Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Holdhoz tett ígéret...

Ezt a történetet nagyon régen hallottam attól, akit szerettem. Csak annyit fűzött hozzá, hogy velem ne ez történjen...




Nyugodt csendes este volt, tisztán látszott a csillagos égbolt. A fiú erősen megszorította a lány kezét, s a lány válaszul ráhajtotta fáradt fejét. Mindketten a Holdat bámulták, s soha egymást el nem árulták. Mind a ketten fogadalmat tettek arra, hogy sorsuk soha ne forduljon balra. A lány még ígéretett is tett arra, hogy bármilyen hírt kap a fiúról nem fog rajta látszani a bánat.




Gyorsan teltek a napok, s a fiú fejében születtek a gyönyörű dalok. Minden egyes hangjegyről a lány jutott eszébe, s nem gondolt arra, hogy milyen fájdalom dúl a szívében. Lassan felfigyeltek a fiúra dalai miatt, s utazni kellett mindent itthagyva. A fiú szerelme ellenére a sikert választotta, nem a lányt, pedig még mindig szereti tán.




A lány számára lassan telt el a következő nyár, s még mindig válasz leveleket várt. Meg is kapta egy esős délután.... mentek kibontotta, de..... nevetni kezdett....... elég bután...




Csak leplezni akarta bánatát, ugyanis a borítékban.......... egy esküvői meghívó állt!




Magára kapta esőkabátját, s odament hol egykor tette fogadalmát. Megvetve minden félelmet a szikla szélére lépett.. Szeméből egyre sűrűbben hulltak a könnyek, s lába alól kezdtek kihullani a kövek.. Az égboltra nézett, s ennyit kérdezett: 




- Ennyit ér a Holdhoz tett ígéret???

Hasonló történetek
1972
Mkor abszolútszétthullotszilánkokból látom, csak egy állatság ide írni.
1837
*ring* *ring* *ring* majd csönd, mint minden egyes nap. Reggel van, tudod te is mint mindenki, érzed hogy nem akarod.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: