Jó éjszakát
- Neked is jó éjt
Ott feküdtünk egymást mellett, de nem tudtunk elaludni.
- Tudod, nagyon jó barát vagy, kár hogy nem lánynak születtél, a szex is fantasztikus élmény veled, biztos feleségül vennélek. Nevetett Ádám.
- Vagy kár hogy te nem születtél melegnek, én szeretek fiú lenni. Mondtam neki nevetve én is.
Lassan álomba szenderedtünk, már éjfél is elmúlt, nekem azonban csak a szex körül jártak  a gondolataim, sokat forgolódtam, szopni akartam, kívántam a faszt a számba venni. Megébredtem, a farkam állt, nagyon vágytam a faszra, Ádám gyönyörű izmos felsőteste és karjai ki voltak takarva, a kocka hasa, a barna borotvált izmos mellkasa egyenletesen mozgott le föl ahogy szuszogott, gyönyörű és kívánatos volt. Az órámra néztem, fél öt, nem tudtam vissza aludni. A kezem óvatosan Ádám farkához tettem, nem volt rajta alsó nadrág, óvatosan a kezembe vettem, és finoman húzogatni kezdtem, Adám megmozdult, nyögött egyet.  Nem bírtam tovább, bebújtam a takaró alá, a félkemény farkán felhúztam a bőrt, előbukkant a makkja , először csak a nyelvemmel nyalogattam a makkja tetejét majd a tövétől   a hegyéig, a fasz egyre keményebb lett . Ádám feszengett, fészkelődőt egy kicsit, és néha nyögött egyet- egyet.  A farka már teljesen állt, a számba vettem  és szoptam, a hatalmas szerszám egyre mélyebbre került a torkomba. Egyszer csak egy nyomást éreztem a fejemen a takarón keresztül, Ádám a kezével rászorította a fejem a péniszére.
- Huuu ez az, szopjad, szopjad, ahhh nagyon jó fhúú, mondta, miközben a csípőjét megemelve még mélyebbre nyomta a faszát.
Amikor elengedte a fejem kibukkantam a takaró alól
- Hát te meg mióta vagy ébren?
- Mióta megfogtad a brokim. nevetett, és közben kitakarta magát. Na de gyere vissza , mert nagyon vár már , nézd hogy ágaskodik.
 
Folytattam a szopást,  hol finoman és érzékien, hol pedig vadul és mohon. Ádám  egy kicsit feljebb csúszott, félig ült, a kezét a feje alá tette és igy dőlt neki az ágy fejtámlájának, a bicepsze gyönyörűen domborodott, a szeme csillogott, és a sóhajtásai mindent elárultak, végig a szemébe néztem, mosolygott, láttam rajta hogy nagyon élvezi az orális kényeztetést.  Nyögések zihálás, megfeszülő  majd elernyedő hasizom, ami újra és újra megfeszült, majd elernyedt, a fasza a számban lüktetni kezdett, gyorsan rázártam az ajkaim, és egy picit szívni kezdtem. Három lüktető spriccelés, majd pár másodperc szünet, az ajkaim a faszon zárva maradtak, a szám tele spermával, vártam, éreztem hogy lesz még egy spricceléssel. A fasz újabbat rándult, még egy lüktetés, újabb adag sperma. Óvatosan kiengedtem a nagy vastag faszt a számból, vigyázva hogy a sperma ne folyjon ki, gyorsan lenyeltem, majd vissza buktam a még kemény szerszámra. Ádám sóhajtott és lihegett közben. Én pedig igyekeztem minden cseppet lenyalni.
- Ez nagyon finom volt ... Nevettem
- Örülök hogy ízlett, mosolyogva nézett rám, megsimogatta a fejem miközben az ernyedő pénisze  még a számban volt. 
- Gyere ide, intett, majd magához ölelt  izmos karjával, a fejem a mellkasára tettem , majd elaludtunk.
Csengettek, felébredtünk
- Ki a fasz az ilyen korán ? Vársz valakit? Kérdezte Ádám
- Senkit, de tudod hogy már fél 11 van? Mondtam miközben az órára néztem, és elindultam a nappalin keresztül a bejárati ajtó felé, kinyitottam
- Szia, , sok boldogságos karácsonyt kívánni neked mondta Adonisz széles mosollyal.
- Ő őő, neked is, válaszoltam kissé meglepődve, és végig néztem rajta, nagyon szexi volt, szűrke passzos tréningnadrág amiben szépen látható volt a kidudorodó csomag, szűrke kötött pulóver, és sál.
- Tegnap itt felejteni sapkám, mondta vigyorogva.
Közben Ádám megállt mögöttem egy szál törölköző volt a derekára csavarva, áttkarolt a hasamnál és magához húzott.
- Ki az ? Kérdezte Ádám
- A egyik zöldséges srác , tegnap segített hazahozni a vásárolt cuccokat, és itt maradt a sapija.
Szegény Adonisz, arcára fagyott a mosoly, közben Ádám a kezét nyújtotta és bemutatkoztak egymásnak.:
- Ádám,
- Adonisz
Eközben kibújtam Ádám karjai közül, és hoztam a görög srác sapkáját, 
- Tasék itt van, és boldog karácsonyt neked is, üdvözlőm Ahit is.
- Köszönöm, átadom, mondta és elfordult szomorúan, majd elindult kifelé lesütött fejjel.
Becsuktam az ajtót.
- Szegény kis  srác, ez dugni akart .Ugye tudod? Kérdezte Ádám
- Miből gondolod? 
- Láttam rajta.
-Na jó, menjek szedjem rendbe magam, és én is húzzák haza, ne zavarjalak tovább.
- engem egyáltalán nem zavarsz. Van otthon valami dolgod?
- igazából nincs
- akkor ha szeretnéd maradhatsz ma éjszakára is.
- tényleg? 
- igen,persze.
- akkor maradok, csak haza kell mennem tiszta ruhákért meg a kocsimért, mert holnap megyek dolgozni.
- rendben.
Ádám gyorsan felöltözött és elment haza .
Alig vártam hogy vissza érjen, eddig szuperül alakult a karácsony.
 
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
eliksz13 ·
Művész vagy VINZSO ! Sok más novellát sokszor csak átfutok, de a tiédet lassan, ízlelgetve olvasom. Komolyan nagyon jó író vagy ! Rádkaptam. Annyira természetes, annyira fordulatos és annyira bevonz a gondolataidba ! Mondanom kell, hogy ilyen tehetséget még ebben a műfajban eddig nem olvastam, még a nagy írók sem tudják így filmszerűen leírni a dolgokat. A közel, a távol ott van ahol kell. Ez az a szöveg, amt át lehet teljesen élni. Nagyon remélem, hogy folytatod !!!

RichardRoe ·
Élmény olvasni a történeteidet, egyik sincs összecsapva. Mindegyik rendesen ki van dolgozva részletesen. Igyekszem ihletet meríteni a történeteidből ahhoz, hogy haladjak a sajátjaimmal. Nagyon jól csinálod, csak így tovább! Ádám szerintem megmaradt ugyanolyan heteró pasinak, mint amilyen volt, mielőtt találkozott volna veled. Csak most sokkal boldogabb, mert van valaki, aki nem fél a „méretétől”, ha esetleg az análszexre kerül a sor. Tudom, hogy fura lesz, amit mondok, de az alapján, ahogy leírtad őt, megérne nekem pár tányértörést és ajtócsapkodást. Tudom, heteró a szentem, s ez így van jól!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: